Ga naar inhoud

Schildpad : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Gast Jacky1985
1 uur geleden zei Brenda32:

Vandaag 3e dag gaat nog steeds allemaal best goed! Ben vandaag ff wezen wandelen en net zelf gedoucht x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gelukkig gaat het goed? Hoe is het met de pijn? Heb jij dualplane geplaatst? Ziet er goed uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Jacky1985
31 minuten geleden zei Brenda32:

Ja dual plane en met de pijn gaat het redelijk kan al best veel zelf merk wel dat ze erg hard worden af en toe dus mn lichaam roept me wel terug!

Jij bent een topper!! Veel succes de komende dagen (hihi ik blijf je volgen)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_  Bedankt voor je berichtje. Het is me eerlijk gezegd wel wat tegen gevallen...de eerste dag dan. Vannacht toch redelijk geslapen en nu last van de druk/stuwing van de boobs. Verder gaat het al een stuk beter. Ben nu al super blij met mn meiden :wub:

 

Wanneer en waar moet jij? Ik kon het gister niet vinden van jou...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

@Schildpad er komt veel bij kijken he, spanning, narcose, pijn etc. Nu rustig bijkomen! Fijn dat je in ieder geval lekker hebt geslapen. Hoe hebben je kinderen gereageerd? 

 

Ik heb mijn dochters een paar weken geleden verteld over mijn operatie en verteld dat het persoonlijk is en ze het daarom aan niemand (behalve opa en oma, familie) mogen vertellen.  Dat hebben ze (tot nu toe) inderdaad niet gedaan. 

 

Ik mag volgende week vrijdag, 21e, ook bij Frans :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Loulou_:

 

 

@Schildpad er komt veel bij kijken he, spanning, narcose, pijn etc. Nu rustig bijkomen! Fijn dat je in ieder geval lekker hebt geslapen. Hoe hebben je kinderen gereageerd? 

 

Ik heb mijn dochters een paar weken geleden verteld over mijn operatie en verteld dat het persoonlijk is en ze het daarom aan niemand (behalve opa en oma, familie) mogen vertellen.  Dat hebben ze (tot nu toe) inderdaad niet gedaan. 

 

Ik mag volgende week vrijdag, 21e, ook bij Frans :) 

 

 

Het is idd alles bij elkaar, lege maag, de spanning, narcose en de pijn. Ga zo even lekker douchen en daarna netflixen.

 

Heb het de meiden zondagmiddag verteld vlak voordat ze naar opa gingen. Heb tegen ze gezegd dat ik het mooier vindt bij mezelf als mijn borsten wat groter zijn. En dat de dokter in de kliniek dat kan maken. Wel gelijk gezegd dat niemand dit hoeft te weten maar als ze vragen hebben dat ze bij mij en papa terecht kunnen. Ze zeiden eigenlijk niet veel. En toen ik gisteren thuis kwam was het net alsof ik gewoon van mn werk kwam. Mama mama mama haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

Na het douchen voel je je wel een stuk beter, zo lekker. 

Fijn dat je kinderen er normaal op hebben gereageerd, hoop dat ze mama ook een beetje helpen de komende tijd.

Ja dat douchen was wel echt even lekker. Voel me net een prinsesje met al die hulp van mn man haha.

 

De meiden vinden het super leuk als ze iets voor me doen. Dan zijn ze zo trots. Echt leuk om te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verslag:

 

Gister ochtend moest ik me om 7 uur melden. We kwamen om kwart voor 7 aan en daar zat Rocker al te wachten. Zij moest zich na mij melden maar we zijn samen naar de afdeling gelopen. Toch wel fijn een bondgenootje!

 

We kregen gelijk onze kamers toegewezen. Ik zat in 28 en Rocker in 29.

