Ga naar inhoud

misagi : 24 april 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Oh echt?  Er stond op 1 keer per dag dus dat volgde ik braaf op :D

Maar mag dus vaker dan moet ik dat maar proberen! Kiwi en koffie werken normaal als een tierelier maar nu ook niet haha. Ben in staat op een lepel olijfolie zo weg te werken :lol: Die roosvicee is ok een goede dank je. 

 

Ja zeker! Had ik maandag niet gedacht ;) komt goed xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze schrijven inderdaad meestal 1 keer per dag voor, maar de praktijk leert eigenlijk dat dat niet werkt, maar je mag de dosering echt verhogen, kan absoluut geen kwaad, en als het eenmaal op gang is kun je er weer mee stoppen, of afbouwen.

 

Haha je zou kunnen proberen om een lepel olijf olie te nemen, is alleen niet zo lekker :P

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ja ze schrijven inderdaad meestal 1 keer per dag voor, maar de praktijk leert eigenlijk dat dat niet werkt, maar je mag de dosering echt verhogen, kan absoluut geen kwaad, en als het eenmaal op gang is kun je er weer mee stoppen, of afbouwen.

 

Haha je zou kunnen proberen om een lepel olijf olie te nemen, is alleen niet zo lekker :P

 

xx

 

Mooi dan maak ik zo nog een borreltje ;) Hopelijk komt het gauw op gang en anders is olijfolie m'n noodoplossing haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei misagi:

 

Mooi dan maak ik zo nog een borreltje ;) Hopelijk komt het gauw op gang en anders is olijfolie m'n noodoplossing haha xx

 

Nou ik zou zeggen: proost haha Hoop inderdaad dat meer borreltjes gaan werken :D

 

Zo is het, nood oplossing achter de hand, maar het is gewoon vreselijk lastig als je niet kunt.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Nou ik zou zeggen: proost haha Hoop inderdaad dat meer borreltjes gaan werken :D

 

Zo is het, nood oplossing achter de hand, maar het is gewoon vreselijk lastig als je niet kunt.

 

xx

Volgens mij ga ik echt pech hebben :rolleyes:

Proosten doe je altijd met 2 toch! Waar blijf je?! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei misagi:

Volgens mij ga ik echt pech hebben :rolleyes:

Proosten doe je altijd met 2 toch! Waar blijf je?! :4:

 

:51: proost meis hahaha

 

en vanavond iets eten met uien en een hoop olijf olie, of een salade met olijfolie, zwarte koffie na het eten, en een plak ontbijtkoek erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou geloof het of niet maar zelfs een lepel olijfolie heeft niet gewerkt gisteren. Wat is dat smerig zeg bah! :wacko: 

Heb bij de apotheek nu maar ducolax pilletjes gehaald in de hoop dat dat werkt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah, ik had gehoopt dat al die borrels en die vieze olijfolie zouden helpen,maar helaas pindakaas, dan maar inderdaad  dulcolax, en dat zal echt wel werken, duurt ook soms wel eventjes voordat het inwerkt.

 

Nou hopen dat het volgende bericht van jou positief is.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man zei dat die vrouw in de apotheek zei dat het werkt binnen een uur maar volgens mij zei hij dit om mij goede moed in te praten want in de bijsluiter staat binnen 10 uur :141:

Maar ik teken ervoor hoor op het moment :154:

 

Buiten dat gaat het eigenlijk wel goed. Alleen met opstaan en gaan liggen voelt zo raar dat de siliconen dan even hun plek moeten vinden ofzo. Hou ze steeds vast dan hahaha bang dat ze eruit vallen denk ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, het duurt echt wel een tijdje voordat het gaat werken, het kan soms wel buikkrampen geven, maar ja als je het maar kwijt raakt toch?

 

Dat gevoel dat ze eruit vallen dat gaat steeds minder worden, maar het is in het is in het begin echt een vreemd en eng gevoel.

Protheses moeten natuurlijk ook nog in gaan kapselen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.