Ga naar inhoud

Auto rijden.


Gast cinta

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Heb vandaag in mijn auto gereden en ja au zonder succes. Mijn auto heeft geen stuurbekrachtiging dus stuurt wel wat zwaarder. Nou ik heb het geweten. Werd misselijk van de pijn. Hoe zit dat bij andere?

Liefs,

Cinta97.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog maar 1 keerauto gereden, 5 minuutjes in een auto met stuurbekrachteging!

Dat heb ik niet in mijn eigen auto.. ik moet morgen even naar mijn werk rijden om wat dingen te bespreken..

Is maar 5 minuten rijden maar toch ben ik benieuwt!

Ik denk dat het wel gaat, ben al 3 weken po ondertussen..

Wel ga ik proberen onderhands te sturen..x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga alweer sinds vorige week vrijdag (14 dagen PO)dagelijks met de auto, korte (5min) maar ook lange (uurtje) en dat gaat redelijk goed. Moet eerlijk zeggen dat ik liever in mijn eigen auto (stuurbekrachtiging) rijdt dan die van mijn man (jeep met stuurbekrachtiging maar alsnog zwaar sturen) en dat ik na een langere rit wel klaar ben met dingen doen voor die dag.

Ik denk dat dat soort dingen pas weer lekker gaan na je "basis"herstelperiode dus 6 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog maar 1 keerauto gereden, 5 minuutjes in een auto met stuurbekrachteging!

Dat heb ik niet in mijn eigen auto.. ik moet morgen even naar mijn werk rijden om wat dingen te bespreken..

Is maar 5 minuten rijden maar toch ben ik benieuwt!

Ik denk dat het wel gaat, ben al 3 weken po ondertussen..

Wel ga ik proberen onderhands te sturen..x

Onderhands lukt mij ook niet echt. En dan heb je die veiligheidsgordel ook weer he. Die zit bij mij net tussen mijn borsten. Nu zit dat toch nog niet echt prettig merkte ik wel.

Liefs,

Cintax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga alweer sinds vorige week vrijdag (14 dagen PO)dagelijks met de auto, korte (5min) maar ook lange (uurtje) en dat gaat redelijk goed. Moet eerlijk zeggen dat ik liever in mijn eigen auto (stuurbekrachtiging) rijdt dan die van mijn man (jeep met stuurbekrachtiging maar alsnog zwaar sturen) en dat ik na een langere rit wel klaar ben met dingen doen voor die dag.

Ik denk dat dat soort dingen pas weer lekker gaan na je "basis"herstelperiode dus 6 weken.

Het zou best wel eens kunnen dat je gelijk hebt. Dat het pas "echt" gaat als je de basis herstelperiode voorbij bent. Ben trouwens morgen nog maar pas 14 dagen po.

Liefs,

Cintax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meiden voor jullie informatie. Jeetje, ik verveel me wel erg zeg. Maar ja nog maar even verder wachten met teveel auto rijden dan. Zit niks anders op denk ik.

Liefs,

Cintawacko.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!! Ik ben sinds gisteren terug aan de slag 2,5 weken PO. Ik ben chauffeur en gisteren heb ik met dag-en avondtoer samen bijna 400 km gereden, da's zo ongeveer 6u non stop! Ik vind het meevallen, ik probeer op rechte stukken goed onderhands te sturen, en zo min mogelijk te manouvreren! Ik merk wel als ik rijd met 1 hand (als ik aan het bellen ben, mag niet ja ik weet het :P) dan doet het wel pijn omdat ik kracht moet zetten! Maar dat heb ik dus 1x gedaan en nu neem ik gewoon niet op als ik telefoon krijg. ik merk wel dat ik 's avonds dan kapot ben! Vandaag was ook een drukke dag en ben echt moe. Al bij al lukt het goed. Ik heb stuurbekrachtiging in de wagen en het is een manuele schakeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!! Ik ben sinds gisteren terug aan de slag 2,5 weken PO. Ik ben chauffeur en gisteren heb ik met dag-en avondtoer samen bijna 400 km gereden, da's zo ongeveer 6u non stop! Ik vind het meevallen, ik probeer op rechte stukken goed onderhands te sturen, en zo min mogelijk te manouvreren! Ik merk wel als ik rijd met 1 hand (als ik aan het bellen ben, mag niet ja ik weet het tongue.gif) dan doet het wel pijn omdat ik kracht moet zetten! Maar dat heb ik dus 1x gedaan en nu neem ik gewoon niet op als ik telefoon krijg. ik merk wel dat ik 's avonds dan kapot ben! Vandaag was ook een drukke dag en ben echt moe. Al bij al lukt het goed. Ik heb stuurbekrachtiging in de wagen en het is een manuele schakeling.

