Ga naar inhoud

keetepeteet : 8 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Gast keetepeteet

Aanbevolen berichten

Gast keetepeteet

Hallo, ik ben Keet,

Ik wordt woensdag 8 september door dr Plovier, in kliniek Beaucare geholpen. Ik deel graag mijn ervaringen hieromtrent met julie, en hoop ook heel veel informatie van jullie te krijgen, het is namelijk best spannend allemaal. Ik ga trouwens van een A naar een behoorlijke C, hoop ik. De PC zal tijdens de operatie beslissen wat hij erin stopt... een extra verrassing dus!

Doeidoei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey keetepeteet,

Ik heb afgelopen dinsdag mijn consult gehad bij Beaucare en ook meteen een operatiedatum gepland 21 september. Ik kan deze eventueel nog cancelen, want heb volgende week vrijdag nog een consult bij Boerhaave in Amsterdam en als ik me daar fijner voel laat ik het toch daar doen. Ik ben benieuwd naar je ervaring en ga je zeker volgen. Jij heb geluk want waarschijnlijk heb jij gewoon 100% zeker dr Plovier, maar ik heb van mii18 begrepen dat hij over een maand weg zou zijn, dus ik hoop dat ik hem nog net heb :139: , want zijn resultaten heeft mij de doorslag gegeven tot nu toe.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat jij hem ook nog hebt Roosie...!!

Anders vraag je dat toch gewoon, ik snap best dat je perse door hem wilt worden geholpen..

daar heb je toch om gevraagd? hij is echt een goede chirurg en weet echt wel wat ie doet..

Ik denk dat keetepeteet nog wel door hem word geholpen...:)

Your lucky..

weet je al ongeveer hoeveel cc je krijgt? en word het zeker achter de spier geplaatst?

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet specifiek naar hem gevraagd ofso, was er eigenlijk min of meer van uitgegaan dat hij het zou doen, aangezien ik dat bij iedereen heb gelezen dat hij degene was die de operaties deed.. :huh: Majaa ik ga gewoon binnenkort bellen, had ook al gelezen dat iemand had gebeld (volgens mij van miss v weet het niet meer zeker) en dat de receptionist zei dat het een uit de lucht gegrepen verhaal was. Maja dat lijkt me nogal raar aangezien hij het persoonlijk tegen jou heeft gezegd. En anders ga ik hem gewoon mailen, want las dat jij zn e-mail adres heb :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff.. Voel me er wel een beetje schuldig om eigenlijk..

Door mij zit iedereen in de stress..

Maar ik vind wel dat jullie recht hebben om te weten hoe of wat..

Je wilt toch geopereerd worden door de chirurg waar je om gevraagd hebt toch?

Hij vroeg aan mij hoe ik bij Beaucare kwam, ik vertelde over dit forum..

en hij zei: vertel maar aan je vriendinne van het forum dat ik over een maand wegga,

en dat er dan een andere chirurg komt..

maar vind het zooo raaar dat beaucare dit allemaal ontkent..

Vroeg of laat moeten ze er mee naar buiten komen..

Ik geloof dat ze het tegen MissJ ook hadden gezegd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 16 juli geholpen door dr. Plovier. Ik wou uitkomen op een C cup maar is uiteindelijk een D cup geworden.

Bij mij is er ook 500 cc ingegaan. :124: Dat zie je er dan weer niet vanaf en het misstaat gelukkig ook niet.

Succes op jou dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast keetepeteet

Dag dames, na 18 dagen van redelijk vervelende pijn, en dan alleen in mn rechterborst ben ik er nu eindelijk voor gaan zitten om mijn beloofde operatieverslag te maken.

Ik had in de aanloop natuurlijk op het internet zo veel mogelijk informatie verzameld en ben bij Dr Plovier uitgekomen. Gewoon vanwege de goeie recenties zeg maar.

Ik had 3 weken voor mijn operatie een consult bij Beaucare in Utrecht bij Dr Vrombout.

Dit consult was precies wat ik ervan verwachtte na de verhalen van anderen gelezen te hebben. Ik stond binnen 5 minuten weer buiten met een stapeltje papieren in mn hand en had het gevoel dat er aan dit consult nog wel het een en ander verbeterd mocht worden. Maar goed, zoiets had ik dus al begrepen en besloot ervoor te gaan. Gelukkig had Dr Plovier al op heel korte termijn plek voor me in Machelen.

