Ga naar inhoud

Leche : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast Leche

Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Leche:

nou he, enorm! haha. Vestje zit verder wel prima, voelt wel veilig en beschermd. Hoe gaat het bij jou verder?

Vest wel lekker alleen onderste flapje in het midden prikt in mijn maag. Wat doe jij allemaal nu?

Ik was in het OLVG op de poli en meegenomen naar Park door Nio. Misschien vroeg hij het daarom? Geen idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Elske77:

Vest wel lekker alleen onderste flapje in het midden prikt in mijn maag. Wat doe jij allemaal nu?

Ik was in het OLVG op de poli en meegenomen naar Park door Nio. Misschien vroeg hij het daarom? Geen idee.

Had een reactie geschreven maar die is kennelijk niet doorgekomen.

Ik lig voornamelijk in bed, doe af en toe een tukje, lees wat, kijk films, dat soort dingen. Eet wel gewoon beneden aan tafel, hou niet zo van eten in bed.. En is voor de kindjes ook wel gezellig. Verder word ik goed verzorgd door mijn schoonmoeder, dat is echt heel fijn. De pijn valt nog steeds wel mee, gebruik geen morfine, wel alle andere medicijnen. Was vannacht voor het eerst een beetje misselijk.

Ben die strakke borsten alleen wel een beetje zat, ben benieuwd wanneer ze wat zachter worden... jij enig idee?

Ik ben inderdaad ook in het OLVG op de poli geweest en geopereerd in Park, voor mij lekker dichtbij. Controle moet helaas wel weer in 020. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Elske77:

Ha allemaal, ik heb mijn album hopelijk wat inzichtelijker ingericht nu, alleen ik weet niet meer precies wie ik toestemming had gegeven dus als je wilt kijken, let me know! Sommigen wist ik nog wel dus heb ik direct alweer toegevoegd! 

Sorry verkeerde topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

@Elske77 ik kan je foto's nog niet zien. Had ik al toegang? Ben wel benieuwd :)

Bij mij is de zwelling ook heel sterk aanwezig! En ik heb zoveel pijn.... alles staat precies in brand bij mij en bij iedere beweging krijg ik verschrikkelijke pijnscheuten. Rotnacht gehad :81:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jullie toegevoegd. De volgorde klopt niet helemaal. Voorsituatie is duidelijk, liggend is direct postoperatief, grijze broek is dag 1 (gisteren) en roze onderbroek is vanochtend. 

Het zwelt mega hier en alles doet pijn. Ik dacht vantevoren dat ik alleen paracetamol zou nemen maar zit toch aan de naproxen en Oxynorm en Valium ook. Slaap daardoor wel lekker, ben godzijdank ook een rugslaper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
3 uur geleden zei Leche:

Had een reactie geschreven maar die is kennelijk niet doorgekomen.

Ik lig voornamelijk in bed, doe af en toe een tukje, lees wat, kijk films, dat soort dingen. Eet wel gewoon beneden aan tafel, hou niet zo van eten in bed.. En is voor de kindjes ook wel gezellig. Verder word ik goed verzorgd door mijn schoonmoeder, dat is echt heel fijn. De pijn valt nog steeds wel mee, gebruik geen morfine, wel alle andere medicijnen. Was vannacht voor het eerst een beetje misselijk.

Ben die strakke borsten alleen wel een beetje zat, ben benieuwd wanneer ze wat zachter worden... jij enig idee?

Ik ben inderdaad ook in het OLVG op de poli geweest en geopereerd in Park, voor mij lekker dichtbij. Controle moet helaas wel weer in 020. 

 

Ze worden rond de vier weken meestal wat zachter :) dus nog even geduld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gekeken,. 

Wat een verschil van voor en na! Geweldig! de asymmetrie is ook nauwelijks meer te zien, dat gaat echt wel mooi worden :D

 

Dus voor nu nog even tandenbijten en wachten, lees veel dat het bij dag 4 weer dragelijker is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Elske77:

@Leche moet jij ook 8/6 in het OLVG west op controle komen? 

 Ja, moet nog wel even bellen voor een afspraak. Zie er wel een beetje tegenop om dat eind alleen te rijden, maargoed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei B00bies:

 

Ze worden rond de vier weken meestal wat zachter :) dus nog even geduld..

Vier weken???? Oh wow, dat is zeker geduld hebben..... :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Hihi ja dat had ik hier op het forum gelezen. Bij mij was het wel al wat eerder dat ze zachter werden. Mijn zwelling en vocht namen ook al vrij snel af. Bij anderen soms juist weer langer, dus het verschilt denk ik per persoon. Gewoon echt rustig aan doen en goed drinken. Ik dronk echt liters thee op een dag en deed heel rustig aan. Denk wel dat dat geholpen heeft. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elske77 @Leche wat was jullie wachttijd voor het eerste consult bij nio? Ik wil graag in de eerste week van augustus maar ben bang dat hij dan al vol zit als ik niet snel bel. Maar ik moet eerst wachten op mijn oproep voor een andere operatie in die periode....

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei gastmama:

@Elske77 @Leche wat was jullie wachttijd voor het eerste consult bij nio? Ik wil graag in de eerste week van augustus maar ben bang dat hij dan al vol zit als ik niet snel bel. Maar ik moet eerst wachten op mijn oproep voor een andere operatie in die periode....

Ik dacht een paar weken.... zou gewoon vast bellen als ik jou was, verplaatsen kan altijd nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Elske77:

Ik dacht een paar weken.... zou gewoon vast bellen als ik jou was, verplaatsen kan altijd nog.

Ja bij mij ook een paar weken inderdaad. En toen twee maanden later de operatie, maar dat lag ook aan mijn eigen agenda. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei B00bies:

Hihi ja dat had ik hier op het forum gelezen. Bij mij was het wel al wat eerder dat ze zachter werden. Mijn zwelling en vocht namen ook al vrij snel af. Bij anderen soms juist weer langer, dus het verschilt denk ik per persoon. Gewoon echt rustig aan doen en goed drinken. Ik dronk echt liters thee op een dag en deed heel rustig aan. Denk wel dat dat geholpen heeft. xx

Dat is wel een goede tip dat drinken inderdaad, thanks! Ik was gek genoeg vandaag een stuk duffer dan gister, dus heb bijna de hele dag geslapen. Ben wel heel blij dat ik morgen weer mag douchen...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.