Ga naar inhoud

Hanna_A : 17 april 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

@Deeske B wat leuk dat jij ook door Grabietz bent geholpen! Ik lig nu in het bed op hem te wachten hahaha! Wat een fijn vooruitzicht. Ik hoop dat ik er ook zo goed vanaf kom als jij! Ben best zenuwachtig voor de pijn namelijk. Dus als dat een beetje mee valt, ben ik een gelukkig mens! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hanna_A Ja inderdaad , 450cc voor de spier , en ik heb buiten gewoon wat stijf zijn en spierpijn eigenlijk bijna geen last gehad , ik ben ondertussen al een weekje verder, totaal geen pijn meer , alleen super gevoelige tepels, maar dat zal ook een fase zijn wss... Nog even en dan word jij ook wakker met nieuwe boobies , en dat eerste weekje vliegt voorbij hoor , succes zo direct , en voor de komende dagen (Buiten de pijntjes natuurlijk :) ) geniet ervan en laat je thuis maar lekker verwennen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985
1 uur geleden zei Hanna_A:

Dank je @Jacky1985 !! Super lief dat er zo aan me gedacht wordt op deze speciale dag. Waar ben jij geopereerd? Ik ben zo benieuwd hoe het me gaat staan ghihi! 

 

Xxx

10 april was mijn boobie-dag, ben 1 week po en voel me prima

xx

ik voeg je toe aan mijn album,

kun je kijken als je wilt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Boob day verhaal

 

Laat ik beginnen met benoemen dat ik ontzettend opgelucht ben dat de daad bij het woord gevoegd is!! Vandaag was het dan dé dag. Mijn boob day Ik was ruim op tijd aanwezig bij de kliniek ('t is uiteindelijk CosMed Kliniek in Bosch & Duin worden), waar ik door een aardige jonge dame werd ontvangen en naar de wachtruimte ben gebracht. Het liep wel wat uit gaf ze al aan. Uiteindelijk mocht ik om 10:50u met de verpleegkundige mee lopen naar de kamer om mij om te kleden en voor te bereiden op de operatie.

 

Infuus werd netjes en bijna pijnloos aangelegd. Omdat ik voor verschillende soorten antibiotica allergisch ben, werd er eerst even op de arts gewacht voordat zij de verpleging mij wat toe diende. De arts heeft toen besloten welk middel ik wel mocht hebben, en zo gezegd zo gedaan, is de verpleegkundige dat middel gaan halen.

 

Om 11:30u was het dan zo ver! Ik mocht mee naar de operatiekamer. Mijn zenuwen waren behoorlijk onder controle :D dat had ik niet echt verwacht?!?! Ik ben toch altijd zo'n zenuwpees?! :huh:

Ik besefte mij toen ineens hoe anders het is om eindelijk aan iets leuks geopereerd te worden en niet omdat je iets mankeert!

 

Heerlijk gelachen met de anesthesisten na het klimmen op de operatie :D. Lekker onhandig, zoals ik zoveel dingen doe :blush:. Ik benoemde dat zij mijn kers op de taart zijn vandaag en dat de narcose gewoon 'the best drug ever' is.

 

De arts kwam ondertussen ook binnen. Nog even dubbel check van 'het plan' en toen heb ik het aanwezige personeel werkse en een fijne dag gewenst. Ik kreeg een pijnstiller door mijn infuus en toen werd het narcosemiddel toegediend (dat gevoel vind ik gewoon kicken haha). Voor ik in slaap viel vroeg één van de anesthesisten nog waar ik over ga dromen straks. Ik was al bijna heen en stamelde nog iets over vakantie. Ik voelde me echt in goede handen en ben totaal relaxed en zonder angst in slaap gevallen.

