Ga naar inhoud

Margootje : 29 september 2010 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Gast Margootje

Aanbevolen berichten

*** @Chantal, die drains zitten met een hechting vast, dus dat trekt zo soms wel, en het is vervelend om ze de hele dag mee te moeten dragen, ik heb ze maar in een tasje gedaan, dan zie je dat vieze bloed enzo niet zo, en loopt wat makkelijker :-)

Ze mogen pas eruit als ze minder dan 30cc/24 uur lopen, en dat is nu nog bij de ene 70 cc en de andere 35 cc, dus nog even wachten helaas.

Hebben jullie ook dat je steeds ff moet kijken en voelen? Net of het allemaal nog echt door moet dringen ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Margootje..

Ik had ook zulke last van mijn rug! Ik wilde zo graag op mijn zij slapen..

Na 10 dagen ofzo kon ik het voorzichtig proberen!

Nu slaap ik heerlijk zonder bh en zelfs gewoon op mijn buik!

Dus komt wel goed ! Leg desnoods een kussen of handoekje onder je borsten als je op je zij ligt!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

@ Ingrid: ja die drains lijken mij ook erg naar... hoop voor je dat ze er snel uit mogen! En idd, ik zit er constant aan te voelen en kijk uit naar het douchen zodat ik ze weer kan zien :)

@ Mii18: Ik denk dat ik nog niet op mn zij mag slapen omdat ik nog maar 4 dagen PO ben. Het is op zich wel te doen, word 1x wakker midden in de nacht en dan weer sochtends heel vroeg...

Morgen bel ik de kliniek even om te vragen of ik die tape en die gaasjes eraf mag halen... Ben erg benieuwd hoe mijn hechtingen eruit zien!

Ben net met mijn vriend lekker naar het bos gegaan, het is heerlijk weer! Heb geen pijn, ben alleen nu wel erg moe. Heb natuurlijk 4 dagen binnen gezeten en daar word je conditie ook niet beter op natuurlijk, maar was wel even lekker!! Nu lekker relaxt een boekie lezen op de bank met een dekentje.. ^_^

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

Is dat nou niet pijnelijk Ingrid dat die drains er nog in zitten? Hoelang moeten deze blijven zitten.

Margootje wat vervelend van je rug. Ik heb ook wel wat last van me

rug met slapen maar het is goed te doen. Ik sta elke dag ongeveer 9.30uur op. Word wel een paar keer wakker snachts maar kan weer snel in slaap

komen. Alleen uit bed komen gaat nog niet zo. Ik heb snachts ook wel het meeste pijn. Kan nu wel redelijk goed rechtop lopen. Liep steeds als Quasimodo!

Dinsdag moet ik naar de kliniek om het tape te verwijderen. Ben erg benieuwd wat ze van me boobies vinden!

Liefs

Nou ik heb dus echt geen pijn aan mn borsten zelf, het is echt alleen mijn rug waar ik snachts last van heb en ik kan dan ook zelf al uit bed komen gelukkig. Ik ben echt benieuwd hoe ze er uit zien van jou!! Heb je ze nou wel zelf al helemaal gezien???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snachts kun je wel eens wakker worden en dan lig je ineens op je zij..

dat maakt niet zo heel veel uit, als het zeer doet kun je weer terug op je rug gaan liggen..

Over een aantal dagen gaat het vanzelf..

Heerlijk, ff naar het bos! :D

geniet van je boekkie!!

VErgeet je niet om mij een pbtje terug te sturen? :blush: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb dus echt geen pijn aan mn borsten zelf, het is echt alleen mijn rug waar ik snachts last van heb en ik kan dan ook zelf al uit bed komen gelukkig. Ik ben echt benieuwd hoe ze er uit zien van jou!! Heb je ze nou wel zelf al helemaal gezien???

Gelukkig geen pijn aan je borsten zelf. Bij mij zit natuurlijk tape aan de bovenkant. Dit beleberd wel wat het zicht <_< Maar kan ze opzich best goed zien. Dinsdag mag de tape eraf, en dan zal ik een foto maken.

