Ga naar inhoud

xstephx : 31 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hahahaha @lien. wat voor series zijn dat dat je kijkt?? Toch nie van borstvergrotingen hè hahaha ik zou da nie weten. ... ik begreep dat hij wel komt tekenen voor je naar de "operatie zaal" gaat en ff een babeltje doen de laatste dingetjes duidelijk maken en dan wordt je geopereerd..... naja. ... zal wel goed zijn hè? ?  Er zijn al zo veel dames door hem geopereerd, en allemaal zo gelukkig.... moet er maar in vertrouwen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie

@lien. & @xstephx hopelijk draait ze snel bij. Ik denk dat ze vooral bang is dat er iets mis zou gaan. Ik heb de volledige steun van mijn man. Tegen mijn kids heb ik wel niets gezegd, ze zijn 4 en 6 jaar. Anders weet iedereen het denk ik.

 

Ik denk inderdaad dat de assistente van dokter Verdonck of één van de verpleegster het pre en post opperatieve (administratieve) werk zal doen. Dan kan hij inderdaad even een babbeltje komen doen en komen aftekenen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kimmekes vroeger of later gaat ze dat wel accepteren. Kan mij niet voorstellen dat ze liever haar relatie met jou gaat beschadigen door een tabú voor de wat oudere mensen en iets heel normaal voor de wat minder oude mensen

 

Ik moest met mijn Kids naar het consult, mijn oudste (van 7 jaar) moest enorm om lachen toen ik ging passen en dat ik zei dat ik geen basketballen wou hebben... ik heb haar wel gezegd dat ze dat aan niemand maar niemand mocht vertellen.... ze weet ook dat ik niet veel ga kunnen doen de eerste dagen en dat ze mama moet helpen... 

 

Het Is nu wel zo goed als uren af tellen... ik ben niet zenuwachtig.... nog niet.... maar vrijdag denk ik dat ik wel super zenuwachtig ga zijn!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm ik bedenk me net dat ik mijn manier van kleden een beetje ga moeten aanpassen! Ipv alles benadrukken en het laten lijken of er een voorgevel is, moet ik het binnekort maar rustig aan gaan doen daarmee haha. Maar eindelijk V-hals blousjes !!! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nimue en hoe was je consult? ? Weet je al een beetje wat je wilt?? 

 

@lien. Hahahaha ik zei ook tegen mijn man "dit wordt shoppen" krijg ik zo'n stomme reactie "ben je niet blij met de 2 duizend euro dat je uitgegeven hebt da je nog eens 2 duizend euro wilt gaan shoppen" maar er na zei ie wel dat we in mei gaan shoppen voor mij... ik hoop tegen dan al een beetje goed gevormde borsten te hebben hahaga 

En nu voor de eerste week po de voetbal shirts van mijn man dragen, die zijn super breed en confortable (en dus vergeten naar buiten te gaan, want zo aangekleed ga ik niet eens te vlakbij het raam staan hahaha stel voor dat iemand mij zo ziet hahahaha) en hoop dat ik mijn uniform nog wel ga passen :(

 

@lien. heb je je band inmiddels in huis? Of ga je er toch voor de "verdonck band"??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha @xstephx mijn man reageert net zo :P die denkt jij dure vrouw hahahaha

trouwens ik ga denk ik ook 2 weken binnen blijven hoor! Kan me niet deftig douchen voor 2 weken en dus moet ventje mijn haren wassen maar stylen laat ik toch maar niet aan hem over Haha en dan kom ik maar liever niet buiten met mijn schapenkapsel, ziet er echt niet uit als ik het gewoon laat drogen.

