Ga naar inhoud

Lois95 : 19 april 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

@Lois95 hoest met herstel. Las bijna geen pijn. Toch gekozen voor 450cc. Rond of anatomisch ?? Sorry geen zin om alles terug te lezen :45: 

ik heb 440cc mentor anatomisch hp. Jij Mp las ik. 

En tevreden over de grote. Ikke nog niet helemaal hi hi als ik al de andere foto's zie. Lijken die van mij weer klein bij. 

Mag ik jou album zien?? Ben wel echt nieuwsgierig natuurlijk :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
25 minuten geleden zei Wuppie:

@Lois95 hoest met herstel. Las bijna geen pijn. Toch gekozen voor 450cc. Rond of anatomisch ?? Sorry geen zin om alles terug te lezen :45: 

ik heb 440cc mentor anatomisch hp. Jij Mp las ik. 

En tevreden over de grote. Ikke nog niet helemaal hi hi als ik al de andere foto's zie. Lijken die van mij weer klein bij. 

Mag ik jou album zien?? Ben wel echt nieuwsgierig natuurlijk :wub:

Heey ja heb nu helemaal geen pijn meer:D

ja ik heb 450cc rond mp. Ben niet helemaal tevreden over de grote. Had ze wel wat groter verwacht Maarja nog even afwachten wat er de aankomende weken gebeurd. 

Ik ga je toevoegen aan m'n album. Zou ik ook jouw fotos mogen zien ben ook altijd erg nieuwschierig 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Lois95:

Heey ja heb nu helemaal geen pijn meer:D

ja ik heb 450cc rond mp. Ben niet helemaal tevreden over de grote. Had ze wel wat groter verwacht Maarja nog even afwachten wat er de aankomende weken gebeurd. 

Ik ga je toevoegen aan m'n album. Zou ik ook jouw fotos mogen zien ben ook altijd erg nieuwschierig 

xxx

Ha Ha. Ja dat gevoel heb ik ook. Dacht in begin WoW ik vind ze echt veel te groot. Maar nu na 6 weken valt het wel mee vind ik. Ik heb nu pas na 6 weken geen pijn Whaha echt lang pijn gehad ( en nu soms nog aan linkerkant ). 

ik denk ook dat ik ze kleiner vind omdat de meeste hier zo n grote hebben :45: denk dat het daar ook Dior komt. Zal je toevoegen bij mij kun je neuzen :blush: zal ik ff bij jou neuzen Ha Ha Tis wa tieten kijken :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Wuppie:

Ha Ha. Ja dat gevoel heb ik ook. Dacht in begin WoW ik vind ze echt veel te groot. Maar nu na 6 weken valt het wel mee vind ik. Ik heb nu pas na 6 weken geen pijn Whaha echt lang pijn gehad ( en nu soms nog aan linkerkant ). 

ik denk ook dat ik ze kleiner vind omdat de meeste hier zo n grote hebben :45: denk dat het daar ook Dior komt. Zal je toevoegen bij mij kun je neuzen :blush: zal ik ff bij jou neuzen Ha Ha Tis wa tieten kijken :53:

Ohh wat een medelijden heb ik met je 6 weken pijn!! Ik had maar 2 dagen echt pijn daarna meer gevoelig eigenlijk. Echt pijn kan ik het niet noemen. 

 

Ja je blijft natuurlijk ook vergelijken met andere moeten we eigenlijk niet doen HAha. 

 

Ik heb gespiekt in je album hoor! Maar ik vind ze echt heel mooi!! Staan zo mooi dicht bij elkaar!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lois95:

Ohh wat een medelijden heb ik met je 6 weken pijn!! Ik had maar 2 dagen echt pijn daarna meer gevoelig eigenlijk. Echt pijn kan ik het niet noemen. 

 

Ja je blijft natuurlijk ook vergelijken met andere moeten we eigenlijk niet doen HAha. 

 

Ik heb gespiekt in je album hoor! Maar ik vind ze echt heel mooi!! Staan zo mooi dicht bij elkaar!

 

xxx

Ha ja een hel was da vooral eerste weken en een week drains gehad. 

Heb je dp of ok voor de spier. 

Heb net je foto's gezien. Word echt wel mooi hoor Meis. Kijk mijn foto's na operatie kijkt precies op die van jou :blush: dus ik denk dat die van jou ook wel nog naar elkaar toekomen hoor. Ziet er ( voor zover da ken eerste weken) al mooi uit. Maar word beter ( kende mooi zien bij mij en anderen in hun verloop)

:53:zeker weten. 

Maar ind. Nadeel van dit forum je blijft vergelijken Whaha moeten we niet doen :45:

 

Thanks trouwens voor complimentje. Ja ik vind ze wel mooi maar ze hadden eigenlijk wel wat voller / groter gemogen achteraf 

en ik dacht al dat 440cc heel wa was Whaha :45: dus ik denk dat we hetzelfde denken erover. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Wuppie:

Ha ja een hel was da vooral eerste weken en een week drains gehad. 

