Ga naar inhoud

Loulou_ : 21 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Loulou_

Aanbevolen berichten

Op 16-4-2017 om 16:41 zei Schildpad:

Jammer dat je geen eigen kamer hebt. Tenminste....ik was behoorlijk ziek na de operatie dus ik was wel blij met mn eigen kamertje/wc/tv'tje. Wel prettig dat je van te voren niet zo lang hoeft te wachten. Hopelijk mag je daarna ook snel weer naar huis. Misschien ben je dan net voor de file thuis.

 

Idem hier. Had net als @Schildpad een eigen kamer en daar was ik wel blij mee. Voelde me ook behoorlijk beroerd en op de verkoeverkamer is het een komen en gaan van mensen. 

Was ook bang voor de files maar Frans begon pas om 19:30 aan zijn loopronde. Ben toen om 20:00 gegaan en toen waren alle files al weg :lol:

 

 

23 minuten geleden zei bigboob27:

Hoi LouLou_ ! 

 

Mooie boezem idd met je passessie.. ik kijk even rond op dit forum omdat ik zo benieuwd ben hoe het allemaal gaat. Ik word ook vrijdag geopereerd door Straten.. dan zien we mekaar!  Weet jij al Hoelaat je er moet zijn? Ik om 9:00. Ik krijg trouwens 400CC dual plane van mentor, coh 1, hp. Ben 1.60 en 60 kg. Ben zo benieuwd!

Liefs xx

 

Spannend @bigboob27

ik ben gisteren bij Frans geopereerd, heb 300 cc gekregen anatomisch. Mag ik tzt in je album spieken om je te volgen?

 

en @Loulou_ was het gelukt voor-foto's te plaatsen in een album? Zo ja, mag ik kijken? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie
Op ‎23‎-‎3‎-‎2017 om 21:58 zei Loulou_:

Vandaag was DE dag van mijn eerste consult. Mijn man is mee geweest. We zijn om 13.00 uur weggereden en kwamen mooi op tijd aan. Het is toch nog best een stukje rijden vanuit mijn woonplaats  (1 uur en een kwartier).

 

Ik had om 14.30 uur een afspraak. Bij binnenkomst was het erg druk in de wachtkamer. Later hoorden we dat er vandaag nacontrole gepland stonden, vandaar die drukte! Om 15.00 uur werd ik dan eindelijk naar binnen geroepen door Tanne voor het doornemen van de algemene informatie.  Eerst moest ik mijn persoonlijke gegevens en een medische vragenlijst invullen. Daarna kregen we een korte maar zeer uitgebreide presentatie over de operatie en de eventuele complicaties,  de verschillende protheses en we kregen voor en na foto's te zien.  Daarna mochten we nog even in de wachtkamer plaats nemen.

 

Al snel werden we naar binnen geroepen door dokter Straten. Ik heb verteld wat mijn wensen zijn en toen mocht ik mijn shirtje uit doen ( dat was toch best even een raar moment om zo bloot voor een vreemde man voor de camera te staan :lol:). Na wat meetwerk mocht ik dan eindelijk gaan passen.  En wauw wat is dat geweldig om te zien dat ik (van bijna plat) binnen een paar minuten een prachtige boezem had :wub:. Ik wil graag borsten die bij mijn lichaam passen en een natuurlijke vorm hebben. Qua maat denk ik aan een grote c, kleine d cup. Mijn voorkeur gaat uit naar anatomisch (vind het ronde bovenop de borst persoonlijk minder mooi).  Dokter Straten adviseerde mij om niet groter te gaan dan 300 cc omdat ik klein ben (160 cm, 49 kg) en maar een smalle borstkas heb. Bij een maat groter wordt het volgens hem minder natuurlijk en heb ik kans dat de randen zichtbaar worden en de borsten breder zijn dan mijn borstkas. Dussss het wordt :43:mentor 300 cc cohesive III medium height high projection  :43: dual plane. En ik kan ook nog eens op mijn voorkeur dag geopereerd worden: 21 april :)

 

Ik heb afgesproken om er nog een nachtje over te slapen en binnen nu en een week te laten weten of ik er voor ga. 

 

Ik heb veel gevraagd maar de terugweg bedacht ik me dat ik toch niet alles gevraagd heb. Eens kijken of ik een mail kan sturen naar dokter Straten. En dan nog kiezen voor hoeveel jaar nazorg ik ga. Ik neig naar 3 jaar. 