Gisteren op consult geweest, om de situatie een beetje te schetsen, ik ben 158cm en weeg rond 53a 54 kg vroeger altijd rond 50 kg gewogen maar door 5 zwangerschappen en vele hormoonschommelingen kreeg ik mijn gewicht niet meer onder controle en dus heb ik gastric bypass laten doen bijna 4 jaar geleden. Ik kom van 100E naar nu 75B maar uiteraard hangen ze wel een beetje, niet heel veel en volgens Verdonck dus net geen lift nodig, hij meet dan vanaf de borstplooi kijkt op hoeveel cm mijn borst nog raakt dat moet onder de 3 cm blijven en had 2,2cm maar omdat ik net mijn maandstonden heb zegt hij dat er volgende week nog eens moet gemeten worden omdat hij nu geen correct beeld heeft vind hij, hij zegt dat de borsten tijdens de menstruatie meer gezwollen zijn en na de menstruatie weer ontzwellen en daardoor nog net iets meer hangen weer. Maar je moet niet gaan stressen hoor zegt hij dan doodleuk Haha toch een kerel zne die Verdonck. Dan gepast, hij zegt nooit geen cc tijdens passen dus eerst had ik redelijk kleine gepast dus dan de 385cc gepast die vond ik direct al mooi en dan heeft hij me de 415 cc laten passen maar daar schrok ik zo erg van en vond het toch wat te groot en mijn man vond het ook er een beetje over en niet bij mij passen. Maar nu begin ik toch weer te twijfelen natuurlijk want ze zullen achter de spier geplaatst worden. Gaan ze dan niet kleiner uitvallen? Hij zei ook tijdens het passen dat dat de situatie zal zijn na 6 maand zonder bh? Klopt dat? Want met bh lijken ze dan toch ook weer groter of zie ik dat verkeerd? Ik twijfelde niet gisteren en was echt zeker van mijn stuk maar nu deze morgen kwam de twijfel toch pfff. Zal toch snel de knoop moeten doorhakken want volgende donderdag is het al zover! Owja blijkbaar wordt ik in zolder verwacht dan en niet in lichtaart? Hij ging nog iets laten weten.

 

grtjs Nimue

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xstephx spannend, morgen al! voor je het weet ben je 6 weken PO, maar koop niet te snel lingerie, ik ging van een D bij 6 weken naar een E/F op de 8 weken PO :)

 

@Nimue ik heb 425 CC, je kan de foto's zien, heb ook omvang 75, ben 156 groot en kan je een beetje zien hoe het wordt .x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nimue woooow das een groot verschil 100E en 75B!!! 

Oef, bij mij heeft hij niet zo veel info kwijt geraakt want ik moest met mijn kinderen mee en de baby was niet te doen, alleen maar wenen dus hij wou dat een beetje snel afronden zodat ik naar de baby kon kijken, en makkelijk praten was dat ook niet met mijn kleine man die zo luid deed als hij maar kon..... hij heeft bij mij ook niets gemeten.... als je donderdag geopereerd woert Is dat iid niet in Lichtaart. ... je krijgt maandag een mail met alle info, adres, uur, enz. 

 

@TessaDLCDP dus ik kan dan beter een beetje langer wachten met shoppen? Ik wou niet alleen lingerie maar zeker nieuwe topjes,bloesjes, enz :D maar als ze groter worden dan gaan de bloesjes ook kleiner zijn na 2 weken hahahaha en dan word ik zeker levend begraven door mijn man hahahaha zou 8 weken po wel een redelijk termijn om dan te gaan shoppen?? :D ik heb ook een bruiloft als ik 5 weken po ben, ik weet ook niet meer wat ik ga dragen :'( lees van iemand anders dat ze even een avond zonder haar band ging en daar kreeg ze later wel spijt van.... ook met een sport bh... ppfff geen zicht met een kleedje hahahaha (stel je voor hahaha)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xstephx ja ik heb nochtans minder dan 1 uur binnen geweest, maar passen was snel voorbij omdat ik vrij zeker van mijn stuk was, en nu ook spijt dat ik mijn man geen foto's heb laten trekken van het pasmoment dan had ik nu kunnen terugkijken. 

 

@TessaDLCDP ik denk dat mijn voorsituatie ongeveer gelijk is alleen is mijn bouw van mijn lichaam iets anders nog dan bij jou. Jij had precies ook redelijk wat striemen op de bovenkant van je borsten? Daar zie je op de na foto's bijna niks van? Ik ben alleen bang dat als ik ze te groot neem ze nadien misschien gaan hangen. Maar wil ook genoeg vullen zodat ik zeker geen los vel ofzo ga hebben.

