Ga naar inhoud

Lois95 : 19 april 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

Ja ik ga ook nog een extra pas sessie aanvragen.  Hij zei dat als ik 275 cc neem ik uit kom op een c / d omdat mijn bouw heel smal is dus het dan heel snel groot uitvalt.  Word jij ook gebeld voor september?  Met wie had jij het voorgesprek gehad?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Meisie10:

Ja ik ga ook nog een extra pas sessie aanvragen.  Hij zei dat als ik 275 cc neem ik uit kom op een c / d omdat mijn bouw heel smal is dus het dan heel snel groot uitvalt.  Word jij ook gebeld voor september?  Met wie had jij het voorgesprek gehad?  

 

Ik heb brede schouders, maar dat komt door het sporten. Als ik 6 weken niks mag dan zal dat wel afnemen, maar dat vind ik niet zo erg. Ik krijg 26 juli BV. Het gesprek was met Fresow en Gwen (doktersassistente) bij Bauland kliniek in Mill. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Lois95 Hi meid ! Ik zit even mee te lezen en im heb aanstaande dinsdag de operatie ik vroeg me af wat jou voor situatie was en of ik in je album mag kijken alvast thanks :rolleyes: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei KGM:

@Lois95 Hi meid ! Ik zit even mee te lezen en im heb aanstaande dinsdag de operatie ik vroeg me af wat jou voor situatie was en of ik in je album mag kijken alvast thanks :rolleyes: xx

Heey 

word je ook door fresow geopereerd? Ik zal je toevoegen kan je zien wat mijn voor situatie was. Succes dinsdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Lois95:

Heey 

word je ook door fresow geopereerd? Ik zal je toevoegen kan je zien wat mijn voor situatie was. Succes dinsdag!

Hi meid nee ik word door dhr Roosenburg geopereerd maar complimenten is erg mooi geworden xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei KGM:

Hi meid nee ik word door dhr Roosenburg geopereerd maar complimenten is erg mooi geworden xx

 

Oké veel succes morgen! Dankje nog niet alles is gelijk maar dat komt nog wel denk ik. Ik ben zelf ook erg blij met de vorm:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.