Ga naar inhoud

xRenee : 7 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Jacky1985

Omg.....klinkt top!!! Heerlijk om zo'n positief verslag te lezen (weet ik wat mij straks te wachten staat). Doe rustig aan, lieverd!!!^_^:wub::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, leuk om jouw verhaal te lezen! En wat fijn dat je op de dag zelf nog eens mocht passen en een definitieve keuze hebt kunnen maken.

 

Hoe voel je je nu? Heb je veel pijn? En wat vind je van het resultaat tot nu toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

@xRenee Proficiat meid! En wat een leuk verslag :D Dit is zo geruststellend... Het kan dus ook goed meevallen. Dat neemt bij mij de zenuwen wel voor een groot stuk weg. Spoedig herstel! Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_ thnx! Ja fijn was dat hoor! Dan kun je je 2e gevoel nog een x testen als het ware met passen ^_^ ik voel me best prima! Met staan en bewegen wat meer pijn en steken, maar ik doe ook denk teveel omdat ik me goed voel, dus dan wordt je meteen gestraft haha. Als ik zit en lig heb ik amper pijn, terwijl ik ook een borstband draag, ik mag echt niet klagen! Resultaat heb ik alleen met sport bh gezien, straks gaan we hem even uitdoenen in de spiegel kijken, best spannend om die bh uit te doen, bang dat ze eruit vallen hihi. Is gekkigheid natuurlijk, maar zo voelt t wel :P

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cathytje hey meis, fijn he! Ik had voor de operatie ook veel verslagen gelezen, positieve maar ook hele negatieve, dus ik ging er maar vanuit dat het heel erg pittig zou zijn, was ook erg bang om misselijk te worden, heb nogal erge moeite met spugen, maar zoals je las had ik daar ook totaal geen last van! Wss heb ik gewoon geluk, tis per persoon allemaal zo verschillend ^_^. Fijn dat ik je iig beetje gerust heb kunnen stellen! Wanneer moet je?

 

Liefs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje, ook fijn dat je nog een keertje mocht passen.

Ik ga je herstel eventjes volgen. Twijfel nog tussen Straten en Verdonck. Straten is dichterbij maar Verdonck gaf mij een meer vertrouwd gevoel. En beide heel kundig :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xRenee,

 

Meis, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Nu lekker rustig aan doen (ook al voel je je goed), op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten vertroetelen. Dan kun jij van de zomer lekker shinen met je nieuwe boobies.

Ik wens je een fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal zo snel zo goed met je gaat! Niet te veel doen hoor, lekker rustig aan doen en de tijd nemen om te herstellen.  Ik ga je volgen.  Heb over twee weken een eerste afspraak bij Frans Straten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

@xRenee Net gespiekt... Wat zijn ze mooi!! :wub: En ze gaan alleen maar mooier worden :D Ik moet zelf pas op 8 augustus, maar ben me al goed aan het inlezen. Je kan niet goed genoeg voorbereid zijn :P Bij mij wordt het 340 CC achter de spier door dr. Vanrenterghem in Antwerpen (België). Ik kijk er enorm naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
9 uur geleden zei xRenee:

xRenee

Ahhh wat een onwijs leuk verslag zeg!:D Ik kan me al he-le-maal inleven hoe het gaat en wat je voelt en denkt haha:blush: Verslagen geven mij bijna altijd een grote glimlach en zenuwen mee.. Ik ben erg benieuwd naar je foto's, zou ik ook een kijkje mogen nemen? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei xRenee:

@Loulou_ leuk dat je me volgt, ik heb je ook toegevoegd aan me album. Spannend je eerste afspraak, ben je er al over uit of je bij hem gaat? Bij hem ben je in goede handen! Spannend meis

Ik heb je foto's gezien en je mag trots zijn op het resultaat! Ben heel benieuwd hoe je borsten er over een paar weken uitzien.

 

Ik heb een afspraak staan met Frans en bij Diana. Als ik met een goed gevoel terug kom van het consult bij Frans dan zeg ik Diana af (twijfel naar aanleiding van wat ik hier op het forum lees toch al aan deze afspraak). Ik lees over Frans hele goede dingen hier en jouw ervaring klinkt ook al zo goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xRenee gefeliciteerd met je nieuwe boobs :1big_boobs: net je verslag gelezen echt super leuk om te lezen en dat alles zo goed is gegaan ( mag zelf over 1,5 week:P

fijn dat je ook goed geslapen hebt Yeuh :116: 

ik wens je een heel goed herstel en ga je ff volgen x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_ Ik zou eerst eigenlijk via diana bij dr straten gaan.

Hij is gestopt om met haar samen te werken.

Tis daar wel echt een rommeltje met afspraken.

ik ga nu via dr straten zelf en voor het geld hoef je eigenlijk niet via diana te gaan

Bij diana zou ik op 3260 komen dacht ik en bij straten 3430 voor anatomische protheses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xRenee  Wat een onwijs leuk verslag! Zo heb ik ook gelijk een beetje een beeld van hoe het op de dag gaat verlopen. Fijn om te lezen dat het niet nodig is om zo nerveus te zijn. Hoe is het vandaag met je? Nog last van de narcose? Mag ik je foto's misschien ook zien :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.