Ik vind jouw borsten nochtans wel mooi maar blijf toch nog twijfelen Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei xstephx:

@Nimue en hoe was je consult? ? Weet je al een beetje wat je wilt?? 

 

@lien. Hahahaha ik zei ook tegen mijn man "dit wordt shoppen" krijg ik zo'n stomme reactie "ben je niet blij met de 2 duizend euro dat je uitgegeven hebt da je nog eens 2 duizend euro wilt gaan shoppen" maar er na zei ie wel dat we in mei gaan shoppen voor mij... ik hoop tegen dan al een beetje goed gevormde borsten te hebben hahaga 

En nu voor de eerste week po de voetbal shirts van mijn man dragen, die zijn super breed en confortable (en dus vergeten naar buiten te gaan, want zo aangekleed ga ik niet eens te vlakbij het raam staan hahaha stel voor dat iemand mij zo ziet hahahaha) en hoop dat ik mijn uniform nog wel ga passen :(

 

@lien. heb je je band inmiddels in huis? Of ga je er toch voor de "verdonck band"??? 

Oh goed plan van de sportshirts van m'n vriend te claimen! Ik ga toch voor de verdonckband. Ze verkochten m nergens en ik vertrouwde de mail niet zo laat... spijtig:( zo een dikke. Achja.

 

geniet nog van de laatste terrasjes voor een tijdje dames! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes! Bij mij ging het alvast goed, een ietsje beetje misselijk en duizelig maar amper pijn. Ik ben zo blij ^_^

hopelijk bij jullie ook goed! 

Toen ik om 12u aankam stond er iemands vriendje zenuwachtig te roken en te ijsberen, misschien een vriendje van jullie? Hij had een tattoo op zijn arm, iets met veren :) hij was precies nerveuzer dan ik! Ik plaats snel een verslagje in mijn topic. Succes meisjes! Morgen wordt een moeilijke dag maar daarna komt alles goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lien. Ha hahahhahahaha  ooh ik kan niet stoppen met lachen Hahahahahaha dat was mijn man hahahhahahaha hij Is al half jaar gestopt met roken en toen ik buiten kwam zei hij "ik was zo nerveus dat ik maar sigaretten ben gaan kopen" hahahahaha mijn verslag komt strakjes nog, maar gaat wel beter dan wat ik verwacht had

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei xstephx:

@lien. Ha hahahhahahaha  ooh ik kan niet stoppen met lachen Hahahahahaha dat was mijn man hahahhahahaha hij Is al half jaar gestopt met roken en toen ik buiten kwam zei hij "ik was zo nerveus dat ik maar sigaretten ben gaan kopen" hahahahaha mijn verslag komt strakjes nog, maar gaat wel beter dan wat ik verwacht had

Ohhh haha dan heb ik je toch nog gezien! arme man van je, ik moest gelijk aan mijn vriend denken. Wel super lief! Maar onze mannen zijn minder geïnformeerd dan wij, misschien daarom de extra zenuwen? Ik had het ook erger verwacht :) 

Laat je nog goed verwennen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk geslapen in de nacht, ik dacht eigenlijk dat ik niet zou kunnen slapen van de zenuwen maar er waren geen sporen van zenuwen toen ik gisteren avond naar bed ging. 

Wel werd ik elke keer wakker van de dorst.... het was zo warm en ik kon geen slokje water nemen!!! 

 

En ja hoor, om 6:30 ging  de wekker.... en ik kon maar niet opstaan.... wat was mijn bedje zo speciaal heerlijk vanmorgen!! Uiteindelijk om 6.45 opgestaan omdat ik een lekker lange douche wou nemen.... de laatste voor de volgende weken :( 

 

Kindjes klaar gemaakt, gekeken hoe ze lekker ontbijt namen (en ik maar niets snief snief) 

En we zijn vertrokken....

