Ga naar inhoud

Lois95 : 19 april 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Visje7:

@Lois95 wat een leuk verslag!

Ik ben gisteren geweest en ik was helemaal beroerd van de narcose. @Rocker was na haar operatie ook naar de mac geweest en stiekem hoopte ik daar ook op, maar ik had in het ziekenhuis niet eens mijn beschuitje volledig opgegeten. :45: 's avonds heb ik thuis alles nog uitgespuugd van alle dingen waar ik nog een hapje van had genomen :11:

 

Heel fijn voor je dat het zo goed is gegaan, gefeliciteerd met je twee nieuwe vriendinnen! Succes met herstel en de eerste nachten slapen!

 

Ps. mag ik in je album gluren? :wub:

Dankjewel! 

Ohh wat vervelend dat jij zo beroerd werd van de narcose :( 

als het goed is kan je kijken in mijn album. Kan je laten weten of je wat kan zien? Dan weet ik of ik het goed heb gedaan hihi 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei MB2101:

@Lois95

je hebt het erop zitten! Super fijn! En je verslag stelt mij enigszins gerust, ik mag immers volgende week :)

 

Ben ook heel benieuwd naar het resultaat en herstel, heb je pijnstillers meegekregen?

 

fijne avond en geniet van je nieuwe aanwinst! 

Ja ben wel blij dat het nu achter de rug is allemaal. Vooral die rit was zo zenuwslopend werd alleen maar erger en normaal ga ik eten als ik zenuwachtig ben maar dat mocht natuurlijk niet Hahah.

 

En ze waren echt heel lief allemaal in de kliniek dat stelde mij echt gerust. 

 

Ja ik heb van de kliniek pijnstillers meegekregen ik heb daar ook mijn bh gekocht. 

Ik ga je toevoegen aan mijn album! 

Komt ook helemaal goed bij jou volgende week! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Lois95:

Dankjewel! 

Ohh wat vervelend dat jij zo beroerd werd van de narcose :( 

als het goed is kan je kijken in mijn album. Kan je laten weten of je wat kan zien? Dan weet ik of ik het goed heb gedaan hihi 

 

xxx

 

Je hebt je album goed gedaan! Ik kon ze zien en had daar al een opmerking geplaatst. Succes met je herstel meis! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 Hihi Ja maar ik had de mazzel dat ik vroeg geholpen werd. Anders was ik denk ik ook misselijk geworden na de operatie. 

En ik heb dat beschuitje en die cracker echt super super super langzaam gegeten :blink:

 

@Lois95 wat een leuk verslagje heb je geschreven. 

Vanavond voor het slapen nog lekker je pijnstillers innemen en lekker gaan slapen. Hoop dat je een beetje slaapt vannacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei San89:

Wat fijn dat alles goed gegaan is! je hebt het echt bijna precies hetzelfde ervaren zoals ik, leuk om te lezen. Zou ik ook in je album mogen kijken?

Ja ben echt heel blij dat alles zo soepel is verlopen. 

Als het goed is heb ik je toegevoegd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Rocker:

@Visje7 Hihi Ja maar ik had de mazzel dat ik vroeg geholpen werd. Anders was ik denk ik ook misselijk geworden na de operatie. 

En ik heb dat beschuitje en die cracker echt super super super langzaam gegeten :blink:

 

@Lois95 wat een leuk verslagje heb je geschreven. 

Vanavond voor het slapen nog lekker je pijnstillers innemen en lekker gaan slapen. Hoop dat je een beetje slaapt vannacht. 

Dankjewel. 

Ja ik hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht! En anders pak ik morgen overdag nog een paar uurtjes slaap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Caitlyn:

@Lois95 Fijn om te lezen dat het allemaal goed gegaan is ! Hoe is Bauland ? Wil binnenkort daar heen voor een consult.

Zou ik ook in je album mogen kijken? 

De mensen in Bauland kliniek zijn echt heel lief. Dat stelde mij echt gerust. 

Ik ben alleen via Faceland in het Bauland kliniek geopereerd. Dus ik had mijn consult in Faceland en straks mijn controle ook alleen de operatie was in Bauland. 

Maar ik kan het je zeer zeker aanbevelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje praktische vraag, maar wat heb je met je persoonlijke spullen zoals telefoon gedaan lois? Heb je een kluisje of iets? Hoop dat je een goed nachtje hebt gehad.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei MB2101:

Beetje praktische vraag, maar wat heb je met je persoonlijke spullen zoals telefoon gedaan lois? Heb je een kluisje of iets? Hoop dat je een goed nachtje hebt gehad.  

Ik kreeg een eigen kastje naast mijn kon niet op slot maar ik vertrouwde erop dat iedereen gewoon van mijn spullen afbleef. En dat was ook zo toen ik wakker werd lag alles nog netjes in het kastje. 

Ik heb prima geslapen alleen wel wat meer pijn dan gister. Voel me heel stijf maar hoort erbij allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt het slapen voor jou een beetje? Kan je uren aan een stuk doorslapen of word je regelmatig wakker? Slaap je op je rug? Kan je gemakkelijk van houding veranderen?

