Ga naar inhoud

Schildpad : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@rozebooz  Waarom bel je maandag niet gewoon nog even naar de kliniek? Dat je aangeeft dat je toch nog twijfelt over de vulling aan de bovenkant. En dan kan je nog vragen wat anatomisch of rond bij jou persoonlijke situatie nou ook alweer het verschil geeft. Je ligt nu nog niet op de OK dus nu kan je het nog vragen, daar zitten ze voor toch :)

 

Als je twijfel is weg genomen dan ga je ook rustiger je operatie in. Maar laat je niet gek maken (lezen) :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie

@Schildpad, mag ik je foto's zien ajb. Dacht dat ik ze wel eens gezien had, maar zie nu nog maar 1 foto van jouw passessie....

We schelen maar 3 dagen dus wel benieuwd hoe het bij jou vordert ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad hoe gaat het hier met jou? Ondertussen al gewend aan je nieuwe aanwinst??! Als ik je profielfoto zie lijken ze al erg mooi hoor en al heel goed gezakt!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @JESSICAD , met mij gaat het goed. Ik ben nog niet helemaal gewend aan mn boobs. Maar dat komt misschien ook omdat ze nog hard zijn en mn borstspieren nog strak staan. Ook loop ik nog steeds met een vest aan. Op de een of andere manier durf ik ze nog niet te showen in een strak shirtje hihi, gekke ik in mn hoofd denk ik..:blush:

 

Wat is eigenlijk voor jou de reden dat je je operatie pas in juli hebt? Zat Straten tot die tijd al helemaal vol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Schildpad:

Hai @JESSICAD , met mij gaat het goed. Ik ben nog niet helemaal gewend aan mn boobs. Maar dat komt misschien ook omdat ze nog hard zijn en mn borstspieren nog strak staan. Ook loop ik nog steeds met een vest aan. Op de een of andere manier durf ik ze nog niet te showen in een strak shirtje hihi, gekke ik in mn hoofd denk ik..:blush:

 

Wat is eigenlijk voor jou de reden dat je je operatie pas in juli hebt? Zat Straten tot die tijd al helemaal vol?

Nee helemaal niet. Maar ik heb 4 kindjes waarvan de jongste nu net 8 maandjes jong is.  Mijn man werkt in lange shiften waardoor ik dus meestal altijd alleen thuis ben. In juli heeft hij 2 weken vakantie en kan hij voor me zorgen en de kids. Na die 2 weken zal hopelijk het allerzwaarste herstel beter zijn..dan helpt men oudste zoon me nog en ook men schoonmoeder. Daarmee dus pas juli....kan ik me mentaal voorbereiden haha. Al doet het meer kwaad dan goed zo lang te moeten wachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD  Oooh ja dan snap ik het helemaal. De hulp van de kindjes kan ook fijn zijn. Pas je wel op met tillen bij de jongste?! Als je je goed voelt dan doe je ongemerkt meer dan dat je mag ;) Wat ik ook fijn vond was de afgelopen mei vakantie van de kids. Geen gehaast en gesjouw 's ochtends en 's middags voor school. Ik heb gewoon nog even lekker in mn joggingbroek kunnen lopen, heerlijk haha.

 

Ik zat ook tegen het wachten aan te hikken en nu ben ik alweer 4 weken po. Het wachten lijkt lang maar de tijd gaat zo snel voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Schildpad:

@JESSICAD  Oooh ja dan snap ik het helemaal. De hulp van de kindjes kan ook fijn zijn. Pas je wel op met tillen bij de jongste?! Als je je goed voelt dan doe je ongemerkt meer dan dat je mag ;) Wat ik ook fijn vond was de afgelopen mei vakantie van de kids. Geen gehaast en gesjouw 's ochtends en 's middags voor school. Ik heb gewoon nog even lekker in mn joggingbroek kunnen lopen, heerlijk haha.

 

Ik zat ook tegen het wachten aan te hikken en nu ben ik alweer 4 weken po. Het wachten lijkt lang maar de tijd gaat zo snel voorbij.

Voor het tillen had ik het gevraagd aan Frans en ik kon eventueel hem oppakken maar dan moest ik zeker letten dat mijn ellebogen nog tegen men lichaam botsen en ook zeker niet van te diep te willen oppakken. Word nog een hele klus....maar komt goed. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi @Schildpad. Ik lees dat jij aan kickboksen doet en ik ben heel benieuwd hoe het sporten nu gaat? 