Heel de weg maar de niuws gelezen op mijn gsm en een beetje gespeeld.... tot ik een enorme lange file voor mij zag staan en een bord met "ongeval 65 minuten vertraging".... mijn hart stopte even... gelukkig moesten we na 1km rechts afslaan..... het was 9.30 en mijn man nam elke keer weer de verkeerde afslag.... gggrrrr ..... met elke km er bij kwamen ook minuten er bij..... volgens navigatie zou ik dan precies om 10u15 zijn, perfect.... maar neen hoor, We gingen door!! We zagen nummer 95 niet ppfff dan gestopt en bij een winkel gevraag waar ik moest zijn... gelukkig was dat niet heel ver....

 

10u20 kwam ik binnen en zegt de mevrouw aan de balie "Stephanie we waren op jou aan het wachten, je bent te laat,  ging bijna niet meer door voor jou" waarop ik niets anders kon zeggen dan "sorry"..... moest direct naar binnen en snel snel mij uitkleden... ik moest zo nodig naar toilet en ik vroeg waar ik naar toilet kon waarop die zelfde mevrouw van de balie reageert met "pppffff alles loopt op schema hier, doe je kleren uit en zorg dat je gereed ben voor operatie".... tja.... met open mond bleef ik daar staan.... wat kon ik zeggen..... vriendelijk was ze niet.....

 

Werden foto's getrokken voor dossier en mocht naar een bed waar ok infuus kreeg en bloeddruk werd gemeten..... ze was wel vriendelijker dan de andere blonde dame.... en direct mocht ik naar operatie zaal. ... 

Verdonk kwam direct,  vroeg of ik nog vragen had en begon te tekenen.... ik vroeg hem goed voor mij te zorgen want ik heb kinderen die op mij wachten "hahaha ik zorg goed voor al mijn patiënten" zei hij.... 

Ik werd vast gebonden en had het ijskoud! ! Tegen de bacteriën was dat!! De prothesen werden mij getoond en werd gevraagd of ik er zeker was van de maat... waarop ik reageerde "je kan maar beter niets vragen, anders ga ik er nergens meer zeker van zijn"....

En ja hoor.... ze gingen achter de anestesiest..... hij kwam binnen,zei ik ben blah Blah Blah.... en ging achter mij iets doen, verdonk zei "ze, We gaan beginnen" en ik "neeeen ik wil niet meer.... laat maar ik moet dit niet meer"..... te laat want de anestesie zat er al in.... mijn arm deed pijn en ik vroeg of dat normaal was.... geen idee wat het antwoord was want ik was vertrokken. ...

 

Werd wakker gemaakt en ik vroeg "ist gedaan??" (Volgens mij vragen wij allemaal dat!! Hahaha hoeveel keer horen ze dat zelfde vraag!!) 

 

Moest staan en ploeff. .. zakte in elkaar.... naar bed gebracht en van de kou in de zaal had ik een snotneus hahaha vroeg om papier en direct had ik papier tussen  mijn handen, weet niet meer waar die vandaan kwaam....

Een keer in bed werd ik een beetje meer wakker en ik zei dat ik naar mijn man wou "neen dat gaat nog niet" en ik begon zo dom te wenen.... kwam weer dat blonde "vriendelijke" dame van de balie en vroeg of ik naar mijn man mocht "welnee, zeker 1 uur moet je wachten, je bent geopereerd en dat Is niet niks".... dan maar verder wenen hahaha verdonk kwam en vroeg of het ging. ... super eigenlijk.... ik had geen pijn, alleen een klein druk aan mij nrechter borst..... alles wat ik op dat moment wou, was mijn man zien..... van hem mocht ik gaan.... Yeeesss. ....

 

Kwam naar buiten en was een beetje duizelig... voelde een beetje raar.... ik was er wel maar mijn hoofD niet echt.... 