 

Toen ik wakker werd, dacht ik huh ??? en keek naar de klok. 12:15u hoe dan?! zo snel? zitten ze er wel echt op? De lieve verpleegkundige is naast mijn bed gebleven blijven zitten tot ik goed wakker was. Wat een lief mens. Toen mocht ik naar boven, als ik wilde. Mag ik nog even 5 minuten hier bij u blijven? vroeg ik. Het was zo lekker stil daar. Wilde ik gewoon nog heel even van genieten. Toen werd ik naar boven gereden, waar ik een beschuitje met kaas en een pakje sinaasappelsap kreeg. Het smaakte niet echt, maar ik wilde toch even van die lege maag af. Ik voelde me ook gelijk weer een soort van levend :D. Ik voelde mij echt niet slecht.

 

Mijn moeder en nichtje werden gehaald en ik moest ze natuurlijk met blote borst ontvangen hahaha. Mam, Alt, Kijk dan!!!!!! Na de 'peepshow' heeft de verpleging mijn po bh aangedaan. Ik voelde me eigenlijk verdomde goed en fit besefte ik! Even onder begeleiding plassen en toen mijn broek aangetrokken. Volgens de verpleging liep ik veel te snel. Doe maar rustig aan meisje, zei ze. Okay okay :wub:.

 

Ik mocht eigenlijk al weg, maar heb gevraagd of ik de dokter nog even mocht zien. Wilde graag van hem horen hoe het is gegaan en of hij tevreden is. Daarnaast wilde ik hem ook even persoonlijk bedanken en nog een fijne paasdag toewensen.. Dat was geen probleem en hij kwam er vrij snel aan. Checkte nog even of ik geen bloeding had gehad. :) Ik vind dr. Grabietz echt een toffe man. Heb veel bewondering voor hoe hij met mij om is gegaan. Uiteindelijk ben ik om 14:15u naar huis vertrokken.

 

Ben trouwens super duper verliefd en trots op mijn 'nieuwe borsten'. EIN-DE-LIJK zijn jullie er!! Where have you been all my life?! Het voelt nog een beetje onwerkelijk, alsof ik morgen wakker wordt en ze dan ineens weer weg zijn. Moet nog even beseffen dat dit voor 't eggie was en dat ze van mij zijn :).

 

Ik heb nu 2 rondes pijnstillers gehad (1 paracetamol en 1 ibuprofen per keer) en de pijn valt me nog reuze mee. Ik bereid me er wel op voor dat de nacht wel zwaar kan worden en dat de pijn de aankomende dagen wat heftiger kan zijn. Maar ik ben absoluut blij met deze goede start!

 

Bedankt lieve dames voor al jullie steunende berichtjes vandaag! Dat was echt heel fijn!

 

Ik zou het zo weer over doen :wub:

 

xxx Hanna

 

p.s. zie foto's in album

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super om te lezen dat je het ook als zeer positief heb ervaren vandaag ... Hopelijk blijf de pijn zo als het nu momenteel is  en kun je positief beginnen aan de genezing ... En ja Dr. Grabietz is echt een vriendelijke dokter die zegt wat hij denkt , maar ook evenzeer gelijkertijd er voor zorgt dat de mensen zich op hun gemak voelen... Ik ben er echt wel tevreden over , en geen seconde spijt :) Sweet dreams voor later ... we weten in ieder geval waar je vanacht over ga dromen hihi:lol: 
Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste nacht:

 

Goedemorgen dames! Mijn eerste nacht met mijn nieuwe vriendinnen(boobies) heb ik overleefd :D. Ik mag nog steeds niet klagen. Ik heb vannacht toch even wat ingenomen om in slaap te komen, want dat lukte anders niet. Ik heb toch 3uurtjes aan één geslapen en verder ben ik meerdere malen weggedommeld.

 

Wel lastig zeg, dat verplicht op je rug slapen :rolleyes: Ik ben normaal een zij slaper, dus moet mezelf echt leren om op mijn rug in slaap te vallen. Ach, al met al mag ik nog steeds niet klagen over de pijn. In februari heb ik een verstandskies operatief laten verwijderen, toen ben ik echt door de grond gegaan van de pijn. Dit is er nog niks bij :lol:. Hopelijk blijft het zo. Ik neem om de 4 uur 1 ibuprofen en 1 paracetamol, dat is echt genoeg voor mij om de scherpe randjes eraf te halen en relaxed te kunnen liggen/zitten.

