Ga naar inhoud

Loulou_ : 21 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Loulou_

Aanbevolen berichten

Gast Loulou_

@JESSICAD geen pijn meer hier. Zo fijn! 

 

@Rocker ik durf nog niet op mijj zij te liggen. Ik ben bijna gewend aan rugslapen nu. Vanochtend "uitgeslapen"  tot 7.15 uur. Ik werd vorige week veel vroeger wakker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Loulou_

Flinke blauwe plek @Visje7! Wanneer is die plek op gekomen? Vervelend van de pijn ook.

 

Van de verpleegkundige mag ik dit weekend gaan smeren. Lees hier dat de korstjes er af moeten zijn voor je mag smeren. Zal ik dan toch nog even wachten of....? Ze hebben helemaal niets gezegd over niet smeren als de korstjes er nog op zitten... Wat hebben ze tegen jullie hierover  gezegd  @Visje7 @Rocker ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Loulou_:

Flinke blauwe plek @Visje7! Wanneer is die plek op gekomen? Vervelend van de pijn ook.

 

Van de verpleegkundige mag ik dit weekend gaan smeren. Lees hier dat de korstjes er af moeten zijn voor je mag smeren. Zal ik dan toch nog even wachten of....? Ze hebben helemaal niets gezegd over niet smeren als de korstjes er nog op zitten... Wat hebben ze tegen jullie hierover  gezegd  @Visje7 @Rocker ?

 

Geloof dat hij pas vanaf dag 4-5 PO echt zichtbaar werd. Eerst was hij geel, toen werd hij groenig, toen werd hij paars, daarna bruinig ofzo en nu gaat hij richting zwart. De verpleegster zei gisteren dat ze daar waarschijnlijk na de BV nog een verdoving in hebben gespoten en het daarom zo blauw was. 

 

Verpleegster heeft gezegd dat ik vanaf vrijdag mag smeren, niks over korstjes gezegd. Eerlijk gezegd ben ik liever safe than sorry, als er echt nog korstjes opzitten zou ik niet gaan smeren, dan wordt het misschien week en weet niet wat er onder de korstjes zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loulou_

@Visje7 het is echt een flinke plek. Maar trekt wel weer weg, vooral vervelend dat je er pijn van hebt.

 

Ik wacht het weekend even af. Als er nog korstjes zitten ga ik niet smeren dan wacht ik tot de korstjes weg zijn.

Ik ga Biodermal gebruiken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Loulou_:

@Visje7 het is echt een flinke plek. Maar trekt wel weer weg, vooral vervelend dat je er pijn van hebt.

 

Ik wacht het weekend even af. Als er nog korstjes zitten ga ik niet smeren dan wacht ik tot de korstjes weg zijn.

Ik ga Biodermal gebruiken. 

 

 

Verstandig. Geloof dat biodermal net zo goed is. Zag bio oil als eerste staan en leek me wel geschikt. Niet echt bewust verder gekeken. Heb nu wel die hansa plast litteken vervangers besteld. Enerzijds om gewoon te proberen, het kan er nooit op achteruit gaan en anderzijds omdat ik het niet zie zitten om nog 4 weken gaasjes onder m'n bh te dragen. Moest jij dat ook? @Rocker en jij? Hoorde er niemand ooit over... tussen je bh en je hechtingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 Ik had dus precies hetzelfde met een blauwe plek in m'n zij, precies tot waar m'n bh zat en daaronder niet haha. Is gelukkig weg getrokken nadat ik het tussenstukje nog wat losser had gezet hihi. 

 

@Loulou_ Dat is omdat er soms nog wat open kan zijn onder de korstjes en dit kan open raken door het smeren met olie/crème waardoor je alsnog tegen een bron van bacteriën aanloopt. Vandaar het advies eerst korstjes eraf. 

 

Ik hoefde geen gaasjes meer onder m'n bh te dragen maar heb dit de eerste dagen wel gedaan omdat de huid een beetje gevoelig is. Maar deed dit eigenlijk alleen als ik naar buiten ging en moest lopen waardoor m'n boobies heen en weer gingen in de bh haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Visje7:

 

Geloof dat hij pas vanaf dag 4-5 PO echt zichtbaar werd. Eerst was hij geel, toen werd hij groenig, toen werd hij paars, daarna bruinig ofzo en nu gaat hij richting zwart. De verpleegster zei gisteren dat ze daar waarschijnlijk na de BV nog een verdoving in hebben gespoten en het daarom zo blauw was. 