Dat scheelt dan misschien een heel stuk stuurbekrachtiging en een manuele schakeling. Mijn auto heeft geen stuurbekrachtiging en dan heb je toch wel pijn aan je borsten. Ik was over gelukkig dat ik weer thuis was. Ritje naar de huisarts is niet ver hoor maar toch. Heb er wel de hele dag last van gehad. Aan de linker borst meer dan aan de rechter borst. En de operatie is vandaag precies nog maar 14 dagen geleden. Had zondag al in de auto van mijn vriend gereden en dat was ook niet prettig aan mijn borsten na de hand. En gisteren in mijn eigen auto. Dat doe ik dus voorlopig maar niet meer.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon na 6 weken pas weer autorijden,eerder mocht ook niet,maar kwam ik te laat achter,ik probeerde t na 4 weken,nou dat heb ik geweten,was binnen 5 minuten weer thuis,kon niet eens schakelen,stierf t af van de pijn!mellow.gif

Dat heb ik dus ook. Ik bestierf het gisteren ook van de pijn. Met als gevolg behoorlijk misselijk. En meer last van mijn linker borst. Vanmorgen ging het wel weer gelukkig. Ze zeggen wel bv is geen grote ingreep en je bent weer zo op de been. Nou als ik dan aan de herstelperiode denk lijkt het wel een baarmoederverwijdering. Mag je ook 6 of 8 weken niks doen. Nou ja wij mogen dan nog wel meer doen. Maar toch!!! Als ik dat allemaal had geweten dan ........... had ik het toch nog laten doen. Begin nu steeds trotser te worden op mijn boobs. Weet jij of dat je boobs nog van maat kunne veranderen als ze goed ingedaald zijn? Nu is het 70 d. Achteraf had het best wat meer mogen zijn. Zie ik me straks over een paar jaar weer liggen op de operatietafel hahahahaha lol.

Liefs Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zit dr dik in Cinta haha....de maat went zo snel en je wilt al snel wat meer CCs,lol.

ja ze kunnen idd nog helemaal veranderen hoor,zeker de eerste 6 weken,daarna heb je pas eigenlijk een duidelijk beeld: :rolleyes:

Dus nog niet meteen bhs inslaan!

Ligt per persoon hoeveel ze veranderen natuurlijk,de een heeft ook minder vocht dan de ander,bij was t een megaverschil,ik had giangantische grote borsten,dacht echt: zo hey,die arts heeft zn best gedaan ,lol,maar had me ff niet uitgelegd dat de helft vocht was!!!

Binnen no-time slonken me borsten als sneeuw voor de zon,hihi..vond dat een teleurstelling..:145:

En idd het herstel is mij ook zwaar tegen gevallen,ik raad niemand dan ook nog dual plane aan.:140:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zit dr dik in Cinta haha....de maat went zo snel en je wilt al snel wat meer CCs,lol.

ja ze kunnen idd nog helemaal veranderen hoor,zeker de eerste 6 weken,daarna heb je pas eigenlijk een duidelijk beeld: rolleyes.gif

Dus nog niet meteen bhs inslaan!

Ligt per persoon hoeveel ze veranderen natuurlijk,de een heeft ook minder vocht dan de ander,bij was t een megaverschil,ik had giangantische grote borsten,dacht echt: zo hey,die arts heeft zn best gedaan ,lol,maar had me ff niet uitgelegd dat de helft vocht was!!!

Binnen no-time slonken me borsten als sneeuw voor de zon,hihi..vond dat een teleurstelling..145.gif

En idd het herstel is mij ook zwaar tegen gevallen,ik raad niemand dan ook nog dual plane aan.140.gif

Ja hmmm volgens mij zijn die bv ook zeer verslavend op den duur lol hihii. De pc heeft mij ook niet uitgelegd dat er veel vocht in zit. Naja hoop maar dat het een d blijft dan he. Ja joh ik lees inderdaad dat dual plane pijnlijk is. Onder de borstspier je protheses plaatsen is ook wel pijnlijk. Dat ondervind ik nu wel. Maar ja je doet het ook voor een goed doel. Toch!! Heb je van dual plane na de operatie dan ook nog veel last. Of valt dat dan wel weer mee?

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu na 10 maanden niet meer gelukkig! Maar duurde wel lang,heb nog heel lang last gehad van rare steken enzo.unsure.gif

Hhhmm das minder dan. Als je er nu maar geen last meer van hebt dan is het goed joh. Jeuk is nie leuk maar pijn is ook nie fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies,kijk ,als ze mij hadden gewaarschuwd dat t zon zeer zou doen :20:,had ik vd spier genomen,maar ze zeiden enkel:je hebt 2 weken langer last..ja dan denk ik natuurlijk ach 2 wkn langer overleef ik ook nog wel.

Nee ze hadden best mogen zeggen: je gaat ontzettend veel pijn krijgen....

dan had mn keuze anders geweest,want vd spier kon net zo goed,maar ja ik dacht met 500CC kan heb ik straks mega balleneffect,dat wil ik niet..

mja had ik dus vd spier gehad dan waren ze waarschijnlijk ook veel voller geweest! Al die voordelen/nadelen had ik wille weten..is nu te laat!:31:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vandaag voor het eerst auto gereden. Ben nu 15 dagen PO.

Ging op zich goed.

Verder niet veel last gehad.

Ooohhh das geluk zeg. Ik had er erg veel last van. Ach gaat met de tijd natuurlijk ook wel een stuk beter he.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.