Ga naar inhoud

XxAnna97 : 24 maart 2017 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek:


Aanbevolen berichten

Op 21-3-2017 om 19:33 zei KaylaDelihla:

 

Wat spannend, welke BH maat heb je nu? En hoe ben je gebouwd?

Ik heb een Next Day Surgery, wat betekend dat ik één dag van te voren pas mijn consult met hem heb. Ik heb wel flink wat foto's verzameld van voorbeelden van resultaten die ik wil bereiken, en ook van wat ik absoluut niet wil. Ik heb nu een 70A, en wil graag een volle C cup. Dus het zal minstens 300cc zijn denk ik. Goed om te weten dat ie er snel doorheen gaat, dan maak ik nog even een lijstje met vragen :huh:

Dat lijkt me best spannend, echt het idee laten rusten na het passen is er dus niet bij....ben blij dat ik wel nog een paar weken heb tot D-Day. Spannend hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Roxy35:

Hi meid. Gefeliciteerd met je niewe boobs. Ik ben ook een week geleden geopeerd. Bij mij hebben ze 300 cc HP round geplaats. Maar man oh man. Wat viel de pijn tegen zeg. Hoe gaat het nu met jou?? Sterkte x

 

Vandaag ben ik 5 dagen PO en heb nauwelijks pijn meer. Bewegen gaat nog niet altijd even makkelijk, maar dat hoort er bij. De eerste 3 dagen waren bij mij het ergst en daarna was het goed te doen. Het enige dat ik echt vervelend vind is dat mijn buik zo ontsettend opgezwollen is. Lijk net 6 maanden zwanger, terwijl ik normaal vrij smal ben. Ik ben altijd veel met eten en mijn gewicht bezig dus voelt echt niet prettig. Hoe gaat het bij jou?x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik 5 dagen PO en heb nauwelijks pijn meer. Bewegen gaat nog niet altijd even makkelijk, maar dat hoort er bij. De eerste 3 dagen waren bij mij het ergst en daarna was het goed te doen. Het enige dat ik echt vervelend vind is dat mijn buik zo ontsettend opgezwollen is. Lijk net 6 maanden zwanger, terwijl ik normaal vrij smal ben. Ik ben altijd veel met eten en mijn gewicht bezig dus dit voelt echt niet prettig. Iemand ervaring of tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Girl. Bij mij ( 8dgn PO) gaat het nu wel veel beter. Eerste dagen zoveel emoties de revue gepasseers. Angsten voor onbekende pijntjes, bang dat ik te weinig cc had gekozen, blauwe plekken overal. Ik zag bont en blauw, alle kleuren van de regenboog heb ik op mijn lichaam gezien. Langzaam aan trekt het weg. Borsten zaten eerst bijna in mn nek. Nu ietsje meer naar beneden. Vocht vasthouden is nog steeds wel een dingetje. Mn strakke buik is vooralsnog spoorloos verdwenen. En ik ga over 4 weken naar de Filipijnen, dus baal ik daarvan. Maar pijn wordt steeds minder aanwezig. Ik heb de pijnstillers dan ook iets afgebouwd, ipv 2 paracetamol per keer neem ik er nu maar 1. Rust houden is super belangrijk. Luister naar je lichaam. En die buik, tsja. Dan wordt veel cardio straks:-). Zet em op girl!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei XxAnna97:

Vandaag ben ik 5 dagen PO en heb nauwelijks pijn meer. Bewegen gaat nog niet altijd even makkelijk, maar dat hoort er bij. De eerste 3 dagen waren bij mij het ergst en daarna was het goed te doen. Het enige dat ik echt vervelend vind is dat mijn buik zo ontsettend opgezwollen is. Lijk net 6 maanden zwanger, terwijl ik normaal vrij smal ben. Ik ben altijd veel met eten en mijn gewicht bezig dus dit voelt echt niet prettig. Iemand ervaring of tips?

Dat is heel normaal dat je vocht vasthoudt. Iedereen heeft t in meer of mindere maten. Brandnetel thee drinken helpt vochtafdrijvend, maar zou ik toch bij elk kop thee ook een glas water drinken. Vocht houdt je vast omdat je lichaam hierdoor je cellen wil beschermen. Dus eigenlijk is dat heel goed, en gaat ook met de tijd over. Neem het nu zoals het is en zal binnenkort weer slinken. Ik ben bijna 2 WK po en zie al verschil.

Dus geduld, hihi komt goed als je goed blijft drinken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 dagen PO, voel me prima! Verband laat wat los, super blij met wat ik kan zien.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 29-3-2017 om 11:35 zei Cicike:

Dat is heel normaal dat je vocht vasthoudt. Iedereen heeft t in meer of mindere maten. Brandnetel thee drinken helpt vochtafdrijvend, maar zou ik toch bij elk kop thee ook een glas water drinken. Vocht houdt je vast omdat je lichaam hierdoor je cellen wil beschermen. Dus eigenlijk is dat heel goed, en gaat ook met de tijd over. Neem het nu zoals het is en zal binnenkort weer slinken. Ik ben bijna 2 WK po en zie al verschil.

Dus geduld, hihi komt goed als je goed blijft drinken.

Liefs

 

Ik ben zo blij dat ik dit lees, dat dit normaal is. Ik houd ook super veel vocht vast op het moment. Voor de operatie had ik een super strakke buik en dit is nu helemaal weg:139:. Ik ben altijd veel met sport en gewicht bezig. Dus voel me nu echt dikjes. Ik moet wel zeggen idd, nu 2weken verder is het wat minder. Maar mag nog minder. Ik ga je advies eens op volgen met die thee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.