Ga naar inhoud

Schildpad : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Jacky1985:

@Wuppie inderdaad superleuk... het is allemaal zo spannend en het is geweldig dat wij dat samen kunnen delen en vergeet @Mad41329 niet... zij was er ook

xx

Oh sorry Ha Ha en @Mad41329 ook. Wist ik niet of overheen gelezen. Top en zeker leuk. Nu samen herstellen. Succes Ladies :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Jacky1985:

@Schildpad ik zag je zitten toen we weggingen... maar kon weinig zeggen omdat ik mezelf ook niet goed voelde:147:

Ja volgens mij hadden onze mannen contact via het balkon. Mijn man zei dat iemand een deurtje verder ook niet lekker was. Waarschijnlijk was jij dat dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985
5 minuten geleden zei Schildpad:

Ja volgens mij hadden onze mannen contact via het balkon. Mijn man zei dat iemand een deurtje verder ook niet lekker was. Waarschijnlijk was jij dat dan.

Hmmmm ik lag aan de andere kant van de gang.... ik weet het niet of ze elkaar gesproken hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Schildpad:

@Loulou_ De misselijkheid was gisteravond op de terugweg naar huis al helemaal verdwenen. Ben om 23.00 in slaap gevallen en was om 4 uur wakker. Plasje gedaan en weer pijnstillers ingenomen. Daarna geslapen tot 8.15. De nacht ging beter dan verwacht.

 

Tijdens het consult wilde ik een grote c/kleine d. Ik begon met 300cc. Dat vond ik te klein. Daarna 345cc. En omdat ik erwtjes gewend ben was 345cc al een flinke cup. Verder geen andere maat besproken. Maar door de twijfel heb ik later de kliniek gebeld en gevraagd of ze 390cc ook wilde bestellen. Volgens Frans ging de 390 er met gemak in. Ik had ook niet groter gewild.

 

Heerlijk om te zien dat de kids al zo zorgzaam kunnen zijn hè. Hoe is het met je zenuwen? Nog maar 10 dagen!

 

Fijn dat de misselijkheid snel is gezakt en je zo'n goede nacht hebt gehad! Hopelijk vanavond weer lekker slapen.

 

Nog geen zenuwen hier. Veel te druk met werk enzo. En we gaan aankomend weekend nog een weekendje weg. Volgende week nog een dagje cursus van mij werk. Genoeg afleiding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_  Ik zie helemaal geen foto's van je voorsituatie? Heb ik dat gemist of heb je die niet geplaatst? En wat heeft Frans jou geadviseerd?

 

Mijn dochters vragen er eigenlijk weinig over. Alleen de oudste kon het maar niet begrijpen hoe de dokter dit had kunnen maken. Het bleef in dr hoofdje spoken dus ik heb haar een youtube filmpje laten zien van een bv.

 

Heb jij het al gezegd of doe je dat ook pas zo laat mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt want die heb ik nog niet gemaakt... :rolleyes: Moet ik nog steeds doen. Er staan wel foto's van het passen in mijn topic. Advies is 300cc anatomisch dual plane en heb nu een 70aa/a.

 

Ja mijn meiden weten het al. En kunnen het heel goed geheim houden. Ze snappen wat er volgende week gaat gebeuren. Ze zijn trouwens 8 en 5 jaar oud. 

 

Welk filmpje heb je laten zien? Misschien ook wel iets voor hier.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_  Wil je mij tzt toevoegen als je foto's gaat plaatsen? Ik ben alleen maar een beetje nieuwsgierig haha.

 

 

Ik heb vooral het stukje laten zien van de prothese. Zodat ze begrijpt wat er in mn borsten zit waardoor ze groter zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Brenda32  Hey meid, ik vind ze heel mooi. Maar ik houd wel van wat grotere borsten. Ik vind jou "hang" er heel natuurlijk uitzien. Of ze op latere leeftijd meer gaan hangen dat weet je toch niet van te voren. Natuurlijk verliest je huid wat aan elasticiteit door de jaren heen maar ik denk dat het met deze maat best gaat meevallen hoor. Ze zijn prachtig. Vooral in die roze bh :wub:

 

Ohja, verder gaat het redelijk. De pijn en stuwing wordt steeds ietsje minder. Ben nog wel snel moe. Maar ben ook pas 16 dagen po.