 

Heel de weg was ik duizelig.... en viel soms in slaap.... een maal dichterbij mijn stad zei ik tegen mijn man "ik heb niet echt pijn en gaat best wel ok, zullen we naar de winkel gaan achter brood en donuts??" Ja hoor zegt hij..... slecht idee van mij!! Midden in de supermarkt kreeg ik bloeddruk zaking en viel daar flauw... Werd wakker en had het zoooo warm en ook zooo koud!!! Een beetje cola gedronken en naar de auto gedragen en met frisse lucht kwam ik langzaam bij..... wat was ik flauw!!! Had geen enkel klein kleurtje,  zelfs mijn lippen waren zo wit!! 

 

Een maal thuis aangekomen wat gegeten en op de zetel gezeten.... heb nu niet echt pijn maar merk dat ik soms moeilijk kan ademen en als ik opsta dan voel ik dat mijn borst heel hard wordt.... te onangenaam hard!!! 

 

We zullen morgen zien hoe het gaat, maar voorlopig Is het echt te doen (ik heb natuurlijk wel al pijnstillers genomen... had geen echte pijn maar wil die ook niet krijgen...)

 

Hoe Is het met jullie meiden?? @lien. @kimmekes @Janneke1982??? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lien.:

Ohhh haha dan heb ik je toch nog gezien! arme man van je, ik moest gelijk aan mijn vriend denken. Wel super lief! Maar onze mannen zijn minder geïnformeerd dan wij, misschien daarom de extra zenuwen? Ik had het ook erger verwacht :) 

Laat je nog goed verwennen! 

Mijn man is altijd enorm zenuwachtig als het over mij gaat, als hij weet dat ik pijn ga hebben of in geval van een operatie dat hij weet dat er iets mis kan gaan of complicaties kunnen zijn, dan wordt hij zot van de zenuwen hahaha wel lief op dat moment maar als We weer thuis zijn en ik leef nog dan heeft hij meestal het geduld niet om alles op zijn schouders te dragen (baby, koken, huishouden, enz) 

Zat je daar in de wachtzaal?? Ik zag een man en een dame met mooi zwart/bruin haar (tja mijn ogen deden het ook niet zo goed, niet alleen mijn hoofD hahaha) samen met een mevrouw?? 

 

Of Er kwam naast mijn bed een Frans sprekende iemand liggen toen ik vertrok, was jij die misschien?? 

 

Als je me zag... ik zag er niet uit hahaha toen ik mijn haar zag in de auto kreeg ik weer bijna een hartstilstand hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei xstephx:

Heerlijk geslapen in de nacht, ik dacht eigenlijk dat ik niet zou kunnen slapen van de zenuwen maar er waren geen sporen van zenuwen toen ik gisteren avond naar bed ging. 

Wel werd ik elke keer wakker van de dorst.... het was zo warm en ik kon geen slokje water nemen!!! 

 

En ja hoor, om 6:30 ging  de wekker.... en ik kon maar niet opstaan.... wat was mijn bedje zo speciaal heerlijk vanmorgen!! Uiteindelijk om 6.45 opgestaan omdat ik een lekker lange douche wou nemen.... de laatste voor de volgende weken :( 

 

Kindjes klaar gemaakt, gekeken hoe ze lekker ontbijt namen (en ik maar niets snief snief) 

En we zijn vertrokken....

Heel de weg maar de niuws gelezen op mijn gsm en een beetje gespeeld.... tot ik een enorme lange file voor mij zag staan en een bord met "ongeval 65 minuten vertraging".... mijn hart stopte even... gelukkig moesten we na 1km rechts afslaan..... het was 9.30 en mijn man nam elke keer weer de verkeerde afslag.... gggrrrr ..... met elke km er bij kwamen ook minuten er bij..... volgens navigatie zou ik dan precies om 10u15 zijn, perfect.... maar neen hoor, We gingen door!! We zagen nummer 95 niet ppfff dan gestopt en bij een winkel gevraag waar ik moest zijn... gelukkig was dat niet heel ver....