 

Al met al een leuke maar spannende dag geweest vandaag! 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpadhet weekend was heerlijk. We hebben genoten van de tijd met elkaar als gezin. Veel strandwandelingen gemaakt en lekker gegeten met elkaar. 

 

Nog geen zenuwen hier! Valt me reuze mee. Maar nog een druk programma de komende uren. Zenuwen zullen morgenavond wel komen.  Ik hoop nog wel normaal te kunnen slapen morgenavond...

 

Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei bigboob27:

Hoi LouLou_ ! 

 

Mooie boezem idd met je passessie.. ik kijk even rond op dit forum omdat ik zo benieuwd ben hoe het allemaal gaat. Ik word ook vrijdag geopereerd door Straten.. dan zien we mekaar!  Weet jij al Hoelaat je er moet zijn? Ik om 9:00. Ik krijg trouwens 400CC dual plane van mentor, coh 1, hp. Ben 1.60 en 60 kg. Ben zo benieuwd!

Liefs xx

Hey wat leuk! We gaan elkaar zeker zien! Waarschijnlijk pas na mijn operatie?  Ik mag me om 8.00 uur melden. Ik heb eigenlijk geen idee hoe laat de operatie dan plaats gaat vinden, uurtje later? 

 

Mooie maat! Krijg je ronde protheses? Ik hoop stiekem nog steeds op de grootste maat, 345 cc :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb foto's gemaakt maar door de drukte nog niet uitgevogeld hoe ik nou zo'n album aan moet maken.  Misschien  (als ik er aan toekom) kruip ik vanavond even achter de computer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 een eigen kamer lijkt me ook een stuk relaxter, ook voor mijn man. Deze datum komt me heel goed uit ivm geplande vakantie. Voordeel is wel dat ik me korter van te voren hoef te melden en (uiteraard als alles goed gaat) eerder naar huis mag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Loulou_:

Hey wat leuk! We gaan elkaar zeker zien! Waarschijnlijk pas na mijn operatie?  Ik mag me om 8.00 uur melden. Ik heb eigenlijk geen idee hoe laat de operatie dan plaats gaat vinden, uurtje later? 

 

Mooie maat! Krijg je ronde protheses? Ik hoop stiekem nog steeds op de grootste maat, 345 cc :wub:

 

Bij mij is er 300 ingegaan. Had ook gemaild voor 345 maar over dat topic dat cc niet alles telt ben in toch terug gegaan naar mijn visie "natuurlijk". En gisteren hebben ze er 300 in gedaan en ik vind ze echt niet te groot, maar wel mooi bij mijn postuur passen. Kan ik over 20 jaar als ik 43 ben nog een nieuwe size groter in gooien :P

 

31 minuten geleden zei Loulou_:

Ik heb foto's gemaakt maar door de drukte nog niet uitgevogeld hoe ik nou zo'n album aan moet maken.  Misschien  (als ik er aan toekom) kruip ik vanavond even achter de computer. 

 

Ben benieuwd, laat maar weten als het lukt!

 

27 minuten geleden zei Loulou_:

@Visje7 een eigen kamer lijkt me ook een stuk relaxter, ook voor mijn man. Deze datum komt me heel goed uit ivm geplande vakantie. Voordeel is wel dat ik me korter van te voren hoef te melden en (uiteraard als alles goed gaat) eerder naar huis mag. 

 

Oeh! Datum uitkiezen die goed gepland staat met vakantie is altijd fijner. Dan maakt dat verblijf op de verkoeverkamer ook niet uit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Loulou_:

Hey wat leuk! We gaan elkaar zeker zien! Waarschijnlijk pas na mijn operatie?  Ik mag me om 8.00 uur melden. Ik heb eigenlijk geen idee hoe laat de operatie dan plaats gaat vinden, uurtje later? 

