Ga naar inhoud

Brigittjuh : 14 april 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Brigittjuh ik heb geen last van mijn borsten, enkel mijn ribben zijn een beetje gevoelig maar echt pijn doen ze niet meer.  

Ik hou mijn sport bh en borstband dag en nacht aan. Soms doe ik alles even half uurke/uurke uit... het voelt echt heerlijk!! Maar dan doe ik dat voor ik ga slapen, dus lig lekker op bed een film kijken of zo... voordat ik in slaap val doe ik alles weer aan.... 6 weken lang zou dat zo moeten :( 

@Natje3 lees je nu goed in, vraag alles aan je pc, kijk foto's, video's,  zoek info,  lees de verhalen hier, maar eenmaal je duidelijk hebt wat je wilt en alles besproken hebt met je pc, zou ik niet te veel foto's meer bekijken want dat brengt veel twijfels (aantal cc staat niet gelijk bij iedereen en dan komt het "oei, zal dat wel goed bij mij staan?!?" "Moet ik juist meer of minder cc's nemen?!?") 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brigittjuh idd, de band kan soms echt hinderlijk zijn!! Bij sommige pc's Is dat niet nodig,  maar bij verdonck Is dat zelfs verplicht.... geen idee waarom!! Ik zet het soms wat losser en soms weer strakker....

Ik had dat niet maar Is wel heel normaal, niet beide borsten genezen op dezelfde manier, het kan ook voorkomen dat ze niet gelijk dalen, of dat de een veel pijn doet of veel brand en de andere helemaal niet.... geen reden om je zorgen over te maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brigittjuh:

@xstephx dank je :rolleyes:

Geen dank, daar zijn we er voor...... voor de operatie zitten we op de forum om info te bekomen en na de operatie vind ik het nog leuk om mijn ervaring te delen en zo andere dames mee te helpen, net zoals ik geholpen werd (en nu nog altijd hoor!!) :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Kreeg dit als mail
Op de vraag over de borstband en sport na 2 weken 

 

Beste,

De wondpleisters (doorzichtige pleisters onderaan) laat u verwijderen door de huisarts (of u komt via ons?), tevens worden dan ook de hechtingen verwijderd.
Hierna draagt u nog een sportbeha voor 6 weken (tot 8 weken na de ingreep dus), samen met de borstband. De sportbeha draagt u dag en nacht, de borstband draagt u, na de eerste 2 weken, voornamelijk bij het heffen/tillen/huishouden én tijdens het slapen.

 

dus blijkbaar mag de borstband na 2 weken s nachts uit of lees ik verkeerd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brigittjuh @xstephx

Bedankt voor de info.

Door jullie zie ik het toch al een beetje beter zitten. Als ik lees wat jullie toch al kunnen doen.

Als ik hier die verhalen lees was de moed toch al aan het wegebben.

Mocht ik na een weekje al op mijn rollen  kunnen fietsen zou dat super zijn.

Want ik mag er niet aan denken dat ik 6 weken niet mag lopen of ik berg mijn plannen op.

Heb dat nu al jaren uitgesteld. Nu moet ik volharden :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 ja ik vind dat ik al meer kan doen dan ik had verwacht, ik heb wel een enorme hoge pijngrens en doorzet kracht, dat scheeld ook wel met de een of andere persoon, belangrijk is wel rust nemen de eerste dagen en naar je lichaam luisteren, alleen wat doen wat je aankan, zonder al te veel pijn

 

komt vast wel goed allemaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

goede middag,

ik ben nu 3 weken post op,

mijn wonden zijn goed genezen en mijn borsten zijn mooi van vorm, helemaal happy

alleen heb ik onder 1 borst als ik me arm optil, dat het vel trekt, dit zie je maar voel het niet echt

toch hoop ik dat dit nog weg gaat!

Herkent iemand dit en gaat het nog weg?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.