Ga naar inhoud

Latifaatje : 4 oktober 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi hoi ik ben latifa word 5okt 29jr

en ben mama van 3kindjes een tweeling van 3jr

en d oudste van 4jr .

ik heb lang gelopn .

n met de vraag om iets aan mezelf te laten doen .

ik heb na borstvoeding mn Dcup verloren en ben naar een B75 gegaan

ik vind wel dat ik mooie borsten heb maar de volume is gewoon weg

ik heb ook striemen door de kindjes maar daar heb ik nie zoveel problemen mee

ik ben niet meer bij de vader van mn kindjes mn huidig partner die vind me prachtig hoe ik ben .

maar daar begrijpt hij me wel als ik zeg dat ik mezelf ook mooi wil voelen als voorheen

wij willen samen nog dolgraag een kindje dus vandaar dat ik ipv een minibuikplastiek toch voor de BV ben gegaan. dat ik weet hoet et er nu aan toe is gelopen wil ik voor de volgende kindje al mn borstvergroting hebben gehad.

ik heb lang op dit forum als gast gezworven heb er nooit echt over gesproken met iemadn behalve mn partner . ook ben ik nog eens van marokkaanse afkomst en ben ik zowiezo al een zwarte schaap omdat ik te verwesterd ben ofzo , ik ben gewoon geboren en getogen in holland en ik denk en leef hollands en mensen die dat nie acepteren die moete bij mij uit de buurt blijevn ik doe niemadn pijn leer mn kindjes die overigens ook half nederlands zijn alle culturen en wil zelf ook zo vrij mogen zijn keuzes te maken waar ik als vrouw achter sta . dat gezegd hebbende , ik heb zoveel gelezen op dit forum en ook andere en heb er veel van opgestoken , wij vrouwen hebben soms de zelfde kwaaltjes en onzekerheden en de beste die je dan kan adviseren is natuurlijk dan ook EEN VROUW !!.

Welnu ik heb gister dus mijn consult gehad in Genk en na het passen kwamen we op een 425cc

dat zou achter de spier komen en via de borst plooi .

graag hoor ik van andere meiden en dames die dit ook zo ongeveer hebben geplaatst en wat hen ervaringen geweest zijn . ik ben heel erg nieusgierig maar ken niemand die er meer over weet qua ervaring . graag lees ik meer over deze manier en mischien iemadn met zelfde hoeveelheid cc hoe dat aanvoelt etc etc.

hartelijke groetjes van latifaatje xxxx :1bouncingboobs::6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ik ben latifa word 5okt 29jr

en ben mama van 3kindjes een tweeling van 3jr

en d oudste van 4jr .

ik heb lang gelopn .

n met de vraag om iets aan mezelf te laten doen .

ik heb na borstvoeding mn Dcup verloren en ben naar een B75 gegaan

ik vind wel dat ik mooie borsten heb maar de volume is gewoon weg

ik heb ook striemen door de kindjes maar daar heb ik nie zoveel problemen mee

ik ben niet meer bij de vader van mn kindjes mn huidig partner die vind me prachtig hoe ik ben .

maar daar begrijpt hij me wel als ik zeg dat ik mezelf ook mooi wil voelen als voorheen

wij willen samen nog dolgraag een kindje dus vandaar dat ik ipv een minibuikplastiek toch voor de BV ben gegaan. dat ik weet hoet et er nu aan toe is gelopen wil ik voor de volgende kindje al mn borstvergroting hebben gehad.

ik heb lang op dit forum als gast gezworven heb er nooit echt over gesproken met iemadn behalve mn partner . ook ben ik nog eens van marokkaanse afkomst en ben ik zowiezo al een zwarte schaap omdat ik te verwesterd ben ofzo , ik ben gewoon geboren en getogen in holland en ik denk en leef hollands en mensen die dat nie acepteren die moete bij mij uit de buurt blijevn ik doe niemadn pijn leer mn kindjes die overigens ook half nederlands zijn alle culturen en wil zelf ook zo vrij mogen zijn keuzes te maken waar ik als vrouw achter sta . dat gezegd hebbende , ik heb zoveel gelezen op dit forum en ook andere en heb er veel van opgestoken , wij vrouwen hebben soms de zelfde kwaaltjes en onzekerheden en de beste die je dan kan adviseren is natuurlijk dan ook EEN VROUW !!.