 

 

Ik had/heb ook zo'n blauwe plek en die kwam door de injectie met spierontspanners die ze in je borst spuiten, daar raken ze soms een ader bij :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Liefbeestje:

Ik had/heb ook zo'n blauwe plek en die kwam door de injectie met spierontspanners die ze in je borst spuiten, daar raken ze soms een ader bij :huh:

 

Aaaaahh. That makes sense! Dankje @Liefbeestje :59: de andere kant is ook niet zo erg. Wel wat blauwig maar niet zo erg als deze. Kan me nog wel herinneren dat ik bij jouw foto's ook stond te kijken hoe blauw jij was.. werd ik het daarna zelf ook :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loulou_

Bedankt voor je uitleg @Rocker!

 

Ja hier ook gaasjes @Visje7. Hmm daar zeg je wat. Dan zijn die pleisters handiger ja. Nog maar eens over nadenken wat ik ga gebruiken.  Ik heb nog niets gekocht.  Biodermal is best duur, als ik het koop wil ik het wel gaan gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Loulou_:

Bedankt voor je uitleg @Rocker!

 

Ja hier ook gaasjes @Visje7. Hmm daar zeg je wat. Dan zijn die pleisters handiger ja. Nog maar eens over nadenken wat ik ga gebruiken.  Ik heb nog niets gekocht.  Biodermal is best duur, als ik het koop wil ik het wel gaan gebruiken. 

 

Ja dingen voor niks kopen is zonde. Wil ook zoooo graag bikini's kopen maar mag van mezelf nog niet :P ik had de bio oil ook gehaald omdat ik heel bang was voor striemen. Heb de eerste dagen het alleen op mijn borst gebruikt en daarna slonk hij al doordat de zwelling minder werd dus was een beetje een onreeele angst. Maarja had het potje toch al nodig voor de littekens, wil en/en doen. Wel eerst de oil in laten trekken natuurlijk. 

 

Nu die pleisters eraf zijn voel ik het tenminste ook niet meer zo trekken onder de douche. Waar de eerste twee weken ik liever de bh aan had dan uit begin ik al meer en meer het gevoel te krijgen dat ze oké zijn zonder bh. Wel nog raar maar niet meer zo naar als eerst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag helemaal geen gaasjes meer over de littekens, de eerste dagen nadat de pleisters eraf zijn is een beetje vervelend en gevoelig. 
Smeer nu met welleda huidolie (smeerde ik eerst ook over de borst vanwege het trekkende gevoel door de zwelling) en verder nog even niets. 
Ga over 3 weken aan die pleisters beginnen van Hansaplast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Rocker:

Ik draag helemaal geen gaasjes meer over de littekens, de eerste dagen nadat de pleisters eraf zijn is een beetje vervelend en gevoelig. 
Smeer nu met welleda huidolie (smeerde ik eerst ook over de borst vanwege het trekkende gevoel door de zwelling) en verder nog even niets. 
Ga over 3 weken aan die pleisters beginnen van Hansaplast. 

 

Waarom pas over drie weken en niet al direct? Mag je nog niet direct met die pleisters beginnen ofzo dan?

 

en waarom heb jij geen gaasjes gekregen? Zijn jouw boobs zo groot dat ze al ala bruggetje er overheen hangen dat de band je litteken niet raakt? :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Visje7:

 

 

en waarom heb jij geen gaasjes gekregen? Zijn jouw boobs zo groot dat ze al ala bruggetje er overheen hangen dat de band je litteken niet raakt? :1big_boobs:

Even inhaken; mijn bh band raakt ook de hechtingen niet. Die zitten echt aan de onderkant van m'n borst. De band loopt over m'n ribbenkast. Wondjes zijn gewoon vrij. En droog en schoon 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Liefbeestje:

