Ga naar inhoud

Loulou_ : 21 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Loulou_

Aanbevolen berichten

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei Visje7:

Hallo!

 

Hoe gaat het met je? :54:

Hoi hoi,

 

Nog regelmatig veel zenuwpijn. Hele akelige pijn... Maar gisteren een hele goede dag gehad met aan het eind van de dag even kort wat zenuwpijn.  Bh en band los en mn man heeft mn rug gemasseerd met ijskoude handen, heb genoten  (normaal haat ik koude handen haha).  Toen ging het weer. Nu gaat het eigenlijk ook prima maar vanochtend weer die akelige pijn. Na het douchen is de pijn wel gezakt. Was eigenlijk van plan om naar buiten te gaan voor een korte wandeling.  Morgen weer een nieuwe poging.

 

Conclusie: het gaat al een stuk beter. Heb gisteren zelf gedoucht  (zonder haren te wassen uiteraard). Beetje in huis wat prullen opgeruimd.  Ik kan zelf overeind komen en ga zelf naar de wc (eerste dag kon ik mn broek niet omhoog krijgen). Kleine stapjes, maar dat zijn ook stapjes. 

 

En ben super blij met mn borsten! 

 

Hoe gaat het met jou? Jij bent nu een week po toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Loulou_:

Hoi hoi,

 

Nog regelmatig veel zenuwpijn. Hele akelige pijn... Maar gisteren een hele goede dag gehad met aan het eind van de dag even kort wat zenuwpijn.  Bh en band los en mn man heeft mn rug gemasseerd met ijskoude handen, heb genoten  (normaal haat ik koude handen haha).  Toen ging het weer. Nu gaat het eigenlijk ook prima maar vanochtend weer die akelige pijn. Na het douchen is de pijn wel gezakt. Was eigenlijk van plan om naar buiten te gaan voor een korte wandeling.  Morgen weer een nieuwe poging.

 

Conclusie: het gaat al een stuk beter. Heb gisteren zelf gedoucht  (zonder haren te wassen uiteraard). Beetje in huis wat prullen opgeruimd.  Ik kan zelf overeind komen en ga zelf naar de wc (eerste dag kon ik mn broek niet omhoog krijgen). Kleine stapjes, maar dat zijn ook stapjes. 

 

En ben super blij met mn borsten! 

 

Hoe gaat het met jou? Jij bent nu een week po toch?

 

Zenuwpijnen zijn echt hels... ik heb ze ook. Gelukkig nu wat minder heftig maar zaterdag zat ik echt te janken van pijn. Met elke minuscule beweging vlamde de zenuw zijn prikkel :( het snikken bevorderde het niet bepaald maar de pijnscheut wekt een nieuwe snik op en de snik weer een nieuwe pijnscheut. 

 

Ik ben vandaag gestopt met de pijnstilling. Alleen voor het slapen gaan twee pcm. Heb vandaag alleen echt te veel gedaan... vanochtend hele tijd in huis gerommeld en ook naar de winkel gewandeld. De heenweg ging wel maar de terugweg niet... maar je zeggen "zo. En nu stop ik met wandelen"... je moet toch terug naar huis :( toen thuis appte mijn moeder of ze langs kon komen. Had m'n ouders gisteren opgebiecht dat ik een bv had gedaan en ze waren niet helemaal enthousiast... verdomme dacht ik. Eerst nee gezegd, puinhoop in huis, moe, maar m'n moeder stond erop. Nouja dus toen de grootste rommel een beetje opgeruimd en daarna nog veel gepraat, terwijl ik na de supermarkt al dacht: nu moet ik echt gaan rusten. Dus lig nu plat en m'n boobs zijn hard en pijnlijk :( sorry lijfje :( ben inderdaad een week po. Verder gaat het wel goed hoor, ik ben gezegend met het feit dat ik snachts naar omstandigheden best prima slaap :) en dat scheelt best veel.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 jij ook die zenuwpijn, brrr gun deze pijn niemand! Ik denk dat het door de borstband komt. Die druj lokt de pijn uit. Zodra die band even losgaat zakt hier de pijn weg. 