Welnu ik heb gister dus mijn consult gehad in Genk en na het passen kwamen we op een 425cc

dat zou achter de spier komen en via de borst plooi .

graag hoor ik van andere meiden en dames die dit ook zo ongeveer hebben geplaatst en wat hen ervaringen geweest zijn . ik ben heel erg nieusgierig maar ken niemand die er meer over weet qua ervaring . graag lees ik meer over deze manier en mischien iemadn met zelfde hoeveelheid cc hoe dat aanvoelt etc etc.

hartelijke groetjes van latifaatje xxxx 1bouncingboobs.gif6.gif

Hallo Latifaatje,

Welkom op deze site. Geweldig joh dat je gisteren je eerste consult hebt gehad. Welke pc heb je daar gesproken? Dr. Visser of dr.Damen. Ik ben daar ook geweest en ben geholpen door dr.Damen. Heb 300cc achter de borstspier gekregen. Geen complicaties verder. Het herstel is een beetje lang maar dat ik bij iedereen anders. Toen de tape eraf ging was ik toch verdrietig omdat ik ze nog niet eens mooi vond. Maar wat blijkt ze moeten dan nog indalen en het vocht moet ook nog weggaan. Dus geduld is een schone zaak. Op dit moment komt de vorm er steeds meer in en ben ik trotser dan ooit op mijn borsten. Jippie eindelijk vrouw. Je mag ook kijken naar mijn borsten via mijn profiel dan klik je op mijn album en dan kom je op mijn borsten uit hahah. Jeetje wat vind ik jou ontzettend knap zeg met je keuzes die jij maakt in je leven. Een marokaanse vrouw die echt voor haar eigen leven kiest. Toppie meid!! Daar heb ik veel respect voor. Weet ook wel wat je door gemaakt moet hebben. Nu verder nog even afwachten tot dat het 1 okt is. Het aftellen is begonnen.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dankjewel lieverd , ik denk dat het dhr damen is , aardige man , ja ik weet het haha ik heb namelijk vroeger een d bijna dd gehad maar ben ook door kindjes echt zoveel volume kwijtgeraakt dat ik nu 75b heb en echt meer plooi dan borst haha dus vandaar ik heb gekozen voor de 425 omdat het dat hopelijk nooit nog een keertje moet omdat ik het dan groter zou willen of omdat het niet zou passen. :1boobs: dus dat vreet je zelfvertrouwen op , ja lieverd ik vind het verschrikkelijk voor vrouwen uit mijn cultuur die niet voor zichzelf durven te kiezen maar ik vind dat moet je meekrijgen ,in mijn familie heb ik gelukkig geleerd dat wel te doen. ik ben erg benieuwd ik ga zo even kijken naar je fotos als dat kan , en hoe voel jij je nu een beetje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Nou het begint nu pas een beetje beter te gaan. Heb lang niks kunnen doen en ja vandaag 3 weken po. Het duurde wel allemaal te lang naar mijn zin. Maar ja uiteindelijk is het het allemaal wel heel erg veel waard. Toch!! En daar doen we het voor dat we weer mooie borsten hebben en weer vrouw voelen. Tja hahahaha bij mij was het ook niks meer hoor met mijn borsten. Vroeger, .hahaha toen ik nog jong was oohh erg he, had ik ook een 70 c. Ze waren best aardig. Maar ja dat gaat dus voorbij als je kinderen gehad hebt. Dan nog 2,5 jaar borstvoeding gegeven aan mijn dochtertje. En dat is nog niet zo heel erg hoor. Daar worden je borsten niet lelijk van maar wel van een zwangerschap. Dus eindelijk na jaren kon ik eindelijk naar de kliniek gaan voor de bv. Eerst was het een teleurstelling toen ze net uit de tape waren. Heb van alle vrouwen hier op de site heel veel lieve reacties daarop gekregen. En wat blijkt het is vocht en je borsten moeten nog gaan dalen. Nou ja dat wist ik dus niet. Nu inderdaad worden ze met de dag mooier. Je ziet iedere dag wle een verandering. Jippie jippie. De grote bij mij vind ik verder goed. Ik ben niet zo heel groot en dan is dat niet altijd mooi als ze te groot zijn. Maar ja wie weet over een paar jaar. Hahahahaha. En dank je wel dat je ze er mooi uit ziet vinden.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey zwart schaap!!.welkom als nog he. hihi..

je gaat t leuk krijgen hier,kan ik je verzekeren,dr heerst hier soms echte humor,maar ook gewoon lkkr babbelen over je bv ,en al je vragen waar je mee zit,iedereen steunt je ook gewoon als je es iemand nodig hebt als je in een dip zit ofzo.