Even inhaken; mijn bh band raakt ook de hechtingen niet. Die zitten echt aan de onderkant van m'n borst. De band loopt over m'n ribbenkast. Wondjes zijn gewoon vrij. En droog en schoon 

 

Aha. Ja bij mij zit alle volume nog boven de tepel. Hij kijkt ook nog steeds naar beneden. De onderkant van de bh lijkt bij mij er tegen aan te komen. Vind de bh niet echt strak zitten maar als ik zo beter kijk lijkt het alsof de bh wel te klein is in de cups? Of is het gewoon dat alle volume boven zit en de stof daardoor hoger/boller op staat en dit straks mee naar beneden zakt? Die rare flapjes zijn de gaasjes. 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Visje7:

 

Waarom pas over drie weken en niet al direct? Mag je nog niet direct met die pleisters beginnen ofzo dan?

 

en waarom heb jij geen gaasjes gekregen? Zijn jouw boobs zo groot dat ze al ala bruggetje er overheen hangen dat de band je litteken niet raakt? :1big_boobs:

 

Omdat ik nu nog de tijd heb om ze in te smeren met olie en dat vind de huid bovenop m'n boobies ook wel fijn haha. Als ik over drie weken weer ga werken is het een snellere optie ;) 

 

maar ik hoefde van de verpleegkundige niet per se gaasjes erop te doen. Het mocht maar was geen vereiste. Ook omdat alles helemaal dicht was. 

En ik vergeet het ook gewoon haha. 

 

Mijn band onder m'n boobies zit volgens mij ook iets lager. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Rocker:

 

Omdat ik nu nog de tijd heb om ze in te smeren met olie en dat vind de huid bovenop m'n boobies ook wel fijn haha. Als ik over drie weken weer ga werken is het een snellere optie ;) 

 

maar ik hoefde van de verpleegkundige niet per se gaasjes erop te doen. Het mocht maar was geen vereiste. Ook omdat alles helemaal dicht was. 

En ik vergeet het ook gewoon haha. 

 

Haha oké :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Visje7:

 

Aha. Ja bij mij zit alle volume nog boven de tepel. Hij kijkt ook nog steeds naar beneden. De onderkant van de bh lijkt bij mij er tegen aan te komen. Vind de bh niet echt strak zitten maar als ik zo beter kijk lijkt het alsof de bh wel te klein is in de cups? Of is het gewoon dat alle volume boven zit en de stof daardoor hoger/boller op staat en dit straks mee naar beneden zakt? Die rare flapjes zijn de gaasjes. 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hihi, zien er mega boobs uit zo vanonder getrokken. I like it :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Visje7:

 

Aha. Ja bij mij zit alle volume nog boven de tepel. Hij kijkt ook nog steeds naar beneden. De onderkant van de bh lijkt bij mij er tegen aan te komen. Vind de bh niet echt strak zitten maar als ik zo beter kijk lijkt het alsof de bh wel te klein is in de cups? Of is het gewoon dat alle volume boven zit en de stof daardoor hoger/boller op staat en dit straks mee naar beneden zakt? Die rare flapjes zijn de gaasjes. 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

En helpt het als je de schouderbanden wat losser maakt zodat je wat extra ruimte krijgt in de hoogte, dan kun je de band beter naar beneden trekken.

Bij mij zit de bovenste rand van de brede elastieke band echt onder mijn borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ook met type bh te maken hebben

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Visje7:

 

Ja ik zal hem ook wat losser doen. Die bh van jou ziet er wel comfortabel uit, welke is dat? 

Dit is de Anita sport bh, ik vind hem idd fijn. Heb bovenstaande witte van de kliniek gekregen en zwart/grijze (uit de link) zelf bijgekocht, niet goedkoop, maar zeker omdat ik hem daarna nog met sporten of wandelen kan gebruiken wel zn geld waard.

http://www.anita.com/shop/nl_global/sport-beha-extreme-control-ac3582.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loulou_

Mijn bh zit hetzelfde als die van @Visje7. Ik heb die van de Hema en Triumph. Net na de operatie gebruikte ik nog een tussenstukje bij de Triumph. Dat is nu niet meer nodig. Ik denk dat de gaasjes ook niet lang meer nodig zijn.

 

Korstjes zijn er bijna af :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.