Ga naar inhoud

xstephx : 31 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei flege:

@xstephx oh jeej..  nee daar zit je inderdaad niet op te wachten. 

Vooral niet met 355cc ,zelf denk ik ook sebbin te krijgen vanwege mijn overhang.

 

Ik heb vrijdag mijn consult.

Wat was jou max cc?

Hay @flege..... verdonck had het er over 355cc max in een keer.... ik denk dat als ik meer cc wil dat ik dan een tweede keer geopereerd moet worden als mijn huid/spieren uitgerekt zijn met de 355cc.... ik heb het maximum genomen wat volgens hem mogelijk was.... waarschijnlijk was het wel mogelijk om meer cc te doen, maar verdonck is voorstander van natuurlijk en niet te groot, denk dat hij daarom max 355cc zei....

 

@Ellen125 ik heb mijn wachtwoord veranderd, in principe zou ie niet meer kunnen inloggen, dus je foto's zijn nu veilig :) ik zet tog liever geen foto's,  vind het tog een beetje eng dat foto's van mij ergens op internet rond hangen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie

 

@Eef.n neen, ik heb verdonck niet er over gesproken.... wat gaat hij dan er aan doen? Opnieuw opereren voor eigen rekening omdat ik niet happy ben?? Denk ik niet... ik wil ook niet een "zeik wijf" zijn.... dus ja.... ik deel mijn onhappiness met jullie mee :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha Meid,

 

wat vervelend zeg. maar ik moet je toch ook hier weer zeggen, heb nog eventjes geduld. ik had een D bij passen op de 6 weken, zit inmiddels op een 75F, en dat gebeurde bij mij pas met de 9 weken.. sommige zijn wat later, en je spier moet misschien nog even ontspannen waardoor er meer volume komt.. ik hoop voor je dat je er straks wel tevreden me bent .x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey steph! 

Wat jammer dat je niet tevreden bent! Heb je foto's van ervoor en nu? Mss zie je zo het verschil wel meer? 

Dual plane is inderdaad altijd een beetje tussen rond en anatomisch. Maar ik vind het zo vreemd!

Ik ben toch ook wel 2 maten gestegen met 315cc Motiva, al ligt dit ook wat aan het merk van bh. Ik had vroeger een B, had nu een C gepast en dacht: oh ik heb C. Maar toen ik een D paste, zat die zoveel beter! 

Misschien als je over enkele maanden wat gevulde bh's aankan dat ze echt mooi bol staan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei lien.:

Hey steph! 

Wat jammer dat je niet tevreden bent! Heb je foto's van ervoor en nu? Mss zie je zo het verschil wel meer? 

Dual plane is inderdaad altijd een beetje tussen rond en anatomisch. Maar ik vind het zo vreemd!

Ik ben toch ook wel 2 maten gestegen met 315cc Motiva, al ligt dit ook wat aan het merk van bh. Ik had vroeger een B, had nu een C gepast en dacht: oh ik heb C. Maar toen ik een D paste, zat die zoveel beter! 

Misschien als je over enkele maanden wat gevulde bh's aankan dat ze echt mooi bol staan? 

Hay @lien. ik heb geen dp.... ik wou ze echt rond :( ik heb niet een bv laten doen, in mijn lichaam laten snijden om dan alsnog gevulde bh's te moeten dragen :( ik pas zelf nog een bh 80b van voor de operatie!! Tis een non paded, super zacht bh maar nog altijd de 80b.... ik begrijp het echt niet :( misschien dat ik altijd de verkeerde maat heb gedragen en ipv 80b was ik eigenlijk 60AAA hahahaha 

Mijn man zegt ook dat er niet enorm veel verschil is met "before/after".... voel me weer zo gefrustreerd.... maar ja..... net zoals @TessaDLCDP zegt, ik ga ze maar tijd moeten gunnen en ik zie het wel of ze nog altijd kleiner gaan worden of misschien wel ietsje pietsje groter :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2017 om 12:42 zei xstephx:

Hay @lien. ik heb geen dp.... ik wou ze echt rond :( ik heb niet een bv laten doen, in mijn lichaam laten snijden om dan alsnog gevulde bh's te moeten dragen :( ik pas zelf nog een bh 80b van voor de operatie!! Tis een non paded, super zacht bh maar nog altijd de 80b.... ik begrijp het echt niet :( misschien dat ik altijd de verkeerde maat heb gedragen en ipv 80b was ik eigenlijk 60AAA hahahaha 

Mijn man zegt ook dat er niet enorm veel verschil is met "before/after".... voel me weer zo gefrustreerd.... maar ja..... net zoals @TessaDLCDP zegt, ik ga ze maar tijd moeten gunnen en ik zie het wel of ze nog altijd kleiner gaan worden of misschien wel ietsje pietsje groter :) 

 

Jeetje @xstephx! Wat balen voor je!! Ik zit ook nog te twijfelen qua maat, en als ik dan dit weer lees denk ik.... Misschien toch maar beter voor de grotere gaan! Ik hoop voor je dat ze plotseling nog iets gaan doen. Lees hier veel over "ploppen"... Geen idee of dit voor de spier ook gebeurd hoor!

Hopelijk ben je straks toch nog blij! Sterkte! x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei bettynoboop:

 

Jeetje @xstephx! Wat balen voor je!! Ik zit ook nog te twijfelen qua maat, en als ik dan dit weer lees denk ik.... Misschien toch maar beter voor de grotere gaan! Ik hoop voor je dat ze plotseling nog iets gaan doen. Lees hier veel over "ploppen"... Geen idee of dit voor de spier ook gebeurd hoor!

Hopelijk ben je straks toch nog blij! Sterkte! x

 

@bettynoboop idd, tis balen!! Mijn advies en ook van vele andere meiden hier, neem de grootere maat! Verdonck gaat zowiezo niet iets adviseren wat niet bij jou zou passen!! Aan het begin zijn ze wat opgezwollen waardoor ze groter er uit zien, maar een maal de zwelling weg is dan worden ze een stuk kleiner. Succes nog met alles wat je nog te wachten staat!! 

Ook al heb ik niet wat ik wou, het heeft me veel meer zelf vertrouwen gegeven, ben niet meer zo beschaamd als mijn man mij ziet en dat voelt echt fijn!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.