Ga naar inhoud

Visje7 : 18 april 2017: Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi, dank je wel! Was toevallig dus dat ik je verkeerd had getagt en ook ongelijk volume had :) je ziet nu het verschil niet meer, maar daar is denk nog weinig over te zeggen. Maar van Straten heeft daar ook niet over gehad?  Hij adviseerd mij 25cc meer in 1. Maar ik zie zelf het verschil nu niet eens zo heel erg. Vandaar die twijfel. Denk dat die van jou er heel mooi uit komen te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei Lynda:

Hi, dank je wel! Was toevallig dus dat ik je verkeerd had getagt en ook ongelijk volume had :) je ziet nu het verschil niet meer, maar daar is denk nog weinig over te zeggen. Maar van Straten heeft daar ook niet over gehad?  Hij adviseerd mij 25cc meer in 1. Maar ik zie zelf het verschil nu niet eens zo heel erg. Vandaar die twijfel. Denk dat die van jou er heel mooi uit komen te zien!

 

Ja straten zei dat mijn tepels op ongelijke hoogte zaten... en dat aan het eind van de rit ze nog steeds op ongelijke hoogte zullen zitten. Maar dit viel niet te corrigeren door meer volume want dan kreeg ik gewoon een dikkere tiet dan de ander. Mijn voornaamste issue was de vorm en volume en straten zei dat die zouden veranderen. Hij zei dat alle natuurlijke borsten niet perfect symmetrisch zijn dus daar heb ik mezelf maar bij neergelegd. Moet zeggen dat het nu na operatie idd wel mee valt. Hoop dat als ze gezakt zijn dat de asymmetrie  ook niet zo erg opvalt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, ik snap het. Nou het is nog zo kort geleden, kan nog alle kanten op als.ze grzakt zijn. Maar in een BH zal het zoiezo wel mooi worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een voorsituatie met tepels op ongelijke hoogte. En meer volume aan de ene lang. Maar pc vond het te miniem om dit te corrigeren, precies om de reden die jouw pc ook aangaf @Visje7. Ben pas 9 dagen po maar nu zitten ze exact gelijk :)

Als dat nou zo zou kunnen blijven! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, nog bedankt voorjullie reacties. Mede daardoor heb ik ervoor gekozen om gewoon voor gelijke cc's te gaan. Knoop is doorgehakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Lynda:

Hoi meiden, nog bedankt voorjullie reacties. Mede daardoor heb ik ervoor gekozen om gewoon voor gelijke cc's te gaan. Knoop is doorgehakt!

 

Goedzo Lynda, je kunt er altijd nog met je pc over discussiëren waarom je wel of niet meer cc moet pakken. De pc heeft het meeste verstand ervan en kan het het beste inschatten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh. Wat vind ik het fijn dat ik nu na 5 dagen weer tot 80% mijn borst uit kan zetten om te zuchten, gapen, hoesten en huilen (grote inhaalteug). Heb het echt gemist om (met een te verdragen pijn) alle spiertjes in mijn borst even op te rekken, zeker omdat die borstband en bh zo strak zitten. Letterlijk een verademing dus :wub:

 

ook gaan zitten/liggen op de bank of bed (plofje) doet niet meer zo'n pijn en opstaan mbv mijn buikspieren is ook een stuk minder pijnlijk. En als de pijntjes en kwaaltjes niet meer zo heftig zijn is de tijd uitzitten (geduld) ook niet zo zwaar om te verdragen dat je helemaal niks kunt :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier alles vanaf het begin zitten lezen en ben ook wel heel benieuwd naar jullie foto's:) 

als het mag?

 

hoe gaat het nu visje? Worden ze al wat meer naar je zin qua vorm enzo? Want dat isdus altijd dat ze nog moet inzakken zeg maar?

 

ik wil een consult plannen bij dr van straten, vind het nu al spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Theezakje34:

Ik heb hier alles vanaf het begin zitten lezen en ben ook wel heel benieuwd naar jullie foto's:) 

als het mag?

 

hoe gaat het nu visje? Worden ze al wat meer naar je zin qua vorm enzo? Want dat isdus altijd dat ze nog moet inzakken zeg maar?

 

ik wil een consult plannen bij dr van straten, vind het nu al spannend!!

 

Hey, je hebt toegang!

 

ja ze zullen altijd nog moeten inzakken. Bij de een valt het minder op dan bij de ander. Zoek eens op het topic:

 

"recovery step by step"

 

daar zie je het ook heel

goed. Maar die van mij zijn nog niet super van vorm veranderd. Het vocht is een beetje weg dis daardoor staat de huid iets minder strak. Maar ze zijn nog steeds puntig ipv rond. Kijk maar eens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Theezakje34:

Oke ik voel me nu echt heel som maar ik zie geen foto's op jou profiel? Weet nog niet hoe het werkt:rolleyes:

 

Oke, in het begin zullen ze dus altijd wat hoger zitten als het uiteindelijke resultaat. Weer zo'n kwestie van geduld zeg maar;)

 

Kijk je op je telefoon of op je pc?

 

Op je pc: klik vanaf hier op mijn afbeelding (dat blauwgele foto ding) en bovenaan in de roze balk zie je "activiteiten" en "albums" (en misschien nog wel wat meer). Dan klik je op albums en daar zie je mn foto's

 

Op je telefoon: begin idem, ga naar mijn profiel, scroll je iets naar beneden, krijg je een witte balk met "activiteit", daar druk je op en dan opent dat menu en daar staat "albums". Dan kun je ze kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Visje7:

 

Hey, je hebt toegang!

