Ga naar inhoud

Leche : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast Leche

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Cathytje:

@Elske77 ik kan je foto's nog niet zien. Had ik al toegang? Ben wel benieuwd :)

Bij mij is de zwelling ook heel sterk aanwezig! En ik heb zoveel pijn.... alles staat precies in brand bij mij en bij iedere beweging krijg ik verschrikkelijke pijnscheuten. Rotnacht gehad :81:

Hey @Cathytje mag ik ook bij jouw foto's kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Leche:

Dat is wel een goede tip dat drinken inderdaad, thanks! Ik was gek genoeg vandaag een stuk duffer dan gister, dus heb bijna de hele dag geslapen. Ben wel heel blij dat ik morgen weer mag douchen...!

Ik heb ook de hele dag liggen slapen op de bank, niks voor mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/9/2017 om 11:45 zei Desert-Rose:

@Leche

 

He meis,

 

Omdat ik zie dat je een datum hebt voor je bv heb ik je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je eventuele vragen, updates en na je operatie je verslag neerzetten en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

xx

Hi @Desert-Rose Kan ik mijn titel nog aanpassen aangezien ik uiteindelijk in de Parkkliniek ben geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Leche:

Hi @Desert-Rose Kan ik mijn titel nog aanpassen aangezien ik uiteindelijk in de Parkkliniek ben geopereerd? 

 

Hoi hoi, 

 

Gefeliciteerd met je nw boobs he meis.

 

Een titel aanpassen kun je niet zelf, maar ga ik even voor je doen.

 

Doe lekker rustig aan, goed op tijd je pijnstilling nemen, en voldoende drinken,

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Hoi hoi, 

 

Gefeliciteerd met je nw boobs he meis.

 

Een titel aanpassen kun je niet zelf, maar ga ik even voor je doen.

 

Doe lekker rustig aan, goed op tijd je pijnstilling nemen, en voldoende drinken,

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Dankjewel @Desert-Rose! Het gaat erg goed, hopelijk blijft het zo voorspoedig gaan. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mirri:

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Wat fijn dat het goed is gegaan!

Mag ik meekijken in je album? Groetjes

Dankjewel @Mirri! Ik heb je toegevoegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Elske77:

Ha Leche,

heb jij je prothesen al bij Contourion geregistreerd voor de garantie? Ik wel, jij hebt ook Hydrogels toch?

Lieve allemaal 

Ik ben ook afgelopen maandag geopereerd. Maar ik zie jouw vraag ineens over het registreren. Waar moet dat dan? Ik weet er nml niks van. Ik heb alleen een garantiecertificaat meegekregen van Arion. 

@Lechemag ik ook in jouw album kijken? Ik dacht te lezen dat jij ook 340 hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Maison:

Lieve allemaal 

Ik ben ook afgelopen maandag geopereerd. Maar ik zie jouw vraag ineens over het registreren. Waar moet dat dan? Ik weet er nml niks van. Ik heb alleen een garantiecertificaat meegekregen van Arion. 

@Lechemag ik ook in jouw album kijken? Ik dacht te lezen dat jij ook 340 hebt?

Ik kreeg een formulier mee en drie kaartjes met de LOT- en referentienummers erop. En de website waarop je ze kunt registreren voor je 10 jaar garantie. Gelijk maar gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leche @rietje2 @Maison @Cathytje Dus de dames van 29 mei, wat doen jullie inmiddels allemaal?

 

Nio drukte me op het har niet teveel te doen gisteren tijdens mijn extra controle, maar vriend wordt het aankleden wel een beetje zat nu. En ik heb de afwasmachine aangezet en beetje ingeruimd (kleine dingen) vanmorgen. Hoe gaat dit bij jullie? Ben bang dat ik teveel doe en daarmee het resultaat negatief beïnvloed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje
3 uur geleden zei Elske77:

@Leche @rietje2 @Maison @Cathytje Dus de dames van 29 mei, wat doen jullie inmiddels allemaal?

 

Nio drukte me op het har niet teveel te doen gisteren tijdens mijn extra controle, maar vriend wordt het aankleden wel een beetje zat nu. En ik heb de afwasmachine aangezet en beetje ingeruimd (kleine dingen) vanmorgen. Hoe gaat dit bij jullie? Ben bang dat ik teveel doe en daarmee het resultaat negatief beïnvloed.

Hier ongeveer hetzelfde. Kleine huishoudelijke taken, maar zeker niet strijken, wassen, afwassen, kuisen,.... Zolang we onze armen niet te ver van ons lichaam brengen is het wel ok denk ik. Aankleden en wassen doe ik volledig zelfstandig :) Een beetje activiteit kan echt geen kwaad, zolang we voorzichtig zijn. Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Elske77:

@Leche @rietje2 @Maison @Cathytje Dus de dames van 29 mei, wat doen jullie inmiddels allemaal?

 

Nio drukte me op het har niet teveel te doen gisteren tijdens mijn extra controle, maar vriend wordt het aankleden wel een beetje zat nu. En ik heb de afwasmachine aangezet en beetje ingeruimd (kleine dingen) vanmorgen. Hoe gaat dit bij jullie? Ben bang dat ik teveel doe en daarmee het resultaat negatief beïnvloed.

Ik doe vrijwel alles zelf, vanmorgen zelf gedoucht, haren gewassen en aangekleed, neem wel overal goed de tijd voor. Ruim wat kleine dingetjes op (speelgoed van de kids enzo) maar doe zeker nog geen was en strijk etc. Dat heeft mijn schoonmoeder van de week allemaal gedaan dus we kunnen gelukkig even vooruit.

Vandaag is de sportbh van de Hema binnengekomen, ik kijk er zo naar uit om die aan te doen! Ben het vestje nu wel een beetje zat. Medicatie ben ik aan het afbouwen, slik nu alleen nog diazepam en 3x per dag 500g paracetamol. Het valt me allemaal erg mee, hoop alleen dat ik niet te veel doe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Leche:

Ik doe vrijwel alles zelf, vanmorgen zelf gedoucht, haren gewassen en aangekleed, neem wel overal goed de tijd voor. Ruim wat kleine dingetjes op (speelgoed van de kids enzo) maar doe zeker nog geen was en strijk etc. Dat heeft mijn schoonmoeder van de week allemaal gedaan dus we kunnen gelukkig even vooruit.

Vandaag is de sportbh van de Hema binnengekomen, ik kijk er zo naar uit om die aan te doen! Ben het vestje nu wel een beetje zat. Medicatie ben ik aan het afbouwen, slik nu alleen nog diazepam en 3x per dag 500g paracetamol. Het valt me allemaal erg mee, hoop alleen dat ik niet te veel doe. 

Ik doe ook meer zelf, mijn compressievest zit in de was, heb Carefix Alice L en XL van schoonmoeder (borstkanker) gekregen en ben met de L naar het dorp gegaan. Vriend en stiefdochter zware werk en ik zelfscannen.de L deed veel pijn na half uurtje shoppen dus nu thuis de XL aan. Heb Hema sportBH 80E gekocht maar die lijkt groot. Ik ga de 80D nu proberen. Lastig dat rechts zoveel groter is dan links.

nu wel genoeg gedaan voor vandaag en op de bank. Ga zo diazepam nemen en paracetamol, rest doe ik niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Elske77:

Ja, ik maak elke dag foto's. Ala je wilt voeg ik je toe!

Ja hoor is goed! 

 

Ze zijn mooi @Leche

Fijn dat het goed gaat bij jullie! Snap dat als je voor je gevoel wel wat kan doen, je dat ook wil en gaat doen. Bij mij ging het ook snel goed en niet veel pijn maar achteraf denk ik 'had ik maar minder gedaan en echt de herstelperiode rustiger aangedaan'. Die eerste weken krijg je nooit meer terug.

Genieten van het steeds mooier worden van jullie borsten! Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Leche:

Ik doe vrijwel alles zelf, vanmorgen zelf gedoucht, haren gewassen en aangekleed, neem wel overal goed de tijd voor. Ruim wat kleine dingetjes op (speelgoed van de kids enzo) maar doe zeker nog geen was en strijk etc. Dat heeft mijn schoonmoeder van de week allemaal gedaan dus we kunnen gelukkig even vooruit.

Vandaag is de sportbh van de Hema binnengekomen, ik kijk er zo naar uit om die aan te doen! Ben het vestje nu wel een beetje zat. Medicatie ben ik aan het afbouwen, slik nu alleen nog diazepam en 3x per dag 500g paracetamol. Het valt me allemaal erg mee, hoop alleen dat ik niet te veel doe. 

@Leche, welke maat Hema sportBH heb jij nu? Ik had de heavy gekocht, maat 80E maar leek te groot voor links (rechts wel goed). Nu ga ik vandaag een D proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Cathytje:

Hoi meiden, ik heb verschillende bh's, maar het is de goedkoopste (Hema) die het beste zit! Ik heb 80D... :35:

@Leche @rietje2 @Elske77 @Mirri

Hey ladies, ik heb ook die van de HEMA, heb 75C gekocht, zit wel prima volgens mij, al had een maatje groter ook geen kwaad gekund. Vandaag de BH een dagje aangehad, toen was ik het wel weer zat, dus nu toch maar weer het vestje aan. Mijn borsten zitten in de sportbh wel heel hoog, maar het knelt verder niet erg, dus denk dat de maat wel ok is. Groter dan C wilde ik trouwens niet, dus misschien is dit ook gewoon ontkenning dat een maatje groter misschien ook prima (of zelfs beter) past, hahaha. Ik had ze online besteld dus ook niet in de winkel kunnen passen. 2e is nu trouwens wel voor half geld! Heb dus meteen een witte en een zwarte gekocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de heavy van Hema. 2 stuks inderdaad. Haha. Ik heb net 75e gekocht en die zit wel goed. 

Vooral bandjes niet te strak doen he!

Heb ook nog de caredix eva/ava. Die zit ook erg l lekker. 

Dacht gisteren avond doe het vest weer aan voor de nacht. Maar die heeft precies een lijn zitten die bij mn tepels zitten en pijn doen.  Dus snel weer uit gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden! Vandaag ben ik op controle geweest bij Nio en hij was erg tevreden, over 6 weken mag ik al terugkomen voor de eindcontrole. Heb hem nog gevraagd of de grootte nog veel zal veranderen, hij verwacht niet dat de grootte nog erg verandert (lees: afneemt :-) ), wel de vorm nog wat. Ook gaf hij nog een tip voor het dragen van de sportbh, die moet niet direct onder je borsten (dus waar je het normaal zou dragen en waar de wondjes zitten), maar lager, zodat de borsten ook in de bh ruimte hebben om te zakken. Anders til je door de bh de borsten als het ware omhoog, terwijl ze nu juist nog moeten zakken. Wellicht ook handig voor jullie @rietje2 @Maison @Cathytje @Elske77 om te weten? 

Ik was vooral bang dat ik alweer veel te veel doe, maar dat vond hij niet, althans niet met negatief effect op de borsten. Dus dat is fijn. Wanneer de borsten gaan zwellen weet je dat je teveel doet. 

Ik voel wel een klein ribbeltje aan de zijkant van de borsten, dat is normaal zei hij, maar ik heb eigenlijk niet gevraagd wat dat dan is. Weet iemand dat? Is dat dan de prothese die je voelt? En als ik voorover ga hangen dan zie je ook een soort deukje ontstaan, niet heel fraai, maatja, dat zal wel gewoon het nadeel zijn van protheses... Je kunt niet alles hebben zullen we maar zeggen ;-)

Ik ben in elk geval super blij met het resultaat nu al, en ook hoe gaat het al gaat. Had gedacht dat ik veel langer pijn zou hebben en minder zou kunnen doen, maar dat valt dus echt reuze mee, bij mij dan in elk geval, ik hoop bij de andere dames ook!

Liefs, Leche

Ps. nieuwe foto in mijn album

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Leche:

Ha meiden! Vandaag ben ik op controle geweest bij Nio en hij was erg tevreden, over 6 weken mag ik al terugkomen voor de eindcontrole. Heb hem nog gevraagd of de grootte nog veel zal veranderen, hij verwacht niet dat de grootte nog erg verandert (lees: afneemt :-) ), wel de vorm nog wat. Ook gaf hij nog een tip voor het dragen van de sportbh, die moet niet direct onder je borsten (dus waar je het normaal zou dragen en waar de wondjes zitten), maar lager, zodat de borsten ook in de bh ruimte hebben om te zakken. Anders til je door de bh de borsten als het ware omhoog, terwijl ze nu juist nog moeten zakken. Wellicht ook handig voor jullie @rietje2 @Maison @Cathytje @Elske77 om te weten? 

Ik was vooral bang dat ik alweer veel te veel doe, maar dat vond hij niet, althans niet met negatief effect op de borsten. Dus dat is fijn. Wanneer de borsten gaan zwellen weet je dat je teveel doet. 

Ik voel wel een klein ribbeltje aan de zijkant van de borsten, dat is normaal zei hij, maar ik heb eigenlijk niet gevraagd wat dat dan is. Weet iemand dat? Is dat dan de prothese die je voelt? En als ik voorover ga hangen dan zie je ook een soort deukje ontstaan, niet heel fraai, maatja, dat zal wel gewoon het nadeel zijn van protheses... Je kunt niet alles hebben zullen we maar zeggen ;-)

Ik ben in elk geval super blij met het resultaat nu al, en ook hoe gaat het al gaat. Had gedacht dat ik veel langer pijn zou hebben en minder zou kunnen doen, maar dat valt dus echt reuze mee, bij mij dan in elk geval, ik hoop bij de andere dames ook!

Liefs, Leche

Ps. nieuwe foto in mijn album

 

Wat fijn dat het zo goed gaat! Mogelijk is het toch de rand van de prothese, ik ga zo je foto bekijken.

Ik heb besloten het compressievest niet meer aan te doen. Ik heb tot nu toe vreselijk veel pijn en zwelling gehouden rechts met dit vest, werd er net weer wakker van. Gisteren voor het eerst overdag de Carefix Alice bh aan gehad, inderdaad laag, zwelling was eind van de dag zoveel minder en ook de pijn was weg, maar ja, dat vest moesten we de eerste week sowieso aan en liefst -staat in de papieren- de eerste zes weken ook nog 's nachts. Ik doe het iig niet meer, rechts zwelt er gigantisch van op en de pijn is niet te doen, terwijl met een bh alles nu beter en zachter voelt. Ik ga dus dag en nacht voor de sportBH. Hoe doen jullie dat? Ik maak me wel zorgen over dat ik nu 11 dagen dat rotvest heb aan gehad en ik me maar bleef afvragen waarom rechts zo pijnlijk en dik bleef. Voelde me gisteren gelijk zoveel beter zonder die pijn en zwelling. Maar het was toch echt zo dat we de eerste week dat vestje aan moesten houden (wel eens per dag checken)? 

Heb het 4 dagen te lang aan gehad, vier dagen extra zwelling en pijn. Hopelijk herstelt mijn uitgerekte huid zich rechts wel nog.

 

Dragen jullie het nog? Ik dacht echt dat het nog geadviseerd werd de eerste weken en zeker 's nachts maar wat een rotding!

 

hema bh was nergens in de juiste maat te krijgen, maar heb nu de shock absorbeer besteld bij wehkamp. Wilde ik toch hebben om mee paard te rijden en moet maandag weer aan het werk dus ook wel handig om dan een goede bh aan te kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.