Ga naar inhoud

Loulou_ : 21 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Loulou_

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei issaschar:

Veel succes morgen @Loulou_

Ik ben al benieuwd naar je verslag. 

Mag ik ook in je album meespieken? 

Dankjewel! Ik heb je toegevoegd.  Maar er valt nu nog "niks" :D te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Loulou_:

Ik ben zoooo zenuwachtig...... :wacko: De  reis is goed gegaan en zit nu in de wachtkamer te wachten tot ik gehaald wordt.... 

 

@Loulou_ lieverd, veel succes!!!!! Laat het allemaal over je heen komen, je bent in goede handen en zij gaan álles voor je doen! :D Tot strakjes terug op het forum :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

K kwam al eens even snel kijken of er niets gepost was :P moet er zo dadelijk vandoor. Maar je zal wss al je nieuwe aanwinst aant bewonderen zijn :wub: Gefeliciteerd en fijn herstel gewenst @Loulou_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even kort. Is goed gegaan.  Had na de operatie geen pijn. Nu verga ik van het drukkende gevoel op mn borsten.en de rugpijn :( Ondanks de medicatie......Komt dit ooit nog goed?!

 

Heb 345 cc gekregen. Ze zijn mooi, dat verzacht ietsje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Loulou_:

Even kort. Is goed gegaan.  Had na de operatie geen pijn. Nu verga ik van het drukkende gevoel op mn borsten.en de rugpijn :( Ondanks de medicatie......Komt dit ooit nog goed?!

 

Heb 345 cc gekregen. Ze zijn mooi, dat verzacht ietsje 

Ja het komt goed!!!! Die ergste pijn is na een paar dagen voorbij. Neem je pijnstillers en rust!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit komt goed, de eerste dagen zijn rot. 
Probeer je medicijnen goed op tijd te nemen en af en toe te bewegen zodat het niet ook nog pijn gaat doen van het stijf worden. 

 

Nu lekker herstellen. Welkom bij de boobfamilie :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jij gaat hele mooie boobies krijgen. Ze zijn nu al mooi! :wub:

 

Ik zou persoonlijk wel medicatie nemen voor de eerste nacht... anders ga je het echt niet leuk vinden morgenochtend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei bigboob27:

@Loulou_ hoe vond je het? De mijne zijn zo mooi alleen ik was zo ziek! Kon met niemand communiceren. Pijn is te doen gelukkig. Ben erg blij! Ging jij naar macdonalds of was dat iemand anders haha

Dat was ik :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei bigboob27:

@Loulou_ hoe vond je het? De mijne zijn zo mooi alleen ik was zo ziek! Kon met niemand communiceren. Pijn is te doen gelukkig. Ben erg blij! Ging jij naar macdonalds of was dat iemand anders haha

Jij lag naast mij volgensmij. Jij kon je ogen niet open krijgen denk ik? En kreeg extra pijnmedicatie in je infuus?

 

Neeeeeee geen Mac hahahaha. Heb wel.iemand horen zeggen ja. Pfff moet.er niet aan denken.  Heb net een kippensoepje op en een broodje. En zit hartstikke vol..

 

Verder veel pijn nu. Wel super blij met het resultaat.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Loulou_:

Thanks meiden! Volgens Kees van de kliniek hoef ik vannacht geen medicatie in te.nemen. Maar wil dit eigenlijk wel.doen. 

 

Pcm of celebrix? @Rocker advies?

Ik neem ze wel standaard.. toch prettiger wakker worden denk ik.. cb en pcm

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Mooi LouLou! Die pijn kom je weer overheen. Morgen zal je nog een zure dag hebben maar daarna gaat het stilletjes aan al beter. 

 

Ik weet niet of je speciale medicatie hebt gekregen in de kliniek dat Kees gezegd heeft geen medicatie te hoeven? Anders zou je twee paracetamol kunnen pakken, die zijn niet zo heftig voor je maag. 

 

Gefeliciteerd met je twee aanwinsten en ik kijk uit naar je operatie verslagje :):) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Loulou_:

Jij lag naast mij volgensmij. Jij kon je ogen niet open krijgen denk ik? En kreeg extra pijnmedicatie in je infuus?

 

Neeeeeee geen Mac hahahaha. Heb wel.iemand horen zeggen ja. Pfff moet.er niet aan denken.  Heb net een kippensoepje op en een broodje. En zit hartstikke vol..

 

Verder veel pijn nu. Wel super blij met het resultaat.  

Jaa dat was ik.. was om 4 u nog niet helemaal wakker. En spugen van die narcose voelde me zo ziek! Wel redelijk veel pijn nu hoor. Fijn dat je ook tevreden bent..

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei bigboob27:

@Loulou_ hoe vond je het? De mijne zijn zo mooi alleen ik was zo ziek! Kon met niemand communiceren. Pijn is te doen gelukkig. Ben erg blij! Ging jij naar macdonalds of was dat iemand anders haha

 

Bigboob jij ook gefeliciteerd! Haha ik herken mezelf in jou. Ik was ook ziek na de narcose, wilde liever niet praten (zelfs m'n vriend die op me zat te wachten kreeg niet te horen hoe het was geweest) en aan de mac moest ik niet de ken :lol:

 

fijn dat ze mooi zijn geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoor net van man dat ik om 23.00 uur celebrix en.pcm.in moet.nemen. dus toch samen.  @Rocker

 

Nu met man afgesproken dat.ik vannacht de de wekker. niet zet. Kijken hoe het loopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei bigboob27:

Aaaaah myn man zei zullen we naar macdonalds doet je buurvrouw ook.. toen ging het mis hahaha

Oh maar niet vandaag hoor haha, ik ben 1,5 week geleden geopereerd en ik begon toen ik net wakker was ook gelijk over macDonalds :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze foto is van net na de operatie.. k weet niet precies of k het allemaal goed doe want snap niks van het forum Haha! @Loulou_ @Rocker

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.