 

Ik boks ook en zou graag weten wat jouw ervaring is met opbouwen na de operatie. Lijkt me de eerste keren best 'eng':91:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chicka  Ja klopt. Helaas is het zo dat ik min 12 weken moest wachten om het trainen weer op te mogen pakken. Ik doe nu elke dag een half uurtje op de hometrainer en wat andere oefeningen voor mn onderlichaam. Mijn bovenlichaam ga ik ook echt pas na die 12 weken oppakken. Ik wil zo goed mogelijk herstellen. Daarna krijg ik een aangepast schema van mn trainer voor het opbouwen tot ik weer op niveau ben. Dus voorlopig ben ik nog niet zo ver ;)Ik train trouwens niet voor wedstrijden ofzo hoor. Gewoon voor mezelf en om strak in mn velletje te zitten haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Schildpad:

@Chicka  Ja klopt. Helaas is het zo dat ik min 12 weken moest wachten om het trainen weer op te mogen pakken. Ik doe nu elke dag een half uurtje op de hometrainer en wat andere oefeningen voor mn onderlichaam. Mijn bovenlichaam ga ik ook echt pas na die 12 weken oppakken. Ik wil zo goed mogelijk herstellen. Daarna krijg ik een aangepast schema van mn trainer voor het opbouwen tot ik weer op niveau ben. Dus voorlopig ben ik nog niet zo ver ;)Ik train trouwens niet voor wedstrijden ofzo hoor. Gewoon voor mezelf en om strak in mn velletje te zitten haha.


Na hoeveel dagen/weken ben jij weer op de hometrainer gegaan? Ik sport zelf ook 4 keer per week en ben ook van plan om zeker de sportschool 6 weken niet te bezoeken, misschien zelfs wel langer. 

Maar om toch een beetje fit te blijven wil ik ook wel wat cardio training gaan doen. Helemaal stil zitten is echt niks voor mij haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh...12 weken omdat het boksen is? Of met een andere reden?

 

Ik hou het ook bij de bokszak hoor (heel af en toe een klein beetje techniektraining). Heerlijk om af te reageren ook :D en inderdaad goed voor t strakke velletje

 

Maar zoals @ladymr ook al zegt ben ik ook wel benieuwd naar hoelang jij stil hebt kunnen zitten. 6 weken niet boksen vind ik al beroerd, maar 6 weken helemaal nix...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chicka Ik zat ook heel erg tegen die herstelweken aan te hikken maar de eerste 4 weken heb ik echt veel pijn gehad dus was wel blij dat ik niet hoefde te trainen haha. Na die 4 weken ben ik begonnen op de hometrainer. Uiteindelijk vliegen de weken voorbij.

 

Ik merk dat ik pas sinds een paar dagen een beetje onrustig begin te worden omdat ik niet kan trainen :89: Maar voordat ik echt in een draak ga veranderen, ga ik even op bezoek bij mn bokszak in de schuur hoor hahaha

Maarja, de pc is eindverantwoordelijke en zegt het niet voor niets. Je zal na je bv toch even op je tanden moeten bijten vrees ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei ladymr:


Na hoeveel dagen/weken ben jij weer op de hometrainer gegaan? Ik sport zelf ook 4 keer per week en ben ook van plan om zeker de sportschool 6 weken niet te bezoeken, misschien zelfs wel langer. 

Maar om toch een beetje fit te blijven wil ik ook wel wat cardio training gaan doen. Helemaal stil zitten is echt niks voor mij haha 

Na 4 weken begon ik op de hometrainer. En echt pas netjes na mijn 6 weken ben ik begonnen met squats enzo. Sinds de geboorte van mijn kids kan ik ook niet meer stilzitten maar die eerste 4 weken na de bv wilde mn lichaam niks weten van oefeningen hoor haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei ladymr:

Goed om te weten @Schildpad! Ik ga ook proberen om netjes te blijven eten tijdens mijn herstel, gelukkig ben ik niet zo'n grote snoeper :P Alleen soms de chippies in de avond....... hahaha 

Ja dat eten... ik let normaal wel altijd heel erg op mijn eten maar na de bv had ik 3 weken lang vreetbuien ppfff alsof ik giga ongesteld was ofzo. Ik herkende mezelf bijna niet eens meer haha. Ik hoop dat het jou wel gaat lukken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Schildpad:

