Ga naar inhoud

juffie83 : 8 maart 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn tussenstukje bij livera gehaald.  Online bestellen kan natuurlijk ook maar ik wilde hem direct hebben hihi....wachten is niet zo mijn ding. Wordt nu behoorlijk op de proef gesteld:lol:. Als je heb besteld even kijken naar de afstand tussen de haakjes.... je hebt namelijk een brede en smalle band.  Ik merkte het eigenlijk gelijk, vocht naam snel af maar was gelijk niet meer benauwd. Hele opluchting!!

 

@Gizmootje voor de spier is idd aanzienlijk minder pijnlijk dan dual plane. Enige nadeel hiervan is dat je echt moet oppassen met bewegingen.  Just omdat je geen/weinig pijn hebt ben je geneigd om meer te doen. Ik voeg je ook even toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi juffie, ik ben ook door vd Weij geopereerd. Helaas wel wat tegenslag waardoor ik nog een keer geopereed ben vanwege ontstekingen. Twee en halve week na de eerste operatie kreeg ik ineens hevige koorts en pijnlijke borsten. Een dag later op controle en 3 uur later lag ik weer op de ok. Heel heftig allemaal maar nu gaat het wel goed. Mijn litteken wil nog niet echt sluiten helaas, maar het heeft natuurlijk ook  wel te verduren gehad door nog een keer open te moeten. 

Mag ik jouw foto's zien? Hoeveel cc heb je? En ook voor de spier? 

 

Gr Maud 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had je verhaal gelezen.... pffff wel heftig zeg! Idd veel te verduren gehad maar ik hoop voor je dat het snel bergopwaarts gaat!!! Ik zal je even toevoegen.  Ik heb 380 cc en ook voor de spier laten plaatsen.  Wat fijn nog voor je dat ze gelijk teruggeplaatst konden worden! Nog last van de ontsteking? Lijkt mij dat je een zware kuur hebt meekregen, of heb ik dit mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 9-3-2017 om 07:28 zei juffie83:

Goedemorgen dames,

 

Zoals de titel al zegt heb ik gisteren mijn borstvergroting al gehad, dit na jaren nadenken hihi.

Erg spannend geweest allemaal maar moet zeggen nu nog steeds...... ze zijn zo opgezet dat ik afvraag of het wel weer goedkomt hahahaha.

Nee grapje, ik maak me niet erg veel zorgen.

Ik hoop wat meer dames tegen te komen die ook kort geleden een bv gehad hebben en daar de voortgang te kunnen horen.

Hoi Juffie83,

 

Ik ben vrijdag geholpen door dokter van der weij hoeveel cc heb je gekregen? Mag ik een kijkje nemen in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames... Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor 14 juli bij dr van der weij. Ook bij mij heeft hij voor de spier geadviseerd voor 425 cc gezien ik een brede borst heb. Nu leek t met t passen nog mee te vallen vond ik maar is dat passen wel een beetje gelijk met wat je krijgt of is t wel wat meer gezien je een strakke bh aanmoet met het passen ?  Iedereen wel yevreden over dr van der weij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.