Ga naar inhoud

Loulou_ : 21 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Loulou_

Aanbevolen berichten

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie

Van harte gefeliciteerd met je mooie borsten mop :53: Ik reageer morgen even uitgebreid. Maar even over je medicatie, overdag om de 4 uur 2x pcm+1x cb. Om 23.00 uur dus je pilletjes nog innemen. Word je vannacht wakker en heb je pijn en je bent ongeveer 4 uur verder vanaf 23.00 dan gewoon weer de pillencombi. Als het goed is kan je het daarna weer even rekken tot morgenochtend voor weer je volgende pillencombi. Heel veel beterschap en een goede nachtrust gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bigboob27 en @Loulou_ ze zien er echt prachtig uit! Dat worden kunstwerkjes al kan ik me voorstellen Dat je dit nu niet zal denken.

hopelijk krijgen jullie de pijn gestild en hebben jullie een rustige nacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even deze forum mee gelezen,

 

Ik heb 15 mei ook me operatie staan ronde hp 400cc frans van straten

 

Ben toch wel zenuwachtig voorstel voor de narcose haha, eind resultaat super benieuwd naar!

 

Ben benieuwd hoelaat ik geopereerd wordt,

 

Moet ook anderhalfuur erheen rijden, wel echt vervelend dat ik niet sogtends kan eten aangezien ik nog anderhalfuur in de auto moet haha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

--Operatieverslag Loulou_ 21 april 2017 Kliniek Heyendael Frans Straten--

 

Gisteren was het dan eindelijk zo ver, mijn operatiedag! Na een nacht amper geslapen te hebben stond ik om 5.30 uur naast mijn bed. Nog even snel douchen, aankleden en een kop koffie voor manlief gemaakt. Om iets voor half zeven stapten we in de auto en om iets na half acht kwamen we aan bij de kliniek. Mooi op tijd! Ik moest er namelijk om 8.00 uur zijn. Om 8.15 uur werd ik geroepen. Manlief een dikke kus gegeven en daar ging ik, het gaat echt gebeuren! Ik mocht me uitkleden, kreeg een blauw jurkje aan en moest een aantal vragen beantwoorden. Toen het moment van het infuus prikken.  Ik ben zo geen held met naalden en was heel erg gespannen. M'n bloeddruk daalde en ik dacht even dat ik knock-out zou gaan. Bed werd plat gezet en kreeg extra vocht toegediend.  Een paar minuten later voelde ik me al beter. Maar het infuus bleef een gevoelig punt,  het toedienen van de ab-kuur en later de narcose was erg gevoelig  (ab-kuur zelfs pijnlijk). De anesthesist kwam nog even een praatje maken en kort daarna werd ik afgetekend door Frans en hebben we afgesproken dat hij zou proberen om 345 cc te plaatsen.  Als het te strak zou zijn dan zou het 300 cc worden. Prima!

 

Om 9.00 uur werd ik de ok opgereden. Het ging allemaal heel snel,  voor ik het wist lag ik heerlijk te slapen.  Om 10.45 uur werd ik wakker. Ik was vrijwel meteen goed wakker. Geen pijn. Op schaal van 0-10 een 0! Niet misselijk.  Voelde me prima! Meteen gespiekt en voorzichtig gevoeld, wat mooi :wub:. Het is 345 cc geworden, blij mee! Ik kreeg een spiegeltje en heb ongeveer dezelfede naar mijn grote borsten zitten gluren haha. Mijn man mocht ook even komen kijken. Daarna kreeg ik de sportbh en band om.

 

Ik heb twee beschuitjes en twee kopjes thee op. Rustig opgegeten.  Het ging zo goed dat ik om 12.30 uur naar huis mocht. Maar bij het van bed komen voelde ik het eten en drinken hoog zitten. Niet misselijk maar wel een terugfluiting van mijn lichaam: rustig aan doen! Ben even gaan liggen. Na een tijdje geplast en nog even gaan liggen. Vanwege de drukte werd ik op een ander bed in een hoekje gezet. Voelde de pijn, of nouja, meer het drukkend gevoel op de borst en rug opkomen. Maar nog heel goed te handelen. 

 

Mijn man mocht weer even bij mij komen zitten. Nog een bouillonnetje gedronken, pijnstillers ingenomen en geplast.  En om 14.00 uur zij we vertrokken naar huis. Terugreis ging goed. Meteen langs de apotheek gereden voor de medicatie en net voor we de straat in reden voelde ik mn borsten strak worden en hevige pijn opkomen. Gelukkig was het tijd om de celebrix in te nemen.

