Ga naar inhoud

Schildpad : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Brenda32:

Haha ik begrijp precies wat je bedoeld!!! Dat is ook zeker niks voor mij! Alhoewel de zenuwen zijn nu al aanwezig waardoor ik echt minder honger heb ach kan geen kwaad een paar kilo eraf!


Oh nog 3 daagjes meis dan zit je alweer thuis met je boobbies! 
Vandaag toch nog even brutaal gebeld, word als 2e geholpen dus moet om 07:30 al in de kliniek zijn op 10 april. Whoohooo, niet te lang nuchter hehe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Rocker:


Oh nog 3 daagjes meis dan zit je alweer thuis met je boobbies! 
Vandaag toch nog even brutaal gebeld, word als 2e geholpen dus moet om 07:30 al in de kliniek zijn op 10 april. Whoohooo, niet te lang nuchter hehe. 

Oooh ja echt he ik moet morgen en maandag nog werken dus dan gaat de tijd helemaal snel! Dat zijn fijne tijden idd ik dacht al oooh als ik maar niet smiddags geholpen word!

Ben jij er wel al helemaal uit of je de juiste cc's hebt gekozen? En wat is jou voorgeschiedenis?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brenda32 Ja zeker, scheelt dat je dan niet de hele dag vrij bent waardoor je je kan gaan vervelen dat lijkt me helemaaaaal irritant. 
Ik kan kiezen tussen 450 en 500 rond, liefst 500 maar als Frans over een week zegt dat het toch te breed is dan gaan we voor 450. 
Mijn geschiedenis... haha ik woog +-96kg met een flinke D cup, toen viel ik ruim 25kg af maar toen had ik gelukkig nog een cup C. Maar toen ontdekte ik mijn paaldans verslaving en daar ben ik ook best goed mee bezig, maar dat resulteerde dus in een cup A met een brede bouw + spieren en ik heb niet echt heupdefinitie dus voel me niet op en top sexy, vind het zo niet mooi en vrouwelijk. Dus vandaar mijn boobjob :) 
Wat is jouw situatie? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rocker:

@Brenda32 Ja zeker, scheelt dat je dan niet de hele dag vrij bent waardoor je je kan gaan vervelen dat lijkt me helemaaaaal irritant. 
Ik kan kiezen tussen 450 en 500 rond, liefst 500 maar als Frans over een week zegt dat het toch te breed is dan gaan we voor 450. 
Mijn geschiedenis... haha ik woog +-96kg met een flinke D cup, toen viel ik ruim 25kg af maar toen had ik gelukkig nog een cup C. Maar toen ontdekte ik mijn paaldans verslaving en daar ben ik ook best goed mee bezig, maar dat resulteerde dus in een cup A met een brede bouw + spieren en ik heb niet echt heupdefinitie dus voel me niet op en top sexy, vind het zo niet mooi en vrouwelijk. Dus vandaar mijn boobjob :) 
Wat is jouw situatie? 
 

Ik ben 1,74 en ongeveer 78 kg alles zit verdeeld dus ben gewoon een stevige vrouw. Heb altijd een d-cup gehad maar ben bovenin gewoon veel volume verloren na 2 zwangerschappen.

