Ga naar inhoud

Hanna_A : 17 april 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Op 23-4-2017 om 15:32 zei Hanna_A:

Hi @Kelly_W,

 

Ik heb ook een aantal dagen flink last gehad van pijn tussen mijn schouderbladen. Het gaat vanzelf weer over. Wat mij wel hielp was een aantal dagen smeren met Spiroflor (spiergel) van VSM. Dat maakte de spieren een beetje los :)

 

Zelf uit bed komen moet je wel een beetje voorzichtig mee doen hoor meis ivm je hechtingen. Als je iemand hebt die je omhoog kan helpen, zou ik dat zeker aanraden de eerste dagen. Ik ben nu 6 dagen po en ga sinds vandaag pas zelf uit bed.

 

xx

 

Oei.. Ik ga sinds dag 1 regelmatig zelfstandig uit bed :ph34r: maar wel echt met behulp van mijn buikspieren en mijn voeten ergens achter haken... Let heel erg op de pijn signalen dan.. maar niet zelfstandig overeind kunnen vond ik echt een crime omdat mn vriend vanaf dag 2 weer gewoon was werken en dan moest ik ook het zelf kunnen...

Maar mn hechtingen zien er gelukkig goed uit! Zag gisteren dat in het midden twee draadjes door zijn, betekent dus dat ze al week genoeg zijn dat ze gaan oplossen! Jeej! (8d po vandaag). Het bloed is gedroogd en gebroken, ben alleen nog wel paars en geel op veel plekken.

 

Hoe is het met jou nu Hanna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi!!

 

Na 4 dagen begin ik me echt weer wat beter te voelen:43: ik ben helemaal niet blauw niks! Daar was ik wel wat bang voor. Vandaag ook voor het eerst mijn boobs bekeken:33:eerder durfde ik dat nog niet. Mijn rug pijn zakt idd af maar ik merk dat in de avond de pijn wel wat terug komt. Al met al mag ik niet klagen en heb ik weinig pijn. 

 

Mijn littekens zien er netjes en plat uit of hoe ik dat moet omschrijven. 

 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thu Apr 13 2017 om 03:14 zei Deeske B:

Ik ben afgelopen zaterdag door Dr. Grabietz geopereerd , 450cc voor de spier , rond 1 uur de operatiekamer op en tegen 3 uur was ik al terug beneden :) Ik heb buiten het gevoel van een paar blauwe plekjes te hebben gehad (en natuurlijk dat alles redelijk gespannen is :P ) totaal geen pijn gehad en heb geen pijnmedicatie nodig gehad, buiten de zetpillen die je voor de operatie moest gebruiken. Vriendelijke dokter , ik ben ook in Amstelveen geopereerd , ook supervriendelijke verpleegsters ... Nu afwachten op het eindresultaat haha :) Voor jou as maandag alvast veel succes gewenst ;)

 

Helloo congratz with the boobies!

Ik ben 27 mei aan de beurt bij dr Grabietz. Ik twijfel alleen nog aan het aantal cc, hij stelde 400 og 450 cc voor. Ik zie dat jij 450 cc hebt, hoe bevalt het? Niet al te groot? Zou ik misschien foto's mogen zien haha ben echt benieuwd!

Xx Yas

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sun Apr 23 2017 om 08:34 zei Kelly_W:

Meisjes!!!!!

 

Gisterenheb ik me operatie gehad!! Ik ben nu eigenaresse van 2 hele mooie borsten 375cc DP.... Pijn valt allemaal wel mee alles gaat alleen een beetje lastig! De mensen in de kliniek in Vlaardingen waren super aardig! Vannacht wakker geworden rond een uur of 3.30 zelf uit bed gekomen en zelf naar de wc gegaan :136: Enige waar ik behoorlijk last van heb is mijn rug tussen mijn schouderbladen pff.. iemand nog tips tegen die rug klachten? 

 

Xx kelly

Gefeliciteerd met je boobies!!

Ben je ook door dr Grabietz geopereerd?

Groetjes Yas

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei smienaa:

Gefeliciteerd met je boobies!!

Ben je ook door dr Grabietz geopereerd?

Groetjes Yas

Hoi Yas,

Tnx!! Ze zijn zo mooi en ik ben er zo verschrikkelijk blij mee!!! Ja klopt zelfde dokter! Ik ga nu a.s zaterdag op controle. Het stil liggen en niks doen is wel afzien hoor pff.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kelly_W:

Hoi Yas,

Tnx!! Ze zijn zo mooi en ik ben er zo verschrikkelijk blij mee!!! Ja klopt zelfde dokter! Ik ga nu a.s zaterdag op controle. Het stil liggen en niks doen is wel afzien hoor pff.. 

