Ga naar inhoud

Schildpad : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei Schildpad:

Zoveel leden hier, ben het even kwijt.... maar @Rocker @Mad41329 @Jacky1985 jullie mogen ook allemaal 10 april toch? Vandaag over 3 wekennnn! Hoe ver zijn jullie met voorbereiden? Arnica, sportbh, hometrainer e.d. al in huis?

 

Yesss 10 april, ben er niet echt mee bezig maar als ik er ineens aan denk dan gaat de tijd ineens snel pfffffft.... krijg het er warm van!:kez_11: Hoop toch over drie weken rond deze tijd alweer wakker te zijn haha. 

Eerlijk gezegd ben ik nog niet heel erg bezig met de voorbereidingen. Heb alleen alvast drie doosjes paracetamol smelttabletten en huidolie gekocht. Verder ga ik alles de week van te voren bij wehkamp bestellen. Moet nog ff naar Heyendael bellen van de week of ik van te voren nog een keer mag passen met 450 en 500... Als ik naar de foto's van m'n pas sessie kijk vind ik 500 te breed, of dit zit tussen m'n oren. 

Oh en ik ben nu al 2 weken gestopt met roken :P

 

Jij al wel je hometrainer e.d. present? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985

Ik ook weekje van te voren die sportbh bestellen (ivm 2 maten 75 d en 75 e, via webshop zodat ik die niet gebruikte kan retourneren. Mogen we die zalf gebruiken? Een hometrainer??? Serieus... oei dat heb ik dan zeker gemist<_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jacky1985:

Ik ook weekje van te voren die sportbh bestellen (ivm 2 maten 75 d en 75 e, via webshop zodat ik die niet gebruikte kan retourneren. Mogen we die zalf gebruiken? Een hometrainer??? Serieus... oei dat heb ik dan zeker gemist<_<

Ik ben nog niet zenuwachtig. Maar had ze nog liever vandaag gehad dan morgen. Geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Ik heb al wel de carefix anna in huis en ga ook een week van te voren nog een bh bijbestellen. Hometrainer is op aanraden van mijn trainer zodat mijn conditie een beetje op pijl blijft ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rocker:

 

Yesss 10 april, ben er niet echt mee bezig maar als ik er ineens aan denk dan gaat de tijd ineens snel pfffffft.... krijg het er warm van!:kez_11: Hoop toch over drie weken rond deze tijd alweer wakker te zijn haha. 

Eerlijk gezegd ben ik nog niet heel erg bezig met de voorbereidingen. Heb alleen alvast drie doosjes paracetamol smelttabletten en huidolie gekocht. Verder ga ik alles de week van te voren bij wehkamp bestellen. Moet nog ff naar Heyendael bellen van de week of ik van te voren nog een keer mag passen met 450 en 500... Als ik naar de foto's van m'n pas sessie kijk vind ik 500 te breed, of dit zit tussen m'n oren. 

Oh en ik ben nu al 2 weken gestopt met roken :P

 

Jij al wel je hometrainer e.d. present? 

Ik snap wat jij bedoelt met 500cc te breed. Toch vind ik de 500cc bij jou lichaam wel mooier. Meer kloppend ofzo ;)

 

De huidolie ter voorkoming van striea bedoel je? En welke gebruik je dan?

 

Echt super goed van je dat je bent gestopt met roken :35: goed bezig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Rocker:

Moet nog ff naar Heyendael bellen van de week of ik van te voren nog een keer mag passen met 450 en 500... Als ik naar de foto's van m'n pas sessie kijk vind ik 500 te breed, of dit zit tussen m'n oren. 

