Ga naar inhoud

Wie heeft er ronde siliconen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks meiden voor de informatie, 

Hmmm ja heb na weekend een consult bij medisch consult, en werdt doorverwezen na dr koeijders.. maar als ik dus goed begrijp doet hij alleen anatomische borsten, dus kan ik beter me consult afbellen? 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Elisam:

Thanks meiden voor de informatie, 

Hmmm ja heb na weekend een consult bij medisch consult, en werdt doorverwezen na dr koeijders.. maar als ik dus goed begrijp doet hij alleen anatomische borsten, dus kan ik beter me consult afbellen? 

 

 

 

Je kan het eens vragen. Of hIer even zijn naam in het zoekbalkje intypen en kijken waar je uitkomt ik dacht het toch dat zijn voorkeur gaat naar anatomisch, bij Schiettecatte is dat rond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2017 om 20:33 zei Elisam:

Hoi kimmetje thanks voor je informatie, ik woon zelf maar halfuurtje van Amstelveen af, dus qua afstand zou ik al snel weer thuis zyn, 

 

ja ik zag idd op internet al, hele goeie referenties over:

Schiettecate, en frans van straten..

 

Dus ik kan dan gewoon via Amstelveen kliniek een consult boeken toch?

Weet iemand toevallig of t via Amstelveen kliniek een gratis consult is de eerste keer???

 

 

Ik heb zowieso al aankomende dinsdag bij andere kliniek ook consult ik wil gewoon kijken waar ik me goed bij voel ook

Ik ben drie keer op consult geweest bij Kliniek Veldhoven bij Schiettecatte. Ik geloof best dat hij een kundige arts is maar ik vond de informatie voornamelijk wat de juiste maat en vorm zou zijn echt super vaag bij hem. Kreeg steeds een minder goed gevoel en heb het niet door laten gaan. Ben daar enorm blij mee. Ben naar Frans Straten gegaan en was meteen goed. Ben nu 6weken po en dik tevreden. Ik begrijp dat afstand belangrijk voor je is maar ik zou hier niet teveel van af laten hangen. Kijk goed waar je een goed gevoel bij hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Saj:

Ik ben drie keer op consult geweest bij Kliniek Veldhoven bij Schiettecatte. Ik geloof best dat hij een kundige arts is maar ik vond de informatie voornamelijk wat de juiste maat en vorm zou zijn echt super vaag bij hem. Kreeg steeds een minder goed gevoel en heb het niet door laten gaan. Ben daar enorm blij mee. Ben naar Frans Straten gegaan en was meteen goed. Ben nu 6weken po en dik tevreden. Ik begrijp dat afstand belangrijk voor je is maar ik zou hier niet teveel van af laten hangen. Kijk goed waar je een goed gevoel bij hebt

 

Wat fijn dat je tevreden bent met je borsten! Dat is het aller belangrijkste idd... Voor mij was het ook een dik uur rijden maar dat maakt me niets uit! Als je het doet moet je het goed doen toch :D wel jammer dat je een andere ervaring hebt dan ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hebben jullie helemaal gelijk in meiden, ik ga me er zeker even in verdiepen allemaal en kijken bij wie ik me goed voel idd! En ik ga na weekend wel op consult ik kijk gewoon wat voor informatie hij geeft advies, en wat andere chirurgen zeggen en bij wie ik me t beste voel kies ik uit:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Saj:

Ik ben drie keer op consult geweest bij Kliniek Veldhoven bij Schiettecatte. Ik geloof best dat hij een kundige arts is maar ik vond de informatie voornamelijk wat de juiste maat en vorm zou zijn echt super vaag bij hem. Kreeg steeds een minder goed gevoel en heb het niet door laten gaan. Ben daar enorm blij mee. Ben naar Frans Straten gegaan en was meteen goed. Ben nu 6weken po en dik tevreden. Ik begrijp dat afstand belangrijk voor je is maar ik zou hier niet teveel van af laten hangen. Kijk goed waar je een goed gevoel bij hebt

Jammer dat je die ervaring had bij Schiettecatte. Ik voelde me meteen goed bij hem en hij heeft ook echt super veel ervaring. Iedereen heeft natuurlijk andere doeleinde als je bv echt grote borsten wilt moet je niet naar schiettecatte gaan hij doet enkel natuurlijk en als jij daarboven wilt zegt hij ook dat je een andere moet zoeken want doet hij niet hij wilt mooie borsten maken en dat vond ik vooral zo goed aan hem. Ik zou niet zo snel hem "slecht" praten want zo maak je andere ook bang die misschien al een operatie gepland hebben staan. De juiste maat kan geen enkele arts zeggen. tegen mij zei hij grote B kleine C en tot nu toe heb ik een C.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kimmetje187:

Jammer dat je die ervaring had bij Schiettecatte. Ik voelde me meteen goed bij hem en hij heeft ook echt super veel ervaring. Iedereen heeft natuurlijk andere doeleinde als je bv echt grote borsten wilt moet je niet naar schiettecatte gaan hij doet enkel natuurlijk en als jij daarboven wilt zegt hij ook dat je een andere moet zoeken want doet hij niet hij wilt mooie borsten maken en dat vond ik vooral zo goed aan hem. Ik zou niet zo snel hem "slecht" praten want zo maak je andere ook bang die misschien al een operatie gepland hebben staan. De juiste maat kan geen enkele arts zeggen. tegen mij zei hij grote B kleine C en tot nu toe heb ik een C.. 

