Ga naar inhoud

Lois95 : 19 april 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Nivea:

Had jij die met dat zwarte, korte haar? Ik weet haar naam ff niet meer.. 

Bijzonder dat ze bij mij zo negatief was over Natrelle.. ze heeft Mentor niet eens genoemd.. vind het echt apart.. Alsof ze binnen zo'n korte tijd overstappen op een ander merk ofzo..

Maar goed.. heb Motiva en ben er steeds blijer mee.. Moet ook zeggen dat ik me echt te weinig had verdiept in de verschillende merken en soorten enzo. Misschien dom van me.. maar kan het net meer terugdraaien.

Kreeg jij ook die prijs min de BTW? 

Anke kerkhof ja, vond haar ook wel echt heel aardig trouwens. 

Ja daarom, vind ik ook wel vreemd, ik had me er ook niet heel erg in verdiept en als ik er nu op terug kijk gingen ze bij mij eigenlijk vanaf het begin al uit van Natrelle. Dat was ook het maatboekje wat Fresow gebruikte toen ik ging passen.. ik kreeg wel gewoon de optie om te kiezen achteraf maar kon wel duidelijk merken dat hij er in principe vanuit ging dat ik Natrelle nam. Hij vertelde juist nog wel het verhaal dat mentor en Natrelle goedgekeurd zijn in Amerika als enige en FDA keurmerk hebben etc. Dus motiva was wel een optie maar werd bij mij juist totaal niet aangesmeerd om het zo maar te zeggen haha. Ik moest gewoon de prijs betalen van de website, had ik toch moeten zeggen dat ik er psychisch onder leed haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Anke, inderdaad!

Ik vond haar later ook ontzettend aardig. Alleen begon ons gesprek heel vreemd doordat ik dat lijstje van de receptioniste niet helemaal wilde invullen. Ik denk dat zij eerst ook dacht: wat kom je hier dan doen.. maar naarmate ons gesprek vorderde ging het steeds leuker eigenlijk.

Bij mij had dokter Fresow gelijk dat schemaatje van Motiva in zijn hand.. terwijl ik nog niet heel duidelijk gezegd had dat ik al een keuze had gemaakt..

Misschien is hij helderziend:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Nivea:

Anke, inderdaad!

Ik vond haar later ook ontzettend aardig. Alleen begon ons gesprek heel vreemd doordat ik dat lijstje van de receptioniste niet helemaal wilde invullen. Ik denk dat zij eerst ook dacht: wat kom je hier dan doen.. maar naarmate ons gesprek vorderde ging het steeds leuker eigenlijk.

Bij mij had dokter Fresow gelijk dat schemaatje van Motiva in zijn hand.. terwijl ik nog niet heel duidelijk gezegd had dat ik al een keuze had gemaakt..

Misschien is hij helderziend:blink:

Haha ja dat kan ik me van beide kanten dan wel goed voorstellen idd:lol:

Ja idd.. Raar hoor achteraf, ga dat toch is vragen. Ik moet nog een afspraak maken eigenlijk voor de nacontrole dus. Wat ik me ook afvroeg, heb jij een pasje gekregen of iets met wat voor protheses je hebt gekregen? Ik namelijk niet.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die heb ik gekregen.

Blijf het bijzonder vinden hoe verschillende consulten we hebben gehad. Misschien waren die van mij wel goedkoper omdat ik makkelijk om te lullen was :22:

Nee, ff zonder dollen.. geen idee..

 

Ik heb trouwens nog ff een vraagje. Ik ervaar dus gewoon 0,0 pijn en heb het gevoel dat ik alles kan.. Alleen ben ik bang om het uit te voeren omdat ik het idee heb dat ik niks mag. Ik was kleren aan het passen bijvoorbeeld en moest bij sommige jurkjes mijn arm omhoog strekken om het aan te doen.. maar heb het maar niet gedaan omdat ik bang ben dat het niet kan. Alleen kan het voor m'n gevoel wel.. snap je het nog?

