Ga naar inhoud

Loulou_ : 21 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Loulou_

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Liefbeestje:

Dit is de Anita sport bh, ik vind hem idd fijn. Heb bovenstaande witte van de kliniek gekregen en zwart/grijze (uit de link) zelf bijgekocht, niet goedkoop, maar zeker omdat ik hem daarna nog met sporten of wandelen kan gebruiken wel zn geld waard.

http://www.anita.com/shop/nl_global/sport-beha-extreme-control-ac3582.html

 

Heeft ie een padding of een pocket om een padding in te stoppen?

Ik ben sowieso op zoek naar een sportBH met X-achterkant, kon je hiervan de bandjes kruislings vastmaken?

 

1 uur geleden zei Loulou_:

Wanneer mag je weer gaan fietsen? Ik ben het afgelopen maandag vergeten te vragen. 

 

Ik ben van het weekend weer stilletjes aan gaan fietsen. Remmen, op en afstappen doet nog wel pijn. En je arm uitsteken op de rotonde... :blink: Verder was ik echt na 15 minuten bek af, ondanks dat ik rustig fietste en normaal een bere conditie daarin heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie
36 minuten geleden zei Visje7:

 

Heeft ie een padding of een pocket om een padding in te stoppen?

Ik ben sowieso op zoek naar een sportBH met X-achterkant, kon je hiervan de bandjes kruislings vastmaken?

 

 

Ik ben van het weekend weer stilletjes aan gaan fietsen. Remmen, op en afstappen doet nog wel pijn. En je arm uitsteken op de rotonde... :blink: Verder was ik echt na 15 minuten bek af, ondanks dat ik rustig fietste en normaal een bere conditie daarin heb...

Nee hij kan niet kruislings. 

 

Ik zat 5 dagen po weer op de fiets. Ging prima. Alleen hobbels even met beleid doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Loulou_

Tijd voor een update. Ik ben al weer ruim 4 weken po en het gaat met de dag beter met me. De pijntjes worden minder, ik slaap goed (nog steeds op mijn rug) en ben sinds een week aan het werk. Wat gaat de tijd snel nu ik mijn dagelijkse ritme weer te pakken heb.

 

Mijn borsten worden met de week mooier en zijn al flink gezakt. Korstjes zijn er bijna af. Hopelijk kan ik met een paar dagen beginnen met de littekencrème. 

 

Volgende week vrijdag 6 weken po. Het moment om bh's te gaan passen. Heb er zo'n zin in! Ooj wil ik het sporten weer langzaamaan gaan oppakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed dat je je weer (bijna) de oude voelt. en het doet idd veel denk ik als je gewoon weer je dagelijkse routine kan oppakken. veel shopplezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Loulou_

Vandaag 6 weken po.en wat ben ik happy met mijn nieuwe borsten :wub:  De laatste week helemaal geen pijn meer gehad. Ik voel me goed en weer mezelf maar dan met mooie borsten die bij mijn lichaam passen. Dat heeft Frans Straten echt heel mooi gedaan. Qua maat ben ik wel heel blij dat ik mijn eigen gevoel gevolgd heb en voor een maat groter gegaan ben. 

 

Vandaag bh's geshopt en ik heb maat 70E :huh::D Ik vond mijn borsten in de sportbh stiekem aan de kleine kant maar nu met een normale bh ogen ze veel groter. In kleding ogen ze nu ook groter. Ik kan heel de dag voor de spiegel staan zo mooi vind ik ze. Net bij Sapph ook nog een bikini besteld (hadden mn maat niet meer in de winkel). Kortom: helemaal gelukkig met mijn nieuwe IK :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Loulou wat fijn om te horen dat je je goed voelt en dat je zo happy bent met je mooie borsten! Door jouw bericht kan ik niet wachten tot ik dat gevoel ook heb! Ik heb woensdag consult bij Frans :) 

Ben je ook al begonnen met sporten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loulou_
48 minuten geleden zei Alyssa:

Oh Loulou wat fijn om te horen dat je je goed voelt en dat je zo happy bent met je mooie borsten! Door jouw bericht kan ik niet wachten tot ik dat gevoel ook heb! Ik heb woensdag consult bij Frans :) 

Ben je ook al begonnen met sporten? 

Ohh spannend! Is dat je eerste consult of ben je al ergens anders geweest?

 

Ik ben nog niet gaan sporten, waarschijnlijk zondagochtend  (als de sportschool open is ivm Pinksteren). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loulou_
42 minuten geleden zei JESSICAD:

wat een super berichtje! echt fijn dat je je zo goed in je vel voelt. geniet zo verder :101:

Ja het is echt genieten, zo onwijs leuk! Maar jij bent ook al bijna aan de beurt, eindelijk! Al een keuze gemaakt over de maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎/‎06‎/‎2017 om 23:05 zei Loulou_:

Ja het is echt genieten, zo onwijs leuk! Maar jij bent ook al bijna aan de beurt, eindelijk! Al een keuze gemaakt over de maat?

 

ja ik blijf toch bij de 450cc. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad gaat goed hoor! Geen pijntjes meer en ben weer helemaal de oude (nouja, niet helemaal want heb nu eindelijk mooie borsten :4:). Ik draag nu gewone beugel bh's en in de nacht een sportbh. Ben heel blij met mijn nieuwe ik! Ik heb laatst alle foto's verwijderd en ook geen nieuwe foto's meer geplaatst, voelde toch niet zo goed om privé foto's online te plaatsen... 

 

Hoe gaat het met jou? Blij met het eindresultaat? Heb jij al een afspraak voor de eindcontrole? Ik ga morgen even bellen voor een afspraak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gaat en je nergens meer last van hebt. Het genieten kan nu echt beginnen hè. Die beugels in de bh's zit bij mij nog niet lekker. Dus die heb ik eruit gehaald en nu zitten ze heerlijk. Heb ook al in bikini gelopen maar dat vond ik nog een beetje vreemd haha.

 

Ohja, ik moet eigenlijk ook nog bellen voor een afspraak... ga ik van de week ook maar even doen.

 

Geniet van je oude/nieuwe ik met mooie boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.