Ga naar inhoud

xstephx : 31 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei _AC_:

Veel succes aan iedereen die volgende week geopereerd zal worden! Laat iets weten hoe het is gegaan.

Voor mij is het nog wachten tot september maar ik ben ook heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Dr. Verdonck is een super vriendelijk en ik vertrouw hem volledig. ^_^

 

 

Oh dankje! Ik vergeet het steeds haha. Dat zal over enkele dagen wel weer anders zijn... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei _AC_:

@lien. hehe geen probleem hoor, laat eens weten hoe het is geweest! Waar ga je je laten opereren?

Deze vrijdag, in Lichtaart bij dr Verdonck! Net als veel anderen hier :) ik schrijf zeker een verslagje! Jij in september las ik? Dat gaat sneller voorbij gaan dan je denkt! Ik weet nog dat ik dacht 'oh ja doe maar eind maart, nog een eeuwigheid!' En voor je het weet is het zover. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik lees met veel belangstelling de verslagjes mee :blush: veel succes meisjes volgende week! 

Ik mag woensdag gaan passen en dan donderdag 6 april is het D-Day! Ik ben benieuwd hoe jullie dit gaan beleven! 

Grtjs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Nimue:

Hoi,

ik lees met veel belangstelling de verslagjes mee :blush: veel succes meisjes volgende week! 

Ik mag woensdag gaan passen en dan donderdag 6 april is het D-Day! Ik ben benieuwd hoe jullie dit gaan beleven! 

Grtjs xxx

Is ook echt niet meer lang he! Misschien vind jij hier ook andere dames die op jouw dag moeten? Hoe gaat het met de zenuwen bij jouw? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lien. voorlopig nog niemand gezien die op dezelfde dag gaat.  Ik vind het echt spannend, zoveel vragen die ik heb! Probeer zoveel mogelijk op te schrijven zodat ik niks vergeet als ik op consultatie ga. De zenuwen beginnen wel te komen, merk ook dat ik er nu heel erg mee bezig ben, vooral veel aan het zoeken naar voorbeelden van wat ik graag zou willen zodat ik dit ook aan Dr Verdonck kan laten weten van wat mijn verwachtingen ongeveer zijn :D 

hoe zit het met jouw zenuwen?? Jij mag deze week al?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Nimue:

@lien. voorlopig nog niemand gezien die op dezelfde dag gaat.  Ik vind het echt spannend, zoveel vragen die ik heb! Probeer zoveel mogelijk op te schrijven zodat ik niks vergeet als ik op consultatie ga. De zenuwen beginnen wel te komen, merk ook dat ik er nu heel erg mee bezig ben, vooral veel aan het zoeken naar voorbeelden van wat ik graag zou willen zodat ik dit ook aan Dr Verdonck kan laten weten van wat mijn verwachtingen ongeveer zijn :D 

hoe zit het met jouw zenuwen?? Jij mag deze week al?

 

Oh maar eens je weet wat je wil en alles is geregeld en je kent het forum uit je hoofd, is alles weer rustiger :) bij mij ging het toch zo. Er is een heel handige vragenlijst te vinden ergens op het forum! Die nam ik mee en Verdonck antwoordde heel geduldig op alles. Ik heb achteraf geen extra vragen moeten stellen per mail! Ho spannend jij, zo snel al en nog alles kiezen^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei _AC_:

@xstephx geen probleem ;) Ja dat kan ik mij inderdaad allemaal voorstellen! Ik ben wel wat bang voor complicaties, ik lees hier dat sommige vrouwen zelfs hun vlees niet meer zelf kunnen snijden, gelukkig ga ik hulp krijgen van mijn vriend en heb ik nog geen kinderen... Maar ik denk dat je er achteraf wel geen spijt van zal krijgen, even doorbijten

@_AC_ iedereen ervaart het anders, maar pijn is geen complicatie, eigenlijk wel normaal, ook al heeft niet iedereen zo veel (of zo weinig) pijn.... ik ben ook bang voor de pijn hoor, ik heb een baby van 10 maand en ook al gaat mijn man zo veel helpen als hij kan, tja, mama is mama en soms wilt hij geen papa.... dus..... maakt mij wel een beetje bang dat ik zo veel pijn ga hebben dat ik niet eens naar hem ga kunnen kijken en ik kan nu al voorspellen dat ik te vroeg bezig ga zijn met allerlei dingen dat ik beter niet zou moeten doen.... ik denk dat ik dan een extra paracetamoltje ga moeten nemen en life goes on.... 

