Ga naar inhoud

Wie heeft er ronde siliconen?


Aanbevolen berichten

Gast KaylaDelihla
Op 16-3-2017 om 13:33 zei Kimmetje187:

Ik ben ook redelijk smal vandaar dat ik 250 cc heb gekregen jij zal ook wel ongeveer dezelfde grootte krijgen dan. 65 cc verschil zie je niet zo hard. Waarschijnlijk ben ik ook wel iets smaller als jij, ik moest echt niets groter hebben vind ze nu perfect passen bij mijn lichaam.. Er ging nog meer in hoor maar dat wou ik echt niet toen ik moest passen en ik had 250cc in zei ik ook direct dat dat te groot was haha.. maar ben toch blij nu dat ik toch 250 cc heb 

Ik zou ook heel graag je album willen bekijken (: Ben zelf erg smal en heb aanstaande donderdag m'n consult + dag erna operatie. Ik vind 't zo moeilijk met al die cc's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 17-3-2017 om 15:46 zei cat82:

Ik heb ronde prothese van mentor HP dual plane 400cc. Ik wil je wel een foto pm'en als je dat wilt. 

 

Ik heb de laten zetten door Dhr gabrietz in Vlaardingen. Een chirurg met gouden handen. 

 

Mocht je t niet erg vinden zou ik ook erg graag jouw resultaat willen bekijken! Jouw prothesen en aantal CC komen overeen met wat ik ongeveer wil :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dualplane300cc

Ik heb ronde siliconen, van motiva 300cc ,

medium profile denk ik 

door dokter Van genechten in Hasselt 

ben nu 3 weken po

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemiddag meiden! 

Ik heb vandaag een consult gehad bij david schiettecate hij adviseerde mij 315/390 omdat ik mooie ronde volle borsten wou zei hij moet je voor de 390 gaan, en hij werkt met mentor protese of sebbin,hij vondt bij mij sebbin de beste keuze omdat ik vrij strakke huid heb zou dat mooi worden!

 

Ik heb hieronder foto's van de 3d van mij willen jullie even jullie mening geven,ik vindt de zijkant rond maar de voorkant verhouding lijkt minder rond, of ligt dat nou aan t effect van de 3d? Hij liet mij namelijk wel de bolste protese zien..

 

En nog iemand met borsten en prothese sebbin of er bekend mee?

 

Laat me aub weten... 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.