 

Dit forum is om je ervaring te delen dus dan mag ik best aangeven dat ik er geen goed gevoel bij had vind ik persoonlijk. Ik ben blij dat ik daar niet naar toe ben gegaan maar heb al aangegeven dat het niets zegt over zijn kwaliteiten als arts! Hij staat goed aangeschreven en dat zal niet voor niets zijn, maar dit is mijn ervaring. Het ging me ook niet om welke maat ik in cijfers uit zou komen, vond ik niet belangrijk maar juist hoe het resultaat eruit zou zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Saj:

 

Dit forum is om je ervaring te delen dus dan mag ik best aangeven dat ik er geen goed gevoel bij had vind ik persoonlijk. Ik ben blij dat ik daar niet naar toe ben gegaan maar heb al aangegeven dat het niets zegt over zijn kwaliteiten als arts! Hij staat goed aangeschreven en dat zal niet voor niets zijn, maar dit is mijn ervaring. Het ging me ook niet om welke maat ik in cijfers uit zou komen, vond ik niet belangrijk maar juist hoe het resultaat eruit zou zien

Klopt ik bedoel dit ook helemaal niet slecht. Maar je zegt het precies alsof je hem niet aanraad en het een slechte arts is wat echt helemaal niet is. Zoals ik zei jammer dat je ervaring zo slecht was bij hem maar dat kan natuurlijk. Zo heeft een vriendin van mij slechte ervaringen bij de kliniek van Diana gabriels terwijl ik hier dan weer vaak die naam voorbij zie komen, je eerste gevoel doet veel en moet goed zitten dat is gewoon zo het gaat natuurlijk om jou lichaam..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2017 om 06:19 zei Sereen:

Hoi hoi,

 

Ja ik heb de mentor coh 2 375 CC dual plane geplaatst. Dat is de ronde prothese :D ik heb een dunne huid en kwam van een AA75 af dus hij adviseerde mij dit, omdat je volgens hem met een ronde prothese ook een mooi natuurlijk volume vanaf de bovenkant zou hebben.. vandaag ga ik het verband eraf halen :blush: maar ik heb al een beetje gespiekt en vind ze nu al zooo mooi :wub:

 

Ik ben echt van zijn advies uit gegaan.. als je voor hem kiest dan zou ik je dit ook adviseren. Hij geeft altijd 2 keuzes en dan tijdens de operatie plaats hij degene die het mooiste past (bij mij was het of 400 CC of 375 CC en de laatste is het geworden) 

 

Heel veel succes meis! Komt helemaaal goed :lol:

 

 

Ohhh dit klinkt zo fijn, ik heb zelf aa/a en laat in april dual plane 350cc zetten dus denk vergelijkbaar met jou. Vind het zo spannend :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mimibloem:

 

 

Ohhh dit klinkt zo fijn, ik heb zelf aa/a en laat in april dual plane 350cc zetten dus denk vergelijkbaar met jou. Vind het zo spannend :) 

 

Hiiiii,

 

Hahaha jaahaa ik vond het ook zo spannend en was echt enorm nerveus! Maar ben zo blij! En ik heb nauwelijks last gehad van de pijn... dus meis komt helemaal goed :2:

 

Gewoon gaan genieten en dalijk heb je ze gewoon! Wanneer heb je de operatie precies en bij wie? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Sereen:

 

Hiiiii,

 

Hahaha jaahaa ik vond het ook zo spannend en was echt enorm nerveus! Maar ben zo blij! En ik heb nauwelijks last gehad van de pijn... dus meis komt helemaal goed :2:

 

Gewoon gaan genieten en dalijk heb je ze gewoon! Wanneer heb je de operatie precies en bij wie? 

 

Xx

Ik heb bij bas risavy in Uden de operatie op 13 april dus over een maandje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik heb vandaag een consult gehad bij medischconsult.

 

Ik wil ronde prothese mijn werdt aangeraden 315 cc max omdat ik weinig vetweefsel heb, en er niet meer in past omdat je anders de protese gaat zien, 

Consult bij dhr koeijers uit referenties hier las ik dat hij vaak druppelvorming doet, maar ook uiteraard ronde prothese kan plaatsen.. 