 

Heel de avond nog veel pijn gehad. Ik ben om 23.00 uur gaan slapen. Pillen ingenomen en een coldpack op mn borsten gelegd. Man heeft de coldpack na een halfuurtje weggehaald.  Helaas om half 1 wakker. En zo is het heel de nacht doorgegaan.  Hazenslaapjes gehad.  Afgewisseld met een beetje bewegen (wc bezoekjes) en had zo'n honger steeds. Toch te weinig gegeten gisteren, zat steeds al snel vol. Dus nog 3 keer een sneetje ontbijtkoek gegeten.

 

Om 7.00 uur medicatie ingenomen en gaan ontbijten  (zo'n honger nog steeds!) en aan de brandnetelthee.  Pijn is nu goed te doen.

 

Planning is om vanmiddag lekker te gaan douchen. Nu rustig op de bank met weer een kopje brandnetelthee, is goed te drinken.  

 

Denk er wel aan om naast de pcm 4 keer per dag de celebrix te nemen om de pijn te onderdrukken. Om de zes uur ipv acht uur.

 

Ohja en de pijn hoog op de borst lijkt nu gezakt te zijn naar de zijkant van m'n borsten met uitstraling naar m'n oksels. Is dat normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_ helaas zijn die pijntjes normaal! Die pijn is de aanhechting van je borstspier aan je schouder/arm... spierpijn. 

 

Leuk verslag! Fijn dat het zo goed is gegaan. Maar nu de grote hamvraag: wat heeft Frans erin gestopt? 300 of 345? 

 

En het slecht slapen hoort er helaas ook bij... probeer overdag nog wat slaap te pakken. Goed herstel gewenst  :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Visje7:

@Loulou_

 

Leuk verslag! Fijn dat het zo goed is gegaan. Maar nu de grote hamvraag: wat heeft Frans erin gestopt? 300 of 345? 

 

Daar ben ik nu ook wel heel benieuwd naar. Of ben je dat vergeten te vragen :153:

 

Het is weekend, manlief is vast thuis dus laat je goed verzorgen deze dagen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 en @Liefbeestje  en @Tinny  had het in m'n korte bericht van gisteren gezet. Ga het meteen toevoegen aan mn verslag, thanks!

 

Maar zeg het natuurlijk  met alle liefde en plezier nog een keer: het is 345 cc geworden  :wub::43:Zal mn handtekening ook eens aanpassen.

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet moe voel. Best gek. Heb een hele drukke week achter de rug en 2 nachtjes slecht geslapen.  Man met de hamer zal nog wel langskomen denk ik.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Loulou_:

@Visje7 en @Liefbeestje  en @Tinny  had het in m'n korte bericht van gisteren gezet. Ga het meteen toevoegen aan mn verslag, thanks!

 

Maar zeg het natuurlijk  met alle liefde en plezier nog een keer: het is 345 cc geworden  :wub::43:Zal mn handtekening ook eens aanpassen.

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet moe voel. Best gek. Heb een hele drukke week achter de rug en 2 nachtjes slecht geslapen.  Man met de hamer zal nog wel langskomen denk ik.

 

 

toch 345! Joepie! :tatice_04:

 

Man met de hamer kan langskomen, maar misschien ook niet. Bij @Rocker is hij uiteindelijk ook niet meer langs gekomen. Ik slaap zelf snachts best goed en dat scheelt voor mij ook al een boel. Genoeg rusten, goed eten en drinken, en medicatie scheelt bij mij ook nog best was.

 

Gaat helemaal goedkomen met ons! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat de man met de hamer mijn huis voorbij gaat haha. Vandaag nog twee keer een powernap gedaan. Dat scheelt al zoveel. 

 

Pijn is goed te doen. Alleen na het douchen wel meer pijn aan de zijkant.  Branderig gevoel. Ik heb met hulp van man heel voorzichtig gedoucht.  Raar, onwennig gevoel zonder bh....Meteen foto's genomen,  zie album. Uploaden gaat vandaag niet zo snel helaas. Forum lijkt traag te zijn. 

 

De zwangere buik is hier  inmiddels ook aanwezig :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Schildpad:

Hey vrouwtje, hoe is het nu met je? Ben je de dag een beetje doorgekomen? Ben benieuwd hoe het met je gaat.

