Ga naar inhoud

Sunrise : 12 oktober 2010 : Dr. Luijendijk : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Nog anderhalve week! Begin nu wel zenuwachtig te worden.

Heb mijn vriendin verteld dat het toch echt gaat gebeuren. Ze was niet enthousiast maar ze vindt wel dat het mijn lichaam is en dat ik het zelf mag weten. Ze zei dat ze nep borsten eigenlijk nooit mooi vind, daar ben ik het niet mee eens. Vind nep borsten (mits goed gelukt) vaak mooier dan echte :D

Hoe zit dat eigenlijk met verband enzo? Krijg je dat na de operatie om tot je die BH aan krijgt? Of hoe zit dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je toch voor iets groter gaan??

Ik ben toch wel blij dat ik geen passessie heb gehad, anders had ik het toch al snel te groot gevonden!

en met de passessie lijkt het allemaal groter dan wat je straks uiteindelijk hebt!

Maar ik hoop dat je nog even een keertje terug kan komen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat de passiessie groter lijkt dan dat je uiteindelijk krijgt!

Je hebt tenslotte een bh aan en daar doen ze de prothesen in toch? voor je eigen borsten

en onder de spier verlies je zoizo al ongeveer 20 cc geloof ik...

Succes vandaag :) Hoop dat je eruit komt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sunrise

ja idd,nog ven voor jou,en dan is ook jou grote dag aangebroken,spannend!

de passessie is niks,mijn mening hoor,ik vind het een dom iets ook,want het komt niet overeen met erna het resultaat,je vind het al snel groot,niet gek ook,er komt een prothesen in je bh boven je eigen borst te zitten,en dat is een vertekent beeld.

als het er eenmaal inzit,is het kleiner en heel anders van vorm ook.

maar als jij je beter voelt bij een passessie,zeker doen dan,voor je gemak.

sucses ermee,en als je geen mail terug krijgt,even bellen?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb ik er eigenlijk nooit over nagedacht. Ik heb die 'kipfiletjes' wel zonder bh gepast, misschien scheelt het iets.. Ik wilde toch graag wat groter dan ik in eerste instantie had gezegd. De dokter zei vandaag alleen dat hij denkt dat het al snel van die ballonnen worden.

Hij blijft erbij dat hij tijdens de operatie gaat kijken wat het mooist staat, als 240cc nog mooi is wordt het dat.

Ik begin inmiddels wel een beetje tegen het herstel op te zien. Ben ik echt weken aan het huis gekluisterd of kan ik na een week bijvoorbeeld weer met de trein naar mijn ouders toe? Hoe ging dat bij jullie?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sunrise,

Allereerst gefeliciteerd met je datum.

Om antwoord te geven op je vraag:

Het is niet zo dat je echt weken aan huis gekluisterd zit hoor.

Ik ben nu zelf 13 dagen PO en ik voel me echt wel weer redelijk ´de oude´ hoor.

De eerste 4/5 dagen zijn wel zwaar, daarna gaat het elke dag ietsjes beter.

Het is vooral zo dat je je armen niet goed kunt bewegen/ strekken. En je mag natuurlijk niet zwaar tillen en hoog reiken tijdens de herstel periode. Ik heb de protheses zelf achter de spier en dan is het herstel sowieso iets zwaarder. Maar op de trein stappen moet denk ik na een week wel lukken hoor, mits je geen zware tas met je mee sjouwt :38:

Ik ben nu zelf een weeke op vakantie naar Landal greenparks met mn ouders mee. Wij zijn afgelopen vrijdag weggegaan, ik was toen 10 dagen PO. Wandelen e.d. gaat allemaal prima, zolang ik mn armen maar ontzie. En er geen uren op uit trek

Komt allemaal wel goed en de tijd vliegt echt, kan me amper voorstellen dat de ingreep alweer bijna 2 weken geleden is!

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga zo slapen. Moet er al om half 8 zijn, en word om kwart over 8 geopereerd. Ben toch wel een beetje zenuwachtig.

Probeer niet te veel te denken aan alle dingen die fout kunnen gaan. Al heb ik wel steeds van die momenten dat ik ineens borsten met kapselcontractie voor me zie :31: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent er nu al. Nog eventjes en je wordt geopereerd. Heeeeel veel succes en dat je maar wakker mag worden met prachtige boobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal heel goed gegaan. Helemaal geen last van de narcose gehad. Heb nu wel erge last van spierpijn, komt natuurlijk omdat ik een dualplane plaatsing heb gehad. Verder voel ik me prima. het is uiteindelijk 220cc geworden. Ben er tot nu toe heel blij mee, het is namelijk al zo'n groot verschil met wat ik had!

Vind het alleen jammer dat ik niet meteen nieuwe BH's mag gaan kopen en dragen, daar moet ik nog even geduld mee hebben haha.

Bedankt voor jullie steun :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Het gaat wonderbaarlijk goed met me, heb nauwelijks pijn en heb helemaal geen last van de narcose gehad. Mijn vriend wil dat ik uiterst voorzichtig ben met alles, terwijl ik het idee heb dat ik me best zelf aan kan kleden en mijn brood kan smeren. Hoe ging dat bij jullie?

Ben echt heel blij met het resultaat. Mijn borst is nog wel heel erg gezwollen van het vocht maar kan zien dat het netjes gedaan is. Zal binnenkort wat foto's maken.

Kan niet wachten tot ik voor bh's kan gaan shoppen! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

super te lezen zeg,dat het zo goed gaat met je en je boobs.

en ziek zijn van de narcose mis je ook niks aan dus wees blij :1bouncingboobs:

leuk,ben benieuwd naar je foto,s hoor...

en brood smeren lukt zekers zelf toch wel idd?maar je aankleden even mee uitkijken,dat je je ellebogen niet boven schouderhoogte uitsteekt,maar met een beetje gek doen,lukt het wel :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.