 

Wanneer heb jij jouw controle? Ik mag maandag komen.

 

Wat goed van je dat je het je ouders al verteld hebt! Dat was oorspronkelijk niet je plan toch? Goed dat je het verteld hebt. Hoe ging het? Heftige middag voor je... Dikke knuffel :53: Het komt allemaal goed meis, het is jouw keuze, jouw lichaam. Vergeet dat niet!

 

Nu gaan rusten hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Loulou_:

@Visje7 jij ook die zenuwpijn, brrr gun deze pijn niemand! Ik denk dat het door de borstband komt. Die druj lokt de pijn uit. Zodra die band even losgaat zakt hier de pijn weg. 

 

Wanneer heb jij jouw controle? Ik mag maandag komen.

 

Wat goed van je dat je het je ouders al verteld hebt! Dat was oorspronkelijk niet je plan toch? Goed dat je het verteld hebt. Hoe ging het? Heftige middag voor je... Dikke knuffel :53: Het komt allemaal goed meis, het is jouw keuze, jouw lichaam. Vergeet dat niet!

 

Nu gaan rusten hoor! 

 

Ik mag maandag ook! Om 11:45 staat hij :) en herkenbaar van die band. Zodra het begint te steken doe ik als eerste die band af. Dat geeft vaak al zo'n "verruiming" dat de stelen weggaan of verdragelijk worden. Maar niet altijd :ph34r:

 

en ik wilde het voorlopig niet vertellen. Maar m'n moeder vroeg of ik deze week, nu ik meivakantie had (ben op een school werkzaam) op haar paard kwam rijden... Tsja... "ik heb het druk met niks doen? :mellow:" dus leek het me beter om het nu maar gelijk te vertellen. En ja, mijn keus en ik sta er nog steeds helemaal 100% achter. Geen haar uit mijn volle bos die eraan twijfelt, echt niet. 

 

Ik rust ook! Ik lig lekker (braaf op mijn rug) in bed op mijn telefoon te forummen :D 

dankje voor je knuffel! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 dan zien we elkaar niet. Ik moet er om 10.00 uur al zijn.

 

Je wilde het toch een keer vertellen aan je ouders. Nu ben je er mooi vanaf. Hoe hebben ze gereageerd?

 

**Update**

 

Ik voelde gisteren bij het slikken iets in mn keel. Vandaag werd dat pijn en vanavond om 17.30 uur had ik 38.9 koorts. Volgens de adviezen van de kliniek het noodnummer gebeld en kreeg Frans zelf aan de telefoon.  Verhaal gedaan. Verteld dat ik dacht aan een keelontsteking en dat ik geen extreme pijn aan mn borsten heb, geen overdreven zwelling en roodheid en dat ik dacht dat mn wondjes niet lekken (alleen thuis, kon het helaas niet checken maar voelde geen nattigheid) 

Frans gaf aan dat het zeer waarschijnlijk geen ontsteking kon zijn omdat ik pas een paar dagen geleden geopereerd ben, dat een ontsteking na 3 a 4 weken optreedt als het al gebeurt. Frans raadde me aan om contact op te nemen met de huisarts voor een ab kuur. Er bestaat een hele kleine kans dat de ontsteking doorslaat  naar mijn borsten en dat willen we niet hebben. Dus huisartsenpost gebeld. Borsten en wondjes zijn gecheckt.  Ziet er allemaal netjes uit.  Geen rare dingen gezien.  Heb een ab-kuur meegekregen.

 

Hopelijk slaat de kuur aan en ben ik weer snel de oude.... :rolleyes:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Loulou_:

@Visje7 dan zien we elkaar niet. Ik moet er om 10.00 uur al zijn.