 

Mooie maat! Krijg je ronde protheses? Ik hoop stiekem nog steeds op de grootste maat, 345 cc :wub:

hey! waarschijnlijk ben jij dan voor mij! ja ik krijg rond, en jij? ik ben echt zo zenuwachtig. Welke maat heb jij nu? ik zit nu op 75 A / B kom straks wss op een D uit. Heb 3 kids bv gegeven dus heb aardig wat ruimte gelukkig. Hoop wel dat het mooi wordt en niet TE. Maar Frans zei; het komt goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei bigboob27:

hey! waarschijnlijk ben jij dan voor mij! ja ik krijg rond, en jij? ik ben echt zo zenuwachtig. Welke maat heb jij nu? ik zit nu op 75 A / B kom straks wss op een D uit. Heb 3 kids bv gegeven dus heb aardig wat ruimte gelukkig. Hoop wel dat het mooi wordt en niet TE. Maar Frans zei; het komt goed :D

 

Als Frans zegt "het komt goed" dan komt dat ook wel! Hij heeft mijn gisteren van 70A naar 70C laten gaan en het staat heel natuurlijk bij mijn postuur :43:

 

lekker aftellen jullie tweetjes! Morgen is zo voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985
1 uur geleden zei bigboob27:

hey! waarschijnlijk ben jij dan voor mij! ja ik krijg rond, en jij? ik ben echt zo zenuwachtig. Welke maat heb jij nu? ik zit nu op 75 A / B kom straks wss op een D uit. Heb 3 kids bv gegeven dus heb aardig wat ruimte gelukkig. Hoop wel dat het mooi wordt en niet TE. Maar Frans zei; het komt goed :D

Ik heb op 10 april ook 400 cc gekregen bij frans, zelfde als jij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bigboob27 spannend he! Ik voel de zenuwen nu wel komen.  Ben op weg naar m'n werk, hopelijk kan ik me vandaag nog ergens toe zetten...

Ik heb nu een 70 a/aa. Mijn wens is om op een volle C/ kleine d uit te komen. Volgens Frans moet ik niet groter dan 300 cc gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Loulou_:

@bigboob27 spannend he! Ik voel de zenuwen nu wel komen.  Ben op weg naar m'n werk, hopelijk kan ik me vandaag nog ergens toe zetten...

Ik heb nu een 70 a/aa. Mijn wens is om op een volle C/ kleine d uit te komen. Volgens Frans moet ik niet groter dan 300 cc gaan. 

 

Herkenbaar, bij mij ging de laatste dagen van alles langs mij af, zelfs de leuke dingen ervoer ik als 'pff, hoe lang nog?'... Maar deze dag heeft net als gisteren en morgen 24 uur, de tijd gaat niet sneller of langzamer :)

 

Ik zou goed naar Frans luisteren en tevens ook goed naar jezelf: kies de maat waar je je zelf goed bij voelt. Je hebt toegang tot mijn album, daar staat mijn voor-foto (70A) en de situatie van gisteren 1 dag PO met 300 cc. Kan moeilijk inschatten wat mijn 'normale' bh maat nu is, maar van de triumph heb ik de 70C en die is mooi gevuld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de afgelopen dagen nergens last van gehad maar sinds vannacht... pfff ben nu echt hyperrr!

 

Ik vind jouw maat erg mooi @Visje7! Mijn borsten zijn wat kleiner of leger denk ik (na 2 zwangerschappen en kort borstvoeding gegeven te hebben). Heb van de triumph ook 70c. Ben zoooo benieuwd morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Loulou_:

Ik heb de afgelopen dagen nergens last van gehad maar sinds vannacht... pfff ben nu echt hyperrr!

 

Ik vind jouw maat erg mooi @Visje7! Mijn borsten zijn wat kleiner of leger denk ik (na 2 zwangerschappen en kort borstvoeding gegeven te hebben). Heb van de triumph ook 70c. Ben zoooo benieuwd morgen!

 

8 minuten geleden zei Rocker:

Tomorrow tomorrow I like you tomorrow :63::63:

 

Hyper, @Rocker, die is hyper! Stuiterballeke! 

 

Ik was ook wel hyper vooraf hihi. Nu wat minder maar merk vandaag dat ik al wat minder pijn heb in mijn borstspieren. Waar het gisteren eigenlijk nog ondragelijk was als ik mijn arm optilde, bijv op tafel leggen op de muis, of liggend en hem optillen om op mijn buik te leggen, dat dat nu al een stuk minder pijn doet :43: heb vanochtend wel een iets zwaardere pijnstilling genomen, daar kan het ook aan liggen, maar voel me wel een stuk beter als ik niet als een robot door huis beweeg. 

 

Fijn dat je mijn maat mooi vindt. Ik heb nog geen zwangerschappen gehad dus het zou best kunnen dat die van jou leger zijn.

Lukt het met de foto's? Wil overmorgen stiekem wel een PO fototje zien! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.