Vandaag nog even gewandeld. Hield het niet lang vol. Kreeg het na 5 min benauwd. Het zit zo strak! En ik weet niet wat.. Me BH? De tape? Me spier? Heb jij daar geen last van?

Liefs Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

@ Mii: zal je vanavond of anders vannacht of morgen een pb'tje terugsturen ok :)

@ Chantal: Hmm nee ik heb geen last van mn ademhaling gehad, dat moet je wel even in de gaten houden denk ik! Ik heb een half uur of langer gewandeld, en nergens last van!! Vandaag mn gaasjes eraf gehaald en nu zit er alleen nog een beetje tape over de hechtingen. Maar nu zit die bh onder mn borsten wel wat lekkerder. Ik heb verder nergens last van, heel raar, alleen snachts van mn rug!!

Hebben net weer foto's gemaakt , nu 4 dagen PO, zal ze ook vanavond, vanacht of morgen in de galerij plaatsen.

Liefs, M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je er weer eentje terug gestuurd.. ;)

Morgen en dinsdag ben ik weinig online. dus als je er eentje stuurt duurt het ff wat langer voordat

je antwoord krijgt..

heb je foto's gezien en ze zijn mooooi !!! :43:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

Bedankt Moon!!! Was al mijn favoriete topje, zelfs met kleine boobs, maar dit staat helemaal prachtig :)

Ik had de kliniek gebeld over mn tapejes die nog over mn hechting zitten, maar die moest ik nog laten zitten en mn wond mag niet heel nat worden, beetje vervelend want dat betekent dat mijn vriend me dus nog een week mn haren moet wassen ! Zucht...

Vandaag weer een stuk gewandeld in het bos achter ons huis met mn moeder die ff op bezoek was. Ging weer prima! Merk wel dat ik geen energie heb door dat binnenzitten, ben nu weer helemaal op!

Echt een gek gevoel die bubbeltjes in mn borst, inderdaad net alsof de trilfunctie van mn mobiel afgaat :P

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Margootje,

Dat heb ik ook dat net of de trilfunctie van de mobiel afgaat. Of dat je over sneeuw stapt ofzo. Vooral wanneer je je arm van omhoog naar omlaag doet. Ik heb vandaag die kleefpleisters van alle wondjes afgehaald. Wel eerst met natte washandjes laten weken omdat ik het anders kapot trok. Best een hele klus, ben onderhand een uur bezig geweest samen met mijn moeder. Onder de pleisters was het op sommige plekken wat geirriteerd. Ik heb daarna alleen met isobetadine gedept en geen nieuwe pleisters meer opgedaan. Heb de pc gebeld of dat dat perse moest, maar hij was niet in de kliniek en ze zouden hem terug laten bellen. Niks gehoord... Maar ben er eigenlijk wel van overtuigd dat het zo gewoon goed is. Het is allemaal mooi droog. Balen dat je nog niet mag douchen, ik vind dat ook vervelend. Steeds dat haar wassen aan de wasbak, krijg je het zo van in je rug.

Je topje staat inderdaad erg leuk!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Moon!!! Was al mijn favoriete topje, zelfs met kleine boobs, maar dit staat helemaal prachtig :)

Ik had de kliniek gebeld over mn tapejes die nog over mn hechting zitten, maar die moest ik nog laten zitten en mn wond mag niet heel nat worden, beetje vervelend want dat betekent dat mijn vriend me dus nog een week mn haren moet wassen ! Zucht...

Vandaag weer een stuk gewandeld in het bos achter ons huis met mn moeder die ff op bezoek was. Ging weer prima! Merk wel dat ik geen energie heb door dat binnenzitten, ben nu weer helemaal op!

Echt een gek gevoel die bubbeltjes in mn borst, inderdaad net alsof de trilfunctie van mn mobiel afgaat :P

Groetjessss

Hahaha ik heb dat ook steeds.. Iedere keer kijk ik op mijn mobiel, maar nee hoor zijn het me borsten op de trilstand!!