 

10u20 kwam ik binnen en zegt de mevrouw aan de balie "Stephanie we waren op jou aan het wachten, je bent te laat,  ging bijna niet meer door voor jou" waarop ik niets anders kon zeggen dan "sorry"..... moest direct naar binnen en snel snel mij uitkleden... ik moest zo nodig naar toilet en ik vroeg waar ik naar toilet kon waarop die zelfde mevrouw van de balie reageert met "pppffff alles loopt op schema hier, doe je kleren uit en zorg dat je gereed ben voor operatie".... tja.... met open mond bleef ik daar staan.... wat kon ik zeggen..... vriendelijk was ze niet.....

 

Werden foto's getrokken voor dossier en mocht naar een bed waar ok infuus kreeg en bloeddruk werd gemeten..... ze was wel vriendelijker dan de andere blonde dame.... en direct mocht ik naar operatie zaal. ... 

Verdonk kwam direct,  vroeg of ik nog vragen had en begon te tekenen.... ik vroeg hem goed voor mij te zorgen want ik heb kinderen die op mij wachten "hahaha ik zorg goed voor al mijn patiënten" zei hij.... 

Ik werd vast gebonden en had het ijskoud! ! Tegen de bacteriën was dat!! De prothesen werden mij getoond en werd gevraagd of ik er zeker was van de maat... waarop ik reageerde "je kan maar beter niets vragen, anders ga ik er nergens meer zeker van zijn"....

En ja hoor.... ze gingen achter de anestesiest..... hij kwam binnen,zei ik ben blah Blah Blah.... en ging achter mij iets doen, verdonk zei "ze, We gaan beginnen" en ik "neeeen ik wil niet meer.... laat maar ik moet dit niet meer"..... te laat want de anestesie zat er al in.... mijn arm deed pijn en ik vroeg of dat normaal was.... geen idee wat het antwoord was want ik was vertrokken. ...

 

Werd wakker gemaakt en ik vroeg "ist gedaan??" (Volgens mij vragen wij allemaal dat!! Hahaha hoeveel keer horen ze dat zelfde vraag!!) 

 

Moest staan en ploeff. .. zakte in elkaar.... naar bed gebracht en van de kou in de zaal had ik een snotneus hahaha vroeg om papier en direct had ik papier tussen  mijn handen, weet niet meer waar die vandaan kwaam....

Een keer in bed werd ik een beetje meer wakker en ik zei dat ik naar mijn man wou "neen dat gaat nog niet" en ik begon zo dom te wenen.... kwam weer dat blonde "vriendelijke" dame van de balie en vroeg of ik naar mijn man mocht "welnee, zeker 1 uur moet je wachten, je bent geopereerd en dat Is niet niks".... dan maar verder wenen hahaha verdonk kwam en vroeg of het ging. ... super eigenlijk.... ik had geen pijn, alleen een klein druk aan mij nrechter borst..... alles wat ik op dat moment wou, was mijn man zien..... van hem mocht ik gaan.... Yeeesss. ....

 

Kwam naar buiten en was een beetje duizelig... voelde een beetje raar.... ik was er wel maar mijn hoofD niet echt.... 

 

Heel de weg was ik duizelig.... en viel soms in slaap.... een maal dichterbij mijn stad zei ik tegen mijn man "ik heb niet echt pijn en gaat best wel ok, zullen we naar de winkel gaan achter brood en donuts??" Ja hoor zegt hij..... slecht idee van mij!! Midden in de supermarkt kreeg ik bloeddruk zaking en viel daar flauw... Werd wakker en had het zoooo warm en ook zooo koud!!! Een beetje cola gedronken en naar de auto gedragen en met frisse lucht kwam ik langzaam bij..... wat was ik flauw!!! Had geen enkel klein kleurtje,  zelfs mijn lippen waren zo wit!! 

 

Een maal thuis aangekomen wat gegeten en op de zetel gezeten.... heb nu niet echt pijn maar merk dat ik soms moeilijk kan ademen en als ik opsta dan voel ik dat mijn borst heel hard wordt.... te onangenaam hard!!! 

