Ga naar inhoud

Dames met hetzelfde gewicht/lengte?


Gast mrslaurajessy

Aanbevolen berichten

Op 14-3-2017 om 17:16 zei mrslaurajessy:

Ja maar dat is het ook met mijn bouw zie ik er onder 65 waarschijnlijk niet uit.. wel jammer he zon grote onderbreking van je hobby! Heb je al bezigheden opgezocht voor die tijd haha. Liefs

 

Haha nee inderdaad, raar toch dat zo'n cijfertje wat je bmi als goed bestempeld ervoor kan zorgen dat je er niet in verhouding uit ziet. Je zou bij mij ook echt niet zeggen dat ik 72kg weeg. 

Haha nou, dat is een lastige want ik kan echt heel slecht stil zitten. Heb een filmprogramma gekocht en denk dat ik de eerste week vooral veel film aan het kijken ben haha. 
Heb jij al tijdelijke hobbies bedacht? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
Op ‎15‎-‎3‎-‎2017 om 19:21 zei Rocker:

 

Haha nee inderdaad, raar toch dat zo'n cijfertje wat je bmi als goed bestempeld ervoor kan zorgen dat je er niet in verhouding uit ziet. Je zou bij mij ook echt niet zeggen dat ik 72kg weeg. 

Haha nou, dat is een lastige want ik kan echt heel slecht stil zitten. Heb een filmprogramma gekocht en denk dat ik de eerste week vooral veel film aan het kijken ben haha. 
Heb jij al tijdelijke hobbies bedacht? ;) 

Tjongejonge, op voorhand vraag je je echt af hoe je je in godsnaam gaat vermaken:124: Ik handwerk nog wel, maar dat zal ook lastig worden als ik weinig kan met die borstspier haha. En ja ik heb net maanden in het gips gezeten dus heb half Netflix helaas al bekeken.. Je wordt het denk ik zo snel zat allemaal. Als je alleen maar handwerkt of films kijkt. Van wat ik lees ben je dan enorm blij als je je eindelijk goed genoeg voelt om een dagje een frisse neus te halen haha. Hey komt nu wel erg dichtbij he 25 dagen! Ik heb net de datum voor mn consult gekregen op 18 April! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mrslaurajessy Jaa het komt steeds dichterbij haha! 
Nee, ik denk dat ik de eerste 2 a 3 dagen het niet heel erg vind om niets te kunnen, maar denk dat ik dag 4 toch ga proberen om een rondje buiten te lopen. Al is het maar even met m'n man mee de honden uitlaten. 

Spannend! jouw consult is dan ook alweer bijna! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.