 

Je wilde het toch een keer vertellen aan je ouders. Nu ben je er mooi vanaf. Hoe hebben ze gereageerd?

 

**Update**

 

Ik voelde gisteren bij het slikken iets in mn keel. Vandaag werd dat pijn en vanavond om 17.30 uur had ik 38.9 koorts. Volgens de adviezen van de kliniek het noodnummer gebeld en kreeg Frans zelf aan de telefoon.  Verhaal gedaan. Verteld dat ik dacht aan een keelontsteking en dat ik geen extreme pijn aan mn borsten heb, geen overdreven zwelling en roodheid en dat ik dacht dat mn wondjes niet lekken (alleen thuis, kon het helaas niet checken maar voelde geen nattigheid) 

Frans gaf aan dat het zeer waarschijnlijk geen ontsteking kon zijn omdat ik pas een paar dagen geleden geopereerd ben, dat een ontsteking na 3 a 4 weken optreedt als het al gebeurt. Frans raadde me aan om contact op te nemen met de huisarts voor een ab kuur. Er bestaat een hele kleine kans dat de ontsteking doorslaat  naar mijn borsten en dat willen we niet hebben. Dus huisartsenpost gebeld. Borsten en wondjes zijn gecheckt.  Ziet er allemaal netjes uit.  Geen rare dingen gezien.  Heb een ab-kuur meegekregen.

 

Hopelijk slaat de kuur aan en ben ik weer snel de oude.... :rolleyes:

 

 

 

Jammer, beetje gezelligheid in de wachtkamer zou niet verkeerd zijn ;)

Ze reageerde best wel geschokt. "Fijn dat jij er blij mee bent maar van ons had het niet gehoeven". Had die reactie wel verwacht en daarom pas naderhand vertelt, zodat zulke niet-steunende reacties niet mij aan het twijfelen zouden brengen :) Geef het de tijd zodat ze het kunnen verwerken en dan komt het wel goed.

 

Maar hey joh, dat met jou is wel even wat minder! Goed dat je meteen aan de bel hebt getrokken. Hoe sneller je erbij bent, hoe groter de kans dat het allemaal binnen de perken blijft... :o Ik wist overigens niet dat de infectie pas na 3-4 weken optreed? Ik had mezelf de hele week voorgehouden dat er in de eerste week niks met mijn boobs gebeurt was en het infectiegevaar dus wel geweken zou zijn :lol: maar dat is dus niet zo <_<

 

Sterkte met de kuur! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Visje7:

 

Jammer, beetje gezelligheid in de wachtkamer zou niet verkeerd zijn ;)

Ze reageerde best wel geschokt. "Fijn dat jij er blij mee bent maar van ons had het niet gehoeven". Had die reactie wel verwacht en daarom pas naderhand vertelt, zodat zulke niet-steunende reacties niet mij aan het twijfelen zouden brengen :) Geef het de tijd zodat ze het kunnen verwerken en dan komt het wel goed.

 

Maar hey joh, dat met jou is wel even wat minder! Goed dat je meteen aan de bel hebt getrokken. Hoe sneller je erbij bent, hoe groter de kans dat het allemaal binnen de perken blijft... :o Ik wist overigens niet dat de infectie pas na 3-4 weken optreed? Ik had mezelf de hele week voorgehouden dat er in de eerste week niks met mijn boobs gebeurt was en het infectiegevaar dus wel geweken zou zijn :lol: maar dat is dus niet zo <_<

 

Sterkte met de kuur! :116:

Ik hoop voor je dat je ouders bijdraaien en jouw keuze accepteren.  Komt vast goed als ze aan het idee gewend zijn.  