geniet van de zomer, keep your mind busy en voor je het weet ben je aan de beurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nimue dank je wel!!! gaat allemaal goed komen, voor ons die vrijdag aan de beurt zijn maar ook voor jou volgend week!!! Ik was aan het begin van mijn "traject" constant bezig, uren lang lezen naar verhalen, zoeken naar informatie, fotos bekijken, bij 3 verschillende pc geweest, tot ik uiteindelijk alles duidelijk had en graag door verdonck geopereerd wou worden... dan ging mijn "obsessie" voor borsten een beetje weg, ik kwam niet zo vaak op de forum meer, ik dacht er niet meer aan, en ik was ook best wel druk bezig, dus ook niet zo veel tijd meer om er aan te denken..... als je eindelijk een keer alles duidelijk hebt en je weet wat je wilt laat je de forum een beetje los (zoals lien. ook al zei) probeer niet te veel aan te denken, anders maak je jezelf zenuwachtiger dan nodig is.... laat je weten wat je gekozen hebt? Ben benieuwd!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei xstephx:

@lien. heb je je band al gevonden/besteld/gekocht?? 

@Janneke1982, @lien., en iedereen die ook nu vrijdag geopereerd worden, hebben jullie misschien al de info gekregen van om hoe laat, waar, enz. ontvangen????? 

Ik nog niet :( 

O mijn god ik ben de band helemaal vergeten goed dat je t zegt! Onmiddellijk bestellen! En ik ben mijn mail ook als een bezeten idioot aan het refreshen haha. Nog steeds geen uur... ik dacht wel dat het deze vrijdag in Lichtaart te doen was :) als ik een uur heb laat ik je wat weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei lien.:

O mijn god ik ben de band helemaal vergeten goed dat je t zegt! Onmiddellijk bestellen! En ik ben mijn mail ook als een bezeten idioot aan het refreshen haha. Nog steeds geen uur... ik dacht wel dat het deze vrijdag in Lichtaart te doen was :) als ik een uur heb laat ik je wat weten!

Hahahahaha @lien. We zijn er twee, elke keer weer mijn mail kijken en elke keer teleurgesteld zeggen "oooh,  nog niets".... hahaHa zou wel handig zijn als ik dat vandaag zou weten om mij te kunnen organiseren... maar ja, als ze dat morgen of woensdag opstuurt Is dat zeker ook goed?  Heb iig geen andere plannen voor vrijdag hahaha misschien met de baby dat ze nog in haar ritme moet komen en krijgt ze niet alles gedaan zoals ze zou willen?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei xstephx:

Hahahahaha @lien. We zijn er twee, elke keer weer mijn mail kijken en elke keer teleurgesteld zeggen "oooh,  nog niets".... hahaHa zou wel handig zijn als ik dat vandaag zou weten om mij te kunnen organiseren... maar ja, als ze dat morgen of woensdag opstuurt Is dat zeker ook goed?  Heb iig geen andere plannen voor vrijdag hahaha misschien met de baby dat ze nog in haar ritme moet komen en krijgt ze niet alles gedaan zoals ze zou willen?? 

Of misschien is Stephanie net bevallen? Was dat niet ergens in deze periode? Hoop je op een vroeg uurtje of ik de namiddag? Mij maakt het weinig uit :) succes nog met organiseren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei lien.:

Of misschien is Stephanie net bevallen? Was dat niet ergens in deze periode? Hoop je op een vroeg uurtje of ik de namiddag? Mij maakt het weinig uit :) succes nog met organiseren!

Tot zo ver ik heb begrijpen, was ze uitgerekend op 6 maart geloof ik, 8 maart ontving ik een mail dat ze nog niet bevallen was, dat ze vrijdag naar controle zou gaan en dat ze hoopte dat de baby geboren zou zijn tegen maandag 13 anders zou ze die maandag ingeleid worden.... dus ze zou wel inmiddels bevallen moeten zijn.... maar ja, de eerste weken zijn niet altijd makkelijk.... ik had haar gevraagd of er mogelijkheid was dat ik niet te vroeg en ook niet te laat ingepland zou worden door de crèche van de baby, die gaat pas om 7:30 open en met 2 uur rijden + zeker file red het nooit te vroeg en precies hetzelfde met terug naar huis rijden, moet wel voor 17u00 hem opgehaald hebben... ze zou wel rekening mee houden.... ben benieuwd :):) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lien.:

Ik moet me om 12.15u melden! Operatie om 13u. Fijn uitslapen :) 

Ga ik jou waarschijnlijk niet zien.... als jij binnen komt dan vertrek ik weer x_x