 

Mwah vandaag niet zo'n goede dag eigenlijk... Toch weer veel pijn (iets meer als gisteren) en kan geen fijne houding vinden.  Dan weer zitten dan weer liggen.... Ik heb wel een goede nacht gehad, hopelijk aankomende nacht weer. En merk dat ik 4 uur na de medicatie eigenlijk weer nieuwe pillen nodig heb.  Dan begint de pijn weer en na 4,5 uur heb ik hevige pijn. Samen met man dit schema gemaakt:

 

7.00 celebrix en 1000 pcm

12.00 uur hetzelfde

17.00 uur hetzelfde 

22.00 uur hetzelfde 

's nachts zonodig 1000 pcm

 

Lijkt er op dat 5 uur tussen de de medicatie op dit moment nog teveel is. Daarbij moet ik eerlijk zeggen dat ik een lage pijngrens heb.... Speelt ook mee natuurlijk.  Ik kan niet veel hebben....

 

De pijn zit vandaag vooral aan de zijkant en onderkant bij de littekens. Een zwaar drukkend en soms hevig brandend gevoel. 

 

Hoe gaat het met jou? Hoeveel dagen po ben jij nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Loulou_:

 

Mwah vandaag niet zo'n goede dag eigenlijk... Toch weer veel pijn (iets meer als gisteren) en kan geen fijne houding vinden.  Dan weer zitten dan weer liggen.... Ik heb wel een goede nacht gehad, hopelijk aankomende nacht weer. En merk dat ik 4 uur na de medicatie eigenlijk weer nieuwe pillen nodig heb.  Dan begint de pijn weer en na 4,5 uur heb ik hevige pijn. Samen met man dit schema gemaakt:

 

7.00 celebrix en 1000 pcm

12.00 uur hetzelfde

17.00 uur hetzelfde 

22.00 uur hetzelfde 

's nachts zonodig 1000 pcm

 

Lijkt er op dat 5 uur tussen de de medicatie op dit moment nog teveel is. Daarbij moet ik eerlijk zeggen dat ik een lage pijngrens heb.... Speelt ook mee natuurlijk.  Ik kan niet veel hebben....

 

De pijn zit vandaag vooral aan de zijkant en onderkant bij de littekens. Een zwaar drukkend en soms hevig brandend gevoel. 

 

Hoe gaat het met jou? Hoeveel dagen po ben jij nu? 

Eigenlijk is dat geen goed medicatieschema.. Als je me een pb stuurt, dan maak ik ff een nieuw schema voor je.. Dan zit je, normaal gesproken, ook niet na 4 uur weer te kwijlen voor meer medicatie ;):P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

Eigenlijk is dat geen goed medicatieschema.. Als je me een pb stuurt, dan maak ik ff een nieuw schema voor je.. Dan zit je, normaal gesproken, ook niet na 4 uur weer te kwijlen voor meer medicatie ;):P 

xxx

Ga ik meteen doen! Ik zit nu meerdere keren per dag te kwijlen namelijk....:lol: (ik lach wel maar op het moment zelf heb ik tranen in mijn ogen). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis! Gaatie een beetje? Las dat je erg veel last hebt van de pijn... rot he... die eerste 5 dagen zijn vaak het heftigste maar straks zul je echt merken dat het met de dag aanzienlijk beter zal gaan! Gaan de nachte  een beetje?

 

Heb je al fotos of een album waarin ik mag meespieken? We hebben natuurlijk dezelfde boobies made door dezelfde pc natuurlijk:3: zat je nou nog te twijfelen op de dag voor 390? Of ben ik in de war met iemand anders...

Hou je taai he!!

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

@xRenee ik heb je toegevoegd aan mijn album. We hebben inderdaad dezelfde maat gekregen, zo blijkt mee! Hoopte al dat het zou passen.  Vind de maat erg mooi. Ja, veel pijn hier. Zo erg dat ik me heb afgevraagd waarom ik dit nou zo graag wil... Vandaag lijkt weer iets beter te gaan.  Heb net een bakje yoghurt met muesli gegeten en steeds na het eten en drinken heb ik last van m'n borsten, had jij dat ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Saturday, April 22, 2017 om 20:29 zei Caitlyn:

Zou ik misschien ook je foto's mogen zien ? Ben erg benieuwd ! 

Ik ga je toevoegen. Ga jij ook naar Frans Straten voor een borstvergroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.