 

Ben er wel op voorbereid dat ik slechtere dagen/momenten kan verwachten. Ik ben nog flink gezwollen en ik voel in beide borsten flink wat vocht. Verder ben ik (nog) niet blauw en de pleisters zien er schoon uit. Ben stiekem wel heel benieuwd naar de hechtingen, maar eigenlijk kan je die beter ook niet zien haha!

 

Ik probeer mij te vermaken met online shoppen en series kijken, ach je kan het slechter hebben he?! Ik ga zo even op het balkon een kopje koffie doen met mijn lieftallige moeder (gepensioneerd verpleegkundige) en mijn top verzorgster. Een frisse neus heb ik namelijk wel echt veel zin in :)

 

Kusjes!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Hanna_A:

De eerste nacht:

 

Goedemorgen dames! Mijn eerste nacht met mijn nieuwe vriendinnen(boobies) heb ik overleefd :D. Ik mag nog steeds niet klagen. Ik heb vannacht toch even wat ingenomen om in slaap te komen, want dat lukte anders niet. Ik heb toch 3uurtjes aan één geslapen en verder ben ik meerdere malen weggedommeld.

 

Wel lastig zeg, dat verplicht op je rug slapen :rolleyes: Ik ben normaal een zij slaper, dus moet mezelf echt leren om op mijn rug in slaap te vallen. Ach, al met al mag ik nog steeds niet klagen over de pijn. In februari heb ik een verstandskies operatief laten verwijderen, toen ben ik echt door de grond gegaan van de pijn. Dit is er nog niks bij :lol:. Hopelijk blijft het zo. Ik neem om de 4 uur 1 ibuprofen en 1 paracetamol, dat is echt genoeg voor mij om de scherpe randjes eraf te halen en relaxed te kunnen liggen/zitten.

 

Ben er wel op voorbereid dat ik slechtere dagen/momenten kan verwachten. Ik ben nog flink gezwollen en ik voel in beide borsten flink wat vocht. Verder ben ik (nog) niet blauw en de pleisters zien er schoon uit. Ben stiekem wel heel benieuwd naar de hechtingen, maar eigenlijk kan je die beter ook niet zien haha!

 

Ik probeer mij te vermaken met online shoppen en series kijken, ach je kan het slechter hebben he?! Ik ga zo even op het balkon een kopje koffie doen met mijn lieftallige moeder (gepensioneerd verpleegkundige) en mijn top verzorgster. Een frisse neus heb ik namelijk wel echt veel zin in :)

 

Kusjes!! xxx

 

He visje,

heerlijk zeg! Fijn dat je een redelijk goede nacht hebt gehad en dat je niet veel last hebt!! Hoe voelt dat nou, nog steeds onwerkelijk?

 

ik heb vandaag de laatste dingen ingeslagen. Vannacht werken en morgen nog een avonddienst en dan mag ik ookkkkk !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Madam.K ja ik ben zo gelukkig met hoe het gaat! Ik ben vanmiddag al een paar keer weggedommeld op de bank. Heb nog steeds heel weinig last. Moeder helpt mij wel overeind want de armen willen niet echt mee werken maar verder voel ik mij prima. 

 

Hopelijk blijft dat zo ☺️. Wat fijn dat jij bijna aan de beurt bent! T is zo fijn als t achter de rug is !!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal goed verlopen is!

Ik ben zaterdag 15 april geopereerd door dr Gabrietz en hij is een super man.

De mensen in Amstelveen zijn ook heel aardig.

Ik voel me nu wel weer oke maar heb het ff vervelend gehad. 

 

 

Verder moet ik dit forum nog ff goed uitpluizen. :)  groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Hanna_A:

Hi @Madam.K ja ik ben zo gelukkig met hoe het gaat! Ik ben vanmiddag al een paar keer weggedommeld op de bank. Heb nog steeds heel weinig last. Moeder helpt mij wel overeind want de armen willen niet echt mee werken maar verder voel ik mij prima. 