Oei, en mag je dan ook vanaf middernacht niet meer eten/drinken/roken?? Of hebben ze jou een ander tijdstip gegeven?? Ik zou dan verschrikkelijk honger hebben tegen 12 als ik sinds middernacht niets mag hahaha ik zou me om 23:50 nog volpompen hahaha

Is het je trouwens nog gelukt om niet te roken?? Ik heb de laatste 2 weken niet gerookt... lukt aardig maar met het mooi weer en een redbull zou ik zoooooo graaaaag eentje willen :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei xstephx:

Tot zo ver ik heb begrijpen, was ze uitgerekend op 6 maart geloof ik, 8 maart ontving ik een mail dat ze nog niet bevallen was, dat ze vrijdag naar controle zou gaan en dat ze hoopte dat de baby geboren zou zijn tegen maandag 13 anders zou ze die maandag ingeleid worden.... dus ze zou wel inmiddels bevallen moeten zijn.... maar ja, de eerste weken zijn niet altijd makkelijk.... ik had haar gevraagd of er mogelijkheid was dat ik niet te vroeg en ook niet te laat ingepland zou worden door de crèche van de baby, die gaat pas om 7:30 open en met 2 uur rijden + zeker file red het nooit te vroeg en precies hetzelfde met terug naar huis rijden, moet wel voor 17u00 hem opgehaald hebben... ze zou wel rekening mee houden.... ben benieuwd :):) 

Stephanie was de 15de uitgerekend en was bezig toen ik belde in de ochtend op 22 maart. Dus dat is wat ik weet.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem ook gehad! Ik moet me melden om 8u, operatie gaat door om 8.15.

Het komt nu wel dichtbij.

Ik denk de hele tijd, volgende week rond deze tijd heb ik borsten! :-)

 

Ik heb het daarstraks tegen mijn mams verteld . Ze is er helemaal tegen en kon het niet begrijpen. Ik had er al wel eens iets van tegen haar gezegd, maar ze begon direct van en denk eens aan wat er mis kan gaan en wat als die vervangen moeten worden en ...

Pfff spijtig, maar ik ga me er wel beter bij voelen en ze zal wel bijdraaien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei kimmekes:

Ik heb hem ook gehad! Ik moet me melden om 8u, operatie gaat door om 8.15.

Het komt nu wel dichtbij.

Ik denk de hele tijd, volgende week rond deze tijd heb ik borsten! :-)

 

Ik heb het daarstraks tegen mijn mams verteld . Ze is er helemaal tegen en kon het niet begrijpen. Ik had er al wel eens iets van tegen haar gezegd, maar ze begon direct van en denk eens aan wat er mis kan gaan en wat als die vervangen moeten worden en ...

Pfff spijtig, maar ik ga me er wel beter bij voelen en ze zal wel bijdraaien.

 

O wat stom zo last minute nog zo een extra zorg erbij! Hopelijk komt ze je vrijdag steunen :) 

succes allemaal! 

@xstephx ik rook er 2 per dag nu... niet ideaal maar beter dan een pakje denk ik maar? Goed dat het je zo gelukt is!!! Bijna mag het weer haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kimmekes echt niet leuk dat ouders soms niet (willen) begrijpen wat wij voelen en wat wij willen. Ik heb het mijn ouders niet verteld, want ik weet hoe ze er over denken en hoe ouderwets ze zijn. .. ik vermijd liever een discussie... jij bent de eerste!! Spanneenndddd

 

En @Janneke1982 is voor mij ;) 

 

Wat ik niet zo goed kan volgen aan de uren. .. als elke operatie +-1 uur duurt.... dan is hij constant aan het opereren, Is hij gedaan met een en oepsakee de volgende.... niet eens een klein pauze voor een koffie of zijn ogen/handen een beetje rust te gunnen :o 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei xstephx:

@kimmekes echt niet leuk dat ouders soms niet (willen) begrijpen wat wij voelen en wat wij willen. Ik heb het mijn ouders niet verteld, want ik weet hoe ze er over denken en hoe ouderwets ze zijn. .. ik vermijd liever een discussie... jij bent de eerste!! Spanneenndddd

 

En @Janneke1982 is voor mij ;) 

 

Wat ik niet zo goed kan volgen aan de uren. .. als elke operatie +-1 uur duurt.... dan is hij constant aan het opereren, Is hij gedaan met een en oepsakee de volgende.... niet eens een klein pauze voor een koffie of zijn ogen/handen een beetje rust te gunnen :o 

 

Ik denk dat de voorbereiding en afronding mss wel door assistenten gebeurd, waardoor hij even kan ontspannen? Of kijk ik teveel series haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.