Ga naar inhoud

Loulou_ : 21 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Loulou_

Aanbevolen berichten

Op 24-3-2017 om 18:21 zei Loulou_:

Eind van de ochtend een e-mail gestuurd naar Frans met al mijn vragen waaronder mijn twijfels over de maat.  En vanmiddag al een reactie terug! Nu afgesproken dat we op de dag zelf samen beslissen of het 300 of 345 cc wordt.  Helemaal happy nu! Meteen de operatiedatum definitief vastgelegd: 21 april, dat is al over 4 weken :43: 

 

@Desert-Rose: wil jij mijn topic verplaatsten? Alvast bedankt!

 

 

 

He meis,fijn dat je de knoop hebt doorgehakt,en precies, je kunt altijd nog op de dag zelf beslissen, maar je gaat zeker met de 300 aan een C/D cup komen.

 

Titel aangepast en je topic verhuisd, nu lekker af gaan tellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie

@Desert-Rose: nogmaals heel veel dank! 

 

Bedankt voor de leuke reacties meiden!

 

Nu de datum vast staat en we op de dag zelf nog eens kijken naar de maat voel ik me een stuk rustiger. Nu lekker af gaan aftellen en dingetjes regelen. Mijn schoonmoeder heeft aangeboden om na de operatie te komen strijken en een kennisje van mij komt in die periode twee keer in de week poetsen, bedden verschonen etc. Zo fijn! Dan kan ik lekker rustig aan doen na de operatie en hoeft mijn man naast zijn fulltime baan niet het volledige huishouden bij te houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk he! 
Die rust als je datum eenmaal vast staat herken ik heel erg, ik kon echt nachten wakker liggen en piekeren over wanneer ik het nou zou laten doen. Of het wel kon, zou het lukken, geldkwestie. 
En toen die datum er stond in m'n agenda, poef weg! 

Nu kan je dingetjes gaan regelen, heel fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt heel fijn die rust. Heb al het eea geregeld, vooral praktische dingetjes. 

 

Vandaag over 4 weken heb ik grote borsten :wub:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook @Rocker! Nog genoeg te doen de komende weken waaronder een cursus op mijn werk en een weekendje weg met mijn gezinnetje :43:. Genoeg afleiding en ondertussen voldoende tijd om alles voor te bereiden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint al op te schieten: nog maar 19 dagen!

 

Ik heb zo'n "last" van nesteldrang en nee, ik ben echt niet zwanger :4: Vanmiddag mijn kledingkast onderhanden genomen en er staan nog veel meer klusjes gepland.  Voordeel: de dagen gaan snel voorbij. Op naar 21 april! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Jacky1985
6 minuten geleden zei Loulou_:

Ik heb mail gehad van Marissa :43: Mag me volgende week vrijdag om 8.00 uur melden. Helemaal blij mee, mooie tijd! 

Inderdaad mooie tijd!! Aftellen nu, spannend:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_ Dat is een fijne tijd. Dan hoef je ook niet zo lang honger te lijden hihi. Ik vond het ook vooral fijn dat als je 's ochtends wordt geholpen je dan de rest van de dag rustig aan kan doen op je kamertje en even goed kan bijkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad Ja hè, ik heb Marissa gevraagd om me in de ochtend te plannen omdat ik het echt niet trek om uren niet te eten.  Ik word in de ochtend al wakker met honger. 

 

Het wordt wel een andere OK dag dan anders. Vrijdag wordt er normaal gesproken nooit geopereerd. Nu in verband met de meivakantie wel. Ik krijg geen eigen kamer maar blijf op de verkoever liggen totdat ik naar huis mag. Ik mag korter van te voren aanwezig zijn en waarschijnlijk ook eerder naar huis  (als het goed met me gaat uiteraard). 

 

Zal vanavond eens foto's maken van mijn huidige situatie en hier plaatsen.  Een album aanmaken lukt me helaas niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben een weekendje weg.  Genieten van en met mijn gezin aan de Zeeuwse kust. Heerlijk! Nog 5 dagen en dan is het zo ver. Nog geen zenuwen gelukkig...

 

@Rocker Ja tuurlijk, maar snap nog steeds niets van het aanmaken van een album. Gaat dat niet via mobiele telefoon  (heb Samsung)?

 

@JESSICAD ik moet een uur en een kwartier rijden.  Hopelijk geen files op de terugweg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m'n album toen aangemaakt via de laptop en ik heb een iPhone dus ik weet ook niet zo goed hoe het zou moeten via een Samsung. 

 

Maar lekker weekendje gehad? Of ga je nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, April 13, 2017 om 18:20 zei Loulou_:

@Schildpad Ja hè, ik heb Marissa gevraagd om me in de ochtend te plannen omdat ik het echt niet trek om uren niet te eten.  Ik word in de ochtend al wakker met honger. 

 

Het wordt wel een andere OK dag dan anders. Vrijdag wordt er normaal gesproken nooit geopereerd. Nu in verband met de meivakantie wel. Ik krijg geen eigen kamer maar blijf op de verkoever liggen totdat ik naar huis mag. Ik mag korter van te voren aanwezig zijn en waarschijnlijk ook eerder naar huis  (als het goed met me gaat uiteraard). 

 

Zal vanavond eens foto's maken van mijn huidige situatie en hier plaatsen.  Een album aanmaken lukt me helaas niet.

Jammer dat je geen eigen kamer hebt. Tenminste....ik was behoorlijk ziek na de operatie dus ik was wel blij met mn eigen kamertje/wc/tv'tje. Wel prettig dat je van te voren niet zo lang hoeft te wachten. Hopelijk mag je daarna ook snel weer naar huis. Misschien ben je dan net voor de file thuis.

 

Geniet van je weekendje weg met je gezinnetje! Lekker even uitwaaien.

 

Als je zoekt op "album aanmaken" dan vind je daar een topic over het aanmaken van een album. Ook met een mobiel. Succes en een fijn weekend:53:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LouLou_ ! 

 

Mooie boezem idd met je passessie.. ik kijk even rond op dit forum omdat ik zo benieuwd ben hoe het allemaal gaat. Ik word ook vrijdag geopereerd door Straten.. dan zien we mekaar!  Weet jij al Hoelaat je er moet zijn? Ik om 9:00. Ik krijg trouwens 400CC dual plane van mentor, coh 1, hp. Ben 1.60 en 60 kg. Ben zo benieuwd!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.