Ga naar inhoud

Lois95 : 19 april 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@Boobs2013 Nu ben ik ook wel benieuwd, aangezien ik nog door hem geopereerd moet worden. 

Ja ik ben ook echt benieuwd. Ben nou wel al geopereerd dus maakt voor mij niet meer zoveel uit. Maar ik kon juist op internet geen negatieve verhalen over hem vinden. En op interner staan weer andere redenenwaarom hij is weggegaan bij dat ziekenhuis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand scoort 100% op tevredenheidsgarantie. Of die arts ken ik nog niet ;)

En voor de rest alleen maar positieve  verhalen over dr Fresow :) 

Ik kan niet wachten tot woensdag, zo benieuwd! 

Hoe is het met jou @Lois95?

Ben benieuwd naar je herstel :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MB2101:

Niemand scoort 100% op tevredenheidsgarantie. Of die arts ken ik nog niet ;)

En voor de rest alleen maar positieve  verhalen over dr Fresow :) 

Ik kan niet wachten tot woensdag, zo benieuwd! 

Hoe is het met jou @Lois95?

Ben benieuwd naar je herstel :)

 

 

Met mij gaat het eigenlijk best goed:D 

ik heb in mijn rechter borst helemaal geen pijn en links voelt het wel wat strakker maar ik kan het niet echt pijn noemen. Ik moet me echt rustig houden omdat ik geen pijn heb wil ik alweer zoveel doen eigenlijk.

Ik ga zo wel weer een foto plaatsen van hoe me borsten er nu uitzien.

jij mag ook al bijna he:) ben je al zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te horen! Ben heel benieuwd hoe ze er inmiddels uitzien! Heb nog nooit zoveel naar borsten geloerd als de afgelopen twee maanden haha! 

 

Ik mag woensdag ja! Begin nu wel een beetje spanning te krijgen ja, vannacht erg slecht geslapen :s maar het komt vast goed :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MB2101:

Wat goed om te horen! Ben heel benieuwd hoe ze er inmiddels uitzien! Heb nog nooit zoveel naar borsten geloerd als de afgelopen twee maanden haha! 

 

Ik mag woensdag ja! Begin nu wel een beetje spanning te krijgen ja, vannacht erg slecht geslapen :s maar het komt vast goed :) 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. Je ziet bij mij nog wel stift strepen en jodium maar ik durf nog niet te poetsen met een washand op m'n borsten hihi! :blush:

 

komt helemaal goed bij jou ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei MB2101:

Niemand scoort 100% op tevredenheidsgarantie. Of die arts ken ik nog niet ;)

 

Hoe is het met jou @Lois95

 

 

 

Maar, daar gaat het niet om of niemand op 100% scoort. Het gaat erom dat negatieve verhalen ook verteld mogen worden hier, en niet dat dingen in de doofpot verdwijnen, omdat iemand zegt dat er 'verder alleen maar positieve verhalen' zijn.

Dit is een informatief forum, waar we juist graag hebben dat meiden zich vrij voelen, ook negatieve ervaringen te delen. Zo kan tenminste iedereen een weloverwogen besluit nemen voor zichzelf.

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Lois95:

Ja ik zal je toevoegen. 1 mei is al snel veel succes! 

Bedankt! Ziet er al heel mooi uit zeg. Wat vind je van de grote? Ik heb ook getwijfeld over 450cc maar was toch bang dat het te groot gaat worden. Vandaar de 400cc, maar ik vind dit toch ook wel heel erg mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Maur1:

Bedankt! Ziet er al heel mooi uit zeg. Wat vind je van de grote? Ik heb ook getwijfeld over 450cc maar was toch bang dat het te groot gaat worden. Vandaar de 400cc, maar ik vind dit toch ook wel heel erg mooi. 

Ik was eerst ook bang dat 450cc te groot zou zijn. Maar ik hoop nu toch dat ze over een paar weken wat groter zijn hihi.ik heb trouwens wel Mp ipv hp omdat ik wat bredere borsten had. 