Echt super leuk hier..maar goed dat had je al door denk ik.hihi

Groetjes vlinder.:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.. Welkom op het forum!! :D Ik begrijp heel goed dat je een bv wit! Maakt niet uit van welke afkomst je bent, ik vind dat iedereen zich vrouw moet kunnen voelen en daarom dus voor een bv kan kiezen... :) Degene die dat niet accepteren, jammer dan !! Ben blij voor je dat je die stap hebt ondernomen...

Heb je al een datum geprikt of dat nog niet??

Ik heb zelf 450 cc gekregen, ook achter de spier, foto's kun je bekijken in de gallerij.. Op welke cup wil jij ongeveer uitkomen? Ik wens je veel plezier hier op het forum... :):116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Hier nog 1tje or ik heb 450cc na 4 kids. Ik snap alleen niet waarom achter de spier? Meestal namelijk als je kids heb gehad doen ze het ervoor omdat je meestal genoeg weefsel hebt. Je zegt zelf van een D naar en B te zijn gegaan kan ik mij wel voorstellen dat er genoeg zit :1boobs: Maar jah het is heel erg moeilijk om te bepalen op welke maat je uitkomt. Ze hadden tegen mij gezegd een D mar dat is een G geworden, zie je er niet aan af hoor moet ik zeggen. Maar ik ben een leifhebber van grote :1bouncingboobs: haha

En welkom op de site

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal , wat gaaf en lief alle reacties , haha nou ik ben vanmiddag al gebeld en vertelden mij dat het dus 01-10-2010 word om 08:45 in Genk dus . softone 425 cc , ik heb nu een lege 75b na een tweeling van 3jr en een oudste van 4jr borstvoeding alledrie heb voor mn kindjes een mooie volle D gehad dus jullie begrijpen tis meer plooi dan borst wat over is das dus die 75B.omdat ik zei dat ik twijfelde om ooit nog een kindje te willen met mn nieuwe partner vond de arts het beter achter de spier zodat er niks kapot kan gaan en ik gewoon nog borstvoeding en gevoel zou kunnen behouden .

ik vond dat raar want ik had namelijk gelezen dat je bij elke borstvergroting nog wel gevoel zou houden en borstvoeding zou kunnen geven dacht ik zo.

ik moet zelf uit rotterdam met mn vriend rijden en dat is 2uur (zonder files) nu twijfel ik en maak ik me zorgen of ik er wel

op tjd kan zijn . ik geloof dat ik beter een hotel kan huren om goed uitgerust wakker te worden .

heeft iemand hier ooit echt hevige last gehad dat ie niet meer trug in d auto kon rijden naar huis of denken jullie dat dat gewoon mogelijk is . ik vind het zo spannend allemaal ik ben echt de dagen aan het aftellen ,ik zit er al meer dan een jaar over te twijfelen en ik ben eindelijk de knoop gaan doorhakken en nu is het eindelijk bijna zover . ik hoop trouwens op een dikke D cup . beetje volume erin zodat ik mij heerlijk vrouw kan voelen weer . kunnen jullie mij je fotos laten zien ben benieuwd . xx faatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, over dat gevoel weet ik niks.. Wel is het zo dat als je zwanger bent en borstvoeding geeft erna, dat je borsten achter de spier het mooist blijven!! Ik denk dat je ook beter een hotel kunt nemen.. Dan hoef je niet te stressen in de auto als je in de file komt!! Ik vond de reis naar huis heel lastig omdat ik echt misselijk was.. Ik kon niet slapen maar als ik mijn ogen open deed, draaide alles voor mijn ogen en moest ik overgeven.. Gelukkig zijn de meeste niet misselijk na een narcose..

Voor de rest gaat het autorijden naar huis wel... Denk dat je met 425 cc zeker wel op een D uit gaat komen!

Ik had een kleine B en heb met 450 cc een 75E... mijn foto's kun je kijken in de gallerij hier op het forum..