Ik had al wel in de gaten dat Straten niet echt voorstander is van maximale opvulling, wil ook niet moeder tiet op het schoolplein worden zeg maar maar wil wel graag weer een mooie ronde borst voor een vrouw van 32! Ik krijg in 1 borst 400cc en inde andere 450cc. En nu zeggen vriendinnen van me dat je er zo aan gewend bent en ze goed moet laten vullen....pfff nu blijf ik twijfelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brenda32 Zo herkenbaar haha. Aan de ene kant wil je groot, maar niet té. Maar te klein is ook niet goed haha.
Maar zover ik het kan zien van Frans doet hij wel maximale vulling zolang het er niet opgeplakt uit ziet, hij doet het wel au naturelle. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom ik denk gewoon dat ik het aan hem moet overlaten ze zijn nu ook niet klein maar gewoon niet meer mooi rond! zit mezelf steeds te bedenken wat ik nog moet halen heb jij nog pijnmedicatie of slaappillen ofzo gehaald anders dan paracetamol? Volgens mij krijgen we ook na de operatie wat pijnstillers mee toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brenda32 Ik heb paracetamol tabletten en voor de eerste dagen smelttabletten gehaald, slaapmedicatie ga ik niet gebruiken maar hou het op de melatonine die ik nu al gebruik. Na de operatie krijgen we ook pijnstillers en een herhaalrecept mee.
Er is hier op het forum ergens een lijstje met handige dingen om te halen voor na de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei JESSICAD:

Oooohhh zo dichtbij al zeg. Voel al mee de spanning hihi...joehoeeee 

JAAAAAAA echt dichtbij al!!! Heb vandaag mn hele huis aangepakt van onder tot boven lijkt wel nesteldrang haha! Maar ik ben er klaar voor (denk ik) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Brenda32:

JAAAAAAA echt dichtbij al!!! Heb vandaag mn hele huis aangepakt van onder tot boven lijkt wel nesteldrang haha! Maar ik ben er klaar voor (denk ik) xx

Yes you can  :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar ben ik weer!!!

Whaaaa wat een zenuwen en gestress zeg vanmorgen (en van8) mijn man werd er niet goed van haha!

Om 10:00 moest ik me melden bij de kliniek werd, naar mn kamer gebracht en om half 12 richting de uitslaapkamer gereden.

Daar werd mn infuus aangelegd en kwam Frans mn borsten aftekenen. Rond 12:10 werd ik naar de ok gebracht en om 13:10 keek ik alweer op de klok in de uitslaapkamer. Heerlijk spul dat narcose middel heb als een roosje geslapen!!!

Daar heb ik nog wat liggen slapen en ben vervolgens rond 14:00/14:15 naar mijn eigen kamertje gereden waar mn man zat te wachtten. Ik was nog erg suf en moe en voelde n soort van druk, kan het niet pijnlijk noemen maar eerder ongemakkelijk.

Ben daarna best vaak in slaap gevallen steeds een paas minuutjes maar kon gewoonweg mn ogen niet open houden. Ben 2 x wat misselijk geweest maar dat kwam volgens mij meer van het niet eten want dat is mijn lichaam totaal niet gewent, maar na het eten van een cracker, appel en een mok bouillon ging het suffe gevoel weg en was ik klaar om naar huis te gaan! Om 17:00 zaten we alweer in de auto terug naar huis.

Nu gaat het erg goed heb wat spierpijn (zo noem ik het maar) maar verder voel ik me goed heb niet overdreven veel last ervan hopelijk blijft dat van8 ook zoen dan ben ik een gelukkig mens!

Zal er even een foto bij plaatsen als me dat lukt hebben net samen even gespiekt!

Fijne avond Ladies xxx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt heel relaxt allemaal @Brenda32. Wat fijn dat de operatie goed verlopen is en dat je je zo goed voelt. Mooi resultaat al hoor, hoeveel cc heb je? Anatomisch denk ik? 

 

Slaap lekker vannacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985

Ooooo klinkt spannend allemaal en gelukkig dat het mee valt tot nu toe! Moest je lang in de auto terug (ik zie daar wel tegenop ...eerlijk gezegd)?

ik wens je een goeie nacht^_^

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

38 minuten geleden zei Loulou_:

Klinkt heel relaxt allemaal @Brenda32. Wat fijn dat de operatie goed verlopen is en dat je je zo goed voelt. Mooi resultaat al hoor, hoeveel cc heb je? Anatomisch denk ik? 

 

Slaap lekker vannacht!

