Ga naar inhoud

Schildpad : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Schildpad:

@Loulou_ 

 

Duidelijke omschrijving wat betreft het vertellen aan je kinderen. Ik wil het ook zo'n beetje op die manier vertellen. Er wel duidelijk bij vermelden dat dit ook iets heeft te maken met privacy en dus niet iedereen het hoeft te weten. 

Goede aanvulling! Dat ga ik er ook in verwerken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Schildpad:

@Rocker spannend! Waar, wat en hoeveel bij jou? En wat is je voorsituatie?

Ook bij Frans van Straten. Heb nu ongeveer 80A en als ik mazzel heb 80B. 

Krijg 500cc rond dual plane :)

 

wat gaat het bij jou worden?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg je @Schildpad. Ik ga binnen 2 weken op consult bij dr straten. 

Ik zou graag 400cc willen. Eerst horen of het mogelijk is natuurlijk.

Zo leuk dat je datum vastligt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker

Wauw 500cc dat zal een mooie tweeling gaan worden :D Heb je al een datum?

 

Heb nu 75b en met de passessie kwamen we uit op 345cc. Heb daarna toch nog de kliniek gebelt of ze de 390cc ook willen klaar leggen. Op de dag zelf dus kijken wat alsnog mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

 

Wat spannend dat je ook een datum al hebt! Kiezen we allebei voor dezelfde boobs, zag jou al bij mij gereageerd hebben. Ik kom ook van een 75B vandaan en heb er 345cc inzitten ^_^ als ik ze naakt zie vind ik het wel even shocking hihi mijn man vind ze ook echt mega, maar ze zijn natuurlijk nu ook nog opgezet dus dat slinkt nog wel. Ik vond het kiezen zo moeilijk na mijn 1e consult. De keus was 345 of 390... maar 390 vond ik wel heftig toen, maar Frans vond het mooi. Eenmaal thuis baalde ik dat ik geen foto van 300cc had gemaakt, had ineens de angst dat 345cc zelfs veeeel te groot werd. Daarna wat weken laten bezinken en vlak voor de operatie makkelijk gekozen voor 345cc, want toen gingen we weer passen. Dan zie je het voor de 2e keer is makkelijker. Ik heb ook anatomisch.

Geniet ervan!! Voor je het weet is het zover... en dan ga je net als mij uitkijken naar de 6 herstelweken die om moeten vliegen hihi.

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff idd de hoeveelheid cc's die erin gaan dat vind ik ook erg lastig om te bepalen.....en blijf ook steeds twijfelen terwijl ik dat normaal nooit heb!

Ik heb verschil in mn borsten dus waarschijnlijk 1x400cc en in de andere 450cc en nou zei een vriendin van mij het valt altijd tegen en iedereen wil daarna eigenlijk groter....echt lastig want ik wil dadelijk niet moeder tiet worden haha!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Brenda32:

Pff idd de hoeveelheid cc's die erin gaan dat vind ik ook erg lastig om te bepalen.....en blijf ook steeds twijfelen terwijl ik dat normaal nooit heb!

Ik heb verschil in mn borsten dus waarschijnlijk 1x400cc en in de andere 450cc en nou zei een vriendin van mij het valt altijd tegen en iedereen wil daarna eigenlijk groter....echt lastig want ik wil dadelijk niet moeder tiet worden haha!

 

Vriendin van mij heeft 400cc en ik vind ze niet echt groot. Zien er ook niet nep uit ofzo

Achteraf heeft ze nu al spijt dat ze niet 1 maat groter heeft gedaan.

ik krijg bij de 1 390 en de ander 440 erin 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Schildpad:

@Rocker

Wauw 500cc dat zal een mooie tweeling gaan worden :D Heb je al een datum?

 

Heb nu 75b en met de passessie kwamen we uit op 345cc. Heb daarna toch nog de kliniek gebelt of ze de 390cc ook willen klaar leggen. Op de dag zelf dus kijken wat alsnog mogelijk is.

 

Dat word ook een mooi maatje bij jou :)

 

Ik mag net als jij op 10 april haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Schildpad:

@JESSICADLeuk dat je me volgt! Zelfs het consult vond ik al spannend hihi. Neem goed de tijd voor het passen en vooral ook veel foto's maken voor jezelf. Wat is je voorsituatie?

 

Ik zit nu met een B75. Vind het ook al spannend. Van mij zou het morgen al mogen gebeuren (de operatie) bij wijze van spreken hihi.

maar ik heb al mijn vragen al genoteerd zodat ik zeker niets vergeet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei JESSICAD:

Trouwens...kijkt er iemand naar temptation island ? Die pommeline...zou 400cc zijn lol. 

Ja ik alleen denk dat zij de ronde heeft of niet?

Ligt natuurlijk ook aan het merk enzo en bij iedereen is het echt anders.

Vriendin van mij heeft ook 400cc maar zien er niet zo groot uit als die van haar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2017 om 20:02 zei Schildpad:

@Brenda32 geinig..ik had als eerste optie ook 4 april staan maar mn man kon dan geen vrij krijgen. Nog maar 3 weken aftellen voor jou en dan heb je ze. Spannend!

 

Heeft jouw man 3 weken vrij genomen voor als je geopereerd bent? Die van mij kreeg helaas maar een week vrij :( Gelukkig kan ik altijd m'n moeder nog bellen als ik het niet trek in m'n eentje in week 2. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker  Haha, nee die week van 4 april kon hij geen vrij krijgen. De week van 10 april wel. Hij heeft ook maar 1 week vrij. Mazzel is wel dat goede vrijdag en pasen in die week zijn dus scheelde voor hem 2 dagen verlof aan te vragen en toch vrij te zijn B)

 

Het was voor Brenda32 nog maar 3 weken aftellen voor haar nieuwe boobs. Dat was de verwarring hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.