Heb je dp of ok voor de spier. 

Heb net je foto's gezien. Word echt wel mooi hoor Meis. Kijk mijn foto's na operatie kijkt precies op die van jou :blush: dus ik denk dat die van jou ook wel nog naar elkaar toekomen hoor. Ziet er ( voor zover da ken eerste weken) al mooi uit. Maar word beter ( kende mooi zien bij mij en anderen in hun verloop)

:53:zeker weten. 

Maar ind. Nadeel van dit forum je blijft vergelijken Whaha moeten we niet doen :45:

 

Thanks trouwens voor complimentje. Ja ik vind ze wel mooi maar ze hadden eigenlijk wel wat voller / groter gemogen achteraf 

en ik dacht al dat 440cc heel wa was Whaha :45: dus ik denk dat we hetzelfde denken erover. 

Ja ik begrijp best dat dat een hel was die weken. Ik heb echt geluk gehad denk ik met zo weinig pijn.

 

ik heb dp. Dus mijn borstspier moet ook nog gaan ontspannen. Die voel ik soms links wel nog heel strak. 

 

Ja ik kan eigenlijk nog niks zeggen wat ik ervan vind want ben pas zo kort po gaat nog allemaal veranderen gelukkig Hahah.

 

misschien worden ze bij jou ook nog wat voller en groter. Lees ik hier ook wel is dat sommige na een jaar pas echt tevreden zijn. 

Maar we denken er inderdaad hetzelfde over Hahaha xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lois95 ik heb jou verslag stilletjes mee gelezen ;-). Ik heb in juni een consult bij faceland. Wat ik mij afvroeg: hoe werkt dat daar? Eerst een consulente en dan fresow binnen dezelfde afspraak of moet je dan voor fresow op een ander moment terug komen? Ik heb ze geprobeerd te bellen maar krijg ze vandaag niet te pakken, misschien ivm dat het 4 mei is.  Zou ik jou foto's mogen zien? Ik ben wel benieuwd naar het werk van fresow;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Wens2017:

@Lois95 ik heb jou verslag stilletjes mee gelezen ;-). Ik heb in juni een consult bij faceland. Wat ik mij afvroeg: hoe werkt dat daar? Eerst een consulente en dan fresow binnen dezelfde afspraak of moet je dan voor fresow op een ander moment terug komen? Ik heb ze geprobeerd te bellen maar krijg ze vandaag niet te pakken, misschien ivm dat het 4 mei is.  Zou ik jou foto's mogen zien? Ik ben wel benieuwd naar het werk van fresow;-)

Heey ik had eerst een gesprekje met een consulente zij ging alles uitleggen. Daarna mocht ik gaan passen en toen ik een maat had gekozen kwam Fresow erbij om te kijken wat hij er van vond en of het mooi zou worden. 

Ze hebben daar een slecht telefoonbereik in Faceland Utrecht. Je kan ze het beste mailen als je vragen hebt. Ik zal je toevoegen aan m'n album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lois95 haha ik merk inderdaad dat ze slecht bereikbaar zijn. Ik wilde gewoon even zeker weten dat ik dan ook dr fresow te zien en te spreken krijg. Zo'n consulente is leuk maar met een arts is het toch wat serieuzer voor mijn gevoel. Moet je zelf voor het passen nog iets meenemen? Een hemdje of zo? (Als t dan nog net zo warm is als nu heb ik lekker een warme trui aan;-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Wens2017:

@Lois95 haha ik merk inderdaad dat ze slecht bereikbaar zijn. Ik wilde gewoon even zeker weten dat ik dan ook dr fresow te zien en te spreken krijg. Zo'n consulente is leuk maar met een arts is het toch wat serieuzer voor mijn gevoel. Moet je zelf voor het passen nog iets meenemen? Een hemdje of zo? (Als t dan nog net zo warm is als nu heb ik lekker een warme trui asn

Ja ik denk dat je hem gewoon te spreken krijgt hoor. Misschien heeft hij geen zin om 10x op een dag een dia show te laten zien op een consult haha. Nee je hoeft helemaal niks mee te nemen. Zou als ik jou was wel fotos maken als je heb gepast dat heb ik niet gedaan en achteraf beetje spijt van gehad. Want ik wist meteen de dag erna al niet meer hoe het eruit zag met passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lois95Haha ja daar heeft hij natuurlijk ook niet al die jaren voor op school gezeten ;-). Ik heb hier al een hoop foto's gevonden van wat ik mooi vind. Ik zal inderdaad ook foto's van het passen maken.  Pas je bij fresow ook nog even? Is het passen btw met motiva of met een ander merk? Ik heb me erg in motiva verdiept en dat spreekt me op dit moment erg aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wens2017:

@Lois95Haha ja daar heeft hij natuurlijk ook niet al die jaren voor op school gezeten ;-). Ik heb hier al een hoop foto's gevonden van wat ik mooi vind. Ik zal inderdaad ook foto's van het passen maken.  Pas je bij fresow ook nog even? Is het passen btw met motiva of met een ander merk? Ik heb me erg in motiva verdiept en dat spreekt me op dit moment erg aan. 

