Ga naar inhoud

boobss : 28 oktober 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Boobs,

Ik wou je veel succes toewensen voor vandaag.. Ben benieuwd, waarschijnlijk krijg je 2 verschillende adviesen :unsure:.. Laban (rond) en vd Weij (anatomisch), beiden staan volgens mij goed aangeschreven.. Maakt de keuze soms niet makkelijker haha.. Ik ben zelf ook naar 2 consulten geweest, beiden adviseerden ze wat anders.. Ik heb vervolgens een keuze gemaakt waarbij ik me het prettigst voelt..

Nou we zien wel wat het wordt..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook reuze benieuwd! :118: Je houd ons toch wel op de hoogte hé! Hopelijk geen gekke dingen gehoord vandaag, hihi :4: .

Ooh, haha, was een dagje mis zo te zien, vandaag ga je op consult, nou wacht je verslagje af vanavond! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames!!!

ik ben vandaag al geweest bij dokter laban,

was vlot gesprek en goed. ik had wel goed gevoel bij.

hij raadde me aan voor ronde prothese 260cc medium high achter de spier

zal uitkomen op grote b, kleine c 70

maar ik kon kiezen 280 cc grote c.

ik zal morgen laten weten mijn beslissing.

straks ga ik nog naar boerhaave, ben echt benieuwd.

wat vinden jullie van die cc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, damesss

hoe probeer je dan die rijstzak? hoeveel moet je wegen bij 280 cc?

willemieke, is ronde beter? anatomisch heeft zoveel nadelen vind ik! dokter laban zij dat die kan draaien!!

mijn borst heeft wel vorm, alleen is heel klein aa.

hoe zal die 280 cc worden als ik heel slank ben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames,

ben net geweest bij boerhaave, nou ik had afspraak met vd weij toen, ik had toch eerder verzet, maar ze hadden niet gezegd dat ik dokter roddi had, stond ik daar,,

kwam dokter roddi aan. ach ja denk ik dan.! zien we wel hoe gesprek afloopt.

het viel toch tegen, kliniek zelf vond ik niet zo, bergman is meer professioneler,

nou dokter roddi raadde me aan anatomisch 235 cc, dual plane

het zou uitkomen op b cup, maar dat wou ik niet, ik wou c cup, hij zei dat ik tenger bent en niet mooi zou worden en mischien niet kon.

hij zou wel kunnen proberen bij de operatie 270 cc, als het kan.

ik vroeg aan dokter roddi waarom niet ronde kan, zei hij dat bij mij randen zouden zien.

maar dokter laban zei dat onder de spier niet de randen zo zien.

dokter roddi zei dat hij bij kleine borsten alleen anatomisch doet.

en onder de spier kan hij nooit draaien.

ja nu blijkbaar een beetje verwarring als beide anders zeggen.!!

wat denken jullie meiden?

ik weet wel nu wat ik kies, maar wil graag van jullie horen.

groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi...

persoonlijk zou ik voor de bergmankliniek gaan

maar dit is omdat ik nooit anatomisch en nooit dual plane zou willen ! ;)

en onder de spier zie je ook geen randen met ronde..

ik ben ook vrij slank en ik heb toch 450 cc ronde onder de spier..

je ziet geen randen, je voelt ze alleen..

en je wilt ook minstens voor een C en dat kon in de bergman toch?

wat wil je zelf gaan kiezen dan?

en wanneer kon je geopereerd worden?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobs,

Tja, jammer dat je Van de Weij niet had, klinkt niet echt zo positief je consult met dr. Roddi, op basis van wat je nu als adviezen hebt gekregen zou ik denk ik voor het eerste gaan. Benieuwd wat je er zelf van vind. Doe je nog consult bij van de Weij ook?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat moeilijke vraag voor ons Boobss :)

wij zien je situatie niet,en weten niet wat je zelf wilt ,en kennen je bouw,weefsel en heel de mikmak niet.

ik vind trouwens wel dat je wel randen kan zien,ook onder de spier,zie soms genoeg foto,s hoor,onder de spier,met randen dus ja,wat is wijsheid?

of idd een consult plannen met vd weij,of kiezen wat je meeste aanstaat,staat beide niet aan,met je arts 9die je kiest)overleggen wat jij wilt en wat er aan keus nog is?als je er echt niet uitkomt,nog een consult plannen bij andere arts/kliniek??

sucses met het maken van een keus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobs,

Ik wil niet zeggen dat ik rond beter vind.. Ik heb wel altijd de voorkeur naar rond gehad, aangezien ik veel sport en bang was dat anatomisch ging draaien.. Daarnaast had ik voorheen (met mijn AA-cup) al wat vulling onderin, met een anatomische prothese zou ik hier nog meer de nadruk op leggen.. Ik heb rond (275cc) en dual plane (foto's staan in mijn galerij).. Bergman Kliniek staat sowieso goed aangeschreven, maar je moet de beslissing zelf maken.. Ik zou gewoon gaan waar jij het beste bij voelt..