Ik ben nu zelf 2 dagen PO en ik slaap echt niet goed. Ben absoluut geen rugslaper dus het is een enorme aanpassing voor mij. Ik word om de paar uur wakker...

Nouja, nog even doorbijten!!

Groetjes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RosieW:

Lukt het slapen voor jou een beetje? Kan je uren aan een stuk doorslapen of word je regelmatig wakker? Slaap je op je rug? Kan je gemakkelijk van houding veranderen?

Ik ben nu zelf 2 dagen PO en ik slaap echt niet goed. Ben absoluut geen rugslaper dus het is een enorme aanpassing voor mij. Ik word om de paar uur wakker...

Nouja, nog even doorbijten!!

Groetjes!! 

Hey 

ja slapen lukt mij opzich wel. Ik slaap om mijn rug maar Heb 3 kussens achter me. Ik ben ook geen rugslaper maar ik ga gewoon laat naar bed zodat ik echt moe ben en meteen in slaap val. Ik kon na 2 dagen wel al zelf omhoog komen en van houding veranderen. 

Het is inderdaad ff doorbijten deze weken!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

ik wil eerlijk zijn op je vraag.. hier in Brabant zijn veel meiden niet blij met Roel fresow. Hij heeft gewerkt bij medisch centrum Waalre en elkerliek ziekenhuis Helmond, is ontslagen op beide locaties en werkt niet voor niets bij faceland die pas gestart is met borstvergrotingen. Ik ga er verder niet op in maar ik zal niet over 1 nacht ijs gaan en meerdere consults overal zodat je een goede blik krijgt hoe en wat. Aardige man verder maar totdat je geopereerd bent. In mij bekende kring wilde er niemand meer door hem geopereerd worden verschillende klachten achteraf. 

 

Groetjes 

 

p.s. Dit is niet om je aan het twijfelen ofzo te brengen maar een eerlijk antwoord op je vraag succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Boobs2013:

Hoi hoi

 

ik wil eerlijk zijn op je vraag.. hier in Brabant zijn veel meiden niet blij met Roel fresow. Hij heeft gewerkt bij medisch centrum Waalre en elkerliek ziekenhuis Helmond, is ontslagen op beide locaties en werkt niet voor niets bij faceland die pas gestart is met borstvergrotingen. Ik ga er verder niet op in maar ik zal niet over 1 nacht ijs gaan en meerdere consults overal zodat je een goede blik krijgt hoe en wat. Aardige man verder maar totdat je geopereerd bent. In mij bekende kring wilde er niemand meer door hem geopereerd worden verschillende klachten achteraf. 

 

Groetjes 

 

p.s. Dit is niet om je aan het twijfelen ofzo te brengen maar een eerlijk antwoord op je vraag succes!

Maar lois is afgelopen week al geopereerd bij fresow.... ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Boobs2013:

Hoi hoi

 

ik wil eerlijk zijn op je vraag.. hier in Brabant zijn veel meiden niet blij met Roel fresow. Hij heeft gewerkt bij medisch centrum Waalre en elkerliek ziekenhuis Helmond, is ontslagen op beide locaties en werkt niet voor niets bij faceland die pas gestart is met borstvergrotingen. Ik ga er verder niet op in maar ik zal niet over 1 nacht ijs gaan en meerdere consults overal zodat je een goede blik krijgt hoe en wat. Aardige man verder maar totdat je geopereerd bent. In mij bekende kring wilde er niemand meer door hem geopereerd worden verschillende klachten achteraf. 

 

Groetjes 

 

p.s. Dit is niet om je aan het twijfelen ofzo te brengen maar een eerlijk antwoord op je vraag succes!

Hey

ik ben inderdaad woensdag al geopereerd door hem! 

Tot nu toe alles goed bevallen. 

Wat voor klachten hadden zij achteraf dan? 

 Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Boobs2013:

Kun je me bericht verwijderen dan aub vind ik anders ook zo raar

Sorry, zie dit nu pas.

Maar je mag best vertellen wat je weet over hem, aangezien dat ook handig is voor anderen die naar info zoeken over fresow. 

Wil niet zeggen dat iedereen klachten heeft over hem, of misschien heeft hij zijn leven wel gebeterd,  maar als @Lois95 het niet erg vindt dat dit in haar topic verteld wordt (ze vraagt er nu ook zelf naar :) ) dan lijkt het me geen probleem om alsnog te vertellen :35:

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei best_boobie:

Sorry, zie dit nu pas.

Maar je mag best vertellen wat je weet over hem, aangezien dat ook handig is voor anderen die naar info zoeken over fresow. 

Wil niet zeggen dat iedereen klachten heeft over hem, of misschien heeft hij zijn leven wel gebeterd,  maar als @Lois95 het niet erg vindt dat dit in haar topic verteld wordt (ze vraagt er nu ook zelf naar :) ) dan lijkt het me geen probleem om alsnog te vertellen :35:

 

Xx BB

Ik vind het niet erg hoor. Ben nu eigenlijk zelfs nieuwsgierig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.