Ga naar inhoud

Shelsey : 14 april 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Gast Shelsey

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden zei Shelsey:

@Liefbeestje hey! Wat super dat je ook geen pijn hebt! Was je zenuwachtig? :) valt het je tot nu toe wat mee dan? Wat gebruik je? Want die zin begrijp ik niet zo goed.. ik stuur je mijn foto's even door via pb, ik ga wel een album maken maar dat moet ik nog even uitzoeken hoe en mijn gsm werkt niet echt mee haha echt irritant. 

Is idd rare zin :-)

ik gebruik alleen nog paracetamol bedoelde ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk11 dankjewel! Lang geleden geopereerd of ook nog maar pas? Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe ik een album maak want mijn foto's zijn blijkbaar te groot voor via bericht te versturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Liefbeestje:

Is idd rare zin :-)

ik gebruik alleen nog paracetamol bedoelde ik

Oh oke haha nu begrijp ik je! Ik vanaf morgen ook alleen nog paracetamol :) wat een geluk hebben wij! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shelsey Ondertussen heb ik nu ook al niet veel pijn meer, heb wel veel jeuk! Vandaag ben ik zelf opgestaan, deze nacht zelf eventjes op m'n zij gelegen en mezelf kunnen aankleden.. Dus das al een grote stap terug in de goede richting. Juist kan ik wel nog niets heffen, maar denk nu niet dat dit al de bedoeling is.

Ik neem nu nog wel de dosis voorgeschreven medicatie van dr Verdonck, denk dan van morgen al eens te beginnen minderen.

Neen ik heb m'n boobies nog niet gezien, binnen kleine 2weken zal ik ze maar mogen uitpakken :) Heb ze blijkbaar gezien vlak na de operatie voor ze werden ingepakt maar kan het me niet meer herinneren, helaas!  Dusja ik ben nu al reuzebenieuwd. :wub:

Jij tot nu toe tevreden over het resultaat?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Charku:

@Shelsey Ondertussen heb ik nu ook al niet veel pijn meer, heb wel veel jeuk! Vandaag ben ik zelf opgestaan, deze nacht zelf eventjes op m'n zij gelegen en mezelf kunnen aankleden.. Dus das al een grote stap terug in de goede richting. Juist kan ik wel nog niets heffen, maar denk nu niet dat dit al de bedoeling is.

Ik neem nu nog wel de dosis voorgeschreven medicatie van dr Verdonck, denk dan van morgen al eens te beginnen minderen.

Neen ik heb m'n boobies nog niet gezien, binnen kleine 2weken zal ik ze maar mogen uitpakken :) Heb ze blijkbaar gezien vlak na de operatie voor ze werden ingepakt maar kan het me niet meer herinneren, helaas!  Dusja ik ben nu al reuzebenieuwd. :wub:

Jij tot nu toe tevreden over het resultaat?  

Oh ja jeuk heb ik ook al met momenten heel erg! Verschrikkelijk haha. Maar dat hoort er allemaal bij he :) oh wat spannend dan!! Over 2 weekjes zie je ze, dat is zo daar hoor! Voor je het weet ben je aan het shoppen voor nieuwe leuke bh's -_- Ik ben al super tevreden! Ze voelen wel nog niet echt van mezelf en besef het nog niet goed dat ze er eindelijk zijn maar dat komt wel :lol: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Brigittjuh:

Charku, ik ging om 11:15 de duur uit bij Verdonck vrijdag, denk dat we elkaar wel gezien moeten hebben, welke cub maat had je en wat heb je gekregen ? 

Ik had een slappe B/C en 320 cc er bij ben benieuwd naar het resultaat hoop zo op een Volle D 

Was jij dan 2de of 3de aan de beurt? Ik had een kleine A, en wou me gwn naar de zomer toe niet moeten schamen om in bikini rond te lopen met de kids. Ik zou uitkomen op een mooie C, ik heb motiva 295, dus hoop dat Verdonck gelijk heeft, want nu zien ze er nog zo klein uit. Ben benieuwd om m'n cadeautjes te openen. Hoe voel jij je ondertussen? Nog veel last?

 

Groetjes en veel succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brigittjuh Ja m'n rug ook vooral maar dan vooral als ik lang plat gelegen heb, maar tis wel draagelijk ... Ik lag in het eerste bed, hmm, niet echt problemen, die verpleegster zij gwn datk dunne aderen had en dat ze ze moeilijk kon vinden. Dus tzal wellicht ik niet geweest zijn. Ga jij terug bij Verdonck op voor het verband eraf te halen of gaje bij je huisarts? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@charku ik ga het gewoon zelf doen en de hechtingen na laten kijken bij de huisarts, vond het daarom wel heel erg lopende band werk, jij?

hoop zo dat het resultaat goed is, ze lijken nu echt wel klein.

 

weet jij trouwens na deze 2 weken als het verband er af mag en je moet een sport bh dragen of dit ook snachts moet, ik dacht de band sowieso niet uit maar de bh weet ik niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brigittjuh Ik zou eigenlijk liefst bij Verdonck gaan maar tis bijna een uur rijden, vind het gwn zo raar om bij m'n huisarts te gaan met m'n boobies. En heb dan liever de mening van iemand die het ganse dagen doet en kan dan nog vragen als het normaal is dat ze vrij klein zijn. Want vandaag bij m'n ouders geweest en ze zeiden me ook dat ze ze nog vrij klein vinden. Blijkbaar zeggen we dit hier wel allemaal en zitten ze gwn zodanig opgespannen dat het zo lijkt (hoop het) :P... 

Heb er ook allemaal geen idee van, waar ga jij een sport bh halen? Moeten we d'n borstband na 2weken ook nog overdag dragen? Hmmm, heel veel vragen nog...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja voor mij ook een uur en 30 min rijden, huisarts kan het prima, kom je ook uit nl?

ik krijg van iemand 2 sport bh, die ook een operatie gehad heeft, zijn postoperative bh je kan er is onder google, zijn wel duur maar tis belangrijk dat je goede draag.

heb net een beetje onder het verband gekeken heel blauw en opgezwollen maar kan veder niks goed zien,

hopelijk laat het verband het allemaal kleiner lijken.

 

ik was 2e vrijdag, we moeten elkaar wel gezien hebben denk ik, lag op bed 2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.