Ga naar inhoud

Serke : datum : arts : kliniek


Gast serke

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb onlangs een borstvergroting laten doen.

Ik heb er nog geen spijt van, ik vindt het super zelfs!!

ik heb maar een dagen echt pijn gehad, nadien is alle pijn zachtjes weggetrokken.

in't het begin is het echt wennen aan het idee, dat je echt zelf borsten hebt, maar nu je het gewoon bent, ik zou ze niet meer kunnen missen ;-)

aan iedereen die twijfelt gewoon doen!! het is het echt waard

als er iemand vragen heeft je mag ze altijd stellen!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOooiii:D

Gefeliciteerd Meid, erg leuk voor je!

Ik heb ze ook laten vergroten vorige week dinsdag, maar mijn pijn en alles er om heen

valt nog dik dik tegen:( erg jammer..

Wat doe jij zoal overdag en hoeveel dagen/ weken ben je vrij van je werk, school of andere activiteiten;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi... Welkom op het forum... en gefeliciteerd nog met je nieuwe boobies :D Hoeveel cc heb je, hoe zijn ze geplaatst en in welke kliniek ben je geweest? sorry erg nieuwsgierig... ;) Fijn voor je dat alles mee is gevallen en dat je super blij bent! veel plezier hier op het forum... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Serke

welkom :)

wat fijn dat je weinig last hebt ondervonden aan de stap borstvergroting,dat lezen we zekers graag :)

welke kliniek ben je geweest?en bij welke arts? en de datum?dan kan ik dit toevoegen in je topictitel.

en hoeveel cc,s heb je gekregen,met welke prothesen(rond/anatomisch)merk,en hoe geplaatst?

ben superrrr benieuwd...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.