Ga naar inhoud

Kimely : 30 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Yaanaa:

 

@Mama0815 aaah spannend! Ja kan niet wachten :blush: 

Ik wordt geholpen door Frans Straten. Met screening bedoel je intake gesprek? Die heb ik al gehad in elk geval.

Jij??

Nee de medische keurig of hoe je het noemt.. dat ze je bloeddruk enz controleren. 

Heb de intake ook gehad en 2x gepast maar twijfel nog steeds :wacko: ben jij er al over uit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje
18 uur geleden zei Kimely:

Dank je wel!!

 

Ja ik ken het gevoel dat je gaat twijfelen of het niet groter kan. Ik ben behalve Mentor eigenlijk niet zo bekend met andere merken, heb wel gezien bij @Cathytje geloof ik dat zij deze protheses heeft en ook deze maat meen ik!

@Evah Ik heb Motiva 340CC en zit op een 80D. Ik had voordien een 75B. Ze zijn zeker niet te groot hoor...

Ik voeg je toe aan m'n privé album dan kan je eens kijken wat het geworden is. Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose De kliniek belde vandaag naar aanleiding van mijn mailtje met een foto van het litteken. De arts wilde het toch zelf even bekijken en ze konden mij nog om 17.00 uur er tussen in proppen. Het is gelukkig geen ontsteking, zoals jij ook al dacht, maar voor de zekerheid heeft hij een kuurtje uitgeschreven! Ben toch gerustgesteld dat ik er alsnog heen ben gegaan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Kimely:

@Desert-Rose De kliniek belde vandaag naar aanleiding van mijn mailtje met een foto van het litteken. De arts wilde het toch zelf even bekijken en ze konden mij nog om 17.00 uur er tussen in proppen. Het is gelukkig geen ontsteking, zoals jij ook al dacht, maar voor de zekerheid heeft hij een kuurtje uitgeschreven! Ben toch gerustgesteld dat ik er alsnog heen ben gegaan :) 

 

Fijn dat ze je toch even wilde zien, dat is nog beter dan via een foto, omdat je toch dan een iets vertekend beeld kan krijgen.

Gelukkig geen ontsteking, maar wel goed dat je voor de zekerheid een antibiotica kuur hebt, want het is toch een open wondje, en daar moet je voorzichtig mee zijn.

 

Nou meis, gelukkig hebben ze je gerust kunnen stellen, nu hopen dat het wondje snel dicht is.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Daantje89:

@Kimely pppffff dit is dus waar ik zo bang voor ben.. 

hoeveel weken ben je PO nu?

Terwijl het andere litteken er al heel mooi uit ziet en helemaal dicht is.. Het doet geen zeer gelukkig, maar raad wel aan om dus direct een foto te sturen naar de kliniek als er iets is met je litteken.

 

Ik maak meestal om de paar dagen (deed ik voordat ik dit met het litteken had ook al) een foto van het litteken om de boel een beetje in de gaten te houden..

 

Ik ben nu 4 weken PO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Kimely:

@Desert-Rose De kliniek belde vandaag naar aanleiding van mijn mailtje met een foto van het litteken. De arts wilde het toch zelf even bekijken en ze konden mij nog om 17.00 uur er tussen in proppen. Het is gelukkig geen ontsteking, zoals jij ook al dacht, maar voor de zekerheid heeft hij een kuurtje uitgeschreven! Ben toch gerustgesteld dat ik er alsnog heen ben gegaan :) 

Oh top fijn dat het niks ergs is. 

Kuurtje kan nooit kwaad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimely Sorry dat ik nu pas reageer, eerder niet aan toe gekomen. Maar gelukkig was Desert-Rose wel in de gelegenheid :35: 


Fijn dat je nog even gezien bent door de pc en dat je een ab gekregen hebt. Vind het aan de grote kant om zomaar zelf mee te blijven rondlopen, dus prima zo!
Moet je het ook nog op een bepaalde manier verzorgen?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei best_boobie:

@Kimely Sorry dat ik nu pas reageer, eerder niet aan toe gekomen. Maar gelukkig was Desert-Rose wel in de gelegenheid :35: 


Fijn dat je nog even gezien bent door de pc en dat je een ab gekregen hebt. Vind het aan de grote kant om zomaar zelf mee te blijven rondlopen, dus prima zo!
Moet je het ook nog op een bepaalde manier verzorgen?