Echt?? Omg dat geeft me goede hoop! Ik zou namelijk door Hupkens worden geopereerd 5 mei maar dat is last minute verzet naar 27 mei en door dr Grabietz. Hoeveel cc heb je gehad?  Ik krijg waarschijnlijk 400 of 450 cc HP dual plane. Moet ik op de dag zelf nog maar de kiezen vind het zo moeilijk! Heb jij foto's  dan kan ik bij je spieken ('.')

Xx Yas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames ik ben toevallig ook 17 april geopereerd in Utrecht door drs grabietz. Om 11.15 moest ik aanwezig zijn. Uiteindelijk pas om 13.00 geholpen en 17.30 thuis. 

 

Eerste week was een hel. Veel pijn. 

 

Vandaag controle gehad. Alles zag er goed uit. Voel me ook veel beter, alleen de wonden trekken em zijkant borsten doen nog wat zeer.

 

Heb 450 en 400 cc onder de borst spier.

 

Groetjes wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Wendyvdw:

Hoi dames ik ben toevallig ook 17 april geopereerd in Utrecht door drs grabietz. Om 11.15 moest ik aanwezig zijn. Uiteindelijk pas om 13.00 geholpen en 17.30 thuis. 

 

Eerste week was een hel. Veel pijn. 

 

Vandaag controle gehad. Alles zag er goed uit. Voel me ook veel beter, alleen de wonden trekken em zijkant borsten doen nog wat zeer.

 

Heb 450 en 400 cc onder de borst spier.

 

Groetjes wendy

Hoi @Wendyvdw wat super toevallig! Om 11:15u begon hij met mij :D het liep allemaal erg uit die dag. Ik moest 10L15u aanwezig zijn en werd om 11:15u dus geholpen.

 

Ik heb ook controle gehad vandaag en een borstband gekregen. Ze moeten nog wat meer zakken en k had 1 klein plekje die ik in de gaten moet houden (was wat rood). Van de borstband heb ik geen last.

 

Verder erg tevreden hoe het tot nu toe gaat. Ik heb amper pijn gehad en zat na 6 dagen alweer op een verjaardag haha (gek ik weet het).

 

Groetjes Hanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wendyvdw:

Hoi dames ik ben toevallig ook 17 april geopereerd in Utrecht door drs grabietz. Om 11.15 moest ik aanwezig zijn. Uiteindelijk pas om 13.00 geholpen en 17.30 thuis. 

 

Eerste week was een hel. Veel pijn. 

 

Vandaag controle gehad. Alles zag er goed uit. Voel me ook veel beter, alleen de wonden trekken em zijkant borsten doen nog wat zeer.

 

Heb 450 en 400 cc onder de borst spier.

 

Groetjes wendy

Congratz with the boobs!

Hoe vind je de maat, niet te groot?

Xx Yas

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei smienaa:

Echt?? Omg dat geeft me goede hoop! Ik zou namelijk door Hupkens worden geopereerd 5 mei maar dat is last minute verzet naar 27 mei en door dr Grabietz. Hoeveel cc heb je gehad?  Ik krijg waarschijnlijk 400 of 450 cc HP dual plane. Moet ik op de dag zelf nog maar de kiezen vind het zo moeilijk! Heb jij foto's  dan kan ik bij je spieken ('.')

Xx Yas

Hey Yas! 

 

Ik heb 375cc HP dual plane. Ik ben van een 75A naar nu 75D gegaan. Eerst was ik bang dat ik enorme boobs zou krijgen wat ik niet zo zag zitten maar het is perfect met mijn lichaamsbouw. De dokter is ook heel aardig ik vind dat hij een goede kijk heeft wat het mooiste bij je past dus ik zou naar zijn advies luisteren. Ik ben namelijk 170 en weeg 60 kilo.

 

De eerste dag naar de operatie voelde alsof ik was overeden door een vrachtwagen maar echt heel veel pijn viel reuze mee. Vooral heel erg stijf en zere rug en alles gaat gewoon lastig zorg er wel voor dat er iemand is die je kan helpen. 

 

Dit forum heeft mij ontzettend geholpen! Ik was namelijk heel erg bang maar echt heel erg bang!!! Nu ik het achter de rug heb valt het me echt allemaal reuze mee!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@smienaa de maat vind ik wel goed! Links heb ik 400 en rechts 450 vanwege borstborst verschil. Maar nu is mijn linker nog steeds groter.. hoop echt dat dat nog bij trekt 

 

@Hanna_A ohhh das toevallig! Wij zaten er al om half 11. Wellicht heb ik je wel gezien haha! Was dr grabietz bij jou ook aan het fluiten op de ok? :P

 

@Jasminav ohhh spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.