Ga naar inhoud

Love7 : 23 mei 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Op 28 mei 2017 om 23:20 zei Ashleym:

Omggg zo mooi zijn ze!

 

Wel echt "kut" dat je al die dingen hebt. Ik ga ook ongesteld zijn denk ik want moet 11/12 juni og worden en 13 geopereerd :blink:

 

Hoop dat je je snel beter voelt!

 

Xo!

Dankjewel meis!!

 

vandaag week po en voel me echt goed sinds gister maar vandaaggaat het echtt super geen pijnmedicatie meer en net lwkker buiten de deur geluncht met mn man echt geweldig om me weer beetje normaal te voelen vond het herstel heeel zwaar de eerste week dacht echt oo ga me nooit meer fijn voelen maar toch heeft iedereen gelijk het gaat echt per dag beter Zal vanavond is een mooie foto naakt zondee bh maken nu eerst genieten dat me weer beetje normaal voel hahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie
Zojuist zei Love7:

Dankjewel meis!!

 

vandaag week po en voel me echt goed sinds gister maar vandaaggaat het echtt super geen pijnmedicatie meer en net lwkker buiten de deur geluncht met mn man echt geweldig om me weer beetje normaal te voelen vond het herstel heeel zwaar de eerste week dacht echt oo ga me nooit meer fijn voelen maar toch heeft iedereen gelijk het gaat echt per dag beter Zal vanavond is een mooie foto naakt zondee bh maken nu eerst genieten dat me weer beetje normaal voel hahahha

Yeaa wat goed !

best snel al hoor . ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat.

heb je last van die tramadol gehad of heb je andere medicatie gebruikt.

 

ik had vandaag mn consult bij DR Peters, na de meting gaf hij aan dat 600cc maximaal was, dus dat gaat er in 13 juni:wub:

 

meteeen een sportbh gekocht daar, was er toch ahhah.

heb jij ook die bh van daar, en heb jij ook 1 van hema?

zo ja, welke bh en welke maat heb je ?

ben wel benieuwd want wil graag 2 of 3, maar is beetje duur 32 eu voor een sportbh want zo stevig vind ik hem niet aanvoelen!

 

heb je die mooie foto al gemaakt haha?  Ben ZO benieuwd !

 

XO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Ashleym:

Yeaa wat goed !

best snel al hoor . ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat.

heb je last van die tramadol gehad of heb je andere medicatie gebruikt.

 

ik had vandaag mn consult bij DR Peters, na de meting gaf hij aan dat 600cc maximaal was, dus dat gaat er in 13 juni:wub:

 

meteeen een sportbh gekocht daar, was er toch ahhah.

heb jij ook die bh van daar, en heb jij ook 1 van hema?

zo ja, welke bh en welke maat heb je ?

ben wel benieuwd want wil graag 2 of 3, maar is beetje duur 32 eu voor een sportbh want zo stevig vind ik hem niet aanvoelen!

 

heb je die mooie foto al gemaakt haha?  Ben ZO benieuwd !

 

XO.

Helaas van de tramadol heeel ziek geworden bleef er niet in by mij, heb 1 bh daar gekocht maat m en heb er nog 2 bij besteld heb alleen van het merk van de praktijk de bh's ik heb 2 fotos kan alleen niet helemaal recht maken van voren omdat me armen nog niet helemaal meewerken hahahahah links is al wat

meer gezakt rects voelt ook wat strakker nog ben benieuwd wat je er van vind!

nog even voor jou!!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Love7:

Helaas van de tramadol heeel ziek geworden bleef er niet in by mij, heb 1 bh daar gekocht maat m en heb er nog 2 bij besteld heb alleen van het merk van de praktijk de bh's ik heb 2 fotos kan alleen niet helemaal recht maken van voren omdat me armen nog niet helemaal meewerken hahahahah links is al wat

meer gezakt rects voelt ook wat strakker nog ben benieuwd wat je er van vind!

nog even voor jou!!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Omg ze zijn nu al super mooi!  :wub:

Zie inderdaad dat links al iets meer gezakt is ja. Maar jeetje , die vorm :33:

 

Ja inderdaad nog even, hoop dat die van mij ook zo mooi worden johh pff!

Heb er zoveel zin in, hoop dat het nu snel gaat.

Heb al de mail met de tijd gekregen, 730 aanwezig zijn. Dat betekent voor mij 545 ongeveer vertrekken , OMG!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ashleym:

Omg ze zijn nu al super mooi!  :wub:

Zie inderdaad dat links al iets meer gezakt is ja. Maar jeetje , die vorm :33:

 

Ja inderdaad nog even, hoop dat die van mij ook zo mooi worden johh pff!

Heb er zoveel zin in, hoop dat het nu snel gaat.

Heb al de mail met de tijd gekregen, 730 aanwezig zijn. Dat betekent voor mij 545 ongeveer vertrekken , OMG!

Oeee spannend nu komt het echt dichtbij voor jou!!

oeee das vroeg ! Ben je wel weer lekker optijd thuis en hoef je niet zolang zonder eten en je bent de 2e!!! 

Spannend hoor ben heel benieuwd naar je resultaat:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sat Jun 03 2017 om 07:17 zei Love7:

Oeee spannend nu komt het echt dichtbij voor jou!!

oeee das vroeg ! Ben je wel weer lekker optijd thuis en hoef je niet zolang zonder eten en je bent de 2e!!! 

