Ga naar inhoud

xRenee : 7 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@xRenee mag ik ook je foto's zien. Ik weet niet eens hoe dit werkt jij voegt me toe ( als je dat wilt) en dan kan ik op jou profiel foto's kijken? Makkelijk om te weten voor mezelf straks :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Mel89:

@Loulou_ Ik zou eerst eigenlijk via diana bij dr straten gaan.

Hij is gestopt om met haar samen te werken.

Tis daar wel echt een rommeltje met afspraken.

ik ga nu via dr straten zelf en voor het geld hoef je eigenlijk niet via diana te gaan

Bij diana zou ik op 3260 komen dacht ik en bij straten 3430 voor anatomische protheses.

Ja dat is precies de reden waarom ik zeer waarschijnlijk de afspraak af ga zeggen. De chaos en het minimale prijsverschil. Wanneer wordt jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super leuk om jou ervaring te lezen! :D zou ik misschien jou foto's mogen bekijken?  Zelf heb ik 22 maart een intake gesprek bij Straten en misschien dan 15 mei de operatie... als het gesprek goed gaat en mijn wensen beetje haalbaar zijn natuurlijk!. Echt spannend.. 

 

Ik zag dat jij fulltime kapster bent.! Hoe lang heb jij vrij en hoe ga  je zo weer aan het werk? Heeft straten iets over een bepaalde periode rust gehad? Zelf ben ik fulltime nagelstyliste en dat vind ik tochh wel lastig hoor.! Tot zover kan ik die periode wel even vrij houden.  Maar hoe zal het daarna gaan als ik weer begin met werken.. krijg nu al zenuwen daarvoor of dat dan goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Loulou_:

Ja dat is precies de reden waarom ik zeer waarschijnlijk de afspraak af ga zeggen. De chaos en het minimale prijsverschil. Wanneer wordt jij geopereerd? 

Ik word Dinsdag geopereerd.

Om 11 uur mag ik me melden!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mel89:

@Loulou_ Ik word dinsdag geopereerd

Om 11uur mag ik me melden !! :)

Ohh zo snel al spannend! Ben je zenuwachtig? Ik ga je volgen.  Ben zo benieuwd nar jouw ervaringen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad @Wuppie thnx meiden ik heb jullie toegevoegd!

 

@rozebooz thnx voor je berichtje! Wat spannendndat je een datumnhebt, bij hem ben je in goede handen ^_^ ik hen tijdend mijn consult het erover gehad hoe het zit met mijn kappersberoep, kwa herstel. Hun vonden het geen probleem als ik na 2 weken weer ging werken, alleen fohnen en lang haar omhoog trekken liever niet, ik neem 3 weken vrij, en dan hoop ik dat het redelijk mag gaan! Mijn werkgever heb ik ook niks verteld! ^_^ ik heb je toegevoegd!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Loulou_:

Ohh zo snel al spannend! Ben je zenuwachtig? Ik ga je volgen.  Ben zo benieuwd nar jouw ervaringen. 

Ja de zenuwen beginnen nu toch wel meer te komen nu het zo dichtbij komt.

Maar heb er ook heel veel zin in, heel raar dat ik over 5 dagen gewoon tieten heb :)

Kijk alleen een beetje tegen het herstel op met 3 kleine kindjes maar met wat hulp moet het vast goed komen.

ik zal m'n ervaringen over dinsdag hier plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je een leuk verslag gemaakt!  Gefeliciteerd met je meiden.  Hier 20 maart consult bij Van Straten!  Zo spannend.  Zou ik ook toegevoegd mogen worden aan je lijstje om je nieuwe aanwinst te bekijken. 

 

Hoe gaat het vandaag?  Veel last? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xRenee gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Je hebt n hele leuke verslag geschreven en fijn dat het zo goed gaat!

Ik ben volgende week vrijdag (17/3) aan de beurt bij dr Verdonck in BBC. Kan niet wachten en word toch behoorlijk nerveus van.

Zou je mij misschien ook willen toevoegen voor n kijkje in je album?

Hey fijne herstel en ga je volgen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen! En wat fijn dat jij je zo goed voelt! Ik mag 20 maart! Dus het aftellen kan beginnen! 

 

Zou ik in je album mogen meekijken? 

 

Ik krijg 440 of 495 cc. Twijfel nog een beetje.. Ben 179 64 kilo maar bijna zo goed als plat na 2 kids en borstvoeding :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker he meis!

 

Dat twijfelen herken ik wel! Ik heb zoooo erg getwijfeld tot de laatste dag van te voren. Tussen 300cc 345cc en 390... wordt het niet te klein... wordt het niet te groot... ik heb afgesproken dat ik dan nog zou passen op de dag van de operatie. Maar als je dat even mailt om te vragen, weet ik zeker dat jij dat ook mag doen hoor. Daar is alle tijd voor jo. :) gaf mij heel veel duidelijkheid met de 2e x, toen koos ik weer voor 345cc en omdat ik de 1ex daar ook meer voorkeur voor had, was dit gewoon de beste keuze! Eerlijk is eerlijk... alles went snel, terwijl ik echt grote angst had of het niet te groot zou zijn, denk ik nu al soms van, is t wel groot genoeg? :P succes ermee meis! Lekker aftellen

 

Kus x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
Op 8-3-2017 om 09:02 zei xRenee:

@Jacky1985 heerlijk toch! Bedankt!! :wub:

@xRenee ik zie dat je ook anatomisch 345cc geplaatst hebt gekregen.

Ik kom net van consult af bij Frans Straten en twijfel tussen 345 en 395cc en heb 6nov mijn operatie staan,zou ik misschien in jouw album mee mogen kijken als je die hebt?

En hoeveel omvang heb je 70cm of 75cm?

 

Dankjewel alvast.

Groetjes Fraukje 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.