Vind het zo lastig af en toe.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik toch ff bellen morgen, misschien zijn ze dat bij mij vergeten.. Ja had precies hetzelfde. Ik heb ze zelfs nog voor de spier dus had echt vanaf het begin 0 last. Moet eerlijk bekennen dat ik nu bijna 5 weken po ben en ik geloof het allemaal wel. Doe dus alles weer.. ik kan me ook moeilijk voorstellen dat als iets niet zou kunnen m'n lichaam geen signaal daarop zou geven. En daarbij lees ik hier overal 6 weken niet rekken, strekken etc maar stond in mijn nazorg brief dat je dat alleen de eerste 2 weken moest "proberen" te voorkomen. Ik ga er stiekem ook vanuit dat 6 weken gewoon een hele ruime marge is zodat ze zelf ingedekt zijn als je begrijpt wat ik bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei xxies:

@Mylove2016 hoe ging dat bij jou over welk merk je wilde hebben? Jij hebt ook Natrelle toch? @Kmcj heeft juist weer mentor. 

Heej,

 

mijn borsten werden eerst opgemeten en had de Natrelle en de mentor daar liggen ..

ik heb ook niet gekozen omdat het allemaal dezelfde dingen bevat er is geen verschil zei de dokter de breedte was 10,5 en heb nu 11 erin ..

bij mentor zouden ze veel kleiner vallen het aantal cc's ..

als jij een specifieke merk wilt mag je dat gerust aangeven en motiva lees ik ook veel over is echt niet goedkoper ofzo .. ben blij dat hun het voor die prijs doen en ook nog goede zorg .. er staat tenslotte niet op je borsten wat ze kosten hihi als het goed voelt moet je het doen 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist! Zodat je ze niet aansprakelijk kunt stellen ofzo.. dat klinkt heel logisch.

Ik ben alleen bang dat als ik toch bepaalde bewegingen maak, dat het 'te laat' is als ik het voel..

 

Ik denk dat je gelijk hebt, @Mylove2016!

Maar het blijft bijzonder dat er zoveel verschillende info wordt gegeven.

Had jij dat pasje wel gekregen bij je Natrelle?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Nivea:

Juist! Zodat je ze niet aansprakelijk kunt stellen ofzo.. dat klinkt heel logisch.

Ik ben alleen bang dat als ik toch bepaalde bewegingen maak, dat het 'te laat' is als ik het voel..

 

Ik denk dat je gelijk hebt, @Mylove2016!

Maar het blijft bijzonder dat er zoveel verschillende info wordt gegeven.

Had jij dat pasje wel gekregen bij je Natrelle?

 

Jazeker die MOET je krijgen heb je tussen je blaadjes gekeken wat je mee kreeg maar huis daar zat die van mij gewoon in ..

 

btw ik kan ook alweer afwassen koken maar tillen duwen doe ik echt niet .. je lichaam geeft het goed aan .. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Nivea:

Juist! Zodat je ze niet aansprakelijk kunt stellen ofzo.. dat klinkt heel logisch.

Ik ben alleen bang dat als ik toch bepaalde bewegingen maak, dat het 'te laat' is als ik het voel..

 

Ik denk dat je gelijk hebt, @Mylove2016!

Maar het blijft bijzonder dat er zoveel verschillende info wordt gegeven.

Had jij dat pasje wel gekregen bij je Natrelle?

 

Ja dat denk ik ook. En tuurlijk moet je wel gewoon een beetje voorzichtig blijven. Ik ga ook zeker niet met m'n armen zitten zwaaien of in de botsauto's bij wijze van spreken haha. Maar sliep bijvoorbeeld wel al na 2 nachten weer op me zij. Stond ook in het nazorgformulier dat dat ook gewoon mocht als het pijnloos was. Ik vond persoonlijk het nazorgformulier al helemaal niet streng ofzo, zie hier bij andere wel is strengere regels voorbij komen. 

@Mylove2016 ja heb jij een pasje gekregen van je Natrelle protheses? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xxies je was me net voor hihi ik slaap ook op mijn zij mijn vriend zei dat moet je niet doen straks blijf een tiet zo staan hahaha :1bouncingboobs:

10 minuten geleden zei Nivea:

Juist! Zodat je ze niet aansprakelijk kunt stellen ofzo.. dat klinkt heel logisch.

Ik ben alleen bang dat als ik toch bepaalde bewegingen maak, dat het 'te laat' is als ik het voel..

 

Ik denk dat je gelijk hebt, @Mylove2016!

Maar het blijft bijzonder dat er zoveel verschillende info wordt gegeven.