M.b.t. de rijstzakjes.. Je pakt plastic boterhamzakjes en vult ze met rijst (bijv. 260cc = 260 gram).. Stop het even bij je bh in en doe er een truitje overheen.. Zo kan je zelf een beetje kijken wat je mooi vindt staan bij jezelf.. Ik kreeg het als tip van mijn kliniek mee, aangezien ik ook behoorlijk aan het twijfelen was over het aantal cc's..

Nou succes met je keuze!! Ik ben benieuwd..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

willemieke, ik ga zo die rijst zak proberen

ben net klaar met werk, kwam net thuis.

ik heb al besloten om naar bergman te gaan, ze hebben, 2 datum vrij staan deze maand de 21 en de 28 ste.

ik denk dat ik de 28 okt uit pik.

moet ff nog terug mailen straks naar bergman

ik zag idd jouw foto, was super mooi.

en trouwens ik zag dat veel meiden weinig cc s nemen en vallen toch uit op kleine c bijv: 200 cc of zo.

ik ben bang dat ik straks twee bommen heb

ik ben slank weeg maar 43 kilo 1.53 cm klein.

groetjess

dus ff nog met de dokter bespreken over de cc s.

de

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi ukkiepukkie hihi lol(grapjuh!)

je bent idd licht en zeker niet groot,dacht dat ik klein was met me 1,61 :blush:

bespreek het eens goed met je arts ja,goed idee.

en met zakjes rommelen is leuk,zeker om je te laten wennen aan gewicht,maar het geeft vaak wel een vertelent(te vergroot) beeld,tenslotte zit wel je eigen borst er nog achter he,en dan dat zakje pas,dus vertekent groot,terwijl als de prothesen erin zitten,alles veel beter tekent,minder groot dan zeg maar.

sucses boobss :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobs,

Bedankt voor je complimentje.. Oh ja je bent een stuk kleiner dan ik.. Ik ben namelijk bijna 1.80m.. Ik kan me voorstellen dat je die aantal cc's moeilijk vindt, het valt ook bij iedereen anders (de één heeft met bijvoorbeeld 240cc een ruime D-cup en de andere een kleine C).. Kom je er een beetje uit met de rijstzakjes?! :141: Misschien kun je nog een x op een 2e consult komen?!

Je kunt al snel geopereerd worden zeg, spannend he?!

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey damess,

ik heb bergman een mailtje al gestuurd dat ik op de 28 ste oktober onder het mes wilt.. :wacko: super eng!!!

dat is al deze maand!! sjonge alles gaat zo snel

ik wil niet meer langer twijfelen of uitstellen, ik vertrouw wel op de bergman.

ik zag dat vera ook bij dokter laban deed, en het is wel mooi rond geworden en is niet zo n ballen effect.

mijn vriend zei dat rond ook veel voordelen heeft. het is dit of dat een beetje moeilijk joh. zo ingewikkeld.

maar dan ga ik toch voor de ronde, misschien heb ik al wat ruimte in mijn kleine borsten door de borstvoeding.

ik had wel c cup bij borstvoeding, normaal was gewoon b.

dussss..... reuze spannend.

ik ben vandaag ook bij hukemoller, triumph, gekeken voor bh s, met mijn vriend samen.

was wel leuk, gezellig.

nog andere vraag dames, ik wil straks niet dat mijn borsten ver uitelkaar gaan staan, ligt het dan aan mijn borst vorm of aan de dokter?

moet ik dat tegen hem zeggen bij de operatie? wat heb je meegenomen bij de operatie dag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobss,

zo dat is al lekker snel zeg.. Spannend!!!

Even op de vraag terugkomen.. Ik had voorheen (met kleine borsten) al dat er wat ruimte tussen mijn borsten zat, de chirurg gaf meteen al aan dat ik die ruimte bleef houden.. Dus het ligt aan je lichaamsbouw en vorm borst..

Ben je er al uit hoeveel cc's je gaat nemen?!

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja... :1big_boobs: ik wil 280 cc, als het past tijdens operatie, anders 260 cc zei dokter laban.

ik heb er zin in..

bedankt voor je antwoorden meid,

:1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs: :1boobs:

groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankewel voor al jullie steun, echt cool!!

ja, ik had 260 cc al gepast, maar wou toch iets groter.

dus het wordt 280 cc, dokter laban had gemaild dat t wel kon, dat hij het zal doen!

trouwens het wordt een dual plane niet achter de spier.

ja ik had een filmpie gezien op youtube over dual plane dat als je je arm spant met de spieren dat de siliconen niet omhoog gaan, achter de spier wel en dat vind ik lelijk.

dus ben al heel tevreden nu.

nog precies 20 dagen jah..

ff betaling doen dan is het zover, dan krijgt ik alle info van bergman,

ik ben al 7 dagen gestopt met roken en slik ook al vitaminne c

en af en toe multivitaminnen en mineralen van die centrum merk.

ik hoopd dat alles zo soepel loopt en geen complicatie en zo..

zie echt niet zitten, maar ik blijf positief denken dat is het de beste, anders heb je zo n angst gevoel heletijd.

veel liefssss :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.