Heb ook even brutaal gespiekt @Rocker, een vergelijking kan ik niet goed maken, omdat je de 500cc juist van voren hebt gefotografeerd en de 450cc van de zijkant, maar ik begrijp wel wat je zegt. De 500cc komt idd breed over, terwijl ik de 450cc prachtig bij je vind passen. Bij twijfel zou ik zeker nog een x gaan passen zodat je 100% zeker bent van je zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Schildpad:

Ik snap wat jij bedoelt met 500cc te breed. Toch vind ik de 500cc bij jou lichaam wel mooier. Meer kloppend ofzo ;)

 

De huidolie ter voorkoming van striea bedoel je? En welke gebruik je dan?

 

Echt super goed van je dat je bent gestopt met roken :35: goed bezig!

 

Ik kan nog heel even twijfelen haha. 

 

Heb die van Weleda gekocht, inderdaad ter voorkoming van striae maar ook om de littekens mee te smeren als de pleisters er net af zijn. Daarna wil ik die littekenpleisters gaan gebruiken. Weet jij wat je wil gaan gebruiken?   

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Liefbeestje:

Heb ook even brutaal gespiekt @Rocker, een vergelijking kan ik niet goed maken, omdat je de 500cc juist van voren hebt gefotografeerd en de 450cc van de zijkant, maar ik begrijp wel wat je zegt. De 500cc komt idd breed over, terwijl ik de 450cc prachtig bij je vind passen. Bij twijfel zou ik zeker nog een x gaan passen zodat je 100% zeker bent van je zaak.

 

Haha is niet brutaal hoor. Ja die 450 vanaf de voorkant heeft m'n man niet op de foto gezet, zucht. Twijfel twijfel, ik ga toch ff bellen van de week om te vragen om toch 450 ook klaar te leggen en te passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

 

Ik kan nog heel even twijfelen haha. 

 

Heb die van Weleda gekocht, inderdaad ter voorkoming van striae maar ook om de littekens mee te smeren als de pleisters er net af zijn. Daarna wil ik die littekenpleisters gaan gebruiken. Weet jij wat je wil gaan gebruiken?   

Ik heb tijdens mijn laatste zwangerschap mijn borsten heel veel ingesmeerd. Helaas door stuwing toch striae gekregen. Dus smeren geloof ik niet meer zo in bij mij haha. Wat betreft de littekens, daar ga ik me nog in verdiepen. Sowieso ga ik ze wel regelmatig masseren. Die pleisters nog nooit van gehoord maar ik heb nog mooi de tijd om op onderzoek uit te gaan. Goede tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985

@Schildpad goeie tip die hometrainer! Ga ik de taxc gebruiken (zodat ik toch nog een beetje op mijn race fiets ga zitten),

ik ga die biodermal creme gebruiken (heb ik ook tijdens zwangerschap gebruikt en nergens last van gehad)

alleen de bh's nog en ik ben er klaar voor 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad Ah, ja ik heb het toen wel heel veel gesmeerd toen ik door een flinke blessure en prednisonkuur heel veel ben aangekomen in korte tijd. En anders is het denk ik wel fijn om die strakke huid een beetje vet te houden haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329
6 uur geleden zei Schildpad:

Zoveel leden hier, ben het even kwijt.... maar @Rocker @Mad41329 @Jacky1985 jullie mogen ook allemaal 10 april toch? Vandaag over 3 wekennnn! Hoe ver zijn jullie met voorbereiden? Arnica, sportbh, hometrainer e.d. al in huis?

Ladies wat is dit leuk! Wij gaan elkaar zeker weten zien in de uitslaapkamer, Haha!

 

pff voorbereidingen nog niet gedaan, ik zal morgen eerst eens gaan betalen(nu nog even gauw de sportschool in). 

Hometrainer had ik nog niet in gedachten, had wel bedacht te gaan wandelen of naar de sportschool te gaan?? Zo'n ding is best prijzig geloof ik?

 

En de rest moet ik me ook nog goed in verdiepen, ik ben een last-minute typje dus tips zijn welkom zodat ik een week van te voren alles kan regelen. Ik las gisteren ook dat brandnetelthee helpt vocht af te drijven

 

@Rocker, ik vind de 500 je niet misstaan hoor! Maar als je heel erg twijfelt inderdaad even bellen om nog een x langs te komen:).