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Latifaatje

Welkom :)

jeetje,ben jaloers op jou,je word al zo heerlijk snel geholpen joh,scheelt je een lange tijd in de zenuwen zitten :)

ik denk dat 425cc je een goede mooie maat gaat opleveren, :D

welke maten heb je allemala gepast? en op wat je gaat uitkomen,weet niemand,zelf je arts niet voor de volle 100%,het is allemaal een gok,alleen pakt het vaak groter uit dan kleiner,alleen heb ik die mazzel niet -_-

laat het lekker op je afkomen en jij gaat straks een hele nieuwe mooie vrouw worden,niks geen zwart schaap gewoon een lief wit schaapje :3:

veel lees en post plezier nog op forum,en sucses met aftellen tot 1oktober....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok nou hier had ik dus nie op gerekend maar , de data is nu gewijzigd naar 4okt omdat ik

op 1okt een spoedzitting heb waar ik aanwezig bij moet zijn m.b.t mn ex en d kindjes.

nu heb ik dus hopelijk 1 dag voor mijn verjaardag alsnog die boobjob.

jeetje het aftellen was al begonnen , maar goed zijn we daar ook vanaf.

nog 11dagen te gaan dus nu nog , jeetje wat is het spannend zeg , ben zo happy dat ik de juiste keuze heb genomen voor mezelf , nu even meegenieten van de verhalen van de anderen tot ik zelf weer aan de beurt ben x

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou nou na het weekend is het zover ik krijg echt zenuwen , ene kant angst voor het onbekende en andere kant bang dat het esultaat tegenvalt . moet nog even volhouden nog maar een paar nachtjes dan ist zover...ik zoe dat rest van de dames zich al steeds beter voelen , hoop dat ik zo net als zij met een gerust hart kan gaan herstellen om later te genieten van een heerlijk zeker gevoel van binnen en het te kunnen uitstralen naar buiten toe. alle meiden die nog moeten wens ik veel sterkte en gezondheid toe xxx faatje x :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis.

Ik gun dit je ook van harte! dat jij straks ook trots kan zijn op je boobies en zekerder bent en dit ook uitstraalt :) komt echt wel goed !!

Het komt nu wel echt dichterbij he, spannend hoor.. :D

nu nog even het weekend doorkomen... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey latifaatje,

Het komt vanzelf goed hoor het is zo maandag. Net wat moontje zegt zoek lekker wat afleiding meid. Kan je wel zeggen dat dr. Damen je een tape omdoet en schrik dan even niet hoe ze uit de tape komen. Bij mij was het niet mooi toen ze net uit de tape kwamen. Ik schrok heel erg. Maar het komt wel allemaal goed zo je kunt zien bij mij. En nog heb ik twijfels hoor. Achter de borstspier duurt blijkbaar erg lang voor ze mooi zitten. Aaahhhh dat geduld weer hewacko.gif Heel veel succes maandag meid.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Margootje

Hey Latifa!

Heb je de zenuwen een beetje onder controle??? Ga nog maar veel leuke dingen doen dit weekend zodat je even aan wat anders denkt (niet dat dat mij lukte 2 dagen voor de operatie haha!) Maar het helpt om andere dingen te gaan doen.

Het komt allemaal goed, en ben ook al benieuwd naar het resultaat!!

Succes met aftellen.

Liefs, margootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh het komt nu wel erg dichtbij he!

Kun je je zenuwen nog onder controle houden?

Hoop dat je nog genoeg afleiding hebt vandaag en morgen

Komt allemaal wel goed, voor je het weet is het maandag en word je wakker van de narcose met boobies :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey latifa,

Nog paar dagen en dan heb jij weer volle :1bouncingboobs: !!..

Komt allemaal goed!!..

Ik ben zelf op 27 september 2010 geopereerd en zag er ook erg tegen op, omdat je niet weet wat je moet verwachten.

Maar voor je het weet is het achter de rug en heb twee ballen op je borstkas :rolleyes:

groetjes,

zwitsal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Morgen is het dan eindelijk zover... Boobie day! :1bouncingboobs:

Heel erg spannend...

Heb je het weekend nog een beetje door kunnen brengen zonder zenuwen?

En alles goed gegaan op de hoorzitting?

hoop dat je nu zonder zorgen uit kunt kijken naar morgen!

Ik wens je heel veel sterkte en succes

en ik hoop dat je prachtboobies zult krijgen,

want dat verdien je! :116:

Heel veel liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.