 

Iets na 7 uur kwam de verpleegster. Zij nam de controles af en stelde nog wat vragen. Rond kwart voor 8 mocht ik het sexy blauwe jurkje aan doen en ik zou rond 8 uur naar de uitslaapkamer worden gebracht. Ik had nog tijd zat dus ben bij de buurvrouw op visite gegaan. Totdat ik 7.35 opeens werd geroepen dat ik me al moest omkleden. 7.45 op de uitslaapkamer. Gezellig wat gekletst met Kees en hij bracht mijn infuus in. 8.05 Dr. Straten kwam binnen. Hij heeft mn borsten afgetekend en vervolgens werd ik naar de OK gereden. Eenmaal op de plank begon ik te trillen van de zenuwen. De dokter boven mij stelde me gerust. Frans vroeg nog waar ik voor kwam. Ik zei een borstvergroting, maar als hij nog tijd over had of hij mijn neus ook nog kon doen. De dokters moesten opeens allemaal lachen. De narcose werd ingespoten en ik zei dat ik zenuwachtig was. De anesthesist pakte mn hand vast. Voelde fijn, ook omdat het toch best wel een leukie was haha. En weg was ik.

 

9.15 werd ik wakker op de uitslaapkamer. Mn ogen wilde niet open dus ik ben verder gaan slapen. Rond 9.45 was ik redelijk bij en werd ik weer naar mn kamer gebracht.

 

Daar begon de ellende...ik kon niet goed bijblijven, was ontzettend misselijk en ben uiteindelijk flauwgevallen. Vervolgens kreeg ik iets tegen de misselijkheid in mn infuus. Dat hielp niet veel. In de middag het bakje en mn dekbed onder gespuugd. Wat gegeten en gedronken maar daarna weer misselijk. De verpleegster heeft toen weer iets tegen de misselijkheid in mn infuus gedaan. Langzaam ging het iets beter.

 

Even na 17.00 kwam Dr. Straten zijn ronde doen. Hij vertelde me dat hij er toch 390cc in had gedaan. Daar was ik natuurlijk onwijs blij mee. Rond half 6 wilden we naar huis maar aan het eind van de gang viel ik weer bijna flauw. Ben op de trap gaan zitten met mijn hoofd tussen mijn benen. Een verpleegster heeft een rolstoel voor me gehaald. Eenmaal in de auto had ik nergens geen last meer van.

 

Al met al doe ik toch liever een bevalling maar ik ben heeeul blij dat na 12 jaar eindelijk mijn wens in vervulling is gegaan :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2017 om 21:26 zei Brenda32:

 

Nee heb wel rond mijn eigen borsten hingen al! Maar wilde nu nog geen lift doen kan altijd over een paar jaar alsnog. Heb in 1 borst 400cc en de andere 450

 

T was nogal druk op de weg normaal zo'n 35 min maar nu wel 45min maar dat is ook prima verlopen allemaal!

 

Nou, ik vind niet dat je een lift nodig hebt hoor, ze zien er op en op natuurlijk uit!

Supermooi vind ik ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei RosieW:

 

Nou, ik vind niet dat je een lift nodig hebt hoor, ze zien er op en op natuurlijk uit!

Supermooi vind ik ze!

Eens met RosieW. Ze zien er nu juist zo mooi vol en natuurlijk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje @Schildpad. Balen dat je zo misselijk was. Hoe gaat dat nu? En hoe ben je de eerste nacht doorgekomen? En toch 395 cc! Was dat sowieso de max qua cc? Wat heeft Frans daar tijdens het consult over gezegd?

 

Hier helpen de meiden me nu al.  Kunnen ze alvast een beetje oefenen. En ze hebben er veel zin in om mij na de operatie te "verzorgen". Leuk dat jouw meiden ook zo goed gereageerd hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_ De misselijkheid was gisteravond op de terugweg naar huis al helemaal verdwenen. Ben om 23.00 in slaap gevallen en was om 4 uur wakker. Plasje gedaan en weer pijnstillers ingenomen. Daarna geslapen tot 8.15. De nacht ging beter dan verwacht.

 

Tijdens het consult wilde ik een grote c/kleine d. Ik begon met 300cc. Dat vond ik te klein. Daarna 345cc. En omdat ik erwtjes gewend ben was 345cc al een flinke cup. Verder geen andere maat besproken. Maar door de twijfel heb ik later de kliniek gebeld en gevraagd of ze 390cc ook wilde bestellen. Volgens Frans ging de 390 er met gemak in. Ik had ook niet groter gewild.

 

Heerlijk om te zien dat de kids al zo zorgzaam kunnen zijn hè. Hoe is het met je zenuwen? Nog maar 10 dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.