 

Hopelijk blijft dat zo ☺️. Wat fijn dat jij bijna aan de beurt bent! T is zo fijn als t achter de rug is !!

xx

 

Fijn zeg! Hopelijk blijft het zo! Lekker genieten en je laten verwennen!

 

ik kan niet wachten tot donderdag... vandaag grote poetsdag in huis voor k m'n nachtdienst in ga. Donderdag in een schoon huis terug komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Sweetje:

Wat fijn dat het allemaal goed verlopen is!

Ik ben zaterdag 15 april geopereerd door dr Gabrietz en hij is een super man.

De mensen in Amstelveen zijn ook heel aardig.

Ik voel me nu wel weer oke maar heb het ff vervelend gehad. 

 

 

Verder moet ik dit forum nog ff goed uitpluizen. :)  groetjes 

Hi Sweetje! Ja ik mag

mezelf gelukkig prijzen dat het me zo goed af gaat! En idd alleen maar lof voor dr. Grabietz. 

 

Fijn dat je je ook weer okay voelt! Lekker uitrusten nog meis xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jacky1985

Gefeliciteerd lieffie met je nieuwe boobies:wub::wub:. Superleuk om je verslag te lezen. Laat je maar lekker verwennen, ik ga ff je album checken

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Tinkerbelm:

Wat goed! Ik ben ook benieuwd ik mag 15 mei bij : Drs P. Grabietz 

waar kan ik btw de foto's zien ben echt net nieuw op dit forum

 

Xx

Hi @Tinkerbelm als je naar mijn profiel gaat en dan naar albums kan je de foto's zien. Dr. Grabietz is echt een topper ! xx :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2017 om 22:14 zei Hanna_A:

Morgen boob day!!!

 

Hoi lieve dames,

 

Morgen is het dan zover! Ik eet nog even m'n laatste bakkie fruit en (halve liter) kop thee voor het slapen gaan. Ik zal morgen wel uitgehongerd uit de operatiekamer komen haha!

 

Maar goed... gezonde spanning overheerst mijn avond. Ben zo benieuwd naar het resultaat morgen als ik wakker word en naar beneden kijk.

Ik heb zo lang gedroomd over mooie borsten. Het idee dat ik na morgen over mijn 'kleine tietjes complex' heen ben, houd mij dan ook op de been. Laat maar komen die tetten dr. Grabietz!

 

Wat zal dat een opluchting zijn zeg! Elke dag wakker worden, met échte borsten :) en niet meer hoeven balen als ik in de spiegel kijk. Mijn moeder grapje vandaag nog; word je dan toch nog eindelijk een échte vrouw hé?! Haha en bedankt Mam!!

 

Vanavond nog maar even foto's genomen van m'n ouwe boobjes, want tja, na morgen zijn die toch echt verleden tijd. Die zien we nooit meer terug! Dus wilde nog even een waardig afscheid :) Samen een Selfie gemaakt dus.

 

Ik heb zo'n lieve lotgenoot gevonden op dit forum die door dezelfde arts is geopereerd. Vanaf dag 1 dat ik op t forum zit, heeft ze mij alle info gegeven die ik nodig had om mijzelf zeker genoeg te voelen over mijn keuze. Echt super lief @cat82 bedankt daarvoor! Het lijkt misschien klein, maar het had oh zo'n groot effect op mij. Ook heb ik een hele lieve moeder, vriendinnen en collega's die 100% achter mij staan en werd ik vandaag overladen door lieve berichtjes.

 

Nou ik ben er klaar voor! Kom maar op boobies! Tot morgen xxx

Wat ontzettend lief van je. Heel erg graag gedaan, Lieverd!!

 

:53::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed omschreven, ik heb ook de ochtend van mn operatie nog foto's gemaakt van de mini's. Is toch een hoofdstuk dat je afsluit....en de avond van te voren afscheid genomen met mn liefje ;-)

Foto's van po van je zien er goed uit hoor, hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.