Ga naar inhoud

LilyR97 : 22 mei 2017 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Gast LilyR97

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Rituals:

Haha, mijn vriend heeft nu al in z'n hoofd gehaald dat 'ie maanden niet aan m'n borsten kan zitten als de operatie is geweest (Idontknowwhy lol).

Bedankt voor jullie reacties! :) Vind het zelf lastig in te schatten of zo'n 3d nou een betrouwbaar beeld geeft, maar aan jouw (Zuster89) 3d heb ik zeker wat! Ik weet ergens ook wel dat die 35 cc verschil niet zoveel gaat doen, maar ben ergens bang dat het te groot wordt? Hadden jullie dat ook? Ik zou graag nog wel makkelijk bh's kunnen kopen, dus groter dan een D-cup zou ik liever niet willen :). Ik ga het iig overleggen van Van Engeland!

Ik kon tussen 245 en 290 kiezen en heb laatste gedaan en erg blij mee want miste volume bovenop de borst bij 3d. Kwam van een aa/a75. Nu dan d75 na 7 weken. Heb dual plane en anatomisch wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey!

 

Lees net je verslag, en vroeg me iets af. Ben zelf 23/05 geoppereerd dus ben vandaag 4 dagen PO. Bij mij begint de jeuk (vooral ook van die sportbh die zo spant) maar ik heb dus ook jeuk aan de bovenkant van men borsten!

ik dacht, waarschijnlijk omdat dat langs binnen ook wondjes zijn die aan het genezen zijn, maar wou toch eens rondhoren of hier nog iemand 'last' van had??

 

Groetjes,

Deems

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LilyR97

@Deems1995 hey lieverd. Ik heb zelf niet heel erg last vak jeuk rondom en op Mn borsten, wel s af en toe maar niet regelmatig zeg maar. Lees wel op dit forum dat meerdere dames last hebben van wat jij beschrijft, dus denk dat het erbij hoort! Iedereen geneest anders dus de een kan er meer last van hebben dan de ander. Bij twijfel kan je altijd je kliniek bellen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei LilyR97:

@Deems1995 hey lieverd. Ik heb zelf niet heel erg last vak jeuk rondom en op Mn borsten, wel s af en toe maar niet regelmatig zeg maar. Lees wel op dit forum dat meerdere dames last hebben van wat jij beschrijft, dus denk dat het erbij hoort! Iedereen geneest anders dus de een kan er meer last van hebben dan de ander. Bij twijfel kan je altijd je kliniek bellen 

 

Oh bedankt! Stelt me weer even gerust toch! Denk dat het ook een beetje aan de sportbh lag die zo spande hoor, heb vandaag een nieuwe gehaald die iets breder is in omtrek. HEEERLIJK! :43:

 

Groetjes,

Deems xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 3/29/2017 om 14:45 zei LilyR97:

@Zuster89 Ik heb besloten geen consult aan te gaan met Lichtenegger op basis van recensies die ik had gelezen (niets slechts bedoeld richting dr Lichtenegger!), en omdat ik vrij zeker van mijn zaak ben dat mijn voorkeur uitgaat naar dr van engeland omdat een goede vriendin van mij ook door haar is behandeld en daarom mijn eerste consult liever bij haar heb. Heb al wel een datum als optie voor de operatie doorgegeven, dus hopen dat die datum nog vrij is na het eerste consult! :)

@LilyR97 ik heb 2 wkn geleden mn operatie gehad bij Lichtenegger. Ik denk dat ik wat recensies gemist heb. Wat kun je me over haar vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LilyR97

@J81 ik heb haar zelf niet gesproken, maar ik had op dit forum gelezen dat een andere dame ook geen goed gevoel had bij deze arts. Nu is dat gevoel en de klik volledig persoonsgebonden, ik was op dat moment al 100% zeker dat ik door drs Van Engeland geopereerd wilde worden (meerdere bekenden van mij zijn ook door haar behandeld met alleen maar positieve ervaringen) waardoor één enkele mindere recensie voor mij reden genoeg was om mijn consult af te zeggen. 

 

Als ik vragen mag, vanwaar de vraag? Ik zie dat je al geopereerd bent, ben je tevreden met het resultaat? Want daar gaat het uiteindelijk om ;)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.