Spannend hoor ben heel benieuwd naar je resultaat:D

Ja inderdaad!

 

Ja dat is zo, laten we maar positief blijven denken hè hahaha!?

Ookal zegt iedereen dat de terugreis vaak een HEL is ..

Beetje bikkelen dan maar ahhaha!

 

Gaat het nog steeds goed?

 

XO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Gizmootje:

Ziet er al mooi uit! Morgen je hechtingen er uit ? Benieuwd na de controle ! 

Succes love!

Jaa morgen controle half 3 spannend zal morgen een foto maken zonder me pleisters ben benieuwd naar me litekens me linker liteken voelt stuk rustiger als de rechter maar me rechter borst doet ook nog vaal strak staan en beetje tegenstribbelen na mijn idee links bijna geen last meer aftoe savonds beetje strak maar doe nog steeds lekker rustig aan 15 juni weer werken en manlief pas de 19 e dankjewel gizmootje je hoort morgen van me xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ashleym:

Ja inderdaad!

 

Ja dat is zo, laten we maar positief blijven denken hè hahaha!?

Ookal zegt iedereen dat de terugreis vaak een HEL is ..

Beetje bikkelen dan maar ahhaha!

 

Gaat het nog steeds goed?

 

XO.

Ik was na de operatie nog goed verdoofd haha voelde me super erna maar rond 3 uurtjes erna kwam de pijn wel!

gaat best goed morgen controle ben benieuwd me rechter werkt wel mat minder mee me linker is al meer gezakt en minder strak miss omdat ik zelf ook rechts ben en denk dat t nog wel normaal is dat ze nog strak zijn allebij genezen ze toch apart van elkaar voor de rest nog

lekker rustig aan :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames,

vandaag 2 weken po en heb me controle gehad alles zag er super goed uit en me litekens ook super blij mee!! Links is al wat meer gezakt maar daar heb ik ook t minst last van de rechter doet de spier nog aardig tegenstribbelen maar die zal binenkort ook meer gaan zakken

verder voel ik me heel goed :D

laat me weten wt jullie er van vinden groetjes love7

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Love7:

Hallo lieve dames,

vandaag 2 weken po en heb me controle gehad alles zag er super goed uit en me litekens ook super blij mee!! Links is al wat meer gezakt maar daar heb ik ook t minst last van de rechter doet de spier nog aardig tegenstribbelen maar die zal binenkort ook meer gaan zakken

verder voel ik me heel goed :D

laat me weten wt jullie er van vinden groetjes love7

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heeeeel mooi!!

Zie inderdaad een klein verschil maar dat zal snel minder worden. 

Prachtig:33:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2017 om 17:21 zei Love7:

Hallo lieve dames,

vandaag 2 weken po en heb me controle gehad alles zag er super goed uit en me litekens ook super blij mee!! Links is al wat meer gezakt maar daar heb ik ook t minst last van de rechter doet de spier nog aardig tegenstribbelen maar die zal binenkort ook meer gaan zakken

verder voel ik me heel goed :D

laat me weten wt jullie er van vinden groetjes love7

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw meis ze zien er echt al super mooi uit! Kan niet wachten tot ik aan de beurt ben:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Gizmootje:

En hoe gaat het nu ? 

Al wat fitter en al weer wat dingen zelf kunnen doen ? 

 

Jaa sinds eergister voel ik me weer de oude super fijn!!

alleen helaas gister met de buren even voor de deur gepraat ( wonen in een volksbuurtje) en zitten met lekker weer altid voor de deur op het pleintjw bij ons er was iemand met de hond op straat en mijn zoontje liet mijn jack-russel ontsnappen en die vloog in de aanval dat oude valse beestje kon niet gaan winnen van die americaanse stafford :75:dus actie reactie me hond snel gepakt me man schrok ook dus die ook gelijk en toen ik m zo snel oppakte en tegenhield had ik geen seconde nagedacht natuurlikk maar dat deeeeed megaaaaa zeeeeer :( maarja op zon moment denk je daar gewoon niet over na!! Das zo automatische reactie, heb de rest van gister lekker niks gedaan op de bank en nu weer zonder pijn opgestaan gelukkig:wub: dus dat was even schrikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Oh shit ja das dan ff balen Maar gelukkig geen na pijn vandaag! 

Kan je wel al zelf boodschap doen en keer wasje aan zetten enzo... ? 

Mij lijkt dat zo moeilijk niks te doen 

Jaa zeker verzorg me zoontje gewoon weer broodjes smeren tandjes poetsen wassen hy is 3 en gelukkg kan die veel zelf, wasjes aanzetten afwasjes alles gaat weer stuk beter het is heel moeilijk niks te doen mar als je voorzichtig doet en niet teveel tegelijk komt het echt goed je lichaam geefr heeel goed aan als je even rust nodig hebt iedergeval de mijne haha donderdag weer werken dus gaat het gewone leven weer beginnen op t fietske haha morgen krijg ik me nieuwe telefoon binnen met een goede camera en dan heb ik weer geheugen dus dan ga ik weer fotos maken:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en doe je zwaar werk of ? Dat zal wel ff spannend en vermoeiend zijn weer aan de slag. 

Ik hoop dat het mooi weer word dat ik lekker veel buiten kan zitten Haha kan de kleine zich goed vermaken en ik me rust ook kan pakken. Als je continu binnen zit lijkt het me ook moeilijker om niks te doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.