 

Dat van die infectietermijn wist ik ook niet. Ik had ook een week in mijn hoofd.  Nouja het is op dit moment gelukkig maar een keelontsteking.  Blij met het advies van Frans en dat de huisarts het advies heeft opgevolgd.  Ik hoop dat de kuur snel aanslaat.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wou net eens komen vragen hoe het met de pijn gesteld was.

beterschap gewenst met de keelontsteking. Hopelijk niet te veel hoesten want kan me voorstellen dat dit geen deugd doet met net geopereerde boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei JESSICAD:

Wou net eens komen vragen hoe het met de pijn gesteld was.

beterschap gewenst met de keelontsteking. Hopelijk niet te veel hoesten want kan me voorstellen dat dit geen deugd doet met net geopereerde boobies.

Thanks! Hoef niet te hoesten maar slikken is pijnlijk. En fijne bijwerking van de ab kuur: last van mn buik/ diaree. Heerlijk! Misschien ben ik nu snel van mn vochtbuikje af?! (Alles positief inzien..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_ Ik had even meegelezen. Het zit je niet echt mee he meid. Misschien dat je daarom wat meer pijn ervaart omdat die keelontsteking eraan zat te komen...?

 

Fijn dat je Frans zelf aan de lijn had. Hopelijk slaat de kuur snel aan en knap je snel weer op. Goed naar je lichaam blijven luisteren. Beterschap :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad dankjewel.  Nee het zit inderdaad een beetje tegen.  Paar weken geleden hebben man en dochters keelontsteking gehad, zijn flink ziek geweest. Ik dacht dat ik de dans mooi ontsprong.  Maar helaas.... op het moment dat je het minst weerbaar bent komt het dan toch voorbij. Vind het vooral voor mijn dochters echt rot! Had vandaag met ze over de vrijmarkt willen lopen, zit er met koorts niet in. Baal er van. Heb vanochtend een potje gejankt in de armen van mijn man, even alle emoties laten gaan, nu gaat het weer. Man heeft net de meisjes bij oma opgehaald en loopt nu met ze over de vrijmarkt. 

 

Hor gaat het met jou? Jij hebt ook veel pijn gehad of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goed dat je je tranen even lekker kan laten lopen, dat lucht op. Ik vind sowieso dat het toch ook geestelijk een verandering met zich meebrengt. En dan met name de herstelperiode dat ik af en toe het gevoel heb dat ik als mama en huisvrouw even "niks" voorstel. Wij mogen in onze handjes klappen wat betreft onze mannen. Ze hebben echt een hartje van goud.

 

Over je dochters moet je je echt geen zorgen maken. Als ik naar die van mij kijk dan gaan ze er zo makkelijk mee om dat mama even niks kan/mag. Ze zijn zo begripvol ondanks hun toch nog jonge leeftijd. En dat de keelontsteking er nu even bijkomt dat is gewoon pech hebben.

 

Fijn dat je geen pijn meer hebt. Kan je ook een beetje je nachtrust vinden?

 

Met mij gaat het redelijk. Af en toe nog wel pijn. Heb gisteren een ander medicatie schema gekregen van Desert-Rose. Dus hopelijk ga ik me wat beter voelen. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Mn boobies worden in ieder geval met de dag mooier :D

 

Hou je taai en genoeg blijven drinken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Loulou! Hoe was je controle vanochtend gegaan? Bij mij goed. Hechtingen zagen er goed uit. Ze deed de borstband wel een partijtje strak zeg :blink: even wennen aan die nieuwe strakte... hij triggert steekjes :122:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loulou_
2 uur geleden zei Visje7:

Hey Loulou! Hoe was je controle vanochtend gegaan? Bij mij goed. Hechtingen zagen er goed uit. Ze deed de borstband wel een partijtje strak zeg :blink: even wennen aan die nieuwe strakte... hij triggert steekjes :122:

 

xx

Hoi hoi,

 

Hier ook goed gegaan! We waren langer onderweg dan dat ik binnen heb gezeten, hihi. Was meteen aan de beurt. 

 

Wat hebben ze bij jou gezegd?