 

We zullen morgen zien hoe het gaat, maar voorlopig Is het echt te doen (ik heb natuurlijk wel al pijnstillers genomen... had geen echte pijn maar wil die ook niet krijgen...)

 

Hoe Is het met jullie meiden?? @lien. @kimmekes @Janneke1982??? 

 

 

Ojee wat vervelend dat je je zo moest haasten! Ik was mijn papieren op de keukentafel vergeten, daar kon de blonde dame ook niet echt mee lachen, maar ik bleef maar vriendelijk en vrolijk en daarna werd zo toch nog superlief! Ik zet mijn verslagje even in m'n topic, want dat hebben ze hier liever ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei xstephx:

Mijn man is altijd enorm zenuwachtig als het over mij gaat, als hij weet dat ik pijn ga hebben of in geval van een operatie dat hij weet dat er iets mis kan gaan of complicaties kunnen zijn, dan wordt hij zot van de zenuwen hahaha wel lief op dat moment maar als We weer thuis zijn en ik leef nog dan heeft hij meestal het geduld niet om alles op zijn schouders te dragen (baby, koken, huishouden, enz) 

Zat je daar in de wachtzaal?? Ik zag een man en een dame met mooi zwart/bruin haar (tja mijn ogen deden het ook niet zo goed, niet alleen mijn hoofD hahaha) samen met een mevrouw?? 

 

Of Er kwam naast mijn bed een Frans sprekende iemand liggen toen ik vertrok, was jij die misschien?? 

 

Als je me zag... ik zag er niet uit hahaha toen ik mijn haar zag in de auto kreeg ik weer bijna een hartstilstand hahaha

Je leek een beetje schattig en verward en heel blij met je man haha. Ik was het meisje met de zwart/bruine haren en langs me zat mijn moeder :) ik zei nog tegen haar 'ik denk dat zij Steph is'! En doordat je zo normaal kon wandelen stelde je me een beetje gerust. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden gefeliciteerd!! 

Fijn dat alles goed gaat. De komende dagen even doorkomen en dan ben je door het ergste heen. Sterkte met het herstel en de aankomende nachten. 

 

Die vriendelijke (uhum) blonde dame achter de balie was bij mij ook geen favoriet. Zij hoort bij het gebouw, niet bij Verdonck. Zij heeft zich bemoeid met mijn medicatie terwijl dat niet mocht. Gelukkig wel goedgekomen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook alles goed verlopen. Was om 10 uur aan de beurt. Mijn eerste keer onder narcose, zo spannend, maar erg goed gegaan. Links van mij lag een super vrolijke dame, lachen toen ze terug uit de operatiekamer kwam, dat gaf me veel

positieve energie. 

 

Ben heel blij dat ik het gedaan heb. Voel me goed, echter super stijf en een berg spierpijn. Alsof er een camion over mij heengereden is.

 

iedereen een goed herstel gewenst!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janneke1982 dat vrolijk dame zal wel @kimmekes zijn geweest??? Ze was toch voor je??? 

Ik heb geen pijn aan mijn borsten maar mijn ribben en van af mijn keel tot aan de bovenkant van mijn borsten (waar ze net beginnen) doet vreselijk pijn!! Kan ook moeilijk ademen en praten. Bewegen gaat wel maar aan de hand van super harde borsten..... :( wat we allemaal doen voor een mooi lijf en een beetje zelfvertrouwen x_x

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Janneke1982:

Hier ook alles goed verlopen. Was om 10 uur aan de beurt. Mijn eerste keer onder narcose, zo spannend, maar erg goed gegaan. Links van mij lag een super vrolijke dame, lachen toen ze terug uit de operatiekamer kwam, dat gaf me veel

positieve energie. 

 

Ben heel blij dat ik het gedaan heb. Voel me goed, echter super stijf en een berg spierpijn. Alsof er een camion over mij heengereden is.

 

iedereen een goed herstel gewenst!

 

 

Fijn dat ook bij jou alles goed ging! Ik denk maar steeds dat ik supergoed gefitnesst heb en het daarom pijn doet :) 

rust nog lekker uit en succes de komende nachten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.