Ga naar inhoud

angelique : 5 oktober 2010 : Dr. van der Meijden : Velthuis Kliniek


Gast angelique

Aanbevolen berichten

Angelique,je klachten/pijnen komen bekend voor,dit gaat minderen hoor,wees gerust,ook de luchtbellen.

heftig zeg,hoe het is gegaan allemaal,schrok er ook behoorlijk van,phfff dit is niet lekker herstellen ook zo,zit niet echt mee dus.

nou hopen dat het snelt beterd en dat je rustig adem kan halen en je herstel vlekkeloos verloopt verders.

sterkte ermee....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast angelique

dankje moontje

ik volg je al een hele tijd en zie dat je ook al redelijk ervaring hebt met bv

dus ga er stiekem van uit dat je gelijk hebt en dat het goed komt

het is nu 05.00 smorgens en ben er zelfstandig uit gekropen dus weer een plus punt

en bedankt rest van de meiden knap er weer van op dat ik er niet alleen voor sta

thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis...

Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, desondanks je vervelende herstel periode!

Het gaat beetje bij beetje steeds beter.

Ik ben 16 PO en ik voelde me ook niet zo heel goed na de operatie.

Maar het komt vanzelf wel goed:D

Succes verder met je herstel gewoon eel veel je rust nemen

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden

gaat stukje bij beetje beter met me

dus zie het weer positief in

kan nog niet veel maar het gaat vooruit gelukkig

gister avond per ongeluk een verkeerde beweging gemaakt omdat ik mn evenwicht verloor en helaas loste ik het op met mn pijnlijkste kant

dus heb even zitten huilen

van morgen redelijk wakker geworden

nu voel ik steeds een bibber en klotsen in mijn bortsen is dit normaal

en kan het geen kwaad of betekent het dan dat er lucht of vocht bij zit

weet er iemand of je bloeduitstortingen of een foto of echo kan zien want die borst blijft echt pijn doen en mischien is het slim om er even in te laten kijken om te weten hoe erg het is

hebben jullie ook af en toe een brandend gevoel in je borst

sorry voor de vel vragen maar heb geen ervaring en hoor graag iemands mening

thanks gr angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angelique,

Blij voor je dat het stilaan betert! :D Bibber, klotsen, brandend gevoel in borst, hoort er allemaal bij hoor, niets om je zorgen over te maken, en gaat allemaal vanzelf weer over. Je vraag over die echo heb ik geen idee over, misschien eens voorstellen aan je pc? :unsure:

Vanaf nu gaat het elke dag beteren hoor! Komt helemaal goed!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi angelique,

Wat ongelofelijk vervelend dat je zoveel pijn hebt na je operatie, ik herken mezelf wel in je verhaal.

Omdat ik lees wat voor een klachten jij hebt, denk ik ook dat kan er dus bij horen want dat voel ik ook allemaal.

Ik ben 11 okt een prothesewissel gehad, een dual plane plaatsing. Dit was mijn 5de operatie en nog nooit heb ik zoveel pijn ervaren. Ik dacht ik heb nog wel kleinere protheses terug laten plaatsen en dan nog zoveel pijn. Veel rare geluiden in mijn borsten en dan ben ik bang dat ik net even te ver met mijn arm opzij heb gereikt of dat ik nog teveel vocht in mijn borst heb zitten, er zit een grote donkere bloeduitstorting onder mijn borst. Verder heb ik ook een erge brandpijn bovenop mijn borsten, ach ga zo maar verder...

Ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat iedere dag de zon steeds meer gaat schijnen, veel sterkte de komende dagen...

Groetjes Boesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

het gaat gelukkig beter met me en zie het weer zitten

de pijn is nu goed te doen

ben op controle geweest en zag er goed uit volgens hen

wel zit er op 1 borts nog een flinke zwelling maar dat trekt hoop ik nog wel weg

ik gooi even alles in 1 bericht

hoe moet ik foto.s in de gallery plaatsen en hoe moet ik die verslagen bij houden

is dat net zo als ik nu heb gedaan , steeds een nieuwe starten of hoe werkt het

hoe lang duurt het voor dat het vocht weg trekt

en wat mag ik allemaal al doen in huis , ik word gek van het niets doen

heb nog wel pijn maar mag ik bv strijken of mag ik kleren hoog in de kast hangen enz

ik snap dat ik niet mag stofzuigen maar wat mag ik dan wel

gr angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!! Fijn dat het zo goed gaat met je.

Ik heb net ook voor het eerst foto's in de gallerij geplaatst, gewoon naar gallerij gaan, dan bv openen, op nieuwe album klikken en de instructies opvolgen. A piece of cake!

Ben benieuwd hoe ze geworden zijn, over het wel of niet stofzuigen, strijken etc kan ik je niks zegge, ik moet nog onder het mes nl dus dat hoor ik allemaal nog.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Angelique,ik heb zoals je al in je pb hebt gelezen denk,je topic,s ssamengevoegd :)

je vraagjes: je mag eigenlijk weinig tot niks,je mag tot 10kilo tillen,en met je ellebogen tegen lichaam en niet met je ellebogen boven schouderhoogte uitkomen.

dat is dus de gehele 6weken.zoiezo je borstspieren niet gebruiken,dat voel je wel als je ze wel gebruikt,verder kleine dingetjes doen tot je lichaam aangeeft,ho dan moet je rustiger aan doen :6:

goed te lezen dat bij je controle alles er goed uitziet,herstel ze nog ...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

hier angelique weer

ben vandaag weer op controle geweest en alles zag er goed uit

mag nu beginnen met masseren

1 borst staat nog wat strak en de andere klotst nog iets maar ze zeggen dat dat zn tijd nodig heeft

verder heb ik alleen snachts nog paracetamol nodig omdat ik dan de ene borst echt voel zwellen

ik kan niet wachten tot ik weer alles kan

maar geduld loont

volgende week begin ik weer met werken en heb er zin in

van thuis zitten word ik ook gek

ga morgen ff de stad in en bh,s gleuren

wie weet wanneer je echt kan gaan voor een nieuwe bh , wanneer ze dus echt gesetteld zijn

die sport bh heb ik nu wel gezien daar zit ook geen geur of kleur aan

weet er iemand nog een leuke site waar je bh,s voor een mooie prijs kunt aanschaffen

wil nu met mn nieuwe boobs toch wel eens een leuk setje

gr angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.