Had jij dat pasje wel gekregen bij je Natrelle?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mylove2016:

@xxies je was me net voor hihi ik slaap ook op mijn zij mijn vriend zei dat moet je niet doen straks blijf een tiet zo staan hahaha :1bouncingboobs:

 

Hahaha nou opzich zou ik het niet erg vinden als ze bij mij nog wat dichter na elkaar gaan staan. Maar echt ik had na 1 nacht op me rug slapen al zo'n zere rug echt verschrikkelijk, ik had dat sowieso nooit 6 weken vol kunnen houden haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei xxies:

Hahaha nou opzich zou ik het niet erg vinden als ze bij mij nog wat dichter na elkaar gaan staan. Maar echt ik had na 1 nacht op me rug slapen al zo'n zere rug echt verschrikkelijk, ik had dat sowieso nooit 6 weken vol kunnen houden haha.

Ik ben normaal een Buikslaper dus de zei is ook goed haha ..

 

@xxies zijj dat jou borsten op de foto ? Hoeveel heb jij gekregen

 

 

meiden ik ga een sigaret roken en dan slapen ik reageer morgen weer

 

xx slaap lekker 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mylove2016:

Ik ben normaal een Buikslaper dus de zei is ook goed haha ..

 

@xxies zijj dat jou borsten op de foto ? Hoeveel heb jij gekregen

 

 

meiden ik ga een sigaret roken en dan slapen ik reageer morgen weer

 

xx slaap lekker 

Haha ja ik dus ook! Al slaap ik ook goed op mn zij, durf er nog niet met mn volle gewicht op te gaan liggen. Weet nou niet of dat zo goed is haha. Nee zijn niet mijn borsten, ik heb nog niet goed uitgezocht hoe ik foto's moet uploaden eigenlijk. Heb 375cc uhp. En jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gegevens staan erop.

Tenminste bij mij zat er een sticker op met naam en alles en datum van operatie.

Je zou denken dat ze je dan wel hadden laten weten dat het er nog lag..

Die van mij was uit het boekje gevallen dus los in de enveloppe..

Kan het nog in een hoekje van een tas zitten misschien?

 

Slaap lekker @Mylove2016!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎-‎3‎-‎2017 om 00:36 zei Lois95:

Oké misschien wordt het bij mij dan ook deels medisch. 

Oh dus geen professionele receptioniste Maarja uiteindelijk heb je inderdaad alleen met Roel te maken. Ik heb voor aankomende donderdag een afspraak gemaakt voor een consult, ben zo benieuwd!

wordt er nu al zenuwachtig van als ik eraan denk haha xx

ik heb aanstaande donderdag ook een consult bij faceland utrecht! :) toevallig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mylove2016:

@xxiesheb je al gebeld? 

Xx

Ja heb gebeld. Ze vonden het allemaal heel erg vervelend en het meisje aan de telefoon bleef maar sorry zeggen maar ze hebben het dus niet meer. Kon ook niet opnieuw gemaakt/meegegeven worden omdat het dus echt hoort bij de protheses die je krijgt ofzo. Dus helaas.. ze zei wel dat ik hun altijd mocht bellen mocht ik het vergeten zijn omdat het bij hen ook in de computer staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei San89:

ik heb aanstaande donderdag ook een consult bij faceland utrecht! :) toevallig!

Oh zeker toevallig! 

Hoe laat heb jij je afspraak? 

Ik ben nu al zo zenuwachtig de hele tijd HAha! 

Iemand nog tips voor mij voor het consult? Speciale vragen ofzo? 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei xxies:

Ja heb gebeld. Ze vonden het allemaal heel erg vervelend en het meisje aan de telefoon bleef maar sorry zeggen maar ze hebben het dus niet meer. Kon ook niet opnieuw gemaakt/meegegeven worden omdat het dus echt hoort bij de protheses die je krijgt ofzo. Dus helaas.. ze zei wel dat ik hun altijd mocht bellen mocht ik het vergeten zijn omdat het bij hen ook in de computer staat.

 

Hmmm...vraag anders of ze een computeruitdraai kan sturen of al je gegevens kan vermelden in een operatieverslag? Dit laatste kun je opvragen bij je PC 

Heb je tenminste wat in handen en de info van je protheses ;) 

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.