 

Hier zag alles er ook goed uit. Mooie hechtingen en borsten zien er goed uit. Hier geen last van de band. Ik denk dat bij mij de band heel de week al aardig strak zit. Misschien hebben we (mijn man dus ;-) is nogal streng) die band wel te strak gehad want verpleegkundige zei dat de band strak moet zitten maar geen pijn mag doen. Hmm.....nouja nu nergens last meer van. Als je pijn hebt zou ik de band losser doen hoor.

 

Ik heb nog gevraagd over zijslapen: mag ik eventueel al doen als ik slecht slaap op mijn rug. Moet dan een kussentje ter ondersteuning onder mijn borst leggen. Verder nog gevraagd of ik een pan af mag gieten (man werkt onregelmatig.   wil op die avonden ook een gezonde maaltijd op tafel zetten), en dat mag. Moet wel mijn armen tegen mijn lichaam houden en een vergiet gebruiken (bij afgieten van pasta bijvoorbeeld). Vind ik wel fijn hoor. Maar ga dat alleen op de werkavonden van mijn man doen. Als man thuis is kookt hij. 

 

Moest ook stoppen met pcm als dat al kan. Heb vanochtend nog 1000 mg genomen. 

 

Op naar half juni, dan ben ik 6 weken po. Ben zooo benieuwd hoe mijn borsten er dan uitzien :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Loulou_:

Hoi hoi,

 

Hier ook goed gegaan! We waren langer onderweg dan dat ik binnen heb gezeten, hihi. Was meteen aan de beurt. 

 

Wat hebben ze bij jou gezegd?

 

Hier zag alles er ook goed uit. Mooie hechtingen en borsten zien er goed uit. Hier geen last van de band. Ik denk dat bij mij de band heel de week al aardig strak zit. Misschien hebben we (mijn man dus ;-) is nogal streng) die band wel te strak gehad want verpleegkundige zei dat de band strak moet zitten maar geen pijn mag doen. Hmm.....nouja nu nergens last meer van. Als je pijn hebt zou ik de band losser doen hoor.

 

Ik heb nog gevraagd over zijslapen: mag ik eventueel al doen als ik slecht slaap op mijn rug. Moet dan een kussentje ter ondersteuning onder mijn borst leggen. Verder nog gevraagd of ik een pan af mag gieten (man werkt onregelmatig.   wil op die avonden ook een gezonde maaltijd op tafel zetten), en dat mag. Moet wel mijn armen tegen mijn lichaam houden en een vergiet gebruiken (bij afgieten van pasta bijvoorbeeld). Vind ik wel fijn hoor. Maar ga dat alleen op de werkavonden van mijn man doen. Als man thuis is kookt hij. 

 

Moest ook stoppen met pcm als dat al kan. Heb vanochtend nog 1000 mg genomen. 

 

Op naar half juni, dan ben ik 6 weken po. Ben zooo benieuwd hoe mijn borsten er dan uitzien :wub:

 

 

Haha ja ik was in totaal ruim twee uur onderweg en tien minuten binnen ofzo. Ook meteen geholpen, stonden nog bij de water automaat. Ze heeft mij exact vertelt als bij jou. Ik weet alleen niet zo goed waar je het kussentje moet stoppen voor onder je boobs? Waar je op ligt of juist de bovenste die hangt? 

 

Fijn dat jouw borstband al strak genoeg zat. Ik ben sinds vorige week al van de pijnstilling af. Heb afgelopen week nog wel best wat pijn gehad dus de pijnstilling deed veel bij mij. Daarom ook de band niet zo strak gehad. Nu gaat het wel :) 

 

beide op naar juni! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loulou_
3 minuten geleden zei Visje7:

 

Haha ja ik was in totaal ruim twee uur onderweg en tien minuten binnen ofzo. Ook meteen geholpen, stonden nog bij de water automaat. Ze heeft mij exact vertelt als bij jou. Ik weet alleen niet zo goed waar je het kussentje moet stoppen voor onder je boobs? Waar je op ligt of juist de bovenste die hangt? 