 

Ik vondt via een pasbh 315 cc zo klein 

Ben nu echt aan t twijfelen om verder nog op een consult te gaan ergens, om te kijken wat hun zeggen qua wat er bij mij in kan qua cc's ik heb zelf een a cup nu, en vrij strakke huid boven, 

 

Maar klinkt het gek als ik zeg dat ik liever bij een chirurg wil die eigenlijk vaker met ronde prothese werkt?

 

ik geloof wel dat een chirurg natuurlijk rond en druppel kan plaatsen, 

 

Maar ik twijfel.....

 

Voor de rest was t een super aardige man dat wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Elisam:

Hallo allemaal,

 

Ik heb vandaag een consult gehad bij medischconsult.

 

Ik wil ronde prothese mijn werdt aangeraden 315 cc max omdat ik weinig vetweefsel heb, en er niet meer in past omdat je anders de protese gaat zien, 

Consult bij dhr koeijers uit referenties hier las ik dat hij vaak druppelvorming doet, maar ook uiteraard ronde prothese kan plaatsen.. 

 

Ik vondt via een pasbh 315 cc zo klein 

Ben nu echt aan t twijfelen om verder nog op een consult te gaan ergens, om te kijken wat hun zeggen qua wat er bij mij in kan qua cc's ik heb zelf een a cup nu, en vrij strakke huid boven, 

 

Maar klinkt het gek als ik zeg dat ik liever bij een chirurg wil die eigenlijk vaker met ronde prothese werkt?

 

ik geloof wel dat een chirurg natuurlijk rond en druppel kan plaatsen, 

 

Maar ik twijfel.....

 

Voor de rest was t een super aardige man dat wel

Hoi! Nee hoor is helemaal niet raar dat je een chirurg wilt die meer met ronde werkt. Ik voelde me net goed bij de pc omdat hij elke dag ronde prothese steekt ipv anatomisch.. is helemaal niet raar hoor is net verstandig! Inderdaad zoals je zegt ze kunnen allebei maar als je iet elke dag meer doet dan het ander kan je dat natuurlijk beter. Je moet je vooral goed voelen :)

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-3-2017 om 00:53 zei Elisam:

Hey kimmetje ja idd! Ik ga ook proberen om bij die chirurg waar jij ben geweest afspraak te maken voor een consult jij kwam ook uit een kleine a toch? Wat adviseerde hij jou qua cupmaat max?

Klopt. Je kan altijd eens in mijn album zien ik heb je daar al in toegevoegd dacht ik,  daar staat een foto van voorsituatie en foto's van nu... en ik heb nu een C. Ik ging uitkomen op een grote B kleine C maar ik denk dat het een C word 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kimmetje heb net je foto's bekeken! Mooi hoor en ze lijken idd niet klein, is wel handje vol gewoon en jij had voor je borstvergroting zelfde als wat ik nu heb, een hele strakke huid boven, 

Myn is geadviseerd 315 ong dus dat is dan qua borsten iets meer dan jou, maar heb nu heb wel een beetje meer t idee hoe t eruit komt te zien rond en qua maat:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Elisam:

Hey kimmetje heb net je foto's bekeken! Mooi hoor en ze lijken idd niet klein, is wel handje vol gewoon en jij had voor je borstvergroting zelfde als wat ik nu heb, een hele strakke huid boven, 

Myn is geadviseerd 315 ong dus dat is dan qua borsten iets meer dan jou, maar heb nu heb wel een beetje meer t idee hoe t eruit komt te zien rond en qua maat:) 

Ik ben ook redelijk smal vandaar dat ik 250 cc heb gekregen jij zal ook wel ongeveer dezelfde grootte krijgen dan. 65 cc verschil zie je niet zo hard. Waarschijnlijk ben ik ook wel iets smaller als jij, ik moest echt niets groter hebben vind ze nu perfect passen bij mijn lichaam.. Er ging nog meer in hoor maar dat wou ik echt niet toen ik moest passen en ik had 250cc in zei ik ook direct dat dat te groot was haha.. maar ben toch blij nu dat ik toch 250 cc heb 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2017 om 14:05 zei Sereen:

Spannend! De tijd gaat heel snel... Dus lekker voorbereiden en dan genieten meis :116:

 

Ben ik inderdaad aan het doen, veel werken want werk als zzper dus thuis zitten kost geld... huisje lekker opgeruimd maken en planning wie me komt helpen etc ... :) nog even 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2017 om 15:46 zei cat82:

Ik heb ronde prothese van mentor HP dual plane 400cc. Ik wil je wel een foto pm'en als je dat wilt. 

 

Ik heb de laten zetten door Dhr gabrietz in Vlaardingen. Een chirurg met gouden handen. 

Hoi Cat ik heb 15 april een operatie door dr. grabrietz. Zou graag je ervaring willen horen met deze arts. 

Groetjes Hanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.