Nee heb wel rond mijn eigen borsten hingen al! Maar wilde nu nog geen lift doen kan altijd over een paar jaar alsnog. Heb in 1 borst 400cc en de andere 450

 

35 minuten geleden zei Jacky1985:

Ooooo klinkt spannend allemaal en gelukkig dat het mee valt tot nu toe! Moest je lang in de auto terug (ik zie daar wel tegenop ...eerlijk gezegd)?

ik wens je een goeie nacht^_^

xxx

T was nogal druk op de weg normaal zo'n 35 min maar nu wel 45min maar dat is ook prima verlopen allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:18: dat wordt een kort nachtje voor jullie. Hier ook nog druk met van alles. Ik lijk wel hoogzwanger, wil m'n huis spik en span hebben voor de operatie. Een soort nesteldrang :4:  Maar de tijd gaat inderdaad snel en weinig tijd over voor zenuwen. 

 

Hoe lang na de operatie ben je vrij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329
Op 4-4-2017 om 20:38 zei Brenda32:

Nou daar ben ik weer!!!

Whaaaa wat een zenuwen en gestress zeg vanmorgen (en van8) mijn man werd er niet goed van haha!

Om 10:00 moest ik me melden bij de kliniek werd, naar mn kamer gebracht en om half 12 richting de uitslaapkamer gereden.

Daar werd mn infuus aangelegd en kwam Frans mn borsten aftekenen. Rond 12:10 werd ik naar de ok gebracht en om 13:10 keek ik alweer op de klok in de uitslaapkamer. Heerlijk spul dat narcose middel heb als een roosje geslapen!!!

Daar heb ik nog wat liggen slapen en ben vervolgens rond 14:00/14:15 naar mijn eigen kamertje gereden waar mn man zat te wachtten. Ik was nog erg suf en moe en voelde n soort van druk, kan het niet pijnlijk noemen maar eerder ongemakkelijk.

Ben daarna best vaak in slaap gevallen steeds een paas minuutjes maar kon gewoonweg mn ogen niet open houden. Ben 2 x wat misselijk geweest maar dat kwam volgens mij meer van het niet eten want dat is mijn lichaam totaal niet gewent, maar na het eten van een cracker, appel en een mok bouillon ging het suffe gevoel weg en was ik klaar om naar huis te gaan! Om 17:00 zaten we alweer in de auto terug naar huis.

Nu gaat het erg goed heb wat spierpijn (zo noem ik het maar) maar verder voel ik me goed heb niet overdreven veel last ervan hopelijk blijft dat van8 ook zoen dan ben ik een gelukkig mens!

Zal er even een foto bij plaatsen als me dat lukt hebben net samen even gespiekt!

Fijne avond Ladies xxx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt en dan is het nu genieten en op naar een goed herstel! Ik ga je volgen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985
12 minuten geleden zei Mad41329:

Brenda verteld: 10 uur melden, 12 uur opereren, 14 uur terug bij manlief..check @Schildpad, @Rocker En @Jacky1985, ik ben dus echt pas om 14 uur aan de beurt:(. 

Dat wordt hongerlijden!!!

(en ik ga jullie dus niet zien :( )

@Mad41329 wij zijn er dan nog... komen wij ff op visite bij jou:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Mad41329:

Brenda verteld: 10 uur melden, 12 uur opereren, 14 uur terug bij manlief..check @Schildpad, @Rocker En @Jacky1985, ik ben dus echt pas om 14 uur aan de beurt:(. 

Dat wordt hongerlijden!!!

(en ik ga jullie dus niet zien :( )

Ja ik had ook een klein beetje mezelf erop verkeken ik dacht ook ooh dat valt wel mee 10u is een mooie tijd maar t werd dus echt een stuk later. Wij hebben savonds net voordat we naar bed gingen nog een lekker frietje op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3e dag gaat nog steeds allemaal best goed! Ben vandaag ff wezen wandelen en net zelf gedoucht x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.