Ga naar inhoud

Te jong voor borstverkleining?


garfield

Aanbevolen berichten

Hee iedereen, 

 

Ik ben nieuw op dit forum en wil me hier dus even voorstellen. Ik ben 17 jaar oud en ben vroeg begonnen met puberen (10 jaar), al snel begonnen m'n borsten met groeien. Inmiddels heb ik cup G en ben ik ze echt zat. Sporten en rennen is echt niet te doen. Ik zit dus te denken aan een borstverkleining en ben benieuwd wat ervaring is van anderen rond mijn leeftijd. 

 

Xx, 

 

Garfield 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Welkom! :D

 

Ondanks dat ik met drie keer niets ben gezegend als het op borsten aankomt, kan ik me op een bepaalde manier wel voorstellen dat je moeite hebt met je borsten (en zo te lezen voornamelijk met de beperkingen die je ervaart door het formaat).

 

Ik moet zeggen dat ik dit niet voor 100% zeker weet, maar ik kan me haast niet voorstellen dat een plastisch chirurg een minderjarige zal gaan opereren. Niet omdat hij of zij je klachten niet serieus zou nemen, maar simpelweg omdat je lichaam nog niet klaar is met ontwikkelen (maar zoals ik al zei, misschien zit ik ernaast).

 

Je zou eens vrijblijvend contact kunnen zoeken met een kliniek, bijvoorbeeld via de mail, en vragen hoe het allemaal zit. En misschien dat je huisarts je wel kan helpen met het verkrijgen van wat informatie?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hey Garfield 

 

Ik ben toen ik 17 was ook gaan rondhoren en ben uiteindelijk op mijn 18 geopereerd :-)

Ik ben van een G naar een C gegaan. Ik was super content en zou het zo opnieuw doen.

 

Nu ben ik 33 jaar en ben op 22 augustus terug geopereerd. Weer een borstverkleining. Op die 15 jaar heeft mijn lichaam wel wat te verduren gehad. Veel bijgekomen, terug afgevallen, dan zwanger en veel bijgekomen en uiteindelijk terug afgevallen. Er is 15 jaar geleden 1200 gram afgegaan en nu maar 160 gram. Dus niet erg veel maar scheelt wel een maat en terug stevig. Wat ik dus wil zeggen is, zeker doen maar vergeet niet dat als je lichaam veranderd je borsten hier ook onder lijden. Maar ja zo kan je blijven uitstellen natuurlijk. Veel succes in ieder geval ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.