 

ja ze zullen altijd nog moeten inzakken. Bij de een valt het minder op dan bij de ander. Zoek eens op het topic:

 

"recovery step by step"

 

daar zie je het ook heel

goed. Maar die van mij zijn nog niet super van vorm veranderd. Het vocht is een beetje weg dis daardoor staat de huid iets minder strak. Maar ze zijn nog steeds puntig ipv rond. Kijk maar eens :)

Ze moeten inderdaad nog inzakken enzo maar ik vind ze wel echt heel mooi gelukt! Goed maatje!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Theezakje34:

Gelukt dank je wel!!:) 

 

ziet er netjes uit!! En dan gaan ze dus nog iets zakken? Nu al een mooi verschil!!

 

Jep, met heel veel geduld gaan ze over heel wat weken zakken.

Had je het topic al gevonden dat ik gezegd had? Anders zie hieronder:

 

5 minuten geleden zei Suusieq:

Hoe voel je je? Geen pijn meer? 

 

Hai Suus! Vanochtend had ik geen pijn, maar ik heb vandaag veel en veelste veel gedaan :31: whoops... Zit nu met twee gezwollen ballonnen en een pijnlijk borstbeen... Eventjes weer een stapje terug ;) Ben sinds vandaag ook van de pijnstilling af (behalve voor het slapengaan 2 pcm) dus dat zal ook wel mee tellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen!

 

Inmiddels ben ik 10 dagen PO en het gaat allemaal wel. Ik heb echter al sinds ik wakker werd van de narcose hoofdpijn. Ik ga savonds ermee naar bed en sta sochtends ermee op. Pijnstilling helpt niet echt.  Eerst dacht ik "zal wel van de narcose zijn". Toen bleef het een aantal dagen zo, hier op het forum gevraagd, zou het hoofdpijn door het vocht zijn. Leek me logisch maar ik dronk me al een ongeluk. De zwelling is flink afgenomen maar de hoofdpijn niet. Nu geef ik mijn verkrampte houding in mijn nek en schouderbladen de schuld. Ik let erop dat ik nu mijn schouders ontspan. Merk ze steeds op te trekken omdat anders mijn oksels op de band duwen en de band pijnlijk op mijn protheses. Ik dacht ook dat het misschien aan mijn nachthouding lag: sochtends was ik iets omlaag gezakt en dan ga je met je kin naar je borst en staat je nek op spanning. Nu de hoeveelheid kussens onder mijn hoofd weggehaald zodat ik / mijn nek recht lig. Het haalt alleen nog niet veel uit. 

 

Iemand vermoeden waar mijn continue durende hoofdpijn vandaan komt? Of indien het door mijn verkrampte houding is, na hoeveel dagen zou het dan weg trekken? @best_boobie, alleswetende vrouw, jij misschien?

 

dan het tweede dingetje, @Rocker heeft al bij Frans nagevraagd en geloof dat het 4 weken op de rug slapen was en daarna half op de zij met iets onder je rug. Nu slaap ik al enige dagen "gekanteld" en door de nacht heen wissel ik dit af. Slaap hierdoor prima :59: ik weet alleen niet of het té scheef is. Een boob zakt steeds wel naar beneden, maar steun er niet met mijn arm ofzo op... als ik ga liggen "zakt" de boob ook even en daarna is het pijnloos en met overeind komen moet het ook weer even aan de nieuwe positie wennen, maar het ligt zoveel beter dan plat op mijn rug... 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7Hahaha die foto, sorry ik moest echt lachen. Zo lig ik namelijk ook! :43:

En al ga ik plat op m'n rug slapen word ik in de ochtend zo wakker, met m'n ene been onder m'n andere been en die gebogen ligt dan op het voedingskussen haha. 

 

Maar ik denk niet dat je té schuin ligt? Denk dat ze met half op de zij echt schuiner bedoelen dus dat je toch meer op je heup ligt en je je armen naar een kant moet doen. 
Persoonlijk vind ik dit nog op je rug liggen omdat je je armen nog beide aan een andere kant van je lichaam houd. 

Of BB (onze heldin hihi) moet iets anders zeggen :blush:

 

En nu heb ik trek in watermeloen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Over je hoofdpijn..
Ook al heb je je houding gewisseld, dan zijn nog niet meteen je spieren ontspannen.. Vooral de spieren in je nek, en dan ook de aanhechting tegen je schedel aan, kunnen vervelende klachten geven als deze een langere tijd te veel aangespannen zijn geworden.
Heb je niet iemand in je omgeving die je schouder en nekspieren eens goed kan masseren? Of anders eens even naar een goede fysio gaan (die je kan masseren als je rechtop zit)
Ik denk zelf dat het daarna pas beter gaat gaan met je hoofdpijn.. Tenzij je houding onbewust nog verkeerd is..
Als je met je oksels je band naar beneden duwt, dan zit je band waarschijnlijk iets te hooog aan de voorkant. Je mag hem dan gerust wat lager dragen, anders stuur je me ff een foto ervan, dan kijk ik ff met je mee (doe maar in pb)

Ik vind trouwens niet dat je heel erg gekanteld ligt.. Wat je evt wel zou kunnen doen is een kussentje tussen je arm en onderste boob leggen.. dan zakt die borst wat minder ver weg.. Maarja.. je hangt ook wel eens onderuit op de bank toch, dan blijven je boobs ook niet als een stel skippyballen rechtop staan ;) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

 je hangt ook wel eens onderuit op de bank toch, dan blijven je boobs ook niet als een stel skippyballen rechtop staan ;) 

 

Zo whaha daar had ik nog niet eens over nagedacht :45:

Al moet ik wel zeggen dat als ik op de bank zit ik wel een kussentje onder m'n arm/half op m'n buik heb anders zit het niet lekker. 

Reddende engel jij Best Boobie :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.