Ja dat eten... ik let normaal wel altijd heel erg op mijn eten maar na de bv had ik 3 weken lang vreetbuien ppfff alsof ik giga ongesteld was ofzo. Ik herkende mezelf bijna niet eens meer haha. Ik hoop dat het jou wel gaat lukken ;)


Ooooooohjeej hahahaha nou we zullen zien hoe het gaat lopen:P Het moet er maar gewoon niet in huis zijn.... ik moet er voor zorgen dat er een aantal gezonde snacks gebakken zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2017 om 20:29 zei Schildpad:

@Chicka Ik zat ook heel erg tegen die herstelweken aan te hikken maar de eerste 4 weken heb ik echt veel pijn gehad dus was wel blij dat ik niet hoefde te trainen haha. Na die 4 weken ben ik begonnen op de hometrainer. Uiteindelijk vliegen de weken voorbij.

 

Ik merk dat ik pas sinds een paar dagen een beetje onrustig begin te worden omdat ik niet kan trainen :89: Maar voordat ik echt in een draak ga veranderen, ga ik even op bezoek bij mn bokszak in de schuur hoor hahaha

Maarja, de pc is eindverantwoordelijke en zegt het niet voor niets. Je zal na je bv toch even op je tanden moeten bijten vrees ik ;)

 

Ik ben er inderdaad ook bang voor dat ik even zal moeten doorbijten. Aan de andere kant heb ik voordat ik ging boksen 12 jaar niet gesport, dus ik kan het wel dat niet-trainen:3: 

 

Maar wat ik heb bereikt met m'n figuur zoals het nu is wil ik dan ook graag zo houden:141:

 

Dus ik ga maar veel wandelen als dat goed voelt, zodat ik in ieder geval in beweging blijf.

 

Wat is trouwens jouw voorsituatie qua lengte en gewicht @Schildpad? Zou ik je fotoalbum mogen bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ladymr:


Ooooooohjeej hahahaha nou we zullen zien hoe het gaat lopen:P Het moet er maar gewoon niet in huis zijn.... ik moet er voor zorgen dat er een aantal gezonde snacks gebakken zijn!

 

Oeh jah...dat wordt inderdaad een uitdaging om te weerstaan. Als je verder niet veel kanten opkan is eten altijd goed haha (helemaal nu ik niet meer 'mag' roken:145:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chicka Wandelen is altijd goed. Je merkt vanzelf aan je boobs of het gaat of niet. Ik ging na 1.5 weken een stukje wandelen met de hond maar na 2 stappen had ik onwijs veel steken in mn borsten. Wel de ronde afgemaakt maar uiteindelijk heb ik zoveel pijn gehad dat ik daarna weer een paar dagen plat op de bank lag...met wat lekkers :11: dat dan weer wel hahaha. Maarja, het ene lichaam is het andere niet. Onderschat de operatie vooral niet.

 

Mijn voorsituatie was 1.64m en 51kg. Met een kleine 75B. Ik heb je toegevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Schildpad:

@Chicka Wandelen is altijd goed. Je merkt vanzelf aan je boobs of het gaat of niet. Ik ging na 1.5 weken een stukje wandelen met de hond maar na 2 stappen had ik onwijs veel steken in mn borsten. Wel de ronde afgemaakt maar uiteindelijk heb ik zoveel pijn gehad dat ik daarna weer een paar dagen plat op de bank lag...met wat lekkers :11: dat dan weer wel hahaha. Maarja, het ene lichaam is het andere niet. Onderschat de operatie vooral niet.

 

Mijn voorsituatie was 1.64m en 51kg. Met een kleine 75B. Ik heb je toegevoegd.

Dat klinkt wel rot zeg. Voor een stukje wandelen met de hond. De verhalen zijn zo verschillend qua wat je aankan na x dagen of weken. Maar heb inderdaad tussen alle regelen door wel gelezen dat het niet mag onderschatte n.

 

thnx voor t toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei JESSICAD:

ik ga maar van het allerslechtste uit dan kan het alleen maar beter zijn :P:P

Ja dat dacht ik ook. Op de een of andere manier dacht ik dat mijn littekens heel pijnlijk zouden zijn maar dat was verkeerd gedacht. De pc had me wel op de hoogte gesteld van het drukkende gevoel na een bv maar dat ik het zo pijnlijk vond had ik totaal niet verwacht. Maar zoals Chicka ook zegt, iedereen ervaart de pijn anders. Het is eigenlijk net zoiets als bevallingsverhalen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.