Ik verbaas me erover dat jullie allemaal veel meer cc erbij krijgen dan ik joh, ik vond die van mij al huge tijdens de passessie:D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mad41329 Ah thanks. Haha ja ik vroeg ook om een grote E cup, heb hem ook foto's laten zien van te voren. Dus ik geloof hem ergens wel als die 500cc is wat ik op de foto's heb gezien.
Denk ook wel dat het gewoon die 500 word hoor, want die 450 vond ik toen op het moment aan de kleine kant als ik van de voorkant keek. En met m'n shirt aan was het mijn eigen formaat met push-up. :P
Lastigggg

 

Ik ga na 6 weken pas weer wat aan sporten doen, m'n voedingga ik wel op letten gedurende die 6 weken. 
Brandnetelthee, groene thee werkt inderdaad best goed voor vocht af te drijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329
1 uur geleden zei Jacky1985:

@@Rocker ik las ook hier ergens dat de implantaten anders "ogen", je hebt bv in de bh 75e maar ziet uit als 75 d.... 

@Mad41329 inderdaad gezellig zo

xxx

Heb ik ook eerder gelezen!

Ik wil enerzijds groot maar absoluut niet dat iedereen op m'n werk ziet dat ik iets heb gedaan. Dat is toch anders dan vrienden die je hierover informeert...;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Schildpad:

 @Brenda32 Mooie tijd 10.00 uur! Zenuwen vallen hier nog wel mee. Probeer er niet te veel aan te denken, met de nadruk op probeer haha. Heel veel succes dinsdag! Ga je een verslagje maken :36:

 

21 uur geleden zei Liefbeestje:

Ohhhh wat spannend allemaal dames, ik ben 3 dagen later aan de beurt, het wordt druk in de chat dan :-)

 

Ja we zijn echt allemaal bijna! Ja vond het zelf ook een prettige tijd kan ik mn dochter nog zelf nr school brengen en mn zoontje naar oma! Ja ik ga zeker een verslagje maken heb er zelf ook veel aan gehad aan alle verhalen hier op het forum!

De cc's blijven nog steeds door mn hoofd spoken maar ik kan dinsdag hier nog met de pc over praten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329
2 uur geleden zei Brenda32:

 

Ja we zijn echt allemaal bijna! Ja vond het zelf ook een prettige tijd kan ik mn dochter nog zelf nr school brengen en mn zoontje naar oma! Ja ik ga zeker een verslagje maken heb er zelf ook veel aan gehad aan alle verhalen hier op het forum!

De cc's blijven nog steeds door mn hoofd spoken maar ik kan dinsdag hier nog met de pc over praten!

Ahhhh dat is al bijna! Spannend hoor :). Ik ga je ook volgen Brenda, ben erg benieuwd naar jouw ervaring!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2017 om 20:10 zei Brenda32:

Vandaag de tijd doorgekregen dinsdag om 10uur! Whaaa en nu komen de zenuwen en 100000 vragen..... Zal er wel bij horen hoe zit het met jullie dames?

 

Spannend! Ik ga je volgen! 

Jammer dat wij nog even moeten wachten op de exacte tijd. Hoop zo erg dat ik niet te laat geholpen word, ik kan niet eten niet zo goed handelen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Rocker:

 

Spannend! Ik ga je volgen! 

Jammer dat wij nog even moeten wachten op de exacte tijd. Hoop zo erg dat ik niet te laat geholpen word, ik kan niet eten niet zo goed handelen haha. 

Haha ik begrijp precies wat je bedoeld!!! Dat is ook zeker niks voor mij! Alhoewel de zenuwen zijn nu al aanwezig waardoor ik echt minder honger heb ach kan geen kwaad een paar kilo eraf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.