 

Hoe verloopt jou hetstel? Slik jij nog iets van medicatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Schildpad:

@Brenda32  Hey meid, ik vind ze heel mooi. Maar ik houd wel van wat grotere borsten. Ik vind jou "hang" er heel natuurlijk uitzien. Of ze op latere leeftijd meer gaan hangen dat weet je toch niet van te voren. Natuurlijk verliest je huid wat aan elasticiteit door de jaren heen maar ik denk dat het met deze maat best gaat meevallen hoor. Ze zijn prachtig. Vooral in die roze bh :wub:

 

Ohja, verder gaat het redelijk. De pijn en stuwing wordt steeds ietsje minder. Ben nog wel snel moe. Maar ben ook pas 16 dagen po.

 

Hoe verloopt jou hetstel? Slik jij nog iets van medicatie?

Dankjewel meid, idd ik denk ook dat er over een aantal jaar (6/10)een lift aan zit te komen maar dat is dan ook prima daar ben ik al op voorbereid en daar heb ik dan natuurlijk ook weer jaren plezier van!

 

Fijn dat het steeds beter gaat met je idd de stuwingen worden met de dag minder!

 

Met mij gaat het prima heb alleen de eerste 4dgn medicatie gebruikt daarna niks meer heb eigenlijk nergens last van gaan volgende week op vakantie dus ben ook wel heel blij dat ik er zo doorheen vlieg. Scheelt miss dat ik niet maximaal opgevuld heb alleen maar de volume die ik bovenin miste na 2 kindjes terug gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei rozebooz:

Ja klopt. Al twijfel ik nog een beetje tussen 390 en 440. :) deze maten worden voor mij klaar gelegd. 

Er wordt soms gezegd dat de meiden hier op het forum spijt hebben dat ze niet voor de grootste maat zijn gegaan. Maar het is ook maar net wat "erin" kan. Je kan je voorkeur uitspreken naar Frans en hij weet wel wat het mooiste bij je lichaam zal passen. Je bent in goede handen bij hem. Spannend hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, May 03, 2017 om 17:18 zei Schildpad:

Er wordt soms gezegd dat de meiden hier op het forum spijt hebben dat ze niet voor de grootste maat zijn gegaan. Maar het is ook maar net wat "erin" kan. Je kan je voorkeur uitspreken naar Frans en hij weet wel wat het mooiste bij je lichaam zal passen. Je bent in goede handen bij hem. Spannend hè!

Dat las ik ook al regelmatig inderdaad. Als het goed is konden allebei de maten en zal zeker wel aangeven wat mijn voorkeur is, ook met mijn lengte.. Volgens mij krijgen jouw boobs echt een mooie vorm, ziet er nu al mooi uit! Wat veranderd dat  in een paar dagen zeg. Ik hoop met anatomisch nog wel een beetje vulling boven in te krijgen, hoe ervaar jij dat? . Ik vind het zeker spannend, maar heb er al wel heel veel zin in.! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rozebooz  thnx :blush: al vind ik ze er echt nog te nep uitzien maar ik ben ook nog lang niet zo ver..

 

Bij mij zijn ze natuurlijk nog hard en ze moeten nog wat zakken maar vulling bovenin heb ik nu wel. Als ik op het forum kijk bij meiden die ook anatomisch hebben en verder zijn dan mij dan hebben ze precies genoeg vulling bovenin wat ik miste. Frans adviseerde mij al gelijk anatomisch om bovenin vulling te kunnen creëren. Dus dat gaat helemaal goed komen mop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat vast goed komen! :D Zal zeker wel even duren het herstel. Dat is ook iets waar ik niet niet naar uitkijk :P

 

Frans had het bij mij ook wel over dat het wel vulling geeft, maar dan begin ik toch weer te twijfelen, omdat ik toch vaak anders lees. Soms geen touw aan vast te knopen. Hahah. Maar heb er nu weet beetje vertrouwen in. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.