8 september moest ik me om 14:00 melden en de kliniek was nog steeds in verbouwing. Na de incheck (en het betalen) werd ik geroepen naar een soort bouwkeet aan de andere kant van de straat. Hier kreeg ik een badjas en slippertjes. Al binnen een kwartiertje kwam Dr Plovier me halen. En bij Dr Plovier had ik me een heel ander type voorgesteld dan deze jonge blonde arts met halflang haar... hihi

We hebben 10 minutjes gesproken over wat ik graag wilde en wat juist niet. Er werd een afspraak gemaakt dat hij de grootst mogelijke protese zou gebruiken welke bij mij lichaam als 'natuurlijk' zouden passen. Het zou dus een verrassing worden. Daar hou ik wel van!

Ik was door een eerdere ervaring banger voor het infuus dan de ingreep, dus toen ik als een bang konijntje op het bed lag (wat gevuld leek te zijn met warm water.... heerlijk! -beloofde de anesthesist me geen pijn te zullen doen. En inderdaad compleet pijnloos voelde ik de eerste shot al inwerken. Helaas ben ik n vechtertje en het duurde best lang voordat ik weg was. Er is volgens mij 2 x bijgespoten om me onder zijl te krijgen, hahaha.

Direct daarop werd ik wakker en was het voormekaar. Het eerste wat ik deed was kijken naar mijn bovenlichaam... zwaar teleurgesteld was ik toen ik het volume van mijn borsten zag. Dit kwam echter slechts alleen vanwege dat mega strakke tuigje wat ik aan had gekregen want Dr. Polvier kwam snel bij me en gaf antwoord op mijn vraag: "hoeveel zit er in?" het antwoord was 390 cc, achter de spier.. hij had er eerst grotere in gedaan maar vond dat niet natuurlijk bij mijn (slechts 1m53 kleine en tengere) lichaam passen. Dat vond ik zo onwijs proffesioneel van hem!

Maar goed, ik had geen flauw idee hoegroot of hoeveel 390 cc was en belde een vriendin op, zij is van een soortgelijke maat naar een volle c cup gegaan en zij vertelde mij dat zij 275 cc had gekregen, welleswaar voor de spier. Ernstig tevreden was ik dus! OO

Ik mocht zelf aangeven wanneer ik naar huis kon en iedereen daar was onwijs vriendelijk en er werd heel veel tijd voor me genomen.

Onderweg naar huis heb ik nog wat geslapen in de auto en ik heb eigenlijk slechts 3 dagen last gehad van een milde pijn. Zou het zo weer doen, hoop alleen niet dat dat nodig is, hahaha.

Nu ben ik 18 dagen verder en links gaat echt onwijs goed. Rechts doet daarentegen sinds 2 dagen pas niet meer behoorlijk pijn. Ik ben redelijk gespierd te noemen en bij het laten verwijderen van de hechtingen hier bij mijn huisarts vertelde deze mij dat de pijn rechts komt door de hoeveelheid en sterkte van mijn spier, doordat ik rechtshandig ben, vond zij het normaal dat ik van rechts meer last had. Maar nu heb ik een vraag. Ik heb het gevoel dat links sneller inzakt zeg maar en dat de rechter protese nu 1 of 2 cm hoger zit dan de linker. Heeft iemand hier ervaring mee? is dat normaal of is dit in combinatie met het pijnverschil reden om aan de bel te trekken?

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven en heel erg bedankt voor het lezen. Mochten en dames zijn die nog niet weten bij welke arts ze moeten gaan... Dr Plovier is een dikke vette aanrader!

XXX- Keetepeteet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi... je had toch al een topic met je informatie erin? was je die kwijt geraakt?

maar leuk om nu eindelijk je verslagje te lezen.. :D ik vind dr.plovier ook een zeer goede chirurg!

welke cup maat denk je dat je bent uitgekomen? of heb je nog geen bh's gepast?

over die pijn aan je rechterborst kan ik je helaas geen advies over geven..

sterkte nog met je herstel :) liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey keetepeteet,

Leuk je verslagje te lezen! Je bent ook alweer bijna 3 weken po! Dat er verschil zit tussen je linker en rechterborst door het indalen, maak je daar vooral geen zorgen om, dat zal vanzelf wel weer gelijk komen, ze hebben elk hun eigen herstel.