 

xxx

Ik ben vandaag begonnen met drie maal daags een tablet en dat voor een weekje. Ik heb betadine druppels, maar hij raadde zalf aan en dan een gaasje erop en ik ontsmet het 's ochtends en 's avonds. 

 

Ben benieuwd of het over een week weer netjes dicht zit, ik houd jullie op de hoogte!

 

Dank je wel voor alsnog je antwoord xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Kimely:

Ik ben vandaag begonnen met drie maal daags een tablet en dat voor een weekje. Ik heb betadine druppels, maar hij raadde zalf aan en dan een gaasje erop en ik ontsmet het 's ochtends en 's avonds. 

 

Ben benieuwd of het over een week weer netjes dicht zit, ik houd jullie op de hoogte!

 

Dank je wel voor alsnog je antwoord xxx

Oke, prima! :35:
Betadine moet idd elke 12 uur vervangen worden, aangezien de werking maar 12 uur is :) 
Dus even kijken dat je het in de ochtend en avond steeds een beetje op dezelfde tijd doet.
Om 8 en om 20 uur of zo...

 

Ben benieuwd!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

Oke, prima! :35:
Betadine moet idd elke 12 uur vervangen worden, aangezien de werking maar 12 uur is :) 
Dus even kijken dat je het in de ochtend en avond steeds een beetje op dezelfde tijd doet.
Om 8 en om 20 uur of zo...

 

Ben benieuwd!

xxx

Oh dat wist ik niet van de werkingstijd, maar de tijden die je noemt komen overeen met wanneer ik het ontsmet dus dat komt goed uit :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama0815  Ik heb alleen een vragenlijstje ingevuld over mijn gezondheid. Was prima verder:)

Ja ik ben er uit hoor. Had mijn man meegenomen met passen. Hij weet goed wat ik mooi vind qua formaat dus heeft goed kunnen helpen door van een afstandje mee te kijken haha. Krijg 390cc :)

 

@Kimely fijn dat er niks ernstigs is. Mag je straks met 6 weken wel gewone bh's aan? Of moet je iets langer wachten vanwege je litteken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Yaanaa:

@Mama0815  Ik heb alleen een vragenlijstje ingevuld over mijn gezondheid. Was prima verder:)

Ja ik ben er uit hoor. Had mijn man meegenomen met passen. Hij weet goed wat ik mooi vind qua formaat dus heeft goed kunnen helpen door van een afstandje mee te kijken haha. Krijg 390cc :)

 

 

O fijn dat je er over uit bent. Ik denk dat ik ga voor 365 cc meer word denk ik niet mooi bij m'n postuur.

ik heb inderdaad ook een vragenlijst in moeten vullen maar moet ook morgen langskomen om gekeurd te worden.

Hoe lang ben jij na je operatie vrij en heb je hulp? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Yaanaa:

@Mama0815  Ik heb alleen een vragenlijstje ingevuld over mijn gezondheid. Was prima verder:)

Ja ik ben er uit hoor. Had mijn man meegenomen met passen. Hij weet goed wat ik mooi vind qua formaat dus heeft goed kunnen helpen door van een afstandje mee te kijken haha. Krijg 390cc :)

 

@Kimely fijn dat er niks ernstigs is. Mag je straks met 6 weken wel gewone bh's aan? Of moet je iets langer wachten vanwege je litteken?

 

Een week verder en hij gaat al mooi dicht gelukkig! We hebben het er eigenlijk niet over gehad of ik iets langer moet wachten met bh's, maar ga aankomend weekend al shoppen en verwacht dat ik toch nog geen bh's met een beugel ga dragen, maar van die prachtige kanten bralettes :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.