Echt bizar.. Ik heb ook echt geen energie, ben zo snel moe. Misschien ook niet zo gek, het lichaam is constant in werking om alles te herstellen.

Is een hele klus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

Wauw zie net je foto´s margootje!

Erg mooi!

Dat topje staat echt ge-wel-dig!!!

liefs

Haha dank je!! Echt zo fijn om al die positieve reacties op mn boobs te horen!!! Goed voor mn ego :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

hihi die bubbeltjes zijn irritant he! ;)

Maarre ik ben weer thuis, dus er kan weer een pbtje deze kant opkomen als je tijd hebt! ;)

Liefs :58:

Heyhey, pb-tje is gestuurd hoor ;)

Ja, bubbels zijn irritant, maar heb ook , als ik een wat te overdreven beweging maak met mn armen ofzo dat ik t voel kraken ofzo :P Heel vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

Arghh wat een jeukkk, gelukkig dinsdag voor controle en tape eraf, dan kan ik ze eindelijk gaan insmeren, hopelijk verlicht dat de jeuk van de littekens ook... frustrerend.

Gister vriendinnetje op bezoek gehad die 2.5 jaar geleden ook een BV heeft gehad. Zij had ook 2 ongelijke borsten, 1 A en een 1B cup, dus ze jatte altijd de kussentjes uit de BH's bij de hunkemoller om de kleinste cup op te vullen :o haha, oh oh oh. Moest er wel om lachen, maar zij heeft me altijd aangeraden het te doen (operatie, niet jatten lol), dus was wel even leuk om erover te kletsen.

Morgen plaats ik foto's van 9 dagen PO. Word steeds beter al zeg ik t zelf. Voel dat er al een beetje een plooi onder mn borst begint te ontstaan!

Heb echt geen pijn meer en kan bijna alles weer doen. Vandaag naar de kapper geweest en morgen verjaardag van mams. Ben benieuwd of het de familie opvalt, want die heb ik t niet verteld..

Dat was weer ff een kleine update, morgen fotootjes dus!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ben weer benieuwd naar je foto's!

Heb jij ook dat je borsten beginnen te vervellen? Die van mij komen allemaal hele kleine dunne velletjes vanaf. De wondjes jeuken soms ook, dat is het teken dat t geneest e!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ben weer benieuwd naar je foto's!

Heb jij ook dat je borsten beginnen te vervellen? Die van mij komen allemaal hele kleine dunne velletjes vanaf. De wondjes jeuken soms ook, dat is het teken dat t geneest e!

Groetjes van Ingrid.

Vanavond komen mn fotos er weer op, ze moeten nog even verkleind worden want het bestand is te groot als ik ze direct van de camera upload.

Maar ik heb geen velletjes van mn borsten hoor! Het word steeds zachter, maar staat nog wel behoorlijk strak.

Morgen controle, eindelijk hopelijk die tape eraf.. en dan nog 2 weekjes en dan kan ik eindelijk normale beha's aan :D YES!

Morgen na de controle ga ik weer voor het eerst werken, dus gewoon even beginnen met een middagje. Ben benieuwd of mensen het zien, maar ik had het mijn collega's wel verteld van tevoren en had ook al een kaartje van ze gekregen na de operatie (terwijl ik ze pas 2 weken kende :D). Aan de ene kant wel weer zin in, want begin me thuis steeds erger te vervelen, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik teveel dingen moet vragen op mn werk, maar we zien t wel...

Foto's komen later deze avond! (Van 9 dagen PO nog)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis

Fijn dat alles zo goed gaat!

Maarre hoef jij maar 4 weken die bh aan ?? In de eerste 6 weken is een beugelbh slecht voor je inkapselproces he!!

Als ik jou was zou ik 6 weken die sport bh aan doen, heb ik ook gedaan want na 4 weken voelde het echt nog helermaal niet lekker om een normale bh aan te doen.

Maar je moet zelf weten :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis

Fijn dat alles zo goed gaat!

Maarre hoef jij maar 4 weken die bh aan ?? In de eerste 6 weken is een beugelbh slecht voor je inkapselproces he!!