Dacht ook dat je al een topic had, zal hem eens gaan opzoeken en als ik hem gevonden heb zal ik hem samenvoegen met deze, zorgt dat alles een beetje overzichtelijk blijft!:1:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Keetepeet

het verschil in indalen kan wel tot 8weken duren,geen onrust nodig dus :)

ik heb zelf 5weken met ongelijke borsten rondgelopen,en het is goed gekomen,mischien hou je wat langer vocht vast,ik toen ook,zolang e rvocht zit,daalt het niet in.

sucses,en erg fijn te lezen dat je dik tevreden bent verder :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai keetepeet!

Leuk je verslagje te lezen.

Ik ben zelf 6 dagen geleden door dr Plovier geholpen. Erg fijne arts inderdaad! Ik heb 375cc achter de spier gekregen en mijn wens was ook een mooie en volle c. Vond het ook wel erg klein lijken hoor in die bh. En hoop stiekem dat met het oprekken van de spier er nog wat meer volume in komt.

Ik ervaar zelf dat de pijn bij mij links heftiger is. Heb rechts ook nog steeds geen gevoel in mn tepel en onderkant borst. Ik ben dus juist linkshandig en sport ook altijd veel. Dus inderdaad misschien een verband????

Ik had meteen na de operatie al meer last van links en Dr Plovier zei toen ook Dat pijn nooit Symmetrisch is en dat dat heel normaal is en ook weer kan wisselen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje!

Ik herkende je vooral met het feit dat je heel iemand anders had voorgesteld bij dr Plovier. Ik vond het echt een leuke man om te zien samen met mijn moeder haha. Die mag mijn borsten wel ff grondig bekijken hoor zei mijn moeder nog voor de grap :154:

Bij mij is er 360cc achter de spier ingegaan, maar ben eerlijk gezegd nog niet zo heel tevreden. Vind ze qua vorm nog niet mooi (tenminste niet hoe ik ze had voorgesteld in mijn hoofd) en vind de grootte ook nog tegenvallen. Maar moet ff geduld hebben he zoals iedereen zegt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast keetepeteet

Dag dames, ik zie dus echt nu net pas al die antwoordjes op mijn berichtjes... complete digibeet zal maar zeggen.

Ik ben erg blij met de geruststellende woorden over het verschil tussen links en rechts. Omdat ik had autogereden na 2 dagen dacht ik dat ik het helemaal verknald had namelijk, maar inderdaad de pijn is er niet meer constand en vaak alleen savonds, zal dus de goeie kant wel op gaan.

Dr Plovier heeft mij overigens persoonlijk verteld dat hij inderdaad bij beaucare weg zou gaan ( en waarschijnlijk al is) en dat hij een eigen kliniek zou opstarten...ik pak ff de website erbij die hij mij gegeven heeft... moment

Ja, daar ben ik weer... dat zou www.BE-CLINIC.COM moeten zijn. ( en op zn kaartje staat ook www.drplovier.com) dus hij blijft vast en zeker te vinden!

Ben benieuwd naar wat de meisjes die na mij bij dr Frank ( :101: ) zijn geweest er van vinden.

Ik wil nog wel even kwijt dat ik dus in eerste instantie het reslutaat wat weinig vond, maar nu, na 3 weken begint het er allemaal heel goed uit te zien! Don't worry!! :1bouncingboobs:

Tot snel weer,

XX

Keetepeteet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast keetepeteet

Ja, ga ik als ik er aan toekom morgen doen, dan is het precies 3 weken terug, kan ik even 'week 3' fotos maken en kan ik er dus al n kleine serie van maken.. eers ff kijken hoe dat moet hoor... hahaha!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast keetepeteet

Ooh leukk ! Geef maar even een gil als je ze erop hebt staan :D xx

Gil!! ( denk ik ) ik heb in ieder geval iets geupload, maar van dat hele album snap ik nog niet veel... :wacko: ik hoor wel of ze te zien zijn.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.