 

Fijn dat jouw borstband al strak genoeg zat. Ik ben sinds vorige week al van de pijnstilling af. Heb afgelopen week nog wel best wat pijn gehad dus de pijnstilling deed veel bij mij. Daarom ook de band niet zo strak gehad. Nu gaat het wel :) 

 

beide op naar juni! :1big_boobs:

Oh fijn! Jij bent al een paar dagen verder. Ik denk eigenlijk dat ik ook al zonder kan. Ga niets meer nemen nu. Eens zien of ik nog pijn krijg. Het kussentje leg je onder de borst ter ondersteuning. Dus waar je op ligt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Loulou_:

Oh fijn! Jij bent al een paar dagen verder. Ik denk eigenlijk dat ik ook al zonder kan. Ga niets meer nemen nu. Eens zien of ik nog pijn krijg. Het kussentje leg je onder de borst ter ondersteuning. Dus waar je op ligt. 

 

 

 

Ik ga het vanavond uit proberen! Schuin liggen trekt nog wel aan mijn borstbeen dus het is denk op mijn zij inslapen en daarna rol ik op mijn rug :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_ @Visje7 Ik heb geprobeerd iets schuiner te gaan liggen vannacht, kon weer eens niet slapen halleluja voor ontspoorde hersens. Maar vond het niet fijn liggen, had het idee dat er teveel druk aan de buitenkant van m'n borst kwam dus ik ga weer terug slapen op de manier van Visje haha. 
Beetje schuin met m'n bekken en m'n benen opgevouwen ligt nog altijd het prettigst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Rocker:

@Loulou_ @Visje7 Ik heb geprobeerd iets schuiner te gaan liggen vannacht, kon weer eens niet slapen halleluja voor ontspoorde hersens. Maar vond het niet fijn liggen, had het idee dat er teveel druk aan de buitenkant van m'n borst kwam dus ik ga weer terug slapen op de manier van Visje haha. 
Beetje schuin met m'n bekken en m'n benen opgevouwen ligt nog altijd het prettigst. 

 

Gisteren op controle geweest en mijn hechtingen zien er goed uit. Heb wel echt een insane blauwe plek en dat is nog gezwollen en pijnlijk. De verpleegster had gezegd dat als het ging dat ik op mijn zij mocht gaan slapen ondersteund met een kussentje. Zo overdag gaat het wel om op mijn zij te liggen. Eerst doet het pijn en dan trekt het weg maar ik kan vanuit die positie niet bewegen omdat dat wel pijn doet. Gisteren avond mijn kussenfort dus weer terug in bed gelegd en slaap snachts gewoon nog op mijn rug :P de verpleegster heeft mijn borstband toch een partijtje strak getrokken, niet normaal.  Moet eerst weer aan die strakte wennen. Een voordeel: eerst kon ik mijn jasje niet dicht dragen want dan drukte dat te veel, maar nu drukt de borstband harder waardoor ik wel m'n jas dicht kan doen zonder dat het naar voelt :lol: mag vrijdag met bio oil gaan smeren en heb zojuist ook de Littekenvervagers van Hansaplast besteld. Niet geschoten is altijd mis en dan kun je het nu maar beter in een keer goed doen.  

 

Jij hebt op je zij liggend last van druk op de buitenkant van je boob, ik heb het gevoel dat mijn hele borst van mijn borstbeen scheurt aan de bovenzijde. Dat hele stuk wat onder je borstband loopt. Als ik op de andere zij draai ook. @Madam.K heeft ook veel last van haar borstbeen. Is toch wel even een dingetje hoor, dual plane... vindt de spier niet heel leuk :P 

 

 

(Blauwe plek is door de strakte van de bh band niet verder gezakt maar is echt als een derde tiet vocht gaan ophopen onder mijn oksel. Daar zat die borstband ook overheen en snapte de pijn al niet toen de blauwe plek nog onzichtbaar was :P zwelling is nu gelukkig wel zo goed als weg onder de blauwe plek)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.