Ik zou zo groot mogelijk gaan als ik jou was! Die 450cc was wel het maximum wat fresow bij mij wou doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lois ben ook 19 de geopereerd geweest! Wel in wellnesskliniek in genk, belgië. Ik zag dat je foto's had gepost na je 7 dagen po. Ik lig nog volledig in blauw steunverband, plakband overal en een strakke borstband dacht ik wtf en bij haar is dat gewoon open boel ofwat? Hhaha hangt van chirug af denk ik. Daarom dat ik je volg, uit nieuwsgierigheid :) maar kan geen foto's terugvinden? Groetjes!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Hulya:

Hey lois ben ook 19 de geopereerd geweest! Wel in wellnesskliniek in genk, belgië. Ik zag dat je foto's had gepost na je 7 dagen po. Ik lig nog volledig in blauw steunverband, plakband overal en een strakke borstband dacht ik wtf en bij haar is dat gewoon open boel ofwat? Hhaha hangt van chirug af denk ik. Daarom dat ik je volg, uit nieuwsgierigheid :) maar kan geen foto's terugvinden? Groetjes!  

Heey! 

Ja hangt ervan af inderdaad welke chirurg je heb denk ik HAha. Ik heb helemaal geen verband gehad. Ik zal je toevoegen aan mijn album hij staat privé daarom kan je geen fotos vinden. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Hulya:

Hey Lois! Ik vind dat ze er supermooi uitzien! En dat 7 dagen postop! Ze gaan er alleen maar mooier op worden denk ik. Proficiat :D ik moet wachten tot dinsdag maar ik heb 'maar' 230 cc. 

Ciaoooo xx

Ahh wat lief Dankje! 

Plaats je ook een fotootje dinsdag? 

Ziet er bij jou vast ook heel mooi uit 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Aapje90:

Hoe gaat het nu met je? Ik ben nu 3 weken po, ook bij bauland geweest. Heb wel pijn gehad vooral links.. nu alleen wat spierpijn. Mag ik je foto's zien? Wil ook graag wat foto's uploaden maar ik kan die optie niet vinden :/

Heey ik heb je toegevoegd. Met mij gaat alles goed. Ik heb bijna geen pijn. Alleen links is bij mij wel wat gevoeliger en strakker maar ik kan het niet echt pijn noemen. En rechts deed na 3 dagen al geen pijn meer.  In je inbox heb je een bericht van het beheer en daar staat heel duidelijk in hoe je je album kan aanmaken. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Lois95:

Heey ik heb je toegevoegd. Met mij gaat alles goed. Ik heb bijna geen pijn. Alleen links is bij mij wel wat gevoeliger en strakker maar ik kan het niet echt pijn noemen. En rechts deed na 3 dagen al geen pijn meer.  In je inbox heb je een bericht van het beheer en daar staat heel duidelijk in hoe je je album kan aanmaken. Xxx

 

Toppie ik heb je toegevoegd je kan mijn fotos ook zien nu! Mooi bij jou zeg! Begint er aardig op te lijken al. Mijn voor situatie was zoals jouwe zie ik, maar dan met grootte verschil. Hoop echt dat ze nog goed zakken bij mij want vind ze te hoog :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Aapje90:

 

Toppie ik heb je toegevoegd je kan mijn fotos ook zien nu! Mooi bij jou zeg! Begint er aardig op te lijken al. Mijn voor situatie was zoals jouwe zie ik, maar dan met grootte verschil. Hoop echt dat ze nog goed zakken bij mij want vind ze te hoog :(

Ik vind ze bij jou ook al heel mooi hoor! Ze hebben nog genoeg tijd om te zakken! Ik ben juist bang dat als mijn borsten nog meer zakken ik helemaal geen volume meer heb aan de bovenkant. 

Het is allemaal afwachten hoe ze nog worden de aankomende weken/maanden. 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lois95:

Ik vind ze bij jou ook al heel mooi hoor! Ze hebben nog genoeg tijd om te zakken! Ik ben juist bang dat als mijn borsten nog meer zakken ik helemaal geen volume meer heb aan de bovenkant. 

Het is allemaal afwachten hoe ze nog worden de aankomende weken/maanden. 

Xxxx

Dankje! We gaan het afwachten :) ik zal updates plaatsen! Volume boven is idd mooi.. maar vind die bolling onder wel het mooist. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.