Ik had het pashempje nog aan toen fresow kwam.  Ik weet eerlijk gezegd niet wat voor prothese het waren waar ik mee paste. Maar ze hadden wel het schema van motiva erbij. 

 

2 uur geleden zei Wens2017:

@Lois95 net even je album bekeken, dat ziet er super mooi uit! Ook het litteken ziet er goed uit zeg! Had je zelf nog inbreng wat betreft de plaatsing, voor de spier of dp?

Dankje! Ben zelf nog niet helemaal tevreden maar dat komt misschien nog. mij adviseerde ze dp maar dat wou ik ook. Geen idee of je dat zelf mag beslissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MB2101:

@Lois95

hoe is het met je?

hier inmiddels 8 dagen po door dr Fresow. En valt mij tnt zo mee. Had het veel erger verwacht hihi. 

 

Heey met mij gaat alles goed! Ben nu alweer een paar dagen gestopt met paracetamol ook. Ik had het ook veel erger verwacht de pijn misschien dat het daarom zo mee valt hihi. 

Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lois95

hier eigenlijk al vanaf 3 van de pijnstillers af. Alleen het slapen is een drama. Ik ben geen rugslaper. 

En de littekens beginnen een beetje te jeuken. Gelukkig sinds vandaag van het geborrel af :)

Nog wel flink wat vocht, maar hoop ook snel minder. 

Zijn jou littekens al mooi? 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei MB2101:

@Lois95

hier eigenlijk al vanaf 3 van de pijnstillers af. Alleen het slapen is een drama. Ik ben geen rugslaper. 

En de littekens beginnen een beetje te jeuken. Gelukkig sinds vandaag van het geborrel af :)

Nog wel flink wat vocht, maar hoop ook snel minder. 

Zijn jou littekens al mooi? 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja ik had ook op een gegeven moment alleen s morgens paracetamol ook omdat heel me lichaam pijn deed van het slapen. Ik ben ook echt geen rugslaper. Ik werd vannacht ook wakker want ik lag half op me zij ik weet alleen niet of dat al mag? Ik vind mijn littekens echt al mooi staan fotos in m'n album. 

 

Wat zijn jouw boobies mooi:wub: ben er jaloers op hihi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook smorgens enorme rugpijn door het slapen haha ... 

Die littekens zien er al goed uit :) jou borsten zien er anders ook prachtig uit hoor!

Heb vandaag even een nieuwe sportbh gekocht, 75E meine liebe haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lois95, 

 

Ik kwam via de zoekfunctie bij jou terecht. Ik ben ook op consult geweest bij dokter fresow en ik sta nu op de wachtlijst voor september om geopereerd te worden. Goed om te lezen dat alles goed is gegaan! En ben je blij met het resultaat? Zou ik je foto's mogen zien?  Gr, lucy89 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om jullie ervaringen te lezen!  Ik sta ook op de wachtlijst om in september geopereerd te worden bij Dr.Fresow!  Zo spannend!  Ik heb gekozen voor 275cc en zou dan uitkomen op een c/d heb nu 70a.  Ik twijfel of ik niet nog een keer wil komen passen.. Aan de ene kant ben ik echt bang dat ze te groot voor mijn lichaam worden ( ik ben heel smal en weeg 52kg)  maar ik wil ook niet dat ze te klein worden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Meisie10:

Leuk om jullie ervaringen te lezen!  Ik sta ook op de wachtlijst om in september geopereerd te worden bij Dr.Fresow!  Zo spannend!  Ik heb gekozen voor 275cc en zou dan uitkomen op een c/d heb nu 70a.  Ik twijfel of ik niet nog een keer wil komen passen.. Aan de ene kant ben ik echt bang dat ze te groot voor mijn lichaam worden ( ik ben heel smal en weeg 52kg)  maar ik wil ook niet dat ze te klein worden.  

 

Dat is heel moeilijk inschatten he! Dat had ik in het begin ook, maar nu ik hier wat langer rondkijk twijfel ik om groter dan 275cc (volle b, kleine c zei Fresow) te doen. Jij heb wel een andere voorsituatie dan ik.  Hier zie ik meiden met dezelfde voorsituatie die kiezen voor iets groter en uitkomen op een volle c. En dat ziet er prachtig uit! Het is een moeilijke keuze vind ik, ik heb het daarom even laten bezinken en ga over anderhalve week weer terug voor een nieuwe passessie. Dan hoop ik iets zekerder te zijn van mijn zaak. Kan ik nu nog even goed nadenken en voorbeelden zoeken zodat ik zeker weet dat Fresow een beeld heeft van wat ik wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.