Als ik jou was zou ik 6 weken die sport bh aan doen, heb ik ook gedaan want na 4 weken voelde het echt nog helermaal niet lekker om een normale bh aan te doen.

Maar je moet zelf weten :)

Liefs :58:

Hoi Mii!

Ja, hoef hem op zich maar 4 weken aan, de eerste 2 weken moest ik em dag en nacht aan, vanaf woensdag 2 weken alleen overdag en daarna alleen nog met zware arbeid of sporten. Maar ik koop een andere sportbeha want wat voor shirt ik ook aandoe, overal zie je deze steunbeha onderuit, dus dan doe ik wel een sportbeha aan (zonder beugels ja :) )

Maar bedankt voor de tip :)

Had je mijn pb-tje wel ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooooooh sorrry ja :( Ik ben je helemaal vergeten om iets terug te sturen!!!

Sorry !! Ik heb het ook ff niet meer opgemerkt omdat ik hem had gelezen en daarna was vergeten.. :blush:

Ik zal vanavond nog of anders morgen iets terug sturen oke??

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Margootje! Is het tape er al af? En hebben ze nog wat met jouw hechtingen gedaan?

Bij mij hebben ze vandaag ook het kleine soort pleistertje van de littekens afgehaald en ze heeft aan 1 kant het knoopje van de hechting afgeknipt. Aan de andere kant kon ze het knoopje niet vinden. Ze vertelde dat de hechtingen vanzelf zullen oplossen, en als er een keer iets uit zou steken mag ik het er zachtjes aftrekken. Ook mag ik het vanaf nu met witte vaseline insmeren tot de kortjes eraf zijn en dan met littekencreme. Me moeder zei dat het verschil in me borsten al veel minder is geworden, en de verpleegster zei ook: Het is dat je het zegt, maar anders was het me niet opgevallen. Dus daar ben ik ook wel erg blij om!

@Mii: Ik mag ook na 4 weken beugelbh's aan. Maarja als het nog niet lekker zal zitten wissel ik hem gewoon af met me sportbh. Ben wel erg blij als ik weer gewone bh's aan mag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ben dus vandaag voor controle geweest. Duurde maar 10 minuten!! Allereerst zei hij: huh heb je die bh nog steeds aan?? Ik zo: ja, dat moest toch? Hij zegt: Ik ben zelf geen voorstander van die beha, als ik jou was zou ik er 1 kopen die stevig is maar wel lekker zit, want hij zit veel te strak (hij zag dat ook aan de afdruk in mn lichaam). Hij vertelde dat hij het liefst had dat ik thuis ofzo helemaal geen beha aan deed, zodat het vocht goed weg kan en je sneller een natuurlijke vorm krijgt, want in die kliniekbeha zei hij dat je dan helemaal het herstelproces belemmerde! Dus weer een ander verhaal! Maar goed, ik ben wel blij natuurlijk, heb vandaag in mijn sportbeha van de HEMA gewerkt. Moet nog wel een nieuwe kopen want deze 75B zit toch wel een beetje strak.. tenminste krijg er ook een afdruk van in mn borst, dus neem aan dat ie te klein is?? (Wat ik natuurlijk helemaal niet erg vind hihi! :rolleyes: )

Ik ben alleen vergeten te vragen wanneer ik nou met die littekencreme mag gaan smeren... maar daar bel ik nog wel voor. Ik mocht in ieder geval ook weer helemaal douchen, het mag nat worden en met zeep enzo, en dan gaan de tapejes die er nu nog opzitten vanzelf loszitten en dan mag ik ze eraf halen.

Heb dus net heerlijk helemaal gedouched weer en vanavond lekker zonder beha slapen. :D Relaxed!!!

Liefs, margootje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margootje

wat raar dat ze bij jou weer iets anders zeggen... vind het erg apart dat ze overal iets anders zeggen!

maar na 2 weken al zonder bh slapen? Ik zou het niet durven hihi!

Maar goed als jou pc dit zegt dan zal het wel goed zijn..

Je mag beginnen met de creme als de wondjes dicht zijn!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.