Ga naar inhoud

JennyC : 25 oktober 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast JennyC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

moontje: ja die zijn erg mooi, maar voor mij alsnog te groot

moeilijk hoor, ben een control freak en heb over hoe het eruit komt zien geen controle

en daar door word je onzeker

denk dat ik maar een keer contact opneem, misschien nog maar ff een keer passen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die vind ik voor mezelf inderdaad al te groot

past niet bij mij

ga misschien maar weer een passen

maar goed heb nog ff, maar word moe van mezelf dat ik alleen nog maar aan dat kan denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben vanmiddag even bij hem geweest om opnieuw te passen en het word toch een 325cc

hij zei dat ik dat makkelijk kon hebben

ben wel klein maar niet tenger namelijk

heb hem wel gezegd dat hij tijdens de operatie als nog mag kiezen voor een 300cc als hij dat mooi zou vinden staan bij mij

dus ik ben gerustgesteld PFFF

hij was super aardig en begreep me absoluut en vond het goed dat ik weer even langs kwam

nou kom maar op met die boobies haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Ik ben 30 jaar, heb 2 kindjes en ben 1.65 m met 59 kilo, heb nu een lege B en wil een C

Mijn BV staat dus geplant op 25-10 en krijg 300 of 325 cc dual plane

en... ben al behoorlijk nerveus haha

denk ook elke dag: 300 of 325cc vreselijk is dat zeg.

heb al met zakjes rijst, klei en water zitten stoeien maar denk dat dit vertekend

wat denken jullie 300 of 325? wil niet te opvallend namelijk

weet dat 25cc bijna niks uitmaakt maar het zweet breekt me haha

Groetjes J

Hey,

Ik ben precies hetzelfde :141: 164cm en 59kg en ik heb 450cc dual plane genomen.

Dus ik denk dat jij dat zeker kan hebben hoor die 325cc. Bij mij is het ook nog in verhouding. Dat vond zelfs de PC die mij heeft geopereerd.

In kleding zie je niet eens zo heel veel verschil. Had eerst een slappe/kleine B en nu een 75E. Klinkt groter dan het is. Ziet eruit als een D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb gister alle papieren binnen gekregen dus het is nu voor t eggie haha

Ik lees veel bij andere mee, dus mijn topic zal even stil liggen tot een week voor de datum als de spanning bij mij erger word ;) haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

nou heb het aangedurft een foto van nu te plaatsen

maar alleen te zien als je even vriendin word

(je mag me erna weer deleten uit je vriendinnenbox als je dat wil no problem ;) )

xjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.