Ga naar inhoud

Noesoe : 8 mei 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Gast B00bies

@Noesoe Gefeliciteerd met je borsten meis! 

Wat fijn dat alles goed is gegaan! Ben benieuwd naar je verslagje, maar doe nu maar vooral lekker rustig aan. Laat je lekker verwennen en drink vooral heel water en thee! xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast B00bies

@Noesoe Gefeliciteerd met je borsten meis! 

Wat fijn dat alles goed is gegaan! Ben benieuwd naar je verslagje, maar doe nu maar vooral lekker rustig aan. Laat je lekker verwennen en drink vooral heel water en thee! xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies!

 

We zijn ruim een week verder en tijd voor een verslagje..

 

Vorige week maandag.. vijf uur de wekker gezet, maar werd een paar minuten eerder wakker. En dan bedoel ik echt wakker.. had energie voor tien! :P

 

Nog laatste spulletjes gepakt, was nog even opgeruimd en mn laatste slokje water naar binnen gewerkt. 

 

5.50uur, de auto in. Mooi op tijd, want het is drie kwartier rijden en ik moest er om 6.45uur zijn.

6.40uur liepen we de afdeling dagbehandeling op en daar werd ik met open armen ontvangen door Jacqueline, wat een schatje. Zij bracht ons naar mn kamer en legde me uit wat er ging gebeuren die dag. Ik zou als eerste aan de beurt zijn.

7.20uur, Nio kwam me aftekenen. Leek wel een snelweg! :) Vertelde me dat ik me ging voelen alsof ik was aangereden door een tram. Goed vooruitzicht. :P Verder zei hij dat ik maandag en dinsdag echt mn bed niet uit mocht en me niet omhoog mocht duwen met mn armen. Zelfs een beker uit de kast halen mocht niet..

7.35uur werd ik door Jacqueline naar de zaal gebracht waar mn infuus zou worden aangelegd en waar ze me zouden ophalen voor de operatie. Daar kwam Joyce me aanleggen, bloeddruk meten enz. Maakte nog een grapje dat Nio mn jas verkeerd had aangedaan en dat ze m wel even op zn donder zou geven. Vroeg of ze dat dan wel na de operatie wilde doen want dat ik anders mn prothesen in mn knieen zou terugvinden. :lol:

7.50uur kwamen Frank en Thomas me halen. Grappenmakers en erg leuk om zo naar de ok gebracht te worden. Na wat onhandig krabbelend op de operatietafel te zijn beland, maakte Frank nog een laatste opmerking over dat t zo wel lekker rustig zou worden en viel ik met mn middelvinger omhoog in slaap. :D

Rond 10.00uur werd ik wakker op de uitslaapzaal en werd ik vrij snel naar mn kamer gebracht. Heerlijk die narcose! Alsof je lekker high bent. :P

13.00uur, ik mocht naar huis als ik wilde, maar hoefde nog niet. Ik was zo kreupel als wat, maar dacht dat t wel ging, tot ik een stukje gelopen had. Haha! Dan ben je echt n wrakje! Moest eerst weer even bijkomen. Mn vriend had ondertussen een zak vol pijnstilling meegekregen. 

14.30uur op naar huis! Autostoel plat en een kussentje in mn nek, dat was goed te doen.

 

En de rest vd week? Tot en met woensdag in bed gebleven en daarna rustig opgebouwd. De eerste drie avonden een soort morfine pil genomen voor de nachten, sindsdien zit ik alleen nog aan de paracetamol. Verder werd ik goed geholpen door mn lieve moeder en buurvrouw en heeft de jongste van 3 een week bij mn ouders gelogeerd. 

 

Nu ben ik redelijk op orde. Heb nog wel flinke pijnscheuten, maar vooral als ik te veel gedaan heb. Wel nog heel snel moe, maar dat is een kwestie van wennen denk ik. Donderdag weer werken dus ben benieuwd. 

 

O, en een gouden tip (dank aan @B00bies)... zorg voor een tussenstukje voor je sportbh, dat heeft me een hoop pijn bespaard de tweede dag. 

 

Voor wat betreft het resultaat.. echt zooooo blij mee!! Ik zal proberen wat fotootjes posten. :)

 

Lang verhaal, maar vond t voor mijn eigen operatie ook zo fijn te lezen. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B00bies:

Hoe was je controle?

Helemaal goed! Hij was erg tevreden en vond ze er goed uit zien. Topbaan heeft die man ook.. :P

Gevraagd over het eventueel insmeren vd littekens, maar dat hoefde absoluut niet. Wat wel heel belangrijk is dat de littekens met sunblock ingesmeerd worden, ook al zitten ze onder je bikini. Over 4 weken moet ik terug voor de laatste controle. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Tries89:

Leuk verslag! Gefeliciteerd met je boobs!  

Heb nog even naar jouw laatste foto's gekeken, maar zien er echt fantastisch uit!!!

Zal je ook even bij mijn album toevoegen.. is wel zo eerlijk.. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Elske77:

Wat fijn dat hij tevreden was!

 

Hij heeft dan wel een baan waarbij hij de hele dag borsten mag kijken, hij moet wel constant als een speer door zijn patiënten heen. Man, hij heeft het druk :-)

Hij heeft t zeker druk. En hij ziet ongetwijfeld ook minder prettige dingen dan de borsten die hij zelf onder handen heeft genomen.. Al met al een fijne vent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Noesoe:

Heb nog even naar jouw laatste foto's gekeken, maar zien er echt fantastisch uit!!!

Zal je ook even bij mijn album toevoegen.. is wel zo eerlijk.. ^_^

Ben er ook super blij mee! Ga zo ff bij je spieken! Dacht dat ik mn albums ook prive had gezet! Fijn dat de